Millaista siellä turistirysässä on esimerkiksi Joulu,Tammi,Helmikuussa? ovatko hotellit ja kaikki ravintolat ja baarikadun baarit kiinni talvella?
Rodokselle ei-sesonkiaikaan?
5
851
Vastaukset
- valkolaisten.kuningas
Baarit ovat tietysti kiinni, koska niihin ei olisi asiakkaita talvella. Olisi järjetöntä pitää baaria auki tyhjänä. Muutama hotelli on auki ympäri vuoden, mutta kun Rodokselle laskeutuu yksi tai kaksi konetta päivässä ulkomailta talvella, siitä voi päätellä, ettei porukkaa ole tungokseen asti.
- avantoPuimariuijasyö
No, onhan siellä rodoksen kaupungissa asukkaita. n. 50 tuhatta "talvi" aikaan,palveluita löytyy joka lähtöön vaikka turisti määrä pieni. Kaikki kohteet mihin turistit menee ja heitä varten rakennettuja-ovat t-rysiä?
Mene aavikolle missä ei ketään,ei palveluja. Rodos on iso kaupunki missä ihmiset elää ja asuu. Tänää 20 lämpöö,suomen kesää vastaava.- Saunassavielälämpimämpää
"Tänää 20 lämpöö,suomen kesää vastaava. "
Virallisen mittauksen mukaan Rodoksen lentokentän maksimilämpötila oli tänään 16 astetta. Se ei sinänsä ole mitenkään huono lukema. Lämpötila mitataan kahden metrin korkeudelta avonaisessa paikassa, jossa ei siis ole lämpöä imeviä rakenteita kuten seiniä lähistöllä. Lämpimämpää voi tietysti olla esimerkiksi suljetulla kauopunkipihalla sopivassa nurkassa metrin korkeudella maasta.
Oma toivomukseni muuten olisi, että Rodoksen lentokenttä saataisiin vihdoin länsimaiselle tasolle ilmastoinniltaan ja wc-tiloiltaan ensi kesäksi. Kentän kunnossa pitäjät voisivat käväistä esimerkisi Palma de Mallorcan kentällä ottamassa mallia. Ei tarvitsisi olla niin suurta ja isoa kuin Mallorcalla, koska Rodoksen turistimäärä on mitätön Mallorcaan verrattuna, mutta toimivuudesta voisi ottaa opiksi.
Lämmintä saarella on kesäisin ihan tarpeeksi! - Eikositria
Saunassavielälämpimämpää kirjoitti:
Virallisen mittauksen mukaan Rodoksen lentokentän maksimilämpötila oli tänään 16 astetta. Se ei sinänsä ole mitenkään huono lukema. Lämpötila mitataan kahden metrin korkeudelta avonaisessa paikassa, jossa ei siis ole lämpöä imeviä rakenteita kuten seiniä lähistöllä. Lämpimämpää voi tietysti olla esimerkiksi suljetulla kauopunkipihalla sopivassa nurkassa metrin korkeudella maasta.
Oma toivomukseni muuten olisi, että Rodoksen lentokenttä saataisiin vihdoin länsimaiselle tasolle ilmastoinniltaan ja wc-tiloiltaan ensi kesäksi. Kentän kunnossa pitäjät voisivat käväistä esimerkisi Palma de Mallorcan kentällä ottamassa mallia. Ei tarvitsisi olla niin suurta ja isoa kuin Mallorcalla, koska Rodoksen turistimäärä on mitätön Mallorcaan verrattuna, mutta toimivuudesta voisi ottaa opiksi.
Lämmintä saarella on kesäisin ihan tarpeeksi!Saksalainen Fraport on nyt maaliskuussa ollut vuoden Rodoksen lentokentän uusi "isäntä". Ne on marraskuussa aloittaneet terminaalin ja toimintojen uudenaikaistamisen. Eiköhän jo tulevan sesongin alkuun mennessä ole pahimmat ongelmat korjattu. Tuskin kuitenkaan kaikkea vajaassa puolessa vuodessa silti kuntoon saadaan.
- hohhohhoijaa
Saunassavielälämpimämpää kirjoitti:
Lämmintä saarella on kesäisin ihan tarpeeksi!Onko sinulla rakkovika kun et paria tuntia pysty pidättämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579