Viikatemiehen suudelma? Mitä ihmettä?

19vnainen

Näin melko karmivaa unta viimeyönä. Näin unta että mä sain jonkun sydänpysähdyksen ja näin itse kun mua elvytettiin. Noh sit tunsin käden olkapäällä ja käännyin ja näin kalpean naisen pukeutuneena tummiin harsomaiseen kaapuun. Sillä oli myös läpikuultavat mustat enkelinsiivet. Ja kaulassa roikkui kolme pysähtynyttä kelloa. Sitten kyseinen olento yhtäkkiä painoi suudelman mun huulille.... ._____. En ymmärrä.. ja sit sen suudelman jälkeen se kähisi jotain et ”sinusta tulee puolisoni, olemme ikuisesti yhdessä”. Sitten heräsin. Outo uni, miten tätä voisi tulkita?

2

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sait kertomasi mukaan unessasi jonkun sydänpysähdyksen. Missä yhteydessä ja minkälaisessa ympäristössä sydänpysähdys tapahtui ja tunsitko mitään sen aikana? Alkoiko uni sydänpysähdyksellä?

      Kerrot unessa nähneesi, kun sinua elvytettiin. Siis olivatko silmäsi tapahtuman aikaan auki vai koitko olevasi ulkona kehostasi?

      Erittäin outo aloitus unelle.

      Musta enkeli viittaisi entiteettinä ja unielementtinä luonnollisesti kuolemaan. Tosin se on erittäin kliseinen esimerkki siitä. Samoin on pysähtynyt kello, kuten on myös "kuoleman suudelma".

      Tässä unikuvauksessa erikoista on, että pysähtyneitä kelloja on kolme.

      Kun halutaan tehdä jotain selväksi, täytyy se oppien mukaan tehdä kolme kertaa. Jo Raamatussa kielsi Pietari Herransa kolmasti, jotta se tulisi kaikille selväksi.

      Suudelman jälkeen unennäkijän korvaan kuiskitaan, että hänestä tulee puoliso ja hän on jonkun kanssa yhtä ikuisesti.

      Avioliittoseremoniaan kuuluuvat sanat "kunnes kuolema teidät erottaa". Tässä tapauksessa koettiin sitovuuden olevan mitaltaan astetta pysyvämpää, eli ikuisuuden.

      On vaikea uskoa, että unennäkijä olisi oikeasti murehtinut taikka odottanut kuolemaansa tätä unta nähdessään. Pikemmin tämän unen tarkoituksena on kertoa sitoutumispelosta yleensä taikka jotakuta tiettyä kosijaa kohtaan.

      Toisaalta en voi olla mainitsematta, että tämäkään ei vaikuta oikealta unelta. Tähän on vain kasattu kliseitä.

    • Pippelinoita420

      Se oli pelkkä uni, älä analysoi. Aika kliseiseltä kuolema-unelta kuulostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. Mistä kaupungeista tai kunnista olette ?

      Mistä ? ?
      Ikävä
      46
      813
    Aihe