Miten varustautua näyttelyyn?

minjuus

En ole koskaan käynyt koiranäyttelyssä mutta nyt minulla on 8kk ikäinen villakoira jonka haluaisin viedä näyttelyyn.En vain tiedä mitä minun täytyisi ottaa mukaan tai yhtään en tiedä miten kouluttaa koiraa ennen sitä tai oikeastaan yhtään mitään.Kaikki neuvot ja vinkit ovat tervetulleita!Kiitos jo etukäteen

2

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paristikäynyt

Varaa ajoissa trimmaaja, joka laittaa koirasi turkin kuntoon näyttelyä varten.Eikö noiden turkki napsita viellä näyttelyalueella uudelleenkin? Joillakin trimmaaja , tai kasvattaja sielläkin,ellei itse ole siinä hyvä.

Näyttelyssä koiraa juoksutellaan kehässä ympäri, ja edestakaisin.Tuomari katsoo pienet rodut pöydällä, ja ne seisotetaan myös siinä.
      Voit kotona harjoitella esittämistä, seisottamista ja käskeä jonkun kaverin tutkia koira ja katsoa sen hampaat.

Näyttelykoulutusta järjestetään myös, katso vaikka, koirat com , jos olis lähelläsi.

Rokotukset on oltava kunnossa, ja todisteena laput mukana.
      Kasvattajalta saat varmasti hyviä neuvoja, joten kysy rohkeasti häneltä.

Youtubesta voit katsoa videoita miten näyttelyissä koirai rptua esitetään.Katso myös ulkomaan sivuilta, käyttäen ulkomaalaista hakusanaa.

Monet ottaa kevythäkin näyttelyihin mukaan, ei kaikki jos vaan yksi koira.

Onnea ja jännittäviä tilanteita sinulle uuden harrastuksen parissa 😁

• kiertajakoira

muista ilmoittaa koirasi ajoissa haluamaasi näyttelyyn. Näyttelyyn mukaan tarvitaan koiran rekisteritodistus ja rokotustodistus sekä numerolappu joka lähetetään kotiin/ sähköpostiin etukäteen. Muita ihan välttämättömiä asioita on vesikuppi ja hihna, monella on erikseen talutushihna ja näyttelyhihna kehää varten. Myös boksi koiralle ja tuoli ( pilkkijakkara) itselle on kiva lisä. Onnea kehään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3715
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1434
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1288
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      287
      1187
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      59
      1153
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1110
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1045
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      875
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      818
    Aihe