ateistit nauraa jumalalle

meejumalaröihin

Miksi ? Siksi koska jumala ei kykene tekemään yhtään mitään, vaikka on kaiken luoja.

82

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsf

Jumala tekee koko ajan jatkuvasti. Jos hän ottaisi pois ylläpitävän kätensä niin koko maailmankaikkeus romahtaisi, ja sinäkin olet olemassa yksinkertaiseksi siksi että Jumala antaa sinulle elämän.

• suhhari

Mies se tulee räkänokastakin ,muttei tyhjän naurajasta.

• asdsf

JUmalalle uskovaiset on antaneet elämän. se Jumala elää ain päissämme

• eihyväpäivä

Vittu valoja päälle hyvä ihminen

• Minkäs lahkon oppia se tämä olikaan? Useimmat kristityt uskovat kylläkin niin, että maailmankaikkeus on luotu niin hyvin, että se toimii periaatteessa issekseen.

• 3444

Naurakaa vaan ateistit ihan vapaasti,mistä tiedätte vaikka Jumala aiheuttaa vihallansa maailmaa kohtaan,tsunamit,maanvyöryt,maanjäristykset,nälänhädät ja sodat. Ette mistään!!!!!

• asdsf

Jumala on siis kiukkuinen ? Vetäisi käteensä niin ei suututtaisi. Vihainen Jumala tuhokaa kaiken, likastuu taivaassa ja tippuu itsekin kirkuen asfalttiin..

• tinwoolly

Uskonsodat ovatkin kaikkein sitkeimpiä, viimeksikin kesti 30 vuottaa.

• tinwoolly kirjoitti:

Uskonsodat ovatkin kaikkein sitkeimpiä, viimeksikin kesti 30 vuottaa.

"Uskonsodat ovatkin kaikkein sitkeimpiä, viimeksikin kesti 30 vuottaa."

Uskonsotia ovat käyneet ne, jotka ovat poikenneet pois kristinuskon sanomasta.

• asdsf kirjoitti:

Jumala on siis kiukkuinen ? Vetäisi käteensä niin ei suututtaisi. Vihainen Jumala tuhokaa kaiken, likastuu taivaassa ja tippuu itsekin kirkuen asfalttiin..

"Jumala on siis kiukkuinen ? Vetäisi käteensä niin ei suututtaisi. Vihainen Jumala tuhokaa kaiken, likastuu taivaassa ja tippuu itsekin kirkuen asfalttiin.."

Huomaan, että sinulla on paha olo. Johtuukohan se siitä, kun et pysty kumoamaan Jumalan olemassaoloa?
        Voin kertoa sinulle ilosanoman. Sinun ei tarvitsekaan pyrkiä kumoamaan Jumalan olemassaoloa. Voit reilusti tunnustaa, että Hän on olemassa, koska sisimmässäsi kuitenkin tiedät, että Jumala on olemassa ja että Hän rakastaa sinuakin pilkkaamisestasi huolimatta.

Voit oppia tuntemaan Jumalan paremmin Jeesuksen kautta. Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Hän on sovittanut kaikki syntisi omalla kuolemallaan.
        Kun tunnusta Hänet syntiesi sovittajaksi ja Herraksesi, saat iankaikkisen elämän Hänen valtakunnassaan, missä ei ole mitään pahuutta eikä vääryyttä.

• 3444
        asdsf kirjoitti:

Joo Jumala näyttää myöskin toisille armonsa,hän näyttää ihmisille kuinka hallitsee tätä palloa,kuinka käy jotka ovat häntä vastaan,huonosti.

• Kysyn_nyt
        asdsf kirjoitti:

Onko sinulla noin älytön paha olo olo vai oletko vain muuten noin vajaa?

• 5666
        3444 kirjoitti:

Joo Jumala näyttää myöskin toisille armonsa,hän näyttää ihmisille kuinka hallitsee tätä palloa,kuinka käy jotka ovat häntä vastaan,huonosti.

"Jumala näyttää...kuinka käy jotka ovat häntä vastaan,huonosti."

Ei hän sitten mikään hyvä ole, jos hän kauheuksia tekee. Toisaalta Jumala kuolee helposti. Ei tarvitse kuin lakata uskomasta mokomaan emävaleeseen ja katso, hän on kuollut.

• RepeRuutikallo
        Mark5 kirjoitti:

"Jumala on siis kiukkuinen ? Vetäisi käteensä niin ei suututtaisi. Vihainen Jumala tuhokaa kaiken, likastuu taivaassa ja tippuu itsekin kirkuen asfalttiin.."

Huomaan, että sinulla on paha olo. Johtuukohan se siitä, kun et pysty kumoamaan Jumalan olemassaoloa?
        Voin kertoa sinulle ilosanoman. Sinun ei tarvitsekaan pyrkiä kumoamaan Jumalan olemassaoloa. Voit reilusti tunnustaa, että Hän on olemassa, koska sisimmässäsi kuitenkin tiedät, että Jumala on olemassa ja että Hän rakastaa sinuakin pilkkaamisestasi huolimatta.

Voit oppia tuntemaan Jumalan paremmin Jeesuksen kautta. Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä. Hän on sovittanut kaikki syntisi omalla kuolemallaan.
        Kun tunnusta Hänet syntiesi sovittajaksi ja Herraksesi, saat iankaikkisen elämän Hänen valtakunnassaan, missä ei ole mitään pahuutta eikä vääryyttä.

>Voit oppia tuntemaan Jumalan paremmin Jeesuksen kautta. Hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä.

Eikä ole, vaan yksi kolmiyhteisen Jumalan olemus. Ei kukaan voi olla itsensä välimies.

• 3444 kirjoitti:

>Joo Jumala näyttää myöskin toisille armonsa,hän näyttää ihmisille kuinka hallitsee tätä palloa,kuinka käy jotka ovat häntä vastaan,huonosti.

Milloin?
        Entä milloin Hän näyttää sinulle, että välimerkin jälkeen kirjoitetaan välilyönti?

• 3444
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Joo Jumala näyttää myöskin toisille armonsa,hän näyttää ihmisille kuinka hallitsee tätä palloa,kuinka käy jotka ovat häntä vastaan,huonosti.

Milloin?
        Entä milloin Hän näyttää sinulle, että välimerkin jälkeen kirjoitetaan välilyönti?

Sillä ei ole mitään väliä kuinka kirjoitan, ainoastaan maanpäällisesti.

• "Nauraessakin voi sydän kärsiä, ja ilon lopuksi tulee murhe." (Snl.14:13)

• tämä.on.aivan.tosi

"Ja Jeesus loihtios lausumaan: Totisesti, totisesti ja vakavalla naamalla minä sanon teille. Ei sydämellä ole kärsää, vaikka hihhulit niin murheissaan valehtelisivatkin." (Raamattu eräästä kohtaa)

• "On lainaa ilon sekunnitkin, ne surun tunnein maksetaan." (Saukki)

• Nauretaan jumalalle. Vielä enemmän pitäisi nauraa uskovaisille jotka puolustavat epätoivoisesti näkymättömiä telepaattisia olentoja jotka seuraavat kaikkia maailman ihmisiä joka päivä joka sekunti. He eivät pysty myöntämään totuutta jumalaa ei ole. Sen sijaan täytyy puolustaa jumalaa ja omaa typeryyttään koska jumala ei sitä tee koska sitä ei ole olemassa. Tarvitsevat jatkuvaa itsesuggestiota hokemalla kiitos jeesus ym. Tietysti he voisivat ajatella. Mutta se on kielletty. Siinä mielessä vapaa ajattelu on fiksumpaa. He eivät pysty ajattelemaan. He ovat hölmöjä muinaisjäänteitä.

• 3444

Siinähän nauratte ,itsellenne noutajaa.

• TyhmäPaimenPoika

" He eivät pysty myöntämään totuutta jumalaa ei ole. "

Sä siis tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja sä oot täysin varma siitä. Voisit sä kertoo mulle et mistä sä sen tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja miten sä voit olla varma siitä? Onks sulla joku yliluonnollinen kyky minkä avulla sä tiiät tollasii asioita?

Nyt sulla on hyvä tilaisuus osoittaa mulle sun " viisaus "

• on.se.hupaisa
        3444 kirjoitti:

Siinähän nauratte ,itsellenne noutajaa.

Jumala ei siis ymmärrä nauraa itselleen, vaikka onkin piiloleikkiensä kanssa varsinainen koomikko.

• "ateistit nauraa jumalalle "

Jumala on uskovaisen päässä.
      Tällöin ateisti nauraa uskovaiselle.

• Se Pääloinen, jota uskonharhaiset jumalaksi kutsuvat on muuten omituinen, koska se tuntuu olevan jokaisella uskonharhaisella erilainen. Jopa samaan lahkoon kuuluvat selittävät tuon Pääloisensa eri tavoin.

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Se Pääloinen, jota uskonharhaiset jumalaksi kutsuvat on muuten omituinen, koska se tuntuu olevan jokaisella uskonharhaisella erilainen. Jopa samaan lahkoon kuuluvat selittävät tuon Pääloisensa eri tavoin.

" Jopa samaan lahkoon kuuluvat selittävät tuon Pääloisensa eri tavoin. "

Ehkä toi johtuu siitä että ne kaikki ei tunne siitä " pääloista " tai ehkä osa vaan tuntee ja osa ei. Tai ehkä yks tuntee ja loput ei.

• TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

" Jopa samaan lahkoon kuuluvat selittävät tuon Pääloisensa eri tavoin. "

Ehkä toi johtuu siitä että ne kaikki ei tunne siitä " pääloista " tai ehkä osa vaan tuntee ja osa ei. Tai ehkä yks tuntee ja loput ei.

Jokaikisen ikioma Pääloinen vakuuttaa kantajansa siitä, että juuri hänen Pääloisensa on se ihan aikuisten oikeasti oikea Pääloinen ja pakottaa kantajansa avuttomiin Pääloisen puolusteluyrityksiin tai pahimmillaan jopa itsemurhapommituksiin.

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Jokaikisen ikioma Pääloinen vakuuttaa kantajansa siitä, että juuri hänen Pääloisensa on se ihan aikuisten oikeasti oikea Pääloinen ja pakottaa kantajansa avuttomiin Pääloisen puolusteluyrityksiin tai pahimmillaan jopa itsemurhapommituksiin.

" Jokaikisen ikioma Pääloinen vakuuttaa kantajansa siitä, että juuri hänen Pääloisensa on se ihan aikuisten oikeasti oikea Pääloinen ja pakottaa kantajansa avuttomiin Pääloisen puolusteluyrityksiin tai pahimmillaan jopa itsemurhapommituksiin. "

Mä en tajuu et mitä sä niin ku yrität sanoo. Yrität sä sanoo ettei Jumalaa oo olemassa vaan että kyse on pelkästään mielikuvituksesta.

Jos sä kerta tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja oot varma siitä ni sun on varmaan helppo vastata tähän mun kysymykseen: Mistä sä tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja miten sä voit olla varma siitä? Kukaan teistä " viisaista " ateisteista ei oo viel osannu vastata tähän mun kysymykseen. Sen sijaan tollasii päätelmii joita säki kirjotit ni teiltä tulee jatkuvasti ja sit ku teiltä kysyy että mihin ne teiän päätelmät perustuu ni te ette osaa siihenkään vastata.

" Jokaikisen ikioma Pääloinen vakuuttaa kantajansa siitä, että juuri hänen Pääloisensa on se ihan aikuisten oikeasti oikea Pääloinen ja pakottaa kantajansa avuttomiin Pääloisen puolusteluyrityksiin tai pahimmillaan jopa itsemurhapommituksiin. "

Mä en tajuu et mitä sä niin ku yrität sanoo. Yrität sä sanoo ettei Jumalaa oo olemassa vaan että kyse on pelkästään mielikuvituksesta.

Jos sä kerta tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja oot varma siitä ni sun on varmaan helppo vastata tähän mun kysymykseen: Mistä sä tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja miten sä voit olla varma siitä? Kukaan teistä " viisaista " ateisteista ei oo viel osannu vastata tähän mun kysymykseen. Sen sijaan tollasii päätelmii joita säki kirjotit ni teiltä tulee jatkuvasti ja sit ku teiltä kysyy että mihin ne teiän päätelmät perustuu ni te ette osaa siihenkään vastata.

Emme toki tiedä, etteikö jonkinlaista jumalaa olisi olemassa, ja osa meistä jopa toivoo sen olemassaoloa. Ilmestyessään oikea jumala nimittäin todennäköisesti paheksuisi kovin ihmisen omaksi kuvakseen luomien epäjumalien palvontaa.

Kaikki nämä ihmisen luomat jumala, mukaanlukien allah ja jahve, ovat helposti todettavissa epäjumaliksi pienellä kierroksella netissä.

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Emme toki tiedä, etteikö jonkinlaista jumalaa olisi olemassa, ja osa meistä jopa toivoo sen olemassaoloa. Ilmestyessään oikea jumala nimittäin todennäköisesti paheksuisi kovin ihmisen omaksi kuvakseen luomien epäjumalien palvontaa.

Kaikki nämä ihmisen luomat jumala, mukaanlukien allah ja jahve, ovat helposti todettavissa epäjumaliksi pienellä kierroksella netissä.

" Emme toki tiedä, etteikö jonkinlaista jumalaa olisi olemassa, ja osa meistä jopa toivoo sen olemassaoloa. Ilmestyessään oikea jumala nimittäin todennäköisesti paheksuisi kovin ihmisen omaksi kuvakseen luomien epäjumalien palvontaa. "

Silti te ateistit kirjotatte niin ku te ikäänkuin olisitte varmoja siitä ettei Jumalaa oo olemassa.

" Kaikki nämä ihmisen luomat jumala, mukaanlukien allah ja jahve, ovat helposti todettavissa epäjumaliksi pienellä kierroksella netissä. "

Millä tavalla lukeminen/näkeminen antaa sulle varmuuden siitä että kyse on epäjumalasta tai että kyse on todellisesta Jumalasta?

Totuus on se että varmuuden voi saada vaan Jumalan kautta joten jos sä et tunne Jumalaa ni ei sulla silloin ole myöskään varmuutta noista asioista.

" Emme toki tiedä, etteikö jonkinlaista jumalaa olisi olemassa, ja osa meistä jopa toivoo sen olemassaoloa. Ilmestyessään oikea jumala nimittäin todennäköisesti paheksuisi kovin ihmisen omaksi kuvakseen luomien epäjumalien palvontaa. "

Silti te ateistit kirjotatte niin ku te ikäänkuin olisitte varmoja siitä ettei Jumalaa oo olemassa.

" Kaikki nämä ihmisen luomat jumala, mukaanlukien allah ja jahve, ovat helposti todettavissa epäjumaliksi pienellä kierroksella netissä. "

Millä tavalla lukeminen/näkeminen antaa sulle varmuuden siitä että kyse on epäjumalasta tai että kyse on todellisesta Jumalasta?

Totuus on se että varmuuden voi saada vaan Jumalan kautta joten jos sä et tunne Jumalaa ni ei sulla silloin ole myöskään varmuutta noista asioista.

Todistusvastuu jumalan olemassaolosta kaatuu aina positiivisen väitteen esittäjälle, eli tässä tapauksessa jumalharhaiselle.

Sinuna suhtautuisin vakavasti esittämääni ajatukseen epäjumalanpalvonnasta, mutta uskonharhasi sokeuttamana olet ilmeisesti ajattelukyvytön,

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Todistusvastuu jumalan olemassaolosta kaatuu aina positiivisen väitteen esittäjälle, eli tässä tapauksessa jumalharhaiselle.

Sinuna suhtautuisin vakavasti esittämääni ajatukseen epäjumalanpalvonnasta, mutta uskonharhasi sokeuttamana olet ilmeisesti ajattelukyvytön,

" Todistusvastuu jumalan olemassaolosta kaatuu aina positiivisen väitteen esittäjälle, eli tässä tapauksessa jumalharhaiselle. "

Kuka tämmösen säännön on keksiny. Joku sun " viisas " esikuva vai?

" Sinuna suhtautuisin vakavasti esittämääni ajatukseen epäjumalanpalvonnasta, mutta uskonharhasi sokeuttamana olet ilmeisesti ajattelukyvytön, "

Sä siis tiiät ja oot varma siitä että mun tapauksessa on kyse uskonharhoista? Mistä sä sen tiiät ja miten sä voit olla varma siitä? Onks sulla joku yliluonnollinen kyky minkä avulla sä näät tollasii asioita?

Sinuna suhtautuisin vakavasti tähän mun antamaan kehotukseen: Käänny ja tee parannus, muuten sulle tulle käymään huonosti!

• 3444
        he-ma kirjoitti:

Se Pääloinen, jota uskonharhaiset jumalaksi kutsuvat on muuten omituinen, koska se tuntuu olevan jokaisella uskonharhaisella erilainen. Jopa samaan lahkoon kuuluvat selittävät tuon Pääloisensa eri tavoin.

Miksi ateistit valittaa koko ajan Jumalan olemassa olosta,eikö ateistilla ole sitä kärsivällisyyttä odotella,kiukutella ja haukkua kyllä osataan ja repiä täällä pelihousuja. Mutta kärsivällisyyttä ei yhtää,olette tosi avuttomia. Paholaisen kyllä ateistikin näkee ja aivan omalla silmillään,mutta Rakkaudesta ei tietoakaan.

• 3444 kirjoitti:

Miksi ateistit valittaa koko ajan Jumalan olemassa olosta,eikö ateistilla ole sitä kärsivällisyyttä odotella,kiukutella ja haukkua kyllä osataan ja repiä täällä pelihousuja. Mutta kärsivällisyyttä ei yhtää,olette tosi avuttomia. Paholaisen kyllä ateistikin näkee ja aivan omalla silmillään,mutta Rakkaudesta ei tietoakaan.

Tähän ei voi oikein muuten vastata kuin mielikuvitusjeesuksen suuhun pannuilla sanoilla:

Luuk. 22:36 ”Niin hän (Jeesus) sanoi heille: … Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan.”
        Luuk. 12:49-51 ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!… Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.”

• 3444
        he-ma kirjoitti:

Tähän ei voi oikein muuten vastata kuin mielikuvitusjeesuksen suuhun pannuilla sanoilla:

Luuk. 22:36 ”Niin hän (Jeesus) sanoi heille: … Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan.”
        Luuk. 12:49-51 ”Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!… Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.”

Tiedätkö miksi? Maan päälle tullu tuomaan tulta eikä rauhaa?

" Todistusvastuu jumalan olemassaolosta kaatuu aina positiivisen väitteen esittäjälle, eli tässä tapauksessa jumalharhaiselle. "

Kuka tämmösen säännön on keksiny. Joku sun " viisas " esikuva vai?

" Sinuna suhtautuisin vakavasti esittämääni ajatukseen epäjumalanpalvonnasta, mutta uskonharhasi sokeuttamana olet ilmeisesti ajattelukyvytön, "

Sä siis tiiät ja oot varma siitä että mun tapauksessa on kyse uskonharhoista? Mistä sä sen tiiät ja miten sä voit olla varma siitä? Onks sulla joku yliluonnollinen kyky minkä avulla sä näät tollasii asioita?

Sinuna suhtautuisin vakavasti tähän mun antamaan kehotukseen: Käänny ja tee parannus, muuten sulle tulle käymään huonosti!

"Kuka tämmösen säännön on keksiny. Joku sun " viisas " esikuva vai?"

Hänen nimensä on lentävä spaghettihirviö, tuo suuri keksijänero.

• TyhmäPaimenPoika

" Miksi ? Siksi koska jumala ei kykene tekemään yhtään mitään, vaikka on kaiken luoja. "

Mä vien hetkessä pohjan tolta sun kirjotukselta, tosin mitään todellista ja kestävää pohjaa sillä ei koskaan ollukkaa.

Mistä sä tiiät että Jumala ei kykene tekemään mitään ja miten sä voit olla varma siitä?
      Ehkä Jumala tekee mutta sä et vaan nää sen tekevän.

• Ja sinäkö näet?

Käy lähimmässä vammaisten avustetussa asumisyksikössä katsomassa epäjumalasi luomuksia.

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Ja sinäkö näet?

Käy lähimmässä vammaisten avustetussa asumisyksikössä katsomassa epäjumalasi luomuksia.

" Ja sinäkö näet? "

Miksi sä tämmöstä multa kyselet ku eihän sua oikeesti edes kiinnosta.

" Käy lähimmässä vammaisten avustetussa asumisyksikössä katsomassa epäjumalasi luomuksia. "

Sua ei oikeesti kiinnosta vaan sä haluut vaan pilkata ja halveksii joten miks mun pitäis kertoo sulle mitään. Epäjumala tuskin pystyis luomaan mitään elävää toisin kuin todellinen elävä Jumala joten se siitä sun viisaudesta.

" Ja sinäkö näet? "

Miksi sä tämmöstä multa kyselet ku eihän sua oikeesti edes kiinnosta.

" Käy lähimmässä vammaisten avustetussa asumisyksikössä katsomassa epäjumalasi luomuksia. "

Sua ei oikeesti kiinnosta vaan sä haluut vaan pilkata ja halveksii joten miks mun pitäis kertoo sulle mitään. Epäjumala tuskin pystyis luomaan mitään elävää toisin kuin todellinen elävä Jumala joten se siitä sun viisaudesta.

Jos väität ilman perusteluja jumalversiosi olevan olemassa, voidaan sinut todeta valhetelijaksi ja väitteesi hylätä valheena ilman perusteluja.

Aukkojen jumala, eli tässä tapauksessa elämän luoja, on joutunut aina perääntymään ja tulee sen epäilemättä tekemään myös elämän synnyn selvittyä.

• TyhmäPaimenPoika
        he-ma kirjoitti:

Jos väität ilman perusteluja jumalversiosi olevan olemassa, voidaan sinut todeta valhetelijaksi ja väitteesi hylätä valheena ilman perusteluja.

Aukkojen jumala, eli tässä tapauksessa elämän luoja, on joutunut aina perääntymään ja tulee sen epäilemättä tekemään myös elämän synnyn selvittyä.

" Jos väität ilman perusteluja jumalversiosi olevan olemassa, voidaan sinut todeta valhetelijaksi ja väitteesi hylätä valheena ilman perusteluja. "

No tietty voidaan todeta. Voithan säki todeta mun olevan vaikka tonttu mutta se ei välttämättä tarkota sitä että mä olisit tonttu. Sä voit todeta mun olevan valehteli mut se ei välttämättä tarkota sitä että mä olisin valehtelija.

" Aukkojen jumala, eli tässä tapauksessa elämän luoja, on joutunut aina perääntymään ja tulee sen epäilemättä tekemään myös elämän synnyn selvittyä. "

Sä oot siis sittenki varma siitä ettei Jumalaa oo olemassa? Tai ainaki varma siitä että Jumala ei oo " synnyttäny " elämää?

• 3444

Mistä ateisti tietää, että Jumala pystyy ihmisille näyttämään toisille armon ja elämän ja toisille tuhon ja kuoleman. Ette mistään!!!!!

• 3444
        he-ma kirjoitti:

Jumala näyttää maailmalle vihansa,maanjäristykset,nälänhätä,sairaudet,kuolema,sodat,tsunamit.Armonsa näyttää ihmisille kaikenlaisella hyvällä eli rakkaudella,rauhalla, puhtaalla ruualla,puhtaalla vedellä ,terveydellä ja elämällä. Jumala myöskin koettelee ihmisiä.

• VaikeaaOn
        he-ma kirjoitti:

Ja sinäkö näet?

"Käy lähimmässä vammaisten avustetussa asumisyksikössä katsomassa epäjumalasi luomuksia."
        ---
        Vaikka olisit miten ylpeä ja elämässäsi onnistunut ateisti, niin voisit jättää kehitys- ym. vammaisista lausunnon antamisen pätevämmille henkilöille. Kehitysvammaisilla on täsmälleen yhtä suuri ihmisarvo kuin sinullakin!

Olet varmaan saanut terveenä syntyä ja terveenä elää, mutta paljon vaikeampaa on sinunkin terveenä kuolla.

• jumala.on.potaskaa

Jumala on totta tosiaan naurettava. Hän on hyvä vain leikkimään olematonta. Mihinkään muuhun ei mokomasta ole. Mistähän se johtuu?

• TyhmäPaimenPoika

" Jumala on totta tosiaan naurettava. "

Onks toi nyt sit sun mielestä hyvä vai huono juttu? Tosin mistä sä sen tiiät että Jumala on naurettava ellet sä sit ite tunne sitä?

" Hän on hyvä vain leikkimään olematonta. "

Jos hän leikkii olematonta ni silloinhan hän on olemassa : )

" Mistähän se johtuu? "

No luulis että sä tietäisit sen koska sä ilmeisesti tunnet Jumalan. Jos sä et tiiä ni ehkä sun sit kannattaa kysyy siltä et mistä se johtuu.

• jumala.on.potaskaa
        TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

" Jumala on totta tosiaan naurettava. "

Onks toi nyt sit sun mielestä hyvä vai huono juttu? Tosin mistä sä sen tiiät että Jumala on naurettava ellet sä sit ite tunne sitä?

" Hän on hyvä vain leikkimään olematonta. "

Jos hän leikkii olematonta ni silloinhan hän on olemassa : )

" Mistähän se johtuu? "

No luulis että sä tietäisit sen koska sä ilmeisesti tunnet Jumalan. Jos sä et tiiä ni ehkä sun sit kannattaa kysyy siltä et mistä se johtuu.

"Onks toi nyt sit sun mielestä hyvä vai huono juttu? Tosin mistä sä sen tiiät että Jumala on naurettava ellet sä sit ite tunne sitä?"

En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu, mutta naurettava kyseinen Jumala tosiaan on. Puhuukin palavasta pensaasta, koska ei kehtaa naamaansa näyttää. Ja tarvitsee puolustajakseen ressukka hihhuleita, koska ei itse pysty siihenkään. Erittäin naurettavaa kyllä :D Kaikki tuntevat tuon raamatun kakkiaisen.

"Jos hän leikkii olematonta ni silloinhan hän on olemassa"

Olemattomat rahatkin ovat sinun mielestäsi varmasti säästössäsi :D

"No luulis että sä tietäisit sen koska sä ilmeisesti tunnet Jumalan. Jos sä et tiiä ni ehkä sun sit kannattaa kysyy siltä et mistä se johtuu."

Kysymykseni olikin laadultaan ns. retorinen, mutta sinun älylläsi sitä ei tietenkään voi tajuta. Jumalan olemattomuus johtuu tietysti siitä, ettei kyseistä Jumalaa ole muualla kuin hihhuleiden typerissä väitteissä. Pyydä se Jumala vaikkapa kommentoimaan tänne, ettei sinun tarvitse enää yksinäsi valehdella.

• 3444

Eihän Jumala ole olematon eikä näkymätön ,paitsi ateisteille.

• 3444 kirjoitti:

"Eihän Jumala ole olematon eikä näkymätön ,paitsi ateisteille. "

Kyllä pierukin on konkreettisempi "olevaisuus" kuin pyhä henkäys hississä :-)

• jumala.on.potaskaa
        3444 kirjoitti:

Eivät harhatkaan ole todellisuutta muille kuin hulluille.

• kuvaile_hieman
        3444 kirjoitti:

Jos olet uskova, niin kuvaile minkä näköisen jumalan olet viimeksi nähnyt. Minkä värinen ja minkä kokoinen kyseinen jumala oli? Mitä näkemäsi jumala teki, millä tavalla ilmestyi ja millä tavalla poistui?

• 3444
        jumala.on.potaskaa kirjoitti:

Eivät harhatkaan ole todellisuutta muille kuin hulluille.

Onko ateistin mielestä harhaa myöskin maanjäristykset , tsunamit, nälänhätä sairaudet, onnettomuudet,sodat, mutta jos ne onkin Jumalan aiheuttamia. Mites sit Suomi joka tekee juuri eroa Kristinuskosta? Onko sekin harhaa, kun Suomesta loppuu rauha, jossa olemme saaneet olla. Kysyn vaan ateisteilta,kun pelko, levottomuus, tulee ihmisten rauhan keskelle? Mites nyt? Kumpi on oikeassa?

• 3444
        kuvaile_hieman kirjoitti:

Jos olet uskova, niin kuvaile minkä näköisen jumalan olet viimeksi nähnyt. Minkä värinen ja minkä kokoinen kyseinen jumala oli? Mitä näkemäsi jumala teki, millä tavalla ilmestyi ja millä tavalla poistui?

Valo kävi luona 18v sitten yöllä, sitä ennen oli katkeruutta,kateutta,pelkoa ja elämässä myöskin kuoleman pelkoa, kaikista niistä olen päässyt eroon sen jälkeen. Kuoleman pelosta ja muista eroon pääsemisestä niitä ei ole ollut sen jälkeen,kun Jumala ohjasi minut oikealle tielle, enkä olisi muuten edes selvinnyt niistä. Siellä on myöskin kovia koettelemuksia esim. Lapsen sairaudet synnytykset olivat vaikeat vaimolla,munuaissairaudet,autokolarit,sairaudet,jotka ovat laittaneet ihmisen myöskin polvilleen ja rukoilemaan Jumalalta apua. Eli olen myöskin joutunut elämään selkä seinää vasten ja olemaan kuoleman reunalla. Ilman Jumalan apua en olisi selvinnyt ongelmista,Jumalan huolenpidon jälkeen olen saanut olla rauhassa. Myöskin paranemisia rukoilemalla esim.Sairaala bakteeri munuaisessa.

• TyhmäPaimenPoika

"Onks toi nyt sit sun mielestä hyvä vai huono juttu? Tosin mistä sä sen tiiät että Jumala on naurettava ellet sä sit ite tunne sitä?"

En tiedä, onko se hyvä vai huono juttu, mutta naurettava kyseinen Jumala tosiaan on. Puhuukin palavasta pensaasta, koska ei kehtaa naamaansa näyttää. Ja tarvitsee puolustajakseen ressukka hihhuleita, koska ei itse pysty siihenkään. Erittäin naurettavaa kyllä :D Kaikki tuntevat tuon raamatun kakkiaisen.

"No luulis että sä tietäisit sen koska sä ilmeisesti tunnet Jumalan. Jos sä et tiiä ni ehkä sun sit kannattaa kysyy siltä et mistä se johtuu."

Kysymykseni olikin laadultaan ns. retorinen, mutta sinun älylläsi sitä ei tietenkään voi tajuta. Jumalan olemattomuus johtuu tietysti siitä, ettei kyseistä Jumalaa ole muualla kuin hihhuleiden typerissä väitteissä. Pyydä se Jumala vaikkapa kommentoimaan tänne, ettei sinun tarvitse enää yksinäsi valehdella.

Sä taidat kuvitella olevas jotenki ovela. Voisit sä kertoo mulle joitain muita sellasii olemattomii joiden sä tiedät leikkivän?

• TyhmäPaimenPoika

" Kysymykseni olikin laadultaan ns. retorinen, mutta sinun älylläsi sitä ei tietenkään voi tajuta. Jumalan olemattomuus johtuu tietysti siitä, ettei kyseistä Jumalaa ole muualla kuin hihhuleiden typerissä väitteissä. Pyydä se Jumala vaikkapa kommentoimaan tänne, ettei sinun tarvitse enää yksinäsi valehdella. "

No ehkä sä voit " älykkäänä " kertoo että mistä sä tiiät ettei Jumalaa oo olemassa ja miten sä voit olla varma siitä? Onks sulla joku yliluonnollinen kyky tietää tollasii asioita?

• TyhmäPaimenPoika

" Olemattomat rahatkin ovat sinun mielestäsi varmasti säästössäsi :D "

Sähän oot tässä se typerys joka väitti olemattoman pystyvän leikkimään joten etköhän sä oo se jolla on sitä olematonta rahaa säästössä.

• jumala.on.potaskaa
        3444 kirjoitti:

Onko ateistin mielestä harhaa myöskin maanjäristykset , tsunamit, nälänhätä sairaudet, onnettomuudet,sodat, mutta jos ne onkin Jumalan aiheuttamia. Mites sit Suomi joka tekee juuri eroa Kristinuskosta? Onko sekin harhaa, kun Suomesta loppuu rauha, jossa olemme saaneet olla. Kysyn vaan ateisteilta,kun pelko, levottomuus, tulee ihmisten rauhan keskelle? Mites nyt? Kumpi on oikeassa?

"Onko ateistin mielestä harhaa myöskin maanjäristykset , tsunamit, nälänhätä sairaudet, onnettomuudet,sodat, mutta jos ne onkin Jumalan aiheuttamia."

Ei kai hyvä Jumala sellaisia aiheuta!!! Hänhän on hihhuleiden mukaan niin kiltti, niin kiltti :D
        Kyllä Suomessa on hihhuleiden kelpo olla, vaikka polla on heillä täys nolla. Paremmat ovat olot kuin ennen vanhaan hyvään puutteen ja kurjuuden sota-aikaan. Silti muka mennään huonompaan suuntaan. Parempaan tässä mennään kaiken aikaa, koska uskovaiset kadotuksella uhkailevat kuolevat ja heidän valehtelunsa loppuu siihen :D

"Myöskin paranemisia rukoilemalla esim.Sairaala bakteeri munuaisessa. "

Juu, eihän siihen muu auttanut kuin rukoileminen. Luuletko ihan aikuisten oikeasti jonkun uskovan tuollaista? Jos niin uskot, sairaalabakteeri söi aivosi.

Ja TyhmäPaimenPoika, sä olet oikeasti todella tyhmä :D
        Leveilet olemattomilla rahoillasi ja leikit ylimielistä olemattomalla Jumalallasi :D

• TyhmäPaimenPoika

"Onko ateistin mielestä harhaa myöskin maanjäristykset , tsunamit, nälänhätä sairaudet, onnettomuudet,sodat, mutta jos ne onkin Jumalan aiheuttamia."

Ei kai hyvä Jumala sellaisia aiheuta!!! Hänhän on hihhuleiden mukaan niin kiltti, niin kiltti :D
        Kyllä Suomessa on hihhuleiden kelpo olla, vaikka polla on heillä täys nolla. Paremmat ovat olot kuin ennen vanhaan hyvään puutteen ja kurjuuden sota-aikaan. Silti muka mennään huonompaan suuntaan. Parempaan tässä mennään kaiken aikaa, koska uskovaiset kadotuksella uhkailevat kuolevat ja heidän valehtelunsa loppuu siihen :D

Juu, eihän siihen muu auttanut kuin rukoileminen. Luuletko ihan aikuisten oikeasti jonkun uskovan tuollaista? Jos niin uskot, sairaalabakteeri söi aivosi.

Leveilet olemattomilla rahoillasi ja leikit ylimielistä olemattomalla Jumalallasi :D

" Ja TyhmäPaimenPoika, sä olet oikeasti todella tyhmä :D
        Leveilet olemattomilla rahoillasi ja leikit ylimielistä olemattomalla Jumalallasi :D "

Sulta tais sun viisaudet loppuu ku piti tollasta kirjottaa. Toisaalta mä kyl ymmärrän sua ja sen että jos oma viisaus ja ymmärrys ei riitä vastaamaan kysymykseen ni sitä lähtee helposti tolle tielle. Sä oot sellaisen pikkupojan kaltainen joka hokee omalle peilikuvalleen että " sua ei ole olemassa, sua ei ole olemassa ".

• kuvaile_hieman
        3444 kirjoitti:

Valo kävi luona 18v sitten yöllä, sitä ennen oli katkeruutta,kateutta,pelkoa ja elämässä myöskin kuoleman pelkoa, kaikista niistä olen päässyt eroon sen jälkeen. Kuoleman pelosta ja muista eroon pääsemisestä niitä ei ole ollut sen jälkeen,kun Jumala ohjasi minut oikealle tielle, enkä olisi muuten edes selvinnyt niistä. Siellä on myöskin kovia koettelemuksia esim. Lapsen sairaudet synnytykset olivat vaikeat vaimolla,munuaissairaudet,autokolarit,sairaudet,jotka ovat laittaneet ihmisen myöskin polvilleen ja rukoilemaan Jumalalta apua. Eli olen myöskin joutunut elämään selkä seinää vasten ja olemaan kuoleman reunalla. Ilman Jumalan apua en olisi selvinnyt ongelmista,Jumalan huolenpidon jälkeen olen saanut olla rauhassa. Myöskin paranemisia rukoilemalla esim.Sairaala bakteeri munuaisessa.

Et kertonut kuitenkaan sitä mitä kysyin.

Minkä värinen tämä 'valo' oli ja minkä kokoinen? Miten tämä 'valo' ilmestyi ja hävisi. Tekikö 'valo' mitään?

Minäkin näen ajoittain sahalaitaisia valoja. Ne ovat valkoisia ja näkökentässä. Saan ne häipymään, kun lepään hetken pimeässä huoneessa. Minä sanon sitä migreeniksi.

• 3444

Ei tarvitse uskoa,olen sanonut että ei ole minun ongelma ,vaan sellaisten ketkä eivät usko. Suomalaisena sanon vaan, että kannataa monta kertaa miettiä mitä päätöksiä päättäjät tekevät. Eu oli hyvä esimerkki siintä kun, kaiken piti mennä parempaan suuntaan ,vaan toisin kävi. Samoin tulee käymään naton kanssa,ja homoliittojen ja armokuoleman. Sithän näätte kuinka käy. Ei tarvitse enää ateistinkaan epäröidä. Alkaa lentokoneita tippumaan ja venäjän kanssa välit huononemaan, luonto alkaa oikuttelemaan, saattaa tulla jopa kovempia maanjäristyksiä,sairaudet kovenee,puhdas vesi huononee, koulut lopahtavat ja rikollisuus leviää kuin ruotsissa,sit muut haitat päälle.

• jumala.on.potaskaa
        TyhmäPaimenPoika kirjoitti:

" Ja TyhmäPaimenPoika, sä olet oikeasti todella tyhmä :D
        Leveilet olemattomilla rahoillasi ja leikit ylimielistä olemattomalla Jumalallasi :D "

Sulta tais sun viisaudet loppuu ku piti tollasta kirjottaa. Toisaalta mä kyl ymmärrän sua ja sen että jos oma viisaus ja ymmärrys ei riitä vastaamaan kysymykseen ni sitä lähtee helposti tolle tielle. Sä oot sellaisen pikkupojan kaltainen joka hokee omalle peilikuvalleen että " sua ei ole olemassa, sua ei ole olemassa ".

No eipä näytä Tyhmältä tulevan viisasta kommenttia ei. Kyllä se pikkupoika olet sinä, joka uskoo kivenkovaa Joulupukkiinsa ja vaatii toista todistamaan, ettei sitä pukkia missään ole. Voi veljet sentään :D Tuo sinä se Jumalasi tänne kommentoimaan, niin palataan asiaan vakavalta pohjalta. Muutoin olet pelkkä lapsellinen paskanpuhuja. Ja vilauta samalla pankkitiliäsi, paljonko sulla on olematonta katetta siellä :D

Jumala ei ole koskaan tullut jumalanpilkkaa käsitteleviin oikeusistuntoihin, vaikka kyseessä on siis asianomistajarikos. Mikseiköhän? Olisiko Jumalan olemattomuus asialle jotenkin haittaava tekijä? Vastaa siihen taas jotain lapsellista.

• 3444
        kuvaile_hieman kirjoitti:

Et kertonut kuitenkaan sitä mitä kysyin.

Minkä värinen tämä 'valo' oli ja minkä kokoinen? Miten tämä 'valo' ilmestyi ja hävisi. Tekikö 'valo' mitään?

Minäkin näen ajoittain sahalaitaisia valoja. Ne ovat valkoisia ja näkökentässä. Saan ne häipymään, kun lepään hetken pimeässä huoneessa. Minä sanon sitä migreeniksi.

Valkoinen valo,sano minulle jotakin sellaista, että en halua sanoa ja enkä halua sanoa kuka se oli. Koska tunnen sen. Koska en halua paljastaa kaikkea,mutta se on eri asia sit, jos luoja minulle ilmoittaa jotakin, sit paljastan. Ei ole noita mitä valoja sinulla on, tiedän myöskin itse mikä migreeni on. Enemmän se oli Enkeli. Sen jälkeen kävin tutkimaan Raamattua.

• jumala.on.potaskaa
        3444 kirjoitti:

Ei tarvitse uskoa,olen sanonut että ei ole minun ongelma ,vaan sellaisten ketkä eivät usko. Suomalaisena sanon vaan, että kannataa monta kertaa miettiä mitä päätöksiä päättäjät tekevät. Eu oli hyvä esimerkki siintä kun, kaiken piti mennä parempaan suuntaan ,vaan toisin kävi. Samoin tulee käymään naton kanssa,ja homoliittojen ja armokuoleman. Sithän näätte kuinka käy. Ei tarvitse enää ateistinkaan epäröidä. Alkaa lentokoneita tippumaan ja venäjän kanssa välit huononemaan, luonto alkaa oikuttelemaan, saattaa tulla jopa kovempia maanjäristyksiä,sairaudet kovenee,puhdas vesi huononee, koulut lopahtavat ja rikollisuus leviää kuin ruotsissa,sit muut haitat päälle.

Ja liirumlaarum sun juttujas. Kaikenlaista sontaa se sun hyväksi Jumalaksi kehuttu jullisi sulle järjestää, vaikka olet niin uskovaista, niin uskovaista. Luulisi tuon hyväksi kehutun järjestävän vihdoinkin sulle jotain ihan kivaa eikä aina vain koettelemuksia, koska niin kovasti nuoleskelet mokoman bebaa. No niin. Eihän olematon pysty :D

• 3444

No eipä näytä Tyhmältä tulevan viisasta kommenttia ei. Kyllä se pikkupoika olet sinä, joka uskoo kivenkovaa Joulupukkiinsa ja vaatii toista todistamaan, ettei sitä pukkia missään ole. Voi veljet sentään :D Tuo sinä se Jumalasi tänne kommentoimaan, niin palataan asiaan vakavalta pohjalta. Muutoin olet pelkkä lapsellinen paskanpuhuja. Ja vilauta samalla pankkitiliäsi, paljonko sulla on olematonta katetta siellä :D

Jumala ei ole koskaan tullut jumalanpilkkaa käsitteleviin oikeusistuntoihin, vaikka kyseessä on siis asianomistajarikos. Mikseiköhän? Olisiko Jumalan olemattomuus asialle jotenkin haittaava tekijä? Vastaa siihen taas jotain lapsellista.

ateisti ei edelleenkään ymmärrä, kun ei ole vielä viimeiset ajat käsillä. Pitää jaksaa odotella, Jumala tulee vielä, kärsivällisyyttä ateistit, teillä ei ole sitä.

• 3444

Ja liirumlaarum sun juttujas. Kaikenlaista sontaa se sun hyväksi Jumalaksi kehuttu jullisi sulle järjestää, vaikka olet niin uskovaista, niin uskovaista. Luulisi tuon hyväksi kehutun järjestävän vihdoinkin sulle jotain ihan kivaa eikä aina vain koettelemuksia, koska niin kovasti nuoleskelet mokoman bebaa. No niin. Eihän olematon pysty :D

Ei tarvitsekkaan uskoa, sit näätte.

• 3444

Kuuleppas eiköhän ateistillakin alkane kädet menemään ristiin, kun terveydenhuolto käy heikkenemään Suomessa,eikä tarvitse kuin mennä luotto lääkäreihin ja tulee kunnon sairaalabakteeri, mihin ei antibiootit tehoa, ympäri maailman.

• 3444

Jumala on järjestänyt minulle kaikkea hyvää, siksi annankin kaiken kiitoksen hänelle. Ei tarvitse olla katkera, ei kateellinen, ei riipuvainen viinaan, eikä tupakkaan, oma talo, ruokaa, harrastukset, auto, kaikkea mitä tarvitsen elämässäni. Minulla jos ei mitä ole tiedän myöskin, että silloin en sitä nyt tarvitse.

• TyhmäPaimenPoika

" Kyllä se pikkupoika olet sinä, joka uskoo kivenkovaa Joulupukkiinsa ja vaatii toista todistamaan, ettei sitä pukkia missään ole. "

Mä en oo kirjotellu tänne mitään jolupukista enkä myöskään vaatinu ketään todistamaan sitä ettei sitä oo olemassa.

" Tuo sinä se Jumalasi tänne kommentoimaan, niin palataan asiaan vakavalta pohjalta. "

No täällähän se jo kommentoi.

" Muutoin olet pelkkä lapsellinen paskanpuhuja. "

Se että sä et usko sen olevan totta ei tarkota välttämättä sitä että mä olisin valehtelija.

" Jumala ei ole koskaan tullut jumalanpilkkaa käsitteleviin oikeusistuntoihin, vaikka kyseessä on siis asianomistajarikos. "

Se että sä et oo nähny Jumalan tulevan paikalle ei tarkota välttämättä sitä etteikö Jumala olis tullu paikalle. Ehkä Jumala onki tullu paikalle mut sä et oo vaan tienny et kyseessä on Jumala.

Outoo et sä sanot mua lapsellisesk mut kumminki sä ite kirjottelet tänne joulupukista.

• olenateisti
        3444 kirjoitti:

Jumala on järjestänyt minulle kaikkea hyvää, siksi annankin kaiken kiitoksen hänelle. Ei tarvitse olla katkera, ei kateellinen, ei riipuvainen viinaan, eikä tupakkaan, oma talo, ruokaa, harrastukset, auto, kaikkea mitä tarvitsen elämässäni. Minulla jos ei mitä ole tiedän myöskin, että silloin en sitä nyt tarvitse.

Mutta toivot kaikkea pahaa ateistille. Sekö tekee sinusta hyvän ihmisen.... ei sinussa ole muuta ylemmyyden tunnetta ja omavanhurskautta sekä ylennät itsesi.

• 3444
        olenateisti kirjoitti:

Mutta toivot kaikkea pahaa ateistille. Sekö tekee sinusta hyvän ihmisen.... ei sinussa ole muuta ylemmyyden tunnetta ja omavanhurskautta sekä ylennät itsesi.

En todellakaan toivo ateisteille mitään pahaa päinvastoin, mutta kun sanoin mitä elämä on opettanut vääristä päätöksistä. Toivoisin että ihmiset löytäisivät oikean tien ja järjen oikeille päätöksille. Täälläkin kun seuraa ateistien kirjoituksia, tekin haukutte uskovaisia, se ei auta mihinkään.

• 3444

Alussa oli sana. Sana oli Jumalan luona ja sana oli Jumala. Jo alussa sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi sanan voimalla.Mikään,mikä on syntynyt,ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä,ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä,pimeys ei saanut sitä valtaansa. Tuli mies,Jumalan lähettämä,hänen nimensä oli Johannes.Hän tuli todistajaksi,todistamaan valosta,jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei itse hän ollut tuo valo,mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo,joka valaisee jokaisen ihmisen,oli tulossa maailmaan. Maailmassa hän oli ja hänen kauttaan maailma oli saanut syntynsä,mutta se ei tuntenut häntä.Hän tuli omaan maailmaansa,mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. Mutta kaikille jotka ottivat hänet vastaan,hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi kaikille,jotka uskoivat häneen.

• sdfgsdfg

Hevonpaskaa.

• "Alussa oli sana."

bö bö bö bööb ööö Bird is the Word.

• näin_se_meni

Olet väärässä. Sanaa ei ollut alussa.

Alussa oli Bitti. Bitin jälkeen tuli Tavu. Tavun jälkeen tuli Sana.

Sana tuli kolmantena.

• Hän.ylin.auktoriteetti

Kyllä JUMALA kestää ateistin naurut. Jumala tietää mitä tekoa kukin on.
      Ihmisten pilkka, nauru tai muu herjaava ajatus ei tee tyhjäksi Jumalan olemassa oloa. Jumala tulee aina olemaan ateistinkin kompastuskivi ja pysyy sellaisena. Jumala on järkkymätön kallio.
      Päivänä jolloin Jumala haluaa pysäyttää vakavasti, nauru voi loppua kauhuun. Jumala ei ole kenenkään pilkattavissa.

• "Päivänä jolloin Jumala haluaa pysäyttää vakavasti, nauru voi loppua kauhuun. Jumala ei ole kenenkään pilkattavissa. "

Palvot siis saatanaa?

• 12____13

Ylläpito, poistakaa avaukseni. Vandalismi hiennostelija hihuhhli taas asialla

• sitäodotellessa

Minä tämän avauksen tein, mutta en ole avautunut vielä kukkaan.

• kjkkjkjkjkkkjkjkjkj
        sitäodotellessa kirjoitti:

Minä tämän avauksen tein, mutta en ole avautunut vielä kukkaan.

Erakko!

• jk-jk-jk
        kjkkjkjkjkkkjkjkjkj kirjoitti:

Erakko!

Keskellä ihmisiä olen.

• AikaToimiaJärkevästi

Saatana nauraa ateisteille, koska olette niin helposti vietävissä harhaan, mistä palkkana on kadotus.

• rikollisentyhmätuskikset

Päinvastoin, ateisti nauraa niin sinulle kuin sinun saatanoille ja jumalille. Että uskikset osaavatkin olla helposti kusetettavaa porukkaa. Jos tyhmyys olisi kriminalisoitu niin uskikset istuisivat kaikki kiven sisällä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4453
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3208
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2874
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2675
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2529
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2457
    7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2344
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2275
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2055
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe