Nykyisen Lapinmaan (Odd ja Gunnar) näkemyksen mukaan he (Odd ja Gunnar) tekevät virheettömiä päätöksiä uskon asioissa ja nouseminen heitä (Odd ja Gunnar) vastaan on nousemista PH:ä vastaan eli PH:n pilkaa.
Jokaisen on taivutettava itsensä heidän neuvon mukaisiksi jos autuuteen haluaa.
Siis:
Ahdasportti löytyy Oddin ja Gunnarin välistä.
Ahdasportti
15
994
Vastaukset
- SiunatkoonSinua
Rukoilen puolestasi, Hyvä Jumala koettele tätä ystävää niin , että hän pääsee ahtaastaportista uskoon ja lopulta taivaaseen.
- teuta011
Aivan, ahdasportti on Jeesus Kristus,
Jeesus sanoo Minä olen se ovi ja jokaisen
on kuljettava Minun kautta taivaaseen . . .
-
- hyvin_on_asiat
Hyvä Jumala on jo saanut kirkastaa Kristuksen tälle vastaajalle joka näkee tämän valheen, mihin esikoislestadiolaisuudessa nykyisin uskotaan.
- ahristaako
Kitarat esille jo
- heheheh
ahristaako kirjoitti:
Kitarat esille jo
Mihin unohtui nyt polkkatukka Sinulta ja kiharat myös? Pysy hereillä Sinä Siionin muurin soturi!
- heheheh
ahristaako kirjoitti:
Kitarat esille jo
Ok, hyvää tarkoitat kitarasta huolimatta, hyvää yötä ja siunausta Sinulle.
- hekohekohe
ahristaako kirjoitti:
Kitarat esille jo
"kitarat esille jo" toimii edelleen suht' tehokkaasti
- Penteleen_paulois_ovat
Tuossa tuo omavanhurskaus kukoistaa kirkkaana. Kitarasta puhutaan ikäänkuin kitaran soitossa olisi jotakin väärää tai pahaa.
- kitaraasi
Soita, soita sitä
- enautuas
Tarkoitus on hänellä ilmeisesti hyvä, mutta muuta kun ei osaa tähän hätään kirjoittaa, kuin kitaraa tai polkkatukkaa.
Ehkä antaa hänelle uskonvoimia, en tiedä, pilkaksi en tätä tarkoita enkä panetteluksi.
Yritetään ymmärtää ja hyväksyä tuokin näkemys aivan yhtä arvokkaana kuin omamme, (en tarkoita että meillä olisi sama).
Tämä oli tarkoitettu "Penteleen_paulois_ovat" -nimimerkille.
Omavanhurskaus, armonvarkaus, syntielämä, eriseura ja monet muut sanat, niissä meille pohdittavaa huomisellekin. - jumalanmorjens
Ahdas portti löytyy Leevi Lestadiuksen karvaisesta perseestä.
- IPSenPaljastaa
Ootko sama kirjoittaja kuin en autuas?
- enautuas
IPSenPaljastaa kirjoitti:
Ootko sama kirjoittaja kuin en autuas?
Hän ei ole minä. Minulta ei tosin kysytty, mutta että et jää väärään käsitykseen.
- Otaheti
Aloittajalla on taas lääkkeet ottamatta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156