Dustin home - kokemuksia?

fghnbv

Millaisia kokemuksia teillä on Dustin home -verkkokaupasta? Tulevatko tavarat luvatussa ajassa ja ovatko sitä, mitä on tilannut?

Dustin homehan on suuri ruotsalainen verkkokauppa, jolla usein hyvin edulliset hinnat, ei kuitenkaan aina.

15

4204

Vastaukset

  • Niin syvältä ja poikittain. Hidasta, pas...aa jne.

  • Yrityspuolella ainakin toiminut mallikkaasti ja melkein ajatustakin nopeammin sen muutaman kerran, kun sieltä on jotain tilattu. Takuupalautuksista ei ole kokemusta.

    Tietysti tähän pätee se sama kuin kaikkiin muihinkin nettikauppoihin: tilataan vain sellaista tarvaraa, joka on myyjällä varastossa.

  • joo kannattaa olla tilaamatta tai sit tilata vaan en tiiä en muista kun joskus tilasin mutten muista tilasinko sittenkään? sain tuotteen mutta se ei ollut oikea kun tilasin väärän tuotteen niin annoin yhden tähden arvosteluun kun en saanut oikeaa tuotetta ajoissa.

  • Toimitusaika nettisivujen mukaan 2-3 päivää. Tilasin tuotteen kaksi viikkoa sitten, ja näyttää että se on nyt postissa. Hitaampaa kuin Saksan Amazonista tai Briteistä tilaaminen. Ausseista kun tilaa, kestää suurin piirtein yhtä kauan. Sähköpostikirjeenvaihdon perusteella tää on niiden normaalia meininkiä. Ei mitään pahoitteluja tms. En mitenkään voi suositella.

  • Melko nopeasti on ainakin yrityspuolen tilaukset yleensä tulleet (3-4 työpäivän sisällä tilauksesta), mutta pari erikoisempaa tuotetta kesti kyllä turhan pitkään tulla joita piti muka olla 1-2kpl varastossa, mutta ilmeisesti ei sitten ollut lainkaan, vaan niitä sisältäneiden pakettien lähettäminen kesti n. 2 viikkoa. Takuuasioiden kanssa en ole ikinä joutunut painimaan tämän firman kanssa sillä ei ole sattunut mitään maanantaikappaleita tulemaan, joten siitä en osaa mitään sanoa.

    Enemmänkin firman ongelmat ovat siinä että varastosaldot eivät aina ole oikein ja paketeissa ei paljoa ole pehmusteita käytetty.

  • Tilasin kaiuttimet helmikuun lopussa 2018. Jatkuvasti verkkokauppa siirsi toimituspäivää ja lopulta nyt, toukokuun puolessa välissä peruin tilauksen. Kyselyihini tuli natinaa, että: "maahantuoja ei tiedä". Helmikuun lopusta toukokuun puoleenväliin on aika mahtavasti todettu, että: "ei tiedä", varsinkin kun järjestelmä vain siirsi kaksi viikkoa kerallaan toimituspäivää eteenpäin. Älkää tilatko Dustin Homesta. Huijariporukkaa ja täysin kusipäistä asiakaspalvelua. Varokaa!

  • Tilasin navigaattoreita ja sivulla lukee selvästi: Toimitus 48h kuluessa ja tuotetta on varastossa. Tuli viesti, että muuttuu toimituspäivä, ei kuitenkaan lukenut mihin saakka. Soitin ja sanoivat, että tuote on saatavilla vasta yli kuukauden päästä. Silti sivuilla lukee edelleen, että on varastossa ja vieläpä myyvät alehinnalla ko. tuotetta. Mielestäni tämä on selkeästi väärien tietojen tarkoituksellista jakamista, eli huijausta.

  • Toimitus heti varastosta (samana päivänä). Montakohan päivää pitää odottaa vielä..

  • Tilasin ilmastointilaitteen Dustinilta. Luulin, että sen saa muutamassa päivässä. Sieltä tuli ilmoitus, että toimituspäivä siirtyy. Soitin ja sain kuulla, etteivät tukussa osaa sanoa, koska niitä saadaan. Olin jo maksanutkin laitteen. He tarjosivat mahdollisuutta perua kaupat, teinkin niin, ja rahat tuli takaisin tilille parin päivän kuluttua.

    Kaiken kaikkiaan, minun mielestäni erinomaista palvelua, jos joskus jotain heidän tuotteitaan tarvitsen, tilaan varmasti. Suosittelen kaikille!

  • Töykeä asiakaspalvelu puhelimessa.

    Soitin 1 kerran asiakaspalveluun kysyin tarkoittaako "arvioitu saapumisaika" tuotteen toimitusta minulle vai heidän varastoon? (Osa tuotteista oli siis jo varastossa "arvioituna saspumisaikana" kun soitin, osassa luki jälkitoimitus "arvioitu saapumisaika×××") Vastaus: varastoon ja kun kysyin koska tuote minulla? Vastaus 2-3 pv. Odottelin 4pv ja soitin uudelleen kun ei kuulunut varasto tuotteita joista soitin.
    Asiakaspalvelu sanoi, että minun olisi pitänyt pyytää, että jakavat toimituksen osiin mikäli haluan saada varastossa olevat tuotteet heti ja jälkitoimitettavat myöhemmin. Muuten tulevat kaikki könttänä myöhemmin "arvioituna saapumisaikana" viimeisen tuotteen mukaan.

    Näin tosiaan luulin tehneeni 1 puhelussa mutta ei asiakaspalvelu sitä muistanut, intti vain vastaan. Oli vielä sama henkilö jonka kanssa puhuin koska muisti, että oli puhunut kanssani 4pv aiemmin.

    Että muistakaa jakaa toimitus osiin jos näkyy eri saapumisaika tuotteille ja haluatte varastossa varattuna olevat tuotteet heti käyttöönne.

    Tämä normi käytäntö heillä kuulema... niin kai mutta on niitä sellaisiakin käytäntöjä, että tuotteet varastolla toimitetaan heti ja jälkitoimitettavat myöhemmin...

  • No perhana nyt on menny jo viikko eikä näy pakettia...odotellaan.

  • Keskiviikkona tilasin ja torstaina tuli.

  • helvetin hyvä ja ripeä firma tuotteet tulleet aina viimeistään sillä viikolla, kun tilasi. Ikinä ei ole tullut maanantai kappaleita ja aina on voinut keskustella myyjän kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.