Mitä kokemuksia teillä on pillupumpusta? Eli siis häpyhuulien ja genitaalien suurentamisesta tyhjiöpumpulla? Sama homma kuin penispumppu, mutta häppäreiden suurentamiseen.
Jos ette tiedä, niin googlatkaa kuvia "vagina pumping". Näyttää yhtä aikaa aivan pervolta, mutta samalla niiin ihanan kiihottavalta!
Pillun pumppaus
12
1131
Vastaukset
- P.ervo
Kyllä sellaista olen ex- naisystäväni kanssa joskus tehnyt ja se kiihoittaa minuakin
- muutinjavaihdoinnimeni
Juu tuli ostettua 1. en ihteeni vihtiny ekaksi niin laitoin koiralleni mutta sitte kävi köpelösti kun vanhemmat tuli kylään.
- P.ervo
Milloin kokeilet itseesi vai takavarikoiko vanhempasi lelusi:)
- Lippuan
Ei ole kovin tehokas, siis sellanen kuppimalli ainakaan.
Olen nähnyt putkimallisia pumppuja joissa näyttäisi olevan paljon enemmän alipainetta ja sisemmät häpyhuulet turpuavat jopa kymmenkertaisiksi.- Nahaton
Samaa mieltä,ei 'kuppimalli' toiminut odotetulla tavalla...
- ImuaLöytyy
Teho riipuu varmaan pitkälti siitä kuinka laadukas laite on eikä niinkään kupin muodosta.
Turvoksissa oleva punainen pimpero on aina seksikäs ja myös herkempi kosketukselle. Liiallisuuksiin ei kannata kuitenkaan mennä. Tuskin on terveellistäkään.
Nettivideoissa näkee joskus että häppärit ja klitoris on turvonnut nyrkin kokoiseksi muodottomaksi möykyksi. En suosittele kenellekkään. - Nahaton
Onko sulla kokemusta em. laitteista? Tai jopa 'suosituksia' jo(i)stain tietyistä pumpuista?
- ImuaLöytyy
Nahaton kirjoitti:
Onko sulla kokemusta em. laitteista? Tai jopa 'suosituksia' jo(i)stain tietyistä pumpuista?
Ei ole kokemusta varsinaisista tähän käyttöön tarkoitetuista laitteista, mutta ruuan tyhjiöpakkain imee aika tehokkaasti. Niissä on yleensä letkullinen ulosotto.
En kyllä ota vastuuta seurauksista jos pitää imua päällä liian kauan.
Jos haluaa mennä vielä pidemmälle, esim. ultimate-marketin tyhjiöpumppu imee tätä käyttöä ajatellen täydellisen tyhjiön.
On hyvä kiihotin leikkeihin
- Nahaton
Varmaan toimiva pumppu onkin...
Löytäis vaan jostain hyvän...
- Alipaine
Siis onko tarkoitus suurentaa alipaineella häpyhuulia vai vaan klitorista? Olen jostain lukenut että kun kunnon alipaineella suurentaa klitorista niin klitoriksesta tulee tuntoherkempi ja nainen saa helpommin orgasmin. Onko kellään omakohtaisia kokemuksia?
- Kulttuurin.kääntöpuoli
Pumppaamista voi kokeilla myös rinnoille, kiveksille ja pakaroille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446