Kiitos jo etukäteen!
MW-lukemat tähän:
11
186
Vastaukset
- senverran.kulutusta
Saunan kiuas kulutti vajaa 6 kilowattituntia tunnissa, kahdessa tunnissa alle 10kWh:ta. Euroissa 1,5€.
- tulee.pimeä.yö
Tanskassa hämärtyy nyt lujaa. Kymmenen minuuttia sitten tuli aurinkoa vielä 32, mutta enään 20.
- Pimponkebabii
Mun kikuli jöpöttää jo toista tuntia ja oon vetäny tassuu koko sen ajan.
- no-lukemaksi
No 75 MW. No kelpaako?
- vähän.menee.sitten
6 kW on 0,006 MW, eiköstä vaan, eli ei paljoakaan.
- hhäähä
Tuulee muuten yli 1 GW. Missäs tuulivoimaa ilkkuvat nyt ovat?
- MW-arvot
Tänään ei ole ilmeisesti vielä ollut puhetta MW:sta? Miljoonasosa MW-arvoja näytti olevan kahvinkeitin-ketjussa.
- no_
No nyt menee -2227 Megawattia no Suomessa. No että tuolla tavalla.
- tietonjan
En ole nähnyt tämän päivän MW-lukemia missään. Onko mitään käsitystä millä tasolla mennään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25505
- 43492
- 46486