Nbr versiota katsottu 40 000 000 kertaa, vevon 3.8milj yhtä fanin lataamaa 680 000.. plus muut lataukset. Ainaki 45milj kertaa joka on paljon.
Elan musiikkivideo!
4
276
Vastaukset
- mispiileejuju
Onhan se hurja määrä. Elan ei siis edusta mitään marginaalista musaa ja genreä. Mikähän tekee tästä niin suositun oikeasti.
- sallinappanahka
Kun kaikki on kohdallaan tunnetta myöten, kauppakin käy. Floorattu Nightwish on kaikkien aikojen rockbändi, mutta annan intoni vielä yltyä ennen faniksi ryhtymistäni.:)
- outotapausjoo
Oma omituinen suhteeni kappaleeseen...siis onhan se mitättömimpiä biisejä EFMB-albumilla...mutta silti sitä tulee kuunneltua lähes joka päivä...käsittämätöntä...kai se on se ilo?
Come, taste the wine! - BeastInWeb
Juu hyvä oli, mutta nyt jytää Beast In Black Blind And Frozen ja Born Again.
Ensimmäisen pitkäsoiton tehneeltä mainio suoritus 4M katsojaa puolessa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418