Maksukanavat ilmaiseksi? TV Radius

Rainerm

FB:ssä tulee usein mainos superantennista jolla voi katsoa ilmaiseksi maksukanavia. Lisäksi
he selittävät että se on ihan laillista. Onko kellään mitään kokemusta tästä,
vai meneekö rahat kankkulan kaivoon jos tilaa? Jotain 35e
T. Raikku

21

12712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toteaja-

Ilmaiset antennikanavat näkyy. ei muuta.

• Tepersunnis

Miten supertennis eroaa tavallisesta?

• Wempain

Tilasin juuri Tv Radius-antenni!Jonkun päiväan päästä katsotaan!

• huomaaja

joidenkin on vaan pakko kokeilla kaikki itse ennenkuin uskoo.

• Huijaushan tuo on. Uhri saa kovaan hintaan tavallisen UHF -sisäantennin.

• Poti

saattaapi toimia jenkkilässä..

• nimierkki007

näkee tuolla ilmaiset antennikanavat suomessakin.

• eisuomessaainakaa

Huijaus. Suurin osa mainoksista on huijauksia. Asenna ublock origin lisäosa selaimeen.

• e44

Tarviiko hakea uudet asetukset , minulla on kaapeli TV kanavat TV: ssä

• Tarvitsee. Tuo Radiushan on tavallinen antennikanavien antenni. Kaikissa nykytelevisioissahan kai on sekä kaapeli- että antennikanavat?

Järjestelmän vaihto vaatii sitten vain uuden kanavahaun.

• TV_Fox_on_nyt_Radius

Tässähän huijataan myymällä TV Foxin nimellä myytävää roskaa uudella nimellä. Kannattaa pitää ne muutamat kympit mieluummin omalla tilillä kuin siirtää ne huijarin haltuun. Takaisin niitä maksettuja rahoja ei saa, mutta hyllyyn jää sentään antenniläpyskä muistuttamaan huijauksesta. Onneksi tästä opetuksesta selviää pikkurahalla, mutta joillakin on tililtä kuitattu tilausmaksu useampaan kertaan tai koko tuote on jäänyt saapumatta..

• seppojuhani

tilasin antennin lasku piti ólla 35.74 tilaus tuli lasku oli 90,73 täydellinen huijaus ja antellilla éi näy edes ´suomen ´kanavat .

• 66pera

Yritin ostaa äsken kyseisen tuoteen.Ei sitä saa sieltä ostettua.......Kai niitä tarteee ostaa useita etä hyväksyisi,ja saisi tuoteen.

• Gnicart

Wish:llä samat antannit noin 3€ tais olla 4€ toimitus

• Mulukeroita

Paskamulukku

• Mulker

Paskaa laite

• TV-asentaja

Huijausta koko juttu, siinä on koira haudattuna, vain kaikki ilmaiskanavat näkyvät ilmaiseksi, nehän sinulla näkyy muutenkin, tästä pitäisi tehdä rikosilmoitus, ja ehkäpä joku tekeekin!

• Huijaamaton

Huijauksia! Kyllähän jokaisen pitäisi jo aavistaa, ettei ole mitään mahdollisuutta ilmaiseksi katsoa kanavia! Samoin kun kaupataan puhelimia Eurolla ja paljon muita! En ymmärrä miksi nämä ovat laillisia että näin saa tehdä Suomessa! Kertokaa viisaammat.

• Tv-asentaja

Älkää vain haksahtako tähän, täyttä huijausta.Kaapelikanavat lähetetään kaapeleita pitkin, ei ilmateitse! Harvianisen törkeä huijausyritys!Käytetään hyväksi ihmisten tietämättömyyttä Tv-lähetystekniikasta.

• happi100

radius täyttä huijausta tilasin kesäkuun 5 päivä eikä ole 30.8 vielä tullut olen .olen lähettänyt viisi sähköpostia.nim.petetty.

• IhmekeksintöSUAMESTA

Tuota en usko toimivaksi vehkeeksi. MUTTA minä voisin myydä arvon foorumilaisille AITOA auton alle laitettavaa "Maadoitushäntää". Se "maadoittaa" auton rungon niin että staattinen sähkö johtuu maahan eikä aiheuta vaaratilanteita esim. bensamittarilla.
      Nyt ko. maadoitushäntä tarjouksessa vain 350€/kpl ja ei tässä vielä kaikki. Jos tilaat kaksi on yhteushinta vain 500€.
      Lähetys sisältää hännän ja itseporautuvan ruuvin.
      Älä riskeeraa vaan tilaa heti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe