Minulla on ollut 4 undulaattia kun olin pienempi ja nytt oon siis 15v ja haluaisin hankkia uuden undulaatin ja olen saannut luvan vanhemiltta mutta kun siitä on jo aika kauan ku mull viimeeksi oli undulaatteja niin ett onko teillä jotaan vinkkejä ja muuten vaan jotaa mitä ois hyvä tietää ennen sen hankkimista ja saa myös sanoo jos joku tietää onko Pyhtää, Kotka, Kouola, Loviisa, Porvoo alueella hyviä paikkoja mistä ostaa undulaatteja ja mitä ne maksaa : )
Sori jos on kirjoitusvirheitä mull on dyslexia.
Undulaati tarvikkeet
Jokutybe
1
1073
Vastaukset
- laattiundu
Ainakin alkuun se, että enemmän lintuja kuin yksi koska se on parvilintu.
Mahdollisimman suuri häkki, tarpeeksi paksut orret ettei tule jalkavaivoja(mieluusti ihan aitoa puuta eikä muovisia). Lentoturvallinen huone etteivät lennellessään vapaana satuta itseään. Peilit kannattaa varmaan ainakin aluksi peittää kun linnut pääsevät lentelemään ihan varmuuden vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611