Viikatemiehen suudelma? Mitä ihmettä?

19vnainen

Näin melko karmivaa unta viimeyönä. Näin unta että mä sain jonkun sydänpysähdyksen ja näin itse kun mua elvytettiin. Noh sit tunsin käden olkapäällä ja käännyin ja näin kalpean naisen pukeutuneena tummiin harsomaiseen kaapuun. Sillä oli myös läpikuultavat mustat enkelinsiivet. Ja kaulassa roikkui kolme pysähtynyttä kelloa. Sitten kyseinen olento yhtäkkiä painoi suudelman mun huulille.... ._____. En ymmärrä.. ja sit sen suudelman jälkeen se kähisi jotain et ”sinusta tulee puolisoni, olemme ikuisesti yhdessä”. Sitten heräsin. Outo uni, miten tätä voisi tulkita?

2

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sait kertomasi mukaan unessasi jonkun sydänpysähdyksen. Missä yhteydessä ja minkälaisessa ympäristössä sydänpysähdys tapahtui ja tunsitko mitään sen aikana? Alkoiko uni sydänpysähdyksellä?

Kerrot unessa nähneesi, kun sinua elvytettiin. Siis olivatko silmäsi tapahtuman aikaan auki vai koitko olevasi ulkona kehostasi?

Erittäin outo aloitus unelle.

Musta enkeli viittaisi entiteettinä ja unielementtinä luonnollisesti kuolemaan. Tosin se on erittäin kliseinen esimerkki siitä. Samoin on pysähtynyt kello, kuten on myös "kuoleman suudelma".

Tässä unikuvauksessa erikoista on, että pysähtyneitä kelloja on kolme.

Kun halutaan tehdä jotain selväksi, täytyy se oppien mukaan tehdä kolme kertaa. Jo Raamatussa kielsi Pietari Herransa kolmasti, jotta se tulisi kaikille selväksi.

Suudelman jälkeen unennäkijän korvaan kuiskitaan, että hänestä tulee puoliso ja hän on jonkun kanssa yhtä ikuisesti.

Avioliittoseremoniaan kuuluuvat sanat "kunnes kuolema teidät erottaa". Tässä tapauksessa koettiin sitovuuden olevan mitaltaan astetta pysyvämpää, eli ikuisuuden.

On vaikea uskoa, että unennäkijä olisi oikeasti murehtinut taikka odottanut kuolemaansa tätä unta nähdessään. Pikemmin tämän unen tarkoituksena on kertoa sitoutumispelosta yleensä taikka jotakuta tiettyä kosijaa kohtaan.

Toisaalta en voi olla mainitsematta, että tämäkään ei vaikuta oikealta unelta. Tähän on vain kasattu kliseitä.

• Pippelinoita420

Se oli pelkkä uni, älä analysoi. Aika kliseiseltä kuolema-unelta kuulostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3996
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1364
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1296
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1195
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1051
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      951
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      924
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      911
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      892
    Aihe