Tällä viikolla on vuotanut oikeita kuvia uudesta Peueot 508 ja vuotaneet kuvat ja videot näyttävät todella hienolta. Auto julkaistaan virallisesti kahden viikon päästä Geneven autonäyttelyssä. Syksyllä täytyy lähteä autokaupoille ;)
https://www.youtube.com/watch?v=XT_qC-e0Fu4
https://www.motor1.com/news/233771/2019-peugeot-508-revealed/
Uusi 508 on todella hieno
32
946
Vastaukset
- muuttuuuse
Kyllä siitä vielä Audi saadaan Kojelauta vaan vielä muuttaa
- Upea508
Tuo ole audia nähnytkään! Luojan kiitos!
- KKK-
Auto näyttää olevan 6-ovinen Fastback, ei sedan. Kieltämättä seksikkäämmän näköinen kuin useimmat tämän luokan ajopelit, mutta onko tuo peräpää sittenkään ihan kaikkein onnistunein? Muuten kyllä hieno kaara. Toivotaan suurempaa menestystä kuin nykyisellä mallilla.
- TeiniViiksetPaukkuu
En ihan hahmottanut että mikä on se kuudes ovi...
Keulasta näyttää retro-camarolta, ainakin kuvissa.
- HIenoOn
Ihan siisti. Odotan silti malttamattomana uutta C5:ttä jossa on sama tekniikka ja vähän ehkä uskaliaampi muotoilu?
- Setulee
Ja tuohonko perustuu se uusi Avensis? Vai Proave vai mikäsenyton?
- manalanautot
Mutta edelleen rahamiesten auto; joka päivä joku osa pitää vaihtaa..vai oiskos patongit muka nyt skarpannut kun yli 100-vuoden aikana sieltä mitään toimivaa ole tullut, paitsi Tirfor taljat
- HerranHaltuun
Kommentti johon ei oikeastaan kannattaisi sanoa mitään, mutta mutta... Olen äimistynyt saksalaisten autojen moottoreiden huonoudesta. Ei siinä, että olisi yksi valmistaja jolla on huonoja moottoreita, mutta niitä löytyy ainakin Audi/VW:ltä, BMW:ltä sekä Mercedekseltä. Kyseisiltä valmistajilta löytyy moottoreita, joiden jakopään uusiminen voi maksaa 4000 - 5000 euroa ja jos jakopää ehtii laueta, koko moottori menee uusiksi, kustannukset 10000 euroa.
Kun vielä BMW on sekaantunut tuon 508:n bensamoottorin suunnitteluun, ja jossa ei jakopää kestä kovinkaan pitkään, sanoisin että saksalainen laatu on romahtanut aivan täysin ja ranskalaiset porskuttaa parhaassa osaamisessa.
Itse ostaisin 508:n koska vaan, mutta kun siinä on tuo BMW:n yhteistyömoottori joka on luvattoman huono. Muutenhan autossa ei ole huomautettavaa. Dieselillä tuo 508 on aivan loistava auto, mutta itselle tulee alle 10tkm vuodessa ajoa, niin ei kannata dieseliä ostaa. - Pöcö
Ranskalaisissa voi olla pikkuvikoja enemmän, esim. Pösössä on suunnitteluvirhe jonka takia vastaan tulee koko ajan Pösöjä jossa toinen etuvalo on palanut. Syynä on se että konepellin kolautukset alas rikkovat polttimon. Omassa pösössä tuo muuten ratkesi kun siirryin Osramin polttimoihin.
Polttimot ja sähköviat on kuitenkin halpoja korjata verrattuna saksalaisten autojen järkyttäviin vikoihin voimansiirrossa. Jatkopäät, vaihteet, männänrenkaat, karmeita suunnitteluvirheitä joiden korjaaminen maksaa omistajalle jopa 5-10 teur. Ranskalainen ei myöskään ruostu.
Epäilen muuten että "saksalainen" laatu on kadonnut koska autoja ei tee enää saksalaiset edes Saksassa. - JobbarinKaveri
Tuttu kaveri ostaa ja myy autoja, joku sanoisi jobbariksi. Keskittyy tuollaisiin 7-10 vuotta vanhoihin, mutta ei osta ikinä ranskalaisia, syyksi sanoo ruosteongelmat, surkeat sähkölaitteet ja huonot koneet, ei halua joutua ongelmiin, kun pettynyt ostajaa valittaa. Kuulemma Pösö on kyllä parempi kuin ruostepommi Rellu.
- Etuskoitsekkään
Tulipa tojoterolla paksua skeidaa. Muita kavereita sillä jopparilla ei taida ollakaan kuin sinä.
- hjhjhgjjgh
Suomessa sitten merkittävä kun sitten uusi pro avensis kun jollakin camryllä ei korvata sitten erittäin tärkeää farmarin puuttumista.Kojelauta sitten tavanomasempi ja verhoilu muutokset ja tietenkin merkinnät kun korvaava katumaasturi kuitenkin liian kallis ja tilankäyttö perhekäyttöön.
Monikaan ei kyllä pidä oamsta milestä liian lelumaisesta mittaristosta jolla vain haetaan erottumista. - Pösölläpääsee
Jospa tämä uusi 508 lunastaisi nyt lupaukset ajajan autosta. Itsellä on kokemusta Peugeot 406 SV 2.0 HDI farkusta, joka oli ajettavuudeltaan sekä luotettavuudeltaan aivan ykkösluokkaa. Kyseisellä autolla rullasin mittariin 560 tkm. Tämän jälkeen tuli testattua puolisen vuotta 407 farkkua, mutta 406:n ajettavuuteen verrattuna se oli suuri pettymys.
- ReijoKalervo
PSA konsernin common rail koneet ovat ikiliikkkujia. Uskallan väittää, että BMW yhteistyön tulos ei taas ole.
- MihinTarvitset
Mihin niitä "ikiliikkujia" tarvitaan?
Suurin osa autoista romutetaan ennenkuin mittarissa on 300tkm. - Taxxari
"Romutussääntö" ei valitettavasti toteudu Suomessa :D
Täällähän joka toinen naapurin Ville tai Kalle ajelee toijjotalla tai merssulla, jonka mittarissa komeilee vähintään tuo 300tkm.. just sisään ajettuja kamppeita. - Pöcötti
Pösöjä löytyy myös paljon puoli miljoonaa ajettuja. Osa kulkee vielä toisen puoli miljoonaa Afrikassa mihin niitä on paljon viety käytettynä. Sen sijaan esim. bemaria, Audia, Skodaa ja Volkkaria ei löydy näillä kilometreillä. Volvoa löytyy.
- MihinTarvitset
Taxxari kirjoitti:
"Romutussääntö" ei valitettavasti toteudu Suomessa :D
Täällähän joka toinen naapurin Ville tai Kalle ajelee toijjotalla tai merssulla, jonka mittarissa komeilee vähintään tuo 300tkm.. just sisään ajettuja kamppeita.Romutussääntö kyllä toteutuu Suomessa.
Itsekin olin siinä luulossa että Suomessa ajetaan pääsääntöisesti yli 300tkm ajetuilla autoilla, mutta totuus on toinen. En muista tarkkaa prosenttilukua, mutta olikohan se jotakin 5% tai 3% autoista, joilla oikeasti tuo maaginen 300tkm tai enemmän tulee mittariin. - MihinTarvitset
Pöcötti kirjoitti:
Pösöjä löytyy myös paljon puoli miljoonaa ajettuja. Osa kulkee vielä toisen puoli miljoonaa Afrikassa mihin niitä on paljon viety käytettynä. Sen sijaan esim. bemaria, Audia, Skodaa ja Volkkaria ei löydy näillä kilometreillä. Volvoa löytyy.
Kommentti ei pidä paikkaansa.
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/hs-nama-autot-nielevat-eniten-kilometreja-satoja-800-000-kilometria-ajettuja-mersuja/5716372#gs.ptlBFsY
Sieltä löytyy nimenomaan mainitut BMW, Audi ja Volkkari kärkisjoilta. - sdsfsdfsdfsd
MihinTarvitset kirjoitti:
Kommentti ei pidä paikkaansa.
https://www.mtv.fi/lifestyle/autot/artikkeli/hs-nama-autot-nielevat-eniten-kilometreja-satoja-800-000-kilometria-ajettuja-mersuja/5716372#gs.ptlBFsY
Sieltä löytyy nimenomaan mainitut BMW, Audi ja Volkkari kärkisjoilta.Näköjään löytyy. Mutta niin on pösötkin samoilla sijoilla suunnilleen.
- Gkgkgkgkkgkgkg
MihinTarvitset kirjoitti:
Romutussääntö kyllä toteutuu Suomessa.
Itsekin olin siinä luulossa että Suomessa ajetaan pääsääntöisesti yli 300tkm ajetuilla autoilla, mutta totuus on toinen. En muista tarkkaa prosenttilukua, mutta olikohan se jotakin 5% tai 3% autoista, joilla oikeasti tuo maaginen 300tkm tai enemmän tulee mittariin.Taidat olla se sama vajakki, joka Toyotiin liittyen tuota tilastoa esittelee?
Kysehän on siis siitä, että liikenteessä nyt olevista vain vähäinen osa on yli 300tkm ajettuja. Mutta tämä ei suinkaan ole sama asia kuin se, että monellako autolla 300tkm päästään ennen romutusta?
Tämä on moneen kertaan rautalangasta väännetty, mutta joku kehityshäiriö estää sinua ymmärtämästä tätä. Jos siis olet se sama vajari. Jos et, niin tuossa mietittävää. Jos taas tietosi perustuivat johonkin ihan muuhun tilastoon, niin olisi mielenkiintoista nähdä se. - Kfkfkfkfkgkgkg
MihinTarvitset kirjoitti:
Mihin niitä "ikiliikkujia" tarvitaan?
Suurin osa autoista romutetaan ennenkuin mittarissa on 300tkm.No varmaan niitä tarvitaan juuri tuon takia. Eli jotta romutusikä pidentyisi.
- ruipatirei
Gkgkgkgkkgkgkg kirjoitti:
Taidat olla se sama vajakki, joka Toyotiin liittyen tuota tilastoa esittelee?
Kysehän on siis siitä, että liikenteessä nyt olevista vain vähäinen osa on yli 300tkm ajettuja. Mutta tämä ei suinkaan ole sama asia kuin se, että monellako autolla 300tkm päästään ennen romutusta?
Tämä on moneen kertaan rautalangasta väännetty, mutta joku kehityshäiriö estää sinua ymmärtämästä tätä. Jos siis olet se sama vajari. Jos et, niin tuossa mietittävää. Jos taas tietosi perustuivat johonkin ihan muuhun tilastoon, niin olisi mielenkiintoista nähdä se.Onko mielenterveysasiasi kunnossa?
- toyota-äijä
Ranskalaisia vain sinapilla ja ketsupilla.
Ikinä en osta Ranskalaista autoa. - zorpas
Pösöt ovat karkkeja päältä mutta silkkoa sisältä. Tuohon tulee edelleen se kammottavan maineen omaava THP-kone, eli 1,6-bensaturbo. Nyt pösömarkkinoijat ovat nimenneet sen ovelasti Puretechiksi ettei ostajat tietäisi sen taustaa. Tuo kone on edelleen jakoketjulla ja ketjusysteemi joudutaan remppaamaan yleisesti 20.000 km:n välein, joskus tuurilla jotkut päässeet 40-60 tkm. Imusarja joudutaan puhdistamaan mx 60 tkm välein. Jos ette usko käykää peugeotfoorumi.com:lla tai citroenfoorumi.com:lla katsomassa. Muutakin ongelmaa noissa piisaa, esim. 308:ssa näyttö pimenee, starttinappula kenkkuilee ja 508:ssa ilmastointiautomatiikan viat yleisiä.
Onnea vaan uutukaisen parissa niille jotka sellaisen hankkivat!- Pöcötti
THP onkin BMW:n tekele ja oli virhe Peugeotilta luottaa saksalaiseen tekniikkaan. Aidot ranskalaiset kuten vanhempi TU-moottori ja myöhempi maailman parhaaksi moottoriksi valittu PureTech ovat luotettavia. Samoin kuin HDi jota muutkin automerkit haluavat.
- sdsfsdfsdfsd
Puretech ei todellakaan ole sama moottori kuin tuo sakujen suunnittelema THP moottori.
- KerroRohkeasti
sdsfsdfsdfsd kirjoitti:
Puretech ei todellakaan ole sama moottori kuin tuo sakujen suunnittelema THP moottori.
Laitatko jonkunlaisen viitteen siihen, että mistä tuo tieto on peräisin, että THP olisi saksalaisten suunnittelema.
Itse en ole meinaan sitä tietoa mistään löytänyt, vaikka olen etsinytkin. - Pöcötti
No onhan tuosta wikipedia-artikkelikin. Kyseessä on ns. Prince-moottori. Se on tehty yhteistyössä BMW/PSA. Kumpi sitten on pääsuunnittelija, käsitykseni mukaan BMW, jonka käsialaa on myös venttiilien ajoitussysteemi joka on kai ongelmallinen.
- RellunPaikka
Pöcötti kirjoitti:
No onhan tuosta wikipedia-artikkelikin. Kyseessä on ns. Prince-moottori. Se on tehty yhteistyössä BMW/PSA. Kumpi sitten on pääsuunnittelija, käsitykseni mukaan BMW, jonka käsialaa on myös venttiilien ajoitussysteemi joka on kai ongelmallinen.
Olen lukenut tuon monesta paikasta, että monen ihmisen käsitys on se, että jakopäänsuunnittelu olisi BMW:n käsialaa, mutta onko se oikeasti?
Onko tuollainen rakenne, jossa heppoinen yksirivinen ketju pyörittää jakopäätä, tyypillinen BMW toteutus? Itse en ole tuttu BMW moottoreiden kanssa olleenkaan.
- dfghfghgfhfgh
Kyllä se bemun suunnittelema on usko pois. Pösön omat moottorit ei kärsi tästä ongelmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882