Joka aikaisemmin tunnettiin nimellä Metro auto areena. Koko rakennushan on uusi valmistui vuonna 2000 vai oliko vähän aikaisemmin. Nykyään siinä on mm suosittu Hohtokeilaus ja Elixsia liikuntakeskus. Iskun huonekaluliikkeellä on iso tontti ja sekin onTampereen kaupungin omistuksessa. Ennemmin purkaisin sen ja siihen niitä asuntoja ratikkalaisille ja uuden Iskun voisi rakentaa Askon huonekaluliikkeen taakse ,Sammon valtatien ja radan väliin.
Tampere Areena puretaan
5
213
Vastaukset
- uusikaava
Uudessa kaavassa (kaava 8489) myös nykyinen Iskun rakennus puretaan, ja sen tilalle tulee uusi liikerakennus. Areenan kohdalle tulee asuintaloja sekä uusi tieyhteys Sammonkadulta Hervannan valtaväylälle.
- ratikkatuhoo
Ratikka on saanut paljon pahaa aikaan ja nyt sitten vielä tämä.
- hämärähomma
Ite kans ihmetelly mitenkä se Iskun rakennus puretaan ja rakennetaan Iskulle uus?! Parhaita tonttipaikkoja kalevassa, luulis että yhteiskunnallisesti kansalaisia palvelevat rakennukset kuten metro-areena jäisi ennemmin vanhaan käyttöön. Kuin että isku saa rakennuksensa vielä paremmalta paraati paikalta. Voisin lyödä vasemman kivekseni vetoa että raha on vaihtanut Iskun johtajan ja tre kaupungin päättäjän kesken omistajaa.
- ahneet
Grynderit(vapaamuurarit) hallitsevat Tampereelle ja näitä aivan älyttömiä päätöksiä nähdään varmasti vielä lisää.
- noin.se.taitaa.olla
Pikku hiljaa tota on pakko uskoa. Tehdyt päätökset tukevat tuota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576