FB:ssä tulee usein mainos superantennista jolla voi katsoa ilmaiseksi maksukanavia. Lisäksi
he selittävät että se on ihan laillista. Onko kellään mitään kokemusta tästä,
vai meneekö rahat kankkulan kaivoon jos tilaa? Jotain 35e
T. Raikku
Maksukanavat ilmaiseksi? TV Radius
21
12496
Vastaukset
- toteaja-
Ilmaiset antennikanavat näkyy. ei muuta.
- Tepersunnis
Miten supertennis eroaa tavallisesta?
- Wempain
Tilasin juuri Tv Radius-antenni!Jonkun päiväan päästä katsotaan!
- huomaaja
joidenkin on vaan pakko kokeilla kaikki itse ennenkuin uskoo.
Huijaushan tuo on. Uhri saa kovaan hintaan tavallisen UHF -sisäantennin.
- Poti
saattaapi toimia jenkkilässä..
- nimierkki007
näkee tuolla ilmaiset antennikanavat suomessakin.
- eisuomessaainakaa
Huijaus. Suurin osa mainoksista on huijauksia. Asenna ublock origin lisäosa selaimeen.
- e44
Tarviiko hakea uudet asetukset , minulla on kaapeli TV kanavat TV: ssä
Tarvitsee. Tuo Radiushan on tavallinen antennikanavien antenni. Kaikissa nykytelevisioissahan kai on sekä kaapeli- että antennikanavat?
Järjestelmän vaihto vaatii sitten vain uuden kanavahaun.
- TV_Fox_on_nyt_Radius
Tässähän huijataan myymällä TV Foxin nimellä myytävää roskaa uudella nimellä. Kannattaa pitää ne muutamat kympit mieluummin omalla tilillä kuin siirtää ne huijarin haltuun. Takaisin niitä maksettuja rahoja ei saa, mutta hyllyyn jää sentään antenniläpyskä muistuttamaan huijauksesta. Onneksi tästä opetuksesta selviää pikkurahalla, mutta joillakin on tililtä kuitattu tilausmaksu useampaan kertaan tai koko tuote on jäänyt saapumatta..
- seppojuhani
tilasin antennin lasku piti ólla 35.74 tilaus tuli lasku oli 90,73 täydellinen huijaus ja antellilla éi näy edes ´suomen ´kanavat .
- 66pera
Yritin ostaa äsken kyseisen tuoteen.Ei sitä saa sieltä ostettua.......Kai niitä tarteee ostaa useita etä hyväksyisi,ja saisi tuoteen.
- Gnicart
Wish:llä samat antannit noin 3€ tais olla 4€ toimitus
- Mulukeroita
Paskamulukku
- Mulker
Paskaa laite
- TV-asentaja
Huijausta koko juttu, siinä on koira haudattuna, vain kaikki ilmaiskanavat näkyvät ilmaiseksi, nehän sinulla näkyy muutenkin, tästä pitäisi tehdä rikosilmoitus, ja ehkäpä joku tekeekin!
- Huijaamaton
Huijauksia! Kyllähän jokaisen pitäisi jo aavistaa, ettei ole mitään mahdollisuutta ilmaiseksi katsoa kanavia! Samoin kun kaupataan puhelimia Eurolla ja paljon muita! En ymmärrä miksi nämä ovat laillisia että näin saa tehdä Suomessa! Kertokaa viisaammat.
- Tv-asentaja
Älkää vain haksahtako tähän, täyttä huijausta.Kaapelikanavat lähetetään kaapeleita pitkin, ei ilmateitse! Harvianisen törkeä huijausyritys!Käytetään hyväksi ihmisten tietämättömyyttä Tv-lähetystekniikasta.
- happi100
radius täyttä huijausta tilasin kesäkuun 5 päivä eikä ole 30.8 vielä tullut olen .olen lähettänyt viisi sähköpostia.nim.petetty.
- IhmekeksintöSUAMESTA
Tuota en usko toimivaksi vehkeeksi. MUTTA minä voisin myydä arvon foorumilaisille AITOA auton alle laitettavaa "Maadoitushäntää". Se "maadoittaa" auton rungon niin että staattinen sähkö johtuu maahan eikä aiheuta vaaratilanteita esim. bensamittarilla.
Nyt ko. maadoitushäntä tarjouksessa vain 350€/kpl ja ei tässä vielä kaikki. Jos tilaat kaksi on yhteushinta vain 500€.
Lähetys sisältää hännän ja itseporautuvan ruuvin.
Älä riskeeraa vaan tilaa heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803