Turussa vastaanottavia näkijöitä?

Utelias_63

Onko Turussa selvänäkijöitä/ennustajia, jotka a) tietävät ja b) ottavat henkilökohtaisesti vastaan? Kokemuksia kaipailen palveluiden käyttäjiltä, en palvelujen tuottajilta. Elleivät ota vastaan, ketkä puhelimitse vastaanottavat ovat parhaimmat? Kokeilin ennustajat.info etukäteen maksettavaa puhelinpalvelua 20 eurolla. Pääsin kaksi kertaa noin 1,5 minuutin puheluun ns. näkijöiden kanssa. Jonottamisen piti olla maksuton, mutta 20 euroa oli mennyt kahden tympeän eli Ellan ja Tuulian paikalla olleen, nimeänsä ei sanoneen "ennustajan" haparointia kuunnellessa.

3

1950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiinaZhengKokemukset

      Kävin Tiina Zhengin luona. Hyvät nettisivut, mutta mutta. Kertoo olevansa kirologi, ennustaja feng shui vahvoja osaamisalueitaan. Menin sovittuna ajankohtana kotiin, jossa leijaili lapsen peen haju, tavarat olivat hujan hajan, vaatteita oli kasoittain siellä ja täällä ja muutenkin feng shuit tavallisen tallaajan silmissä näkymättömissä. Hän jankkasi samoja asioita useaan otteeseen, katsoi välillä kättä, tuhersi vihkoonsa ja laski jotain. Kysyin nimittäin syntymäajan kellonlyömineen. Ei jäänyt vakuuttava kuva ja toinkin sen hänelle selvästi esille. En voi missään tapauksessa suositella häntä. Enkä myöskään maksanut hänen taksansa mukaan, koska tunsin oloni huijatuksi. Arvaili paljon, menneisyyden asiat eivät oikein natsanneet jne. jne...

      • Anonyymi

        Minulla oli samanlainen kokemus, samana vuonna Tiina Zhengin kanssa. Olin saanut käynnin lahjaksi, mutta harmitti silti.. Ensimmäisen tapaamisen hän perui ovellaan. No seuraavana ajankohtana pääsin sitten sisälle asuntoon, joka oli, kuten yllä olevan kohtalotoverin tapauksessa, aivan sotkussa. Sohvan nurkalla oli pieni paikka, jossa istuin käytetyn lastenvaipparullan vieressä. Kirologi kävi myös vessassa ennen session aloittamista, ovi oli auki, huuteli sieltä jotain, eikä pessyt käsiään kun tuli takaisin. Teki mieli juosta karkuun jo siinä vaiheessa, mutta lahjansaajan takia jäin. Hän meni aivan sekaisin ja hämmentyi, kun selvisi, että aviopuolisoni on samaa sukupuolta. Kun sitten myöhemmin kysyin lapsensaannin mahdollisuudesta, hän nauroi, että ei, ei, se on teille mahdotonta. ym.ym. Ei ollut luotettavan oloinen ollenkaan, ympäristö ja henkilö olivat epäsiistejä ja kaaottisia. Eniten jäi hämmentämään kummallinen ja epäasiallinen käytös asiakaspalvelutilanteessa. Nyt kun vuosia on kulunut tästä elokuvamaisen absurdista kohtaamisesta, voin todeta onnekseni, etteivät hänen laskelmansa ja "ennustuksensa" pitäneet paikkaansa niin hyvässä kuin pahassakaan.


    • Hämeessäasuvarouva

      Ritva Koskinen hänestä on kuvallinen ilmoitus kun googlaa. Kävin hänen luonaan kaksi vuotta sitten.
      Asuu lähellä TYKS:iä. Vanha Hämeentie 96 ja puh.nro on ilmoituksessa. Hän näki minulle ainakin rakkausasiat oikein näin jälkikäteen ajatellen:) Katsoi korteista ja kertoi asiallisesti mitä näkyy. TuotaTiina Zhengiä olen ajatellut mutta taidan jättää menemättä !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe