Elikkäs saako viellä nykyyän 18v ostaa virosta viinaa?🤔 Kiitos vastauksista 💪❤🖒
Virosta juomien tuonti
Viruvalge80
3
358
Vastaukset
- eikukaanmuukysy
Elikkäs ei saa tuoda Suomeen .... 20-vuotta on rajana. Virolainen myy liki kenelle tahansa, riittää kun on rahaa.
Oletko jostain Pönkäjärveltä,,,,- Viruvalge80
En ole ponkajärveltä : D ja ei ne laivalla myy kenelle tahansa aina kysyy paperit alle 30v näyttäviltä ellei osta esim vaan tyylii tupakkaa
- ArvasinOikein
Mistä laivasta sinä höpiset, kysyit saako ostaa virosta. Virolainen myy liki kenelle vain, Tallinnassa on aika monta liikettä jotka myyvät viinaa. Laivalla kysytään helpommin papereita, ja niin pitääkin toimia. Eli olet Pönkäjärveltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512