Jääkiekkopelin tasoa eivät määritä joukkueet, jääkiekkopelin tason määrittävät jäällä olevat pelaajat.
PeyonChangin jääkiekkoturnaus on kiistatta 2000-luvun kovatasoisin ja viihdyttävin jääkiekkoturnaus.
Kuka enää kaipaa väsyneitä nhl jyriä olympialaisiin? En minä ainakaan. Elkää tulko koskaan takaisin. KIITOS!!
Onnea Saksa!!! Joka muuten Lauri Marjamäen vuosien aikana on painanut kiistatta Suomesta ohi jääkiekossa.
Joten ei enää marjapussi trapia!! Marjapussi on helvetin hyvä korttipeli mutta Lauri Marjamäen kehittämä leijonien pelityyli nimeltä marjapussi trapi on vähemmän hyvä..Ei siitä enempää.
Ei enää nhl pelaajia olympialaisiin!!
CalleDeCacca
1
286
Vastaukset
- OlympiaHenki
NHL pelaajille annettu erillisvapaus dopingtesteistä ei kuulosta rehdiltä olympiaurheilulta. Nyt siis varmistettiin, no ei ehkä varmistettu, mutta paljon todennäköisempää että pelaajat olivat pelkällä kaurapuurolla liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713