Oon neljäkymppinen mies, jolla on seksiongelma vaimon kanssa. Avioliittomme on muuten ihan ok, mutta tämä asia vaivaa.
Pidän valtavasti suuseksistä, mutta vaimo ei ole siitä yhtä innoissaan. Hän sanoo usein, että penikseni on ympärysmitaltaan liian iso siihen. Leuat alkavat jomottaa.
Penikseni ympärysmitta on jäykkänä 17,5 cm.
Onko kellään kokemusta tällaisesta ongelmasta ja miten olette sen ratkaisseet?
Liian iso suuseksiin
Pötikkä1976
5
345
Vastaukset
- Löylykauhakinonpienenpi
Jätkä on majava, tai et osaa mitata...
Sama ongelma. En ole löytänyt ratkaisua.
Joskus olen käynyt imettämässä vieraissa. Tätä en kuitenkaan suosittele, vaikka elämäni parhaat imut olen tällä tavalla saanutkin.- mansikkiM
Etsi navetta ,jossa on juuri syntynyt vasikka !!! Anna sen imeä jortikkaasi -ET tule koskaan kaipaamaan suuseksiä naisilta sen jälkeen !!!!!!
Voi helvata.....se imee aivotkin nieluunsa !!!!!!!!!!!! - uuuuuhhhhhhaaaahhhhh
Etsi juottovasikka !!!! SE IMEE,eikä valita !!!!
- uuuuuuuhhhhhh
Juottovasikka !!! spii jortikka suuhun !!! Ei valita,vaan IMEE !!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664