Onko joku oikeeasti saanut palautettua vanhoja poistettuja tietoja esim. tekstiviestejä takasin...vaikka tietokoneen kautta?
Data recovery ohjelmia tuntuu löytyvän jopa ilmaisversioita, mutta itse en saa niitä toimimaan...
Nyt viimeisin kokeilussa "Free android data recovery" ohjelma.
Ohjelma ladattu tietokoneelle.
Käskee laittaa usb piuhan kiinni, löytää puhelimen ok mutta kun pitää alkaa skannaamaan tietoja niin herjaa: "Getting root permission unsuccesfully, please root your device first and try again".
Joten mitä ihmettä tuo ohjelma tahtoo, mikä on pielessä?
Sovelluskehittäjien asetus on päällä, "ei tarvetta, kehittäjätila on jo käytössä" sanoo puhelimeni, kun yritän uudelleen naputella 7 kertaa "koontiversio" kohtaa...
Puhelin on: Samsung XCover3. Android.
Aattakee ny, kiitos paljon :)
Data recovery ohjelmat Toimiiko?
6
6712
Vastaukset
- kihuhgfgd
Ei ole koskaan varmaa, että mitään tiedostoja voi palauttaa. Jos systeemi on ylikirjoittanut informaation, eisitä enää löydy. Elikä palautus pitää tehdä heti, kun väärän poiston huomaa.
Sinulla ei ole tarvittavia käyttöoikeuksia: https://www.androidcentral.com/root - enlöytäny
Jep on melko vaikeaa kännykälle, kun pitäs olla root ja kaikkia puhelimia ei voi unlock. Joten melko mahotonta. En suosittele mitään. Seuraavalla kerralla laita pilveen onedrive, gdrive, dropbox, mega, oma kone...
Jos tiedostot muistikortilla niin käytä muistikortinlukijaa. Tiedostoja voi palauttaa ja levyä voi lukea vaikka sektori kerrallaan. Aikaa kyllä menee ja on aina mahdollista että uutta dataa on kirjoitettu uuden päälle.
- epäileväinen
Erillisellä muistikortinlukijalla voi olla vaikeaa, jos puhelimessa kytketty kortin salaus päälle.
epäileväinen kirjoitti:
Erillisellä muistikortinlukijalla voi olla vaikeaa, jos puhelimessa kytketty kortin salaus päälle.
Totta. Salaus tekee datan palauttamisen vaikeaksi. Jopa mahdottamaksi.
- Palauttaja
Mutta jos on esim. viikon vanha tekstiviesti eikä kauheasti viestittele muuten, niin luulisi sen vielä löytyvän... (?) Lisämuistikorttia puhelimessa ei ole lainkaan! Jos homma ei kerran vörki, niin onneksi en sentään maksanut moisesta ohjelmasta, huh!
Mitenkä tuo pilveen laitto onnistuu...laittaako automaattisesti ajoittain viestit sinne vai pitääkö aina itse siirtää ne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402