Eli joo.... mä oon 17 vuotias tyttö joka nyt on sit raskaana ja haluais tehdä abortin. Juttelin eilen mutsin kanssa siitä että mitä jos olisin raskaana ja aikoisin tehdä abortin miten äiti reagoisi siihen. No hän vastas ettei ikinä antais mun tehä aborttia etten tekis ”elämäni virhettä” mutta mutsi ei siis tiiä et mä oon oikeesti raskaana...
Oon kuiten varma päätöksestäni et haluun tehä sen abortin.. musta ei oo äidiks enkä ees tykkää lapsista...
Voinko salaa mutsiltani tehä abortin?
Vai mitä mun pitäs tehä? Mut en haluu pitää sitä. Jote auttakaaa plss?
Raskaus ja mutsi kieltää abortin!!?
125
5137
Vastaukset
- neuvojasi
Hei. Mielestäni sinun kannattaa kertoa äidillesi suoraan, että olet raskaana ja jutella äitisi kanssa erilaisista vaihtoehdoista. Toki sinun täytyy jutella myös lapsen isän kanssa. En tietenkään sano, että lapsen pitäminen on ainoa oikea vaihtoehto. Lapsi on kuitenkin lahja, josta luovuttua voi alkaa kaduttaa vanhemmalla iällä.
Kuuntele kuitenkin omaa sydäntäsi, mutta harkitse tarkoin mitä teet.- NoWay4Alapama
"Toki sinun täytyy jutella myös lapsen isän kanssa. "
Tarkoitat kai siittäjää? Ei ole pakko jutella.
Tosin taidat olla aloittajatrolli joka vastailee omiin kysymyksiinsä. Vähän läpinäkyviä nää. Niin hyvin näkee aina kun on joku uskis moralistisetä liikenteessä. - Rtdggorn
"Lapsi on kuitenkin lahja, josta luovuttua voi alkaa kaduttaa vanhemmalla iällä"
Lapsia kerkiää aina tekemään. Jokaisesta siitostapahtumasta ei tarvi synnyttää vaan sitten kun on tarpeeksi ikää ja vastuuntuntoa. Kukaan ei arvaa miten paljon työtä lapsi vaatii. Nuorena pitää pitää hauskaa. - Mitähäh
Rtdggorn kirjoitti:
"Lapsi on kuitenkin lahja, josta luovuttua voi alkaa kaduttaa vanhemmalla iällä"
Lapsia kerkiää aina tekemään. Jokaisesta siitostapahtumasta ei tarvi synnyttää vaan sitten kun on tarpeeksi ikää ja vastuuntuntoa. Kukaan ei arvaa miten paljon työtä lapsi vaatii. Nuorena pitää pitää hauskaa.Mikä estää pitämästä hauskaa sit vanhempana?
- Voivitunvittu
Et sit viitiny kertoo voiko abortin tehä ja pitää sen ihan omana tietonaan vaikka onki alaikänen?
En haluis yhtään ylimäärästä sekottamaan mun päätä... :( oon tehny päätöksen ja se on abortti..
Ja mulle tää mikään lahja todellakaan oo! Pikemminkin elämän pilaaja! - piloillelellittykakara
Voivitunvittu kirjoitti:
Et sit viitiny kertoo voiko abortin tehä ja pitää sen ihan omana tietonaan vaikka onki alaikänen?
En haluis yhtään ylimäärästä sekottamaan mun päätä... :( oon tehny päätöksen ja se on abortti..
Ja mulle tää mikään lahja todellakaan oo! Pikemminkin elämän pilaaja!Pilaa vaan loppulämäs lapsen tappamisen syyllisyystraumoilla...
- ainavaantakasintuleeXD
, ei lapsen elämän pelas. tamisella.
- 699456
Vanhemmille ei tarvi kertoa eikä henkilökuntakaan saa kertoa vanhemmille mitään. Vanhemmat ei voi kieltää aborttia alaikäiseltäkään. Vanhemmilta ei kysytä asiasta eikä heidän mielipidettä oteta huomioon.
Ehkäisyneuvolaan tai terveyskeskukseen soitto olis se eka juttu. Ikäsi puolesta ilman muuta saat abortin. Raha ei ole este.- Voivitunvittu
Kiitos paljon :) sinne pitää huomen sitte yrittää varmaan soitella
- Tuk-3
Kaikille ei käy niin huonosti kuin sulle, arvoisa tervemenoo. Jos on aiempia mielenterveysongelmia niin erityistukea varmasti tarvitaan.
- Tuk-3
Näköjään sen mielenterveyden voi sitten menettää synnyttämälläkin.
- puskapsykolle
Tuk-3 kirjoitti:
Näköjään sen mielenterveyden voi sitten menettää synnyttämälläkin.
Otan osaa että sulle on käyny niin.
- teippaarumanaamas
Sellainenhan sinä olet juu.
- HandyMcCoy
Toi kyllä on paras esimerkki siitä. Kirjoituksista voi päätellä paljon ihmisestä, ei niistä joista kirjoitetaan.
- Heikuulehei
Niin tutkimuksisasahan oli että jos on mielenterveysongelmia niin hormonit sekoittaa entisestään. Raskaus siis.
- totuusottaakoville
Tuk-3 kirjoitti:
Kaikille ei käy niin huonosti kuin sulle, arvoisa tervemenoo. Jos on aiempia mielenterveysongelmia niin erityistukea varmasti tarvitaan.
Ei tietenkään oo kun en oo lapsiani tappanu :)
- tervemenoohelvettiin
Voivitunvittu kirjoitti:
Kiitos paljon :) sinne pitää huomen sitte yrittää varmaan soitella
Saa ne sen likasen salaisuutes kuitenkin selville, ennemmin tai myöhemmin. Viimestään kun joudut hourulaan seottuas lapsen murhaamisesta.
tervemenoohelvettiin kirjoitti:
Saa ne sen likasen salaisuutes kuitenkin selville, ennemmin tai myöhemmin. Viimestään kun joudut hourulaan seottuas lapsen murhaamisesta.
"Viimestään kun joudut hourulaan seottuas lapsen murhaamisesta."
Aloittaja lienee aborttiasiasta keskustelemassa, eikä suinkaan lapsen murhaamisesta. Eipä sinun esimerkkisi vastentahtoisesta äitiydestä oikein houkuttele seuraamaan jalanjälkiäsi, kun elämän täyttää sen jälkeen pelkkä esimerkin tapainen "sydämen sivistyksen" toisten niskaan oksentaminen. Hourulasta sinulla voi olla hyvinkin kokemusta, enkä tota lapsen tappamistakaan kohdallasi ole koskaan pitänyt pois suljettuna.- sairastapaskaa
tieteilijä kirjoitti:
"Viimestään kun joudut hourulaan seottuas lapsen murhaamisesta."
Aloittaja lienee aborttiasiasta keskustelemassa, eikä suinkaan lapsen murhaamisesta. Eipä sinun esimerkkisi vastentahtoisesta äitiydestä oikein houkuttele seuraamaan jalanjälkiäsi, kun elämän täyttää sen jälkeen pelkkä esimerkin tapainen "sydämen sivistyksen" toisten niskaan oksentaminen. Hourulasta sinulla voi olla hyvinkin kokemusta, enkä tota lapsen tappamistakaan kohdallasi ole koskaan pitänyt pois suljettuna.Ja toi sun kohtalos täällä valheellisen propagandan pakkomielteisenä levittäjänä ja muidenkin samaan abortin jälkeiseen onnettomuuteen viekottelijana houkuttaa? :D
"esimerkkisi vastentahtoisesta äitiydestä "
Kaikkee sä joudut siellä kateellisen katkerana kuvitteleen :) ja tietenkin kieltään liian kipeät totuudet, "eikä suinkaan lapsen murhaamisesta." :D
"enkä tota lapsen tappamistakaan kohdallasi ole koskaan pitänyt pois suljettuna. "
Joudut jo ressukka sekoileen muille normaaleille tervejärkisille, lapsiaan tappamattomille omia verisiä himojas ja tekojas, helpottako edes? :)
"Hourulasta sinulla voi olla hyvinkin kokemusta,"
Noissa harhoissas oot näköjään kadottanu jo luku-/ymmärryskykyskin, "Ei tietenkään oo kun en oo lapsiani tappanu :) ". Aina yhtä sääli särkee ne illuusios ;) - ihanitekökeksit
Heikuulehei kirjoitti:
Niin tutkimuksisasahan oli että jos on mielenterveysongelmia niin hormonit sekoittaa entisestään. Raskaus siis.
Ne tutkimukset sitten esille vaan missä sanotaan että sekottaa pahemmin kun abortti... jäädään odotteleen :)
- trollikoprovoilee
Miksi hinkuat pakkomielteisesti murhata lapsesi? Mitä jos et saa enää koskaan enempää lapsia? Niinkin voi käydä..
Lapsi ansaitsee pitää ainutkertasen elämänsä ja voi jatkaa sitä syntymän jälkeen muuallakin kun sun käsissä.
Kannattasko levitellä haaroja ja harrastaa niitä aikuisten leikkejä vasta sitten kun oot varlmis kantaan vastuun mahdollisista seurauksista?
Kuvitteletko ettei noin iso ja likanen salaisuus koskaan paljastui vanhemmilles? - uskomatontaHYSHYSS
Mitä niin asiatonta olikaan siinä että lapsi kehotettiin antaan adoptioon?!
- Voivitunvittu
Mä en halua synnyttää!! En halua kärsiä sitä kipua ja sen jälkeen joko antaa se toiselle ihmiselle ja kärsiä kipu turhaan tai pitää lapsi jota ei halua... ja
miten koskaan selittäsin tälle lapselle että: ”oisin tappanut sut jos mummis ei ois estäny mua”
Mua ei haittaa vaikka en koskaan saisi lapsia koska en tiedä onko musta koskaan äidiksi ku en tykkää lapsista.- voivoikuule
Se muutaman tunnin synnytyskipu on kun hyttysen pisto verrattuna loppuelämn kiduttavaaan syyllisyyshelvettiin.....
"onko musta koskaan äidiksi ku en tykkää lapsista. "
Ehtii mieli muuttua vielä monet kerrat. Ehkäpä et sitten tosiaan enää saakaan niitä. - anti-pro-life
Aloittajalle tiedoksi, että ei kannata välittää tämän lapsenmurhista huutelevan anonyymin vakiokirjoittajan häiriintyneistä kommenteista. Kyseessä on vain erittäin uppiniskainen, provosoimisesta nauttiva trolli. Itse voisin sanoa vain että sinun kehosi, sinun päätöksesi. Aborttiin päätyminen ei tee kenestäkään ihmisenä huonompaa eikä Suomessa koko asian ympärillä ole muutenkaan samanlaista härdelliä kuin vaikkapa Pölhölässä eli Amerikan Yhdysvalloissa.
- anti-pro-life
Lisäksi: olin itsekin jo 17-vuotiaana varma siitä, että en halua jälkikasvua eikä näin 30-vuotiaanakaan mieli ole muuttunut. Mutta jos sinun mielesi sattuisi muuttumaan tai olet yhtään epävarma todellisesta mielipiteestäsi, niin abortin läpikäyminen EI heikennä mahdollisuuksia tulla myöhemmässä elämänvaiheessa raskaaksi.
- murhanhautojalletiedoks
että ei kannata välittää tämän muita nimittelevän haukkujaan huutelevan anonyymin vakiokirjoittajan häiriintyneistä kommenteista. Kyseessä on vain erittäin uppiniskainen, provosoimisesta ja murhan viektteluta nauttiva trolli joka hoidattaa täällä varottavana esimerkkinä omia kipeitä aborttitraumojaan.
- lisäävalheita
anti-pro-life kirjoitti:
Lisäksi: olin itsekin jo 17-vuotiaana varma siitä, että en halua jälkikasvua eikä näin 30-vuotiaanakaan mieli ole muuttunut. Mutta jos sinun mielesi sattuisi muuttumaan tai olet yhtään epävarma todellisesta mielipiteestäsi, niin abortin läpikäyminen EI heikennä mahdollisuuksia tulla myöhemmässä elämänvaiheessa raskaaksi.
"EI heikennä mahdollisuuksia tulla myöhemmässä elämänvaiheessa raskaaksi. "
Höpöhöpö... tottakai se VOI heikentää sitä ihan kun mikä tahansa muukin sisuskalujen luonnoton sorkkiminen ym. elimistön myrkyttely!
- hyväilman
Suurin osa abortin tehneistä ymmärtää sen olleen oikea ratkaisu, ja elää onnellisenä elämänsä.
Tietysti joku tuntee syyllisyyttäkin, se kuitenkin johtuu uskovaisten syyllistämisestä.
Kumpi silloin pahempi, syyllistävä uskovainen joka syyllistämisellä pilaa toisen elämän, vai se joka ei tee eitoivottua lasta uskovaisten syrjittäväksi ja hyljeksimäksi.- totuudenkertojienvikako
Siis että kun ite tietää tehneensä väärin ja mitä on tehny ja kelle (kuten taatusti jokaikinen lapsensa abortilla tappanu tietää) niin se onkin muiden syy kun tuntee syyllisyyttä? Ööh...?? :D
"ei tee eitoivottua lasta uskovaisten syrjittäväksi ja hyljeksimäksi. ei tee eitoivottua lasta uskovaisten syrjittäväksi ja hyljeksimäksi. "
Mistä foliohatuista sä kiskot näitä??? :DD
Vai repii lapsen palasiks ja survoo tapettuna viemäriin.... ja lapsia vihaavat fanaatikot hurraa hekumoissaan ja hieroo verisiä käsiään.... Ja tekijä pilannu paitsi apsensa elämän totaalisesti, myös omansa, joka johtaakin 6 kertaa usemmin myös ennenaikaseen hautaan oman käden kautta. - valhettatursuaaa
Siis että kun ite tietää tehneensä väärin ja mitä on tehny ja kelle (kuten taatusti jokaikinen lapsensa abortilla tappanu tietää) niin se onkin muiden syy kun tuntee syyllisyyttä? Ööh...?? :D
"ei tee eitoivottua lasta uskovaisten syrjittäväksi ja hyljeksimäksi. ei tee eitoivottua lasta uskovaisten syrjittäväksi ja hyljeksimäksi. "
Vai repii lapsen palasiks ja survoo tapettuna viemäriin.... ja lapsia vihaavat fanaatikot hurraa hekumoissaan ja hieroo verisiä käsiään.... Ja tekijä pilannu paitsi apsensa elämän totaalisesti, myös omansa, joka johtaakin 6 kertaa usemmin myös ennenaikaseen hautaan oman käden kautta.
Höpöhöpö... tottakai se VOI heikentää sitä ihan kun mikä tahansa muukin sisuskalujen luonnoton sorkkiminen ym. elimistön myrkyttely! - NoHohhoijaaTaas
valhettatursuaaa kirjoitti:
Vai repii lapsen palasiks ja survoo tapettuna viemäriin.... ja lapsia vihaavat fanaatikot hurraa hekumoissaan ja hieroo verisiä käsiään.... Ja tekijä pilannu paitsi apsensa elämän totaalisesti, myös omansa, joka johtaakin 6 kertaa usemmin myös ennenaikaseen hautaan oman käden kautta.
Höpöhöpö... tottakai se VOI heikentää sitä ihan kun mikä tahansa muukin sisuskalujen luonnoton sorkkiminen ym. elimistön myrkyttely!"Siis että kun ite tietää tehneensä väärin ja mitä on tehny ja kelle"
Hyvä pointti. Silloin tuntee syyllisyyttä jos kokee tehneensä väärin. Mutta jos tuntee että on tehnyt ihan oikein, miksi tuntea syyllisyyttä? Tietty vastustajat ja uskikset haluaa että muut syyllistyy mutta se tuntuu oudolle. Toinen on tyytyväinen ratkaisuun mutta yksi mesoo vieressä että syyllisty, syyllisty! Eihän se noin mene. - äkkiärääkynapilleXD
NoHohhoijaaTaas kirjoitti:
"Siis että kun ite tietää tehneensä väärin ja mitä on tehny ja kelle"
Hyvä pointti. Silloin tuntee syyllisyyttä jos kokee tehneensä väärin. Mutta jos tuntee että on tehnyt ihan oikein, miksi tuntea syyllisyyttä? Tietty vastustajat ja uskikset haluaa että muut syyllistyy mutta se tuntuu oudolle. Toinen on tyytyväinen ratkaisuun mutta yksi mesoo vieressä että syyllisty, syyllisty! Eihän se noin mene.Eipä sitä syyllisyyyttä muilta tarvi tulla kun jokainen aborttööri tuntee ihan omien valittujen tekojensa takia kelle onkaan tehny väärin ja mitä..
- MiksiKummassa
äkkiärääkynapilleXD kirjoitti:
Eipä sitä syyllisyyyttä muilta tarvi tulla kun jokainen aborttööri tuntee ihan omien valittujen tekojensa takia kelle onkaan tehny väärin ja mitä..
"jokainen aborttööri tuntee ihan omien valittujen tekojensa takia kelle onkaan tehny väärin ja mitä.."
Niin. Minä poistatin hedelmöittyneen munasoluni että herkeää enää jakautumasta. En koe asiaa sen kummallisempana kuin ehkäisykään, joka siis petti. Siinäkin poistuu ihmisen potentiaali, solujoukko. En koe tehneeni väärin tässä asiassa kenellekään. Ihan kummalta se tuntuu kun joku näkee tossa ongelman. Vielä kummemmalta tuntuu vaatimus kokea jotain syyllisyyttä tilanteesta. Miksi pitäis? Ehdoton raja mulla menee siinä että on yli kolme kk raskaana. Sitten on kaikki mitä tarvii ihmisen kehitykseen. Tän jälkeen asia olis itselle vaikea, mutta pakon edessä senkin voi joutua tekemään joten en vanno mitään. - bua-ha-haa
Jännä juttu tämä abortinvastustajien murhanhimoisuus :D
- pitäkäähimonne
"sä se olitkin joka olet oman lapses laittamaan semmoseen"
Niitä TODISTEITA näille sairaille sekoharhoilles edelleen odotellessa :D
sen sijaan sinä raahaisit omas vaikka väkisin "solumöykyn poistoon" vaikka itkis ja rukoilis säästään lapsenlapses hengen, jos ei "synnytysemakko" tajuais omaa ja lapsensa "parasta"... 7
"Minä poistatin hedelmöittyneen munasoluni että herkeää enää jakautumasta. "
Noinhan sitä tappamaansa lasta sitten kiivaalla vimmalla joutuu vähätteleen :) - rankkaontotuus
MiksiKummassa kirjoitti:
"jokainen aborttööri tuntee ihan omien valittujen tekojensa takia kelle onkaan tehny väärin ja mitä.."
Niin. Minä poistatin hedelmöittyneen munasoluni että herkeää enää jakautumasta. En koe asiaa sen kummallisempana kuin ehkäisykään, joka siis petti. Siinäkin poistuu ihmisen potentiaali, solujoukko. En koe tehneeni väärin tässä asiassa kenellekään. Ihan kummalta se tuntuu kun joku näkee tossa ongelman. Vielä kummemmalta tuntuu vaatimus kokea jotain syyllisyyttä tilanteesta. Miksi pitäis? Ehdoton raja mulla menee siinä että on yli kolme kk raskaana. Sitten on kaikki mitä tarvii ihmisen kehitykseen. Tän jälkeen asia olis itselle vaikea, mutta pakon edessä senkin voi joutua tekemään joten en vanno mitään."Minä poistatin hedelmöittyneen munasoluni että herkeää enää jakautumasta. "
Noinhan sitä tappamaansa lasta sitten kiivaalla vimmalla joutuu vähätteleen :) - pitäkäähimonne
Oijoi, noinko kirvelsi taas tääkin paljastus että hyshys hät. är. y.n.k.. y.k.s meni? ;DD
Jännä juttu noi loputtomat ha. rh. as :D
- Kullimehu
Miks täältä poistetaan niin paljon kommentteja? Herranjumala!
- mielipuolistakyllä
Mitähän liian kiperää tässäkin taas oli jonkun suosijanyyhkyn mielestä?¨
" ylpeästivalkoinenhetero
1.3.2018 13:57
aloittajalle voisin sanoa että äitiys on naisen pyhä tehtävä jonka luonto on hänelle suonut ja vain siten voi nainen todella toteuttaa naiseutaan. jos teet abortin tulet varmasti katumaan sitä myöhemmin sillä lapsen hoito on se mikä on olennaisin osa naiseutta. suomeenkaan kun ei synny kanta suomalaisia lapsia pahemmin enää niin jokainen uusi lapsi on tervetuulut!" - bua-ha-haa
mielipuolistakyllä kirjoitti:
aloittajalle voisin sanoa että äitiys on naisen pyhä tehtävä jonka luonto on hänelle suonut ja vain siten voi nainen todella toteuttaa naiseutaan. jos teet abortin tulet varmasti katumaan sitä myöhemmin sillä lapsen hoito on se mikä on olennaisin osa naiseutta. suomeenkaan kun ei synny kanta suomalaisia lapsia pahemmin enää niin jokainen uusi lapsi on tervetuulut!"Jos multa kysytään, niin ainoa kiperä asia tuossa lienee se, että tuon kirjoittaja häpeää kirjoittamaansa.
- mitäsekoilettaas
bua-ha-haa kirjoitti:
Jos multa kysytään, niin ainoa kiperä asia tuossa lienee se, että tuon kirjoittaja häpeää kirjoittamaansa.
Kerrotko yhdenkin kohdan mikä tossa vois olla hävettävää?
- Blondi-26
mielipuolistakyllä kirjoitti:
aloittajalle voisin sanoa että äitiys on naisen pyhä tehtävä jonka luonto on hänelle suonut ja vain siten voi nainen todella toteuttaa naiseutaan. jos teet abortin tulet varmasti katumaan sitä myöhemmin sillä lapsen hoito on se mikä on olennaisin osa naiseutta. suomeenkaan kun ei synny kanta suomalaisia lapsia pahemmin enää niin jokainen uusi lapsi on tervetuulut!""ja vain siten voi nainen todella toteuttaa naiseutaan."
Ei kaikki halua. Seksiä voi toki harrastaa ilman lapsienhankintaakin. Naiseutensa tavan jokainen saa valita itse. Lapsettomuus on sekin tapa antautua naiseudelle ilman että lapset häiritsee minän toteuttamista. Samanikäsenä mulle abortti. - kuneitarttetappaa
Blondi-26 kirjoitti:
"ja vain siten voi nainen todella toteuttaa naiseutaan."
Ei kaikki halua. Seksiä voi toki harrastaa ilman lapsienhankintaakin. Naiseutensa tavan jokainen saa valita itse. Lapsettomuus on sekin tapa antautua naiseudelle ilman että lapset häiritsee minän toteuttamista. Samanikäsenä mulle abortti.Harvemmat sentään 'antautuu naiseudelleen' tappamalla lapsiaan.
- vastuunpakoilua
"Seksiä voi toki harrastaa ilman lapsienhankintaakin."
Kannattasko levitellä haaroja ja harrastaa niitä aikuisten leikkejä vasta sitten kun on valmis kantaan vastuun mahdollisista seurauksista? - Surkumutnäin
vastuunpakoilua kirjoitti:
"Seksiä voi toki harrastaa ilman lapsienhankintaakin."
Kannattasko levitellä haaroja ja harrastaa niitä aikuisten leikkejä vasta sitten kun on valmis kantaan vastuun mahdollisista seurauksista?"Harvemmat sentään 'antautuu naiseudelleen' tappamalla lapsiaan."
No en ole kuullut tällä foorumilla kuin yhestä sellaisesta abortinvastustajasta, joka kertoo vaikka tappavansa oman tyttärensä jos tämä tekee abortin. Kun semmonen on sen mielestä ansainnut sen. Onneks tosiaan tällaset on harvinaisia ja toivotaan ettei sillä ole oikeasti lapsia tai ne on otettu huostaan. - HandyMcCoy
"Kannattasko levitellä haaroja j"
Siis sun mielestä naisen tulee harrastaa seksiä vain jos haluaa lisääntyä? - omatodellisuutes
Surkumutnäin kirjoitti:
"Harvemmat sentään 'antautuu naiseudelleen' tappamalla lapsiaan."
No en ole kuullut tällä foorumilla kuin yhestä sellaisesta abortinvastustajasta, joka kertoo vaikka tappavansa oman tyttärensä jos tämä tekee abortin. Kun semmonen on sen mielestä ansainnut sen. Onneks tosiaan tällaset on harvinaisia ja toivotaan ettei sillä ole oikeasti lapsia tai ne on otettu huostaan.Kumma vaan ettei kukaan muu oo koskaan nähny eikä kuullu sellasta missään...:D
"tulee harrastaa seksiä vain jos haluaa lisääntyä? "
Opettele lukemaan... "vasta sitten kun on valmis kantaan vastuun mahdollisista seurauksista". = Ottaan riskin siitä että ehkäsy pettää (tai sitä ei edes ole) ja tulee raskaaks.
- Voivitunvittu
Siis mä en tahdo synnyttää...
- miksiMURHAATlapses
Vaan halusikohan sun lapses ELÄÄ???
- antaatullavittu
mut halusikohan sun lapses ELÄÄ??? Miksi MURHAAT lapsesi?!
- voivoikuule
Se muutaman tunnin fyysinen kipu on kun hyttysen pisto verrattuna abortin jälkeiseen loppuelämän kiduttavaaan syyllisyyshelvettiin.....
- anti-pro-life
Ja se on ihan OK. Ei kenenkään ole mikään pakko tulla äidiksi, jos ei ole siihen valmis. Elämmehän sivistysmaassa. Sinun kehosi, sinä päätät siitä. Aborttiin päätyminen ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä.
- anti-pro-life
Asianmukaisin menetelmin sairaalassa tehty abortti ei myöskään heikennä mahdollisuuksia tulla myöhemmässä elämänvaiheessa raskaaksi, joten sitäkään ei kannata murehtia.
- juueipäXD
anti-pro-life kirjoitti:
Ja se on ihan OK. Ei kenenkään ole mikään pakko tulla äidiksi, jos ei ole siihen valmis. Elämmehän sivistysmaassa. Sinun kehosi, sinä päätät siitä. Aborttiin päätyminen ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä.
"ei tee kenestäkään huonompaa ihmistä. "
Kiivaalla raivollahan sinäkin joudut nyt pakonomaisen lakkkaamatta sitä tekoos täällä puolusteleen :) karmea kohtalo, huhhuh.
Juu, ilman muutahan syntyneitäkin lapia murhannneet on iiiihan yhtä hyviä (ellei parempiakin) ihmisiä kun tappamattomat.. oikeita pyhimyksiä! :D Ainakin suosijasakin umpikieroutuneessa maailmassa...
"Ei kenenkään ole mikään pakko tulla äidiksi,"
Ei lasta tartte tappaa jos haluaa välttyä sen hoidolta ja äidiks ryhtymiseltä.
" abortti ei myöskään heikennä mahdollisuuksia tulla myöhemmässä elämänvaiheessa raskaaksi,"
Muuttuuko toi valhees jotenkin todemmaks kun tarpeeks monta kertaa jankutat samaa mantraa? Ihan kuule siihen lailliseenkin voi KUOLLA tekijäkin, ja kuvittelet ilmeisesti ettei komplikaatioita tapahdu koskaan! Ja ilman niitäkin myöhemmin voi tulla hedelmättömyyttä jonka syy ei koskaan selviä. - anti-pro-life
Kiitos illan makeimmista nauruista! Esität abortinvastustajan karikatyyriä mitä hauskimmin kliseisen huonoine argumentteineen.
- TAAShätänappulakäyny
anti-pro-life kirjoitti:
Kiitos illan makeimmista nauruista! Esität abortinvastustajan karikatyyriä mitä hauskimmin kliseisen huonoine argumentteineen.
Näköjään ne on aivan liian yli.kiperiä jatkuvasta paniikki. poisto rynkystä päätellen :D D
- Rukoiluauttaa
Et oo täysikänen ees, varmaanki et haluu luopuu sun nuoruudest , mut sitku bileet on bailattu ja oot esim 30v nii saattaa tulla tyhjä olo jos nyt teet abortin.
Perhe voi myös olla iloinen asia.- anti-pro-life
Perhe-elämä ei välttämättä ole jokaisen unelma, eikä aborttiin päätyminen tarkoita sitä etteikö myöhemminkään niitä lapsia voisi tehdä.
Itse olen 30-v. enkä vieläkään kaipaa lapsia, en edes yhdessä asumistakaan kenenkään kanssa. - anti-pro-life
Huomhuomhuom!!! Jälleen kerran raiskarienpuolustaja aloitti aborttiin kiihkottomasti suhtautuvaan kohdistuvan älyllisesti halventavan törkysolvausnälvintäkampanjan!!!
Noh, mutta, ihan oikeasti... Kommenttisi ei edusta kyllä nyt sitä asiallisen linjan keskustelua, mihin väität kykeneväsi muita paremmin. Voit toki muuttaa mieleni artikuloimalla asiapitoisemmin. - niinsäälittävääXD
anti-pro-life kirjoitti:
Huomhuomhuom!!! Jälleen kerran raiskarienpuolustaja aloitti aborttiin kiihkottomasti suhtautuvaan kohdistuvan älyllisesti halventavan törkysolvausnälvintäkampanjan!!!
Noh, mutta, ihan oikeasti... Kommenttisi ei edusta kyllä nyt sitä asiallisen linjan keskustelua, mihin väität kykeneväsi muita paremmin. Voit toki muuttaa mieleni artikuloimalla asiapitoisemmin.Noinko se osu ja uppos... no en ihmettele, niin oli tarkotuskin ja ihan oikein sulle :D kerrotko vielä ennenkun oksennat enempää valheitas, missä täällä olinkaan puolustellu raiskareita ja missä harhoissa näetkään "älyllisesti halventavan törkysolvausnälvintäkampanjan"?
"Kommenttisi ei edusta kyllä nyt sitä asiallisen linjan keskustelua, "
Ja sulla edustaa vai? Sakkisi saa täällä sen tason vastauksia kun on ihan omilla sanavainnoillaan ja asenteellaan ansainneetkin. - anti-pro-life
niinsäälittävääXD kirjoitti:
Noinko se osu ja uppos... no en ihmettele, niin oli tarkotuskin ja ihan oikein sulle :D kerrotko vielä ennenkun oksennat enempää valheitas, missä täällä olinkaan puolustellu raiskareita ja missä harhoissa näetkään "älyllisesti halventavan törkysolvausnälvintäkampanjan"?
"Kommenttisi ei edusta kyllä nyt sitä asiallisen linjan keskustelua, "
Ja sulla edustaa vai? Sakkisi saa täällä sen tason vastauksia kun on ihan omilla sanavainnoillaan ja asenteellaan ansainneetkin."Vai repii lapsen palasiks ja survoo tapettuna viemäriin.... ja lapsia vihaavat fanaatikot hurraa hekumoissaan ja hieroo verisiä käsiään.... Ja tekijä pilannu paitsi apsensa elämän totaalisesti, myös omansa, joka johtaakin 6 kertaa usemmin myös ennenaikaseen hautaan oman käden kautta."
"Kiivaalla raivollahan sinäkin joudut nyt pakonomaisen lakkkaamatta sitä tekoos täällä puolusteleen :) karmea kohtalo, huhhuh.
Juu, ilman muutahan syntyneitäkin lapia murhannneet on iiiihan yhtä hyviä (ellei parempiakin) ihmisiä kun tappamattomat.. oikeita pyhimyksiä! :D Ainakin suosijasakin umpikieroutuneessa maailmassa..."
Nämäkö edustavat mielestäsi asiallista keskustelua? Ja muistaakseni eräässäkin keskustelussa hyökkäsit kuin hyeena raiskauksen kautta raskaaksi tulleen kimppuun. Mutta ai niin, eihän voi tietää, kun et edes vakinikkiä käytä ja varmaan tämäkin viesti yllättäen poistetaan. - novoinyyh
anti-pro-life kirjoitti:
"Vai repii lapsen palasiks ja survoo tapettuna viemäriin.... ja lapsia vihaavat fanaatikot hurraa hekumoissaan ja hieroo verisiä käsiään.... Ja tekijä pilannu paitsi apsensa elämän totaalisesti, myös omansa, joka johtaakin 6 kertaa usemmin myös ennenaikaseen hautaan oman käden kautta."
"Kiivaalla raivollahan sinäkin joudut nyt pakonomaisen lakkkaamatta sitä tekoos täällä puolusteleen :) karmea kohtalo, huhhuh.
Juu, ilman muutahan syntyneitäkin lapia murhannneet on iiiihan yhtä hyviä (ellei parempiakin) ihmisiä kun tappamattomat.. oikeita pyhimyksiä! :D Ainakin suosijasakin umpikieroutuneessa maailmassa..."
Nämäkö edustavat mielestäsi asiallista keskustelua? Ja muistaakseni eräässäkin keskustelussa hyökkäsit kuin hyeena raiskauksen kautta raskaaksi tulleen kimppuun. Mutta ai niin, eihän voi tietää, kun et edes vakinikkiä käytä ja varmaan tämäkin viesti yllättäen poistetaan.Parempi olla tulematta tänne ollenkaan jos "väärät" mielipiteet ja ikävät tosiasiat ottaa noin koville.
"varmaan tämäkin viesti yllättäen poistetaan. "
Ai niinku kaikki muutkin sun ja sakkis törkyt? Vai olikohan se sittenkin ihan tasan päinvastoin, tasan pelkästään näkyy EDELLEEN lähtevän vain vastustavat viestit, kas "kummaa"....
Jospa joskus raotat niitä puolueellisuuslappujas ja luet senkin mihin ne leikotut lauseet on ollu vastauksena... "Adoptiovanhemmat voivat olla näitä hulluja, jotka kirjoittavat 17-vuotiaalle lapsen repimisestä ja murhasta. " Todella asiallista??
"aborttiin kiihkottomasti suhtautuvaan kohdistuvan"
Eli kehen? Susta on ainakin kiihkottomuus kaukana... - Huippuduuni
Kolmekymppisenä voi sitten raskautua ihan tarkoituksellakin jos tuntuu siltä. Seitsemäntoistavuotias ei ole kypsä äidiksi. Käypä Hoito kertoo että normaalisti sujunut raskaudenkeskeytys ei vaikuta hedelmällisyyteen. Eikä kaikki edes halua lapsia ikinä. Monilla on niin hyvä työpaikka ettei sitä halua vaarantaa.
- unelmatulevaisuus
"Monilla on niin hyvä työpaikka ettei sitä halua vaarantaa. "
Sitä huippuduunin tärkeyttä elämässä voi märehtiä sitten aikanaan jossain yksinäisenä ja hyljättynä jonkun homeisen vanhainkodin unohdetussa nurkassa. - ylijumaluusharhat
Huvittavaa ettei täällä saa edes todeta sitä karua faktaa ettei niitä lapsia välttämättä saakaan ihan just sitten ja heti kun sattuu haluaan, vaikka monet niin näyttää niiden "vahinkojen" jälkeen kuvittelevan...hemmotellut pumpulissa kasvaneet prinsessat kun on tottuneet saamaan aina kaiken mitä haluaa.
Taitaa se palstaa pilaava häirikkömode olla tehny ite abortin ja kärsii nyt lapsettomuudesta kun noin koville ottaa? HysHYSS vaan :)
- Anni7Vuotta
Mulle on tehty jo kuus aborttia. Vituttaako?
- lapseton_tahtomattaan
Hei!
Oon tehnyt abortin ja voin sanoo, että todella kaduttaa, koska nyt kun yritän lasta, niin ei kuulu. Abortti ei mennyt putkeen, vaan lääkkeellinen keskeytys ei onnistunut kahdesta yrityksestä huolimatta ja jouduin kaavintaan. Vielä on epäselvää, mitä damaa mulle tullut, mutta jos päädyt siihen aborttiin, niin varotan vaan, että kaavinta saattaa tuhota kohdun limakalvoja niin, että sinne syntyy kiinnikkeitä, etkä enää koskaan tuu raskaaksi. (tai tulee kalliiks yksityisellä poistattaa niitä)
Jos nyt menisin, vaatisin ainakin, että käyttävät korkeintaan imua, EI KYRETTIÄ, sillä se kyretillä lopputuloksen varmistaminen ei ole riskitöntä.
Mä tulin siis todella helposti vahingossa raskaaksi, nyt en sitten millään. Myös verenvuoto oli hirveetä, eikä edes tiedetä vielä, onko se verenvuoto ja verenpaineiden romahtelu kaavinnassa voinu aiheuttaa damaa aivolisäkkeeseen ja hormoneihin, jotka auttais raskaaksi tulemisessa.
Kaavinnasta on nyt 2 vuotta ja sen jälkeen mul alkoi myös hiukset lähtee niin, et enää puolet on jäljellä, eikä siihen auta mikään hoito.
Ja tää ei todellakaan oo provo. Mä niin tiedän sun fiilikset, mutta haluan, että tiedät, että toi oikeesti toi inhoreaktio sitä raskautta kohtaan on normaali. Sun hormonit on vaan nyt vitun sekasi verrattuna siihen mihin oot tottunu. Jos päädyt aborttiin niin huolehdi ettet saa kohtutulehdusta, vaadi antibiootit jos kaavinta ja sano, etteivät käyttäisi kyrettiä ellei pakko.
Nuoret äidit saa vaatimalla yhteiskunnalta tukea kyllä raskauteen ja se on ihan ok, että just nyt susta tuntuu ettet halua sitä lasta. Zemppiä päätökseen <3- TäysinTympääntynyt
Roskaa. Valehtelet.
- Mustikkainen87
TäysinTympääntynyt kirjoitti:
Roskaa. Valehtelet.
Mikä tuossa on roskaa?
Lue itse! Valitettavasti voit tuolta vauvapalstoilta lukea useita epätoivoisesti lasta yrittävien juttuja siitä miten kaavinta on tuhonnut limakalvoja niin että raskaus on mahdoton. Sillä ei ole väliä, olikin keskenmeno vai keskeytys. Itse siis tein abortin.
Lue tämä:Cochrane-katsauksessa vuodelta 2010 tode- taan, että imukaavinta on perinteistä yleisanes- tesiassa tehtävää kyrettikaavintaa halvempi, nopeampi ja turvallisempi keskenmenojen hoidossa (31). Teräviin kaavintoihin liittyy mer- kittävä kohtuontelon kiinnikkeiden riski (32,33); tuoreessa meta-analyysissä kiinnikkeitä esiintyi 18,5 %:lla kaavinnalla hoidetuista poti- laista (33), mutta suurimmalla osalla potilaista kiinnikkeet olivat lieviä, ja on epäselvää, onko tällaisilla kiinnikkeillä kliinistä merkitystä. Mikäli tilanne ei vaadi akuuttia hoitoa, suositel- laan kohtuun hoidon jälkeen jääneen raskaus- materiaalin poisto tehtäväksi aikaisintaan nel- jän viikon jälkeen keskenmenosta (34), sillä herkin aika kiinnikkeiden muodostumiselle on 1–4 viikkoa (35). Pelätty komplikaatio on Asher- manin oireyhtymä, jossa kohtuonteloon muo- dostuu tiukkoja kiinnikkeitä arpeutumisen seurauksena (36,37). Riskiä kasvattavat toistuvat terävät kaavinnat, ja jo useampi kuin yksi kaavinta kaksinkertaistaa kiinnikeriskin (33). Oireyhtymä voi ilmaantua kuitenkin jo ensim- mäisenkin terävän kaavinnan seurauksena (38). Kohtukiinnikkeistä voi seurata lapsettomuutta, toistuvia keskenmenoja sekä syklisiä alavatsa- kipuja. Imukaavinnalla tai lääkkeellisesti hoide- tuilla potilailla Ashermanin oireyhtymää ei ole juurikaan todettu (38,39).
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/231251/SLL112016_803.pdf?sequence=1
Nämä ovat tosiasioita, joita ei lääkärit kerro.
Olen lukenut aiheesta useita luotettavia tutkimuksia ja julkaisuja.
By the way, ne keskeytyskivut on ihan verrattavissa synnytyskipuihin...
Ärsyttää tuollaset "valehtelet, roskaa"-kommentit, jotka täysin perättömiä. - Mustikkainen87
Tässä vielä lisää asiaa kohtukiinnikkeistä.
http://www.ashermans.org/uploads/media/gradu05521.pdf
Tämä on valitettavasti ihan täyttä totta. Samoin kaikki tuntemani abortin tekijät ovat lääkkeellisten yritysten jälkeen joutuneet kaavintaan, niin että kyllä-lääkärit myös aliarvioivat sen lääkkeellisten tyhjennyksen onnistumisprosentin.
Ja tuosta hiustenlähdöstä, sellainen kuin sheehanin oireyhtymä ( verenvuoto keskeytyksen tai synnytyksen yhteydessä) on mahdollinen.
En ole aborttia vastaan, jos olisin ollut, en olisi siihen itse päätynyt, mutta jos olisin tiennyt näistä jälkiseuraamuksista, en olisi tehnyt sitä TAI ainakin olisin tehnyt niin kuin neuvoin aloittajaa, eli vaatisin antibiootit tulehduksen varalta ja sanoisin, että sitä kyrettiä pitää välttää, jos ultralla voivat katsoa, että imu riittänyt!!!
Vaikka en itse vois enää saada lasta, toivon että muut haluavat voi! - Faktoja.kiitos
Mustikkainen87 kirjoitti:
Tässä vielä lisää asiaa kohtukiinnikkeistä.
http://www.ashermans.org/uploads/media/gradu05521.pdf
Tämä on valitettavasti ihan täyttä totta. Samoin kaikki tuntemani abortin tekijät ovat lääkkeellisten yritysten jälkeen joutuneet kaavintaan, niin että kyllä-lääkärit myös aliarvioivat sen lääkkeellisten tyhjennyksen onnistumisprosentin.
Ja tuosta hiustenlähdöstä, sellainen kuin sheehanin oireyhtymä ( verenvuoto keskeytyksen tai synnytyksen yhteydessä) on mahdollinen.
En ole aborttia vastaan, jos olisin ollut, en olisi siihen itse päätynyt, mutta jos olisin tiennyt näistä jälkiseuraamuksista, en olisi tehnyt sitä TAI ainakin olisin tehnyt niin kuin neuvoin aloittajaa, eli vaatisin antibiootit tulehduksen varalta ja sanoisin, että sitä kyrettiä pitää välttää, jos ultralla voivat katsoa, että imu riittänyt!!!
Vaikka en itse vois enää saada lasta, toivon että muut haluavat voi!Nuo ujutut liittyvät keskenmenoon, eivät aborttiin.
- hätäsyytöstursuaa
Faktoja.kiitos kirjoitti:
Nuo ujutut liittyvät keskenmenoon, eivät aborttiin.
Ja nekö ei päde aivan samoin sillon kun raskaus lopetetaan väkisin? Voi haloo taas ja äly hoi...
Mutta onhan se kiusallisen sietämätöntä todellisuutta suosijafanaatikolle että joku uskaltaa tulla hiiskuun vähääkään mistään abortin negatiivisista jälkiseurauksista, että eihän siinä voi muuta kun hädissään leimata kaikki "valheeksi ja roskaksi" :)) hyshys VAAN! :D - Samakuin_ed
Faktoja.kiitos kirjoitti:
Nuo ujutut liittyvät keskenmenoon, eivät aborttiin.
Eivät sen enempää. Tiesitkö ettei oo mitäänsanomaton väliä sillä, onkin se alkio kuollut sielläkin itsekseen vai keskeytyksen seurauksena. Keskenmenossa usein joutuin tekemään ihan saman lääkkeellisen tyhjennyksen kun alkio ei tule ulos. Ja jos se ei onnistu niin kaavinnan, niinkuin kaverillani, jolla kaksoisraskaus meni kesken viikolla 8.
Se alkio kuolee jo ekasta kohdunkaulaa pehmentävästä lääkkeestä, sitten varsinainen tyhjennys tehdään parin päivän päästä toisella lääkkeellä. Ja se on ihan sama onko keskenmeno vai keskeytys.
Perehdy itse aiheeseen lisää jos on vaikea muuten uskoa urpo. - Samakuin_ed
Samakuin_ed kirjoitti:
Eivät sen enempää. Tiesitkö ettei oo mitäänsanomaton väliä sillä, onkin se alkio kuollut sielläkin itsekseen vai keskeytyksen seurauksena. Keskenmenossa usein joutuin tekemään ihan saman lääkkeellisen tyhjennyksen kun alkio ei tule ulos. Ja jos se ei onnistu niin kaavinnan, niinkuin kaverillani, jolla kaksoisraskaus meni kesken viikolla 8.
Se alkio kuolee jo ekasta kohdunkaulaa pehmentävästä lääkkeestä, sitten varsinainen tyhjennys tehdään parin päivän päästä toisella lääkkeellä. Ja se on ihan sama onko keskenmeno vai keskeytys.
Perehdy itse aiheeseen lisää jos on vaikea muuten uskoa urpo.Äskeinen kommenttini siis sille, joka lukematta tulee kommentoimaan että valhetta ja roskaa. Sori kirjotusvirheet, mut ärsyttää vaan ihmisten typeryys ja varsinkin se, että lääkärit ei tarpeeks kerro näistä asioista tai vähättelevät riskejä.
Itselleni siitä koitui helvetisti paskaa ja kirjotan nää siks, jos joku on kahden vaiheilla asian suhteen ja toisaalta jos päätyy aborttiin (mitä en edelleenkään vastusta), niin osais olla tarkkana, että kaikki noi komplikaatioriskit tulee huomioitua. - Ihmettelijätär
hätäsyytöstursuaa kirjoitti:
Ja nekö ei päde aivan samoin sillon kun raskaus lopetetaan väkisin? Voi haloo taas ja äly hoi...
Mutta onhan se kiusallisen sietämätöntä todellisuutta suosijafanaatikolle että joku uskaltaa tulla hiiskuun vähääkään mistään abortin negatiivisista jälkiseurauksista, että eihän siinä voi muuta kun hädissään leimata kaikki "valheeksi ja roskaksi" :)) hyshys VAAN! :D"By the way, ne keskeytyskivut on ihan verrattavissa synnytyskipuihin"
Kipu on subjektiivinen kokemus ja vain ite voi vertailla omia kipuja toisiin kipuihinsa. Ei toisten kipuihin voi vertailla. Ite pidän synnytyskipua pahimpana mitä ikinä kokennut. Ja pitkäkestoisempana. Keskeytyskivut vertaan koviin kuukautiskipuihin. Ja kaikkiin kipuihin oon saanut lievitystä, eli ei tarvi ees kärsiä paitsi synnytyskipuihin kun ei aina tehoo eikä voi käyttää vauvan takia samaa mitä yleensä. Itsellä ei mitään apua ollut mistään synnytyskivunlievityksestä. Synnytykseen se kipu kuuluu eikä kaikilla sitäkään ole. Näin olen kuullut vaikka tuntuu uskomattomalta että joku synnyttää kivutta. Ehkä sitten kun paikat venyneet? - BebeeSk
"inhoreaktio sitä raskautta kohtaan on normaali. "
Hyvin ilmaistu! Semmonen järjetön inho mullekin tuli. Eikä kova yrjötys auttanut asiaa. Suuri helpotus oli kun olo parani sekä henkisesti että ruumiillisesti abortin saatuani. Miksi luonto tai keho hylkii niin hirvreesti raskautta?
- Mustikkainen87
Mä en tajua näitä ihmisiä täällä, no mulla ei oo kyllä mitään tarvetta tekeytyä keneksikään toiseksi täällä. Olen siis se abortin tehnyt. Tuskin aloittaja viitsii edes enää lukea tällaista keskustelua.
Itse haluan vielä lisätä aloittajalle, että oma tarkoitukseni oli vaan tuoda esiin asioita, jotka kannattaa ottaa huomioon. Jos päätöksen olet tehnyt abortista, se on oikea päätös kun se on sinun päätös, mutta pidä huolta, että terveydestäsi samalla välitetään, eikä pääse tulemaan kohtuun tulehdusta tms.
Suurimmaksi osaksi asiat varmasti menevät hyvin. Kenenkään ei ole pakko pitää lasta! Tsemppiä jos luet tämän! - Mustikkainen87
Vielä lisään edelliseen, että eikö teillä abortin tekemiseen puolin ja toisin fanaattisesti suhtautuvilla ole oikeasti muuta tekemistä ku täällä morkata toisianne? Onneks en ite lukenu YHTÄÄN tällasta keskustelua sillon ku ite siihen aborttiin päädyin. Nyt näin keskustelun kun tulin kysymään raskautumiseen liittyvistä asioista, enkä voinut olla kertomatta omaa kokemustani. Missä teitä fanaatikkoja oikeesti kasvatetaan???
- Voivitunvittu
Nää on kyllä ihan kammottavaa luettavaa ku vaa pelotellaan eikä ollenkaa tsempata..
Ilmeisesti se viesti missä kerroin että en pidä lapsista ja en ehkä koskaan edes halua lapsia on poistettu.
Nää kammottavat viestit saa mut kyllä epäilemään tätä päätöstä tehä abortti mutta en haluis nuoruuttanikaan vielä pilata... saatika sitte tosi kipukammosena synnyttää!
Mietin kokoajan millasta elämä ois sen muksun kans ja oisko se sittenkää mahottomuus pitää lapsi ja tulla äidiksi nuoruudesta ja lapsivihasta huolimatta.
Mutta järki sanoo että että tee se abortti.
Ps. Luin jokaisen viestin kiitos tsemppaavista :)- kylmääväjärki
"millasta elämä ois sen muksun kans ja oisko se sittenkää mahottomuus pitää lapsi ja tulla äidiksi "
Nimenomaan nyt alkaa näkyä pieniä häivähdyksiä järjen ja ennenkaikkee inhimillisyyden valosta, anna niiden äidinvaistojen voittaa vaan. Mitä voisit hävitä? Saat useita kuukausia lisää aikaa miettiä haluatko ryhtyä äidiksi vai oisko lapsen parempi jatkaa syntymän jälkeen adoptoituna jossain rakastavassa perheessä joka häntä on odottanut ja toivonut vuosikausia! Myös avoin adoptio on mahdollista, jos haluat olla jollakin tavoin mukana lapsen elämässä ja tietää mitä hänelle kuuluu.
Niin ja tehokkaat kipulääkkeet synnytyksessä on keksitty.. sitä on aivan turha murehtia. - Voivitunvittu
Häviäisin nuoruuteni... adoptioon en tiiä pystyisinkö lasta antaan.
Kroppa menee pilalle...
Ja joku sano jo että ne kivunlievitykset ei välttis autakkaan ja synnytyskipu on kovin kipu mitä on kokenu. - Tsemppiä
Niin, varmasti ahdisti lukea noita viestejä lapsen tappamisesta ja repimisestä. parempi olisi ollut, kun et olisi niitä nähnyt, kun itsekin lapsi viellä olet. Olisi mahtavaa, jos kaikilla tämän palstan kirjoittajilla olisi mielenterveys kunnossa, mutta näin ei taida lähestulkoonkaan olla.
Paras kun puhut nyt sellaisen henkilön kanssa, jonka mielipiteisiin ei sisälly fanaattisuutta esim. uskonnon tai muiden periaatteiden varjolla. Aloita vaikka koululääkäreistä. Oppineina ihmisinä heidän pitäisi kyetä olla puolueettomia mielipiteissään. - hyssytihyssyn
Tsemppiä kirjoitti:
Niin, varmasti ahdisti lukea noita viestejä lapsen tappamisesta ja repimisestä. parempi olisi ollut, kun et olisi niitä nähnyt, kun itsekin lapsi viellä olet. Olisi mahtavaa, jos kaikilla tämän palstan kirjoittajilla olisi mielenterveys kunnossa, mutta näin ei taida lähestulkoonkaan olla.
Paras kun puhut nyt sellaisen henkilön kanssa, jonka mielipiteisiin ei sisälly fanaattisuutta esim. uskonnon tai muiden periaatteiden varjolla. Aloita vaikka koululääkäreistä. Oppineina ihmisinä heidän pitäisi kyetä olla puolueettomia mielipiteissään."viestejä lapsen tappamisesta ja repimisestä. "
Parempihan se on että ahdistavista tosiasioista varotetaan ajoissa, vaikka kiivaalla raivollahan niitä täältä yritetään ylläpidonkin toimesta pimittää.
- nuorempiäiti
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta vastaan noin aloitukseesi:
Mitä jos ihan oikeasti kertoisit äidillesi, missä mennään? Me äidit haluamme vain lastemme parasta, emmekä voi auttaa mikäli emme tiedä kaikkea.Kuulostaa siltä, ettei äitisi luultavasti suutu raskaudestasi vaan on ilmaissut tukensa siinäkin tilanteessa jos/kun olet tullut raskaaksi (ei kukaan varsinaisesti toivo teini-ikäisten raskauksia, mutta eivät ne ylitsepääsemättömiä sentään ole). Mikäli saatte juteltua kunnolla, sekä sinulla että äidilläsi saattaisi olla varmempi olo päätöksestäsi, ja jos se on keskeytys, saisit varmasti tukea äidiltäsi? Ihmiselämän lopettaminen kun on asia, mikä tulee lähes aina eteen myöhemmin, mikäli sitä ei ole käsitellyt riittävästi jo ennen aborttia. Minäkin kyllä kehottaisin juttelemaan äidin kanssa, jos vain välit sallivat. Kaikki tietty eivät halua kertoa vanhemmilleen pelätessään reaktioita. Mutta olis tärkeää siinä tapauksessa, että joku muu vanhempi naishenkilö olisi tukemassa sinua. Kouluterkkari voi olla yksi, tai jonkun kaverisi äiti. Olisi hyvä kuulla, mitä seksikumppanisi asiasta ajattelee, jos tunnet että voit jutella asiasta hänelle. Äitisi ei voi estää sinulta aborttia, eikä vanhemmille kerrota. Äiti ei voi pakottaa teini-ikäistä tekemään oman mieleisiään päätöksiä abortin suhteen. Vain sinun kantasi ratkaisee.
Voisit netin kautta ihan anonyyminä ottaa yhteyttä ja pyytää neuvoa, esim. väestöliiton sivuilla, missä chatti:
vaestoliitto.fi/nuoret/
Palvelu on maksuton.
Toinen on MLL nuorten puhelin ja chatti:
.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/
Kovasti tsemppiä, koeta toimia ripeästi sillä tässä ei voi oikein viivytelläkään, kun asiat pahenee mitä kauemmin niitä vatvoo.- Voivitunvittu
Anteeks ku musta ei oo kuulunu vähään aikaa.. järkytyin vähän ku olin siis laskenu raskausviikot väärin ja olinki jo viikolla 14 vaikka luulin että oon rv 11 ja sit mun piti hakea jotain erikoislupaa aborttiin ja nyt oottelen sitä lupaa ja jos ne myöntää sen nii teen abortin.
Jos ei myönnetä nii vittu vedän vaikka jtn kamaa niin vitusti et tää vaikka menee kesken tai juon jonku alkoholimyrkytyksen itelleni. Vittu ku en halua mitään vauvaa...
En tiiä uskallanko tästä ainakaa läheisille tai tai tän muksun isälle kertoa. Pelkään vähä reaktioita ja sitä et aletaa painostaa siihen et päättäisin tän pitää.- selkeetrollinäköjään
Joudut sitten joka tapaksessa jo synnyttään lapses kaarimaljalle, joka on jo ihan pienen ihmisen näkönenkin.
www.ehd.org/gallery/429/Turning-and-Relaxing#content
Itekkyyttäs kun et voi odottaa muuutamaa kuukautta että lapsikin sais syntyä elävänä ja jatkaa elämää sitten jossain muualla. Olet vaikka valmis käyttään kemiallista väkivaltaa viatonta lastasi kohtaan jos et sais tappaa sitä. HÄPEÄ edes jos osaat! "Anteeks ku musta ei oo kuulunu vähään aikaa.. järkytyin vähän ku olin siis laskenu raskausviikot väärin ja olinki jo viikolla 14 vaikka luulin että oon rv 11 ja sit mun piti hakea jotain erikoislupaa aborttiin ja nyt oottelen sitä lupaa ja jos ne myöntää sen nii teen abortin."
Niin epäselvä kuukautisanamneesi on yksi syy miksi lupahakemuksia pitää sitten laittaa Valviraan. Sen pitäisi tulla kiireellisenä kyllä. Oletko saanut kenestäkään puhekaveria tai tukea muuten? Kyllähän sinä sen abortin ilman muuta saat, ettei tarvi mitään kamoja alkaa vetämään, olet noin nuorikin."Tai sitten on oltava pahasti vajaamielinen, eihän kukaan tolkun ihminen uhois kakaramaisesti kostavansa lapselle jos ei saakaan toteuttaa sairasta murhanhimoaan."
Kommentti kertoo enemmänkin sinusta, kuin kenestäkään muusta. Olen monesti ihmetellyt, mistä saat oikein tungettua murhahimoa ja kostoa pelkkään inhimilliseen vahinkoon, josta joku yrittää vain selvitä normaaliin elämään.- oletvaikka
valmis käyttään kemiallista väkivaltaa viatonta lastasi kohtaan jos et sais tappaa sitä.
- tuskimpavaan
tieteilijä kirjoitti:
"Tai sitten on oltava pahasti vajaamielinen, eihän kukaan tolkun ihminen uhois kakaramaisesti kostavansa lapselle jos ei saakaan toteuttaa sairasta murhanhimoaan."
Kommentti kertoo enemmänkin sinusta, kuin kenestäkään muusta. Olen monesti ihmetellyt, mistä saat oikein tungettua murhahimoa ja kostoa pelkkään inhimilliseen vahinkoon, josta joku yrittää vain selvitä normaaliin elämään.Vai että "inhimillinen vahinko" että tuli leikittyä aikuisten leikkejä ja leväyteltyä haarojaan holtittomasti (ja tähän perään tulee arvatenkin taas se mukavuusseksi-rangaistus levyn pyöritys ;)), tai että murhaa lapsen abortilla? Ihan vahingossako niin tehdään?
Normaali elämä on pelkkä haalistuva muisto enää lapsen tappamisen katkerissa syyllisyystraumoissa. tuskimpavaan kirjoitti:
Vai että "inhimillinen vahinko" että tuli leikittyä aikuisten leikkejä ja leväyteltyä haarojaan holtittomasti (ja tähän perään tulee arvatenkin taas se mukavuusseksi-rangaistus levyn pyöritys ;)), tai että murhaa lapsen abortilla? Ihan vahingossako niin tehdään?
Normaali elämä on pelkkä haalistuva muisto enää lapsen tappamisen katkerissa syyllisyystraumoissa."Vai että "inhimillinen vahinko" että tuli leikittyä aikuisten leikkejä ja leväyteltyä haarojaan holtittomasti (ja tähän perään tulee arvatenkin taas se mukavuusseksi-rangaistus levyn pyöritys ;)), tai että murhaa lapsen abortilla? Ihan vahingossako niin tehdään?
Normaali elämä on pelkkä haalistuva muisto enää lapsen tappamisen katkerissa syyllisyystraumoissa."
Kovasti sinulla on keskiössä "haarojen levittely". Kuitenkin ihmiset harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin lisääntyäkseen, ihan naisetkin. Jo normaali elämäkin on jokaisella ihan se miten me normaali ymmärretään. Mikä on sinusta normaalia elämää, ei välttämättä ole sitä kenenkään toisen mielestä. Jos muistat, joskus puhuttiin sadismista, ja kerroit sellainen olevasi, kun toistit kuinka nautit kärsimyksen aiheuttamisesta muille ihmisille. Eli se on ihan normaalia joillekin. Pelottavaa minun mielestäni.- nokasyllätys
tieteilijä kirjoitti:
"Vai että "inhimillinen vahinko" että tuli leikittyä aikuisten leikkejä ja leväyteltyä haarojaan holtittomasti (ja tähän perään tulee arvatenkin taas se mukavuusseksi-rangaistus levyn pyöritys ;)), tai että murhaa lapsen abortilla? Ihan vahingossako niin tehdään?
Normaali elämä on pelkkä haalistuva muisto enää lapsen tappamisen katkerissa syyllisyystraumoissa."
Kovasti sinulla on keskiössä "haarojen levittely". Kuitenkin ihmiset harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin lisääntyäkseen, ihan naisetkin. Jo normaali elämäkin on jokaisella ihan se miten me normaali ymmärretään. Mikä on sinusta normaalia elämää, ei välttämättä ole sitä kenenkään toisen mielestä. Jos muistat, joskus puhuttiin sadismista, ja kerroit sellainen olevasi, kun toistit kuinka nautit kärsimyksen aiheuttamisesta muille ihmisille. Eli se on ihan normaalia joillekin. Pelottavaa minun mielestäni."Kuitenkin ihmiset harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin lisääntyäkseen, ihan naisetkin."
Ja sillon myös ihan ite ottaa sen riskin mahdollisista seurauksista.
"kuinka nautit kärsimyksen aiheuttamisesta muille ihmisille."
Tietenkin on hauskaa tehdä paskoille ihmisille vielä paskempi olo.. oikeudenmukasuushan siinä vaan toteutuu, että saa edes jonkun rangaistuksen vaikka paljo pahempaa moni ansaitsiskin :)
"Pelottavaa minun mielestäni. "
No voi että. Kuule jotkut haluaa sellastakin ihan vapaaehtosesti. - Problem.Solved
nokasyllätys kirjoitti:
"Kuitenkin ihmiset harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin lisääntyäkseen, ihan naisetkin."
Tietenkin on hauskaa tehdä paskoille ihmisille vielä paskempi olo.. oikeudenmukasuushan siinä vaan toteutuu, että saa edes jonkun rangaistuksen vaikka paljo pahempaa moni ansaitsiskin :)
No voi että. Kuule jotkut haluaa sellastakin ihan vapaaehtosesti.Abortintehneet ei varmaan oliskaan vaarassa saada mitään ongelmia jos ei olisi näitä ihmisiä jotka yrittää vaan elämäntehtävänä saada abortintehneelle paskan olon. Elikkä ongelmat abortinvastustajista eikä abortista.
- hysshysssytihyssyn
Turha käännellä muille sitä syyllisyyttä.. mut juu, niiden vikahan se tietenkin on jotka sanoo että älä ta. pa lastas ja teet väärin, eikä suinkaan abort. töör. ien ihan ITSE valitsemat väärät teot ja niistä johtuvat katkerat mielenterveysongelmat ja mielenrauhan surv. asu viemäriin tapetun lapsen mukana..
nokasyllätys kirjoitti:
"Kuitenkin ihmiset harrastaa seksiä aivan muista syistä kuin lisääntyäkseen, ihan naisetkin."
No voi että. Kuule jotkut haluaa sellastakin ihan vapaaehtosesti."No voi että. Kuule jotkut haluaa sellastakin ihan vapaaehtosesti."
Siis olla sadisteja? No se on kyllä tullut selväksi, mutta tekeekö se sadismista hyväksyttävää?
Mitä järkeä tällaisesssa viestin poistelussa on? Tästä ketjusta on poistettu yli 200 viestiä. Kun automaatti tekee sen, lukee että viesti on poistettu sääntöjen vastaisena. Kun kirjoitus on ilmoitettu poistoon, lukee että ylläpito on poistanut viestin.
- tuskimpa_
Robotti ei voi millään ymmärryksellä seuloo niin tarkkaan vastustavia viestejä poistettavaks.. eikä tunnistaa monista sanoista pisteillä ym. merkeillä katkottuja ja osiin pilkottuja viestejä. Joku sairas IHMISkäsi siellä ilmiselvästi purkanu katkeruuttaan ja riehunu jo yli viikon poistoon "vääränlaisia" eli vastustavia viestejä.
tuskimpa_ kirjoitti:
Robotti ei voi millään ymmärryksellä seuloo niin tarkkaan vastustavia viestejä poistettavaks.. eikä tunnistaa monista sanoista pisteillä ym. merkeillä katkottuja ja osiin pilkottuja viestejä. Joku sairas IHMISkäsi siellä ilmiselvästi purkanu katkeruuttaan ja riehunu jo yli viikon poistoon "vääränlaisia" eli vastustavia viestejä.
Älä nyt viitsi, yli puolet minun kaikista kirjoituksista on hävinnyt. Pystyn pitämään siitä lukua, koska kaikki rekisteröityy tuonne profiiliin. Kuka minun kirjoitukset sitten poistelee? Lapsellista touhua, minusta on vain hyvä, että jokaisen kirjoitus jätettäisiin, näkeepähän siitä sitten mitä kukakin on.
- älänyviitti
tieteilijä kirjoitti:
Älä nyt viitsi, yli puolet minun kaikista kirjoituksista on hävinnyt. Pystyn pitämään siitä lukua, koska kaikki rekisteröityy tuonne profiiliin. Kuka minun kirjoitukset sitten poistelee? Lapsellista touhua, minusta on vain hyvä, että jokaisen kirjoitus jätettäisiin, näkeepähän siitä sitten mitä kukakin on.
En tiedä missä muualla kirjotat tai miten paljon mutta ei ainakaan tällä palstalla oo poistettu juurikaan mitään sun tai muidenkaan suosijoiden viestejä, edes törkysimmille nälvinnöille ei tehdä yhtään mitään. Usein pelkästään joku linkki aiheuttaa automaattisen poiston, ehkä ne sun harvat poistetut on lähteny tän takia?
- Voivitunvittu
Sillä ei oo mitään merkitystä miltä se näyttää kuhan pääsen tästä maanvaivasta eroon ja mielellään vitun nopeesti . En halua pilata nuoruuttani ja kroppaani.
Ja muuten lupa myönnettiin :)
Eniten mua vaa pelottaa et joudun synnyttään sen kuolleena...- perässähautaanvaan
"Eniten mua vaa pelottaa et joudun synnyttään sen kuolleena... "
Ehkäpä joudutkin katsoon pientä uhrias silmästä silmään.. ja muistat sen näyn koko traumaisen loppueämäs ja se kuva palaa piinaan ryvettynyttä omaatuntoo yön pimeimpien hetkien painajaisissa. Lapsia ei tietenkään niitä itsekkäästi murhanneet koskaan enää oo ansainnu. - anti-pro-life
"Ehkäpä joudutkin katsoon pientä uhrias silmästä silmään.. ja muistat sen näyn koko traumaisen loppueämäs ja se kuva palaa piinaan ryvettynyttä omaatuntoo yön pimeimpien hetkien painajaisissa. Lapsia ei tietenkään niitä itsekkäästi murhanneet koskaan enää oo ansainnu."
Taas kerran palstan vakiohäirikkö loistaa empatiallaan. Älä aloittaja välitä tällaisista naisvihaajatrollien verenhimoisista pelotteluista. - jokokysyit_
Olikohan äitisi elämä pilalla sun takia? Katuukohan maanvaivaa joka riistää häneltä lapsenlapsen?
Miten lapsi pilais mitään jossain toisessa kodissa?
Kropan ja nuoruuden (kuviteltu) "pilaantuminen" tilapäisellä raskaudella on aika pientä verrattuna loppuelämän pilaaviin kiduttaviin, abortin jälkeisiin syylisyystramoihin. - Asiat.asiana
jokokysyit_ kirjoitti:
Olikohan äitisi elämä pilalla sun takia? Katuukohan maanvaivaa joka riistää häneltä lapsenlapsen?
Kropan ja nuoruuden (kuviteltu) "pilaantuminen" tilapäisellä raskaudella on aika pientä verrattuna loppuelämän pilaaviin kiduttaviin, abortin jälkeisiin syylisyystramoihin.Sinä varmastikin nostat nyt esiin ihan suomalaiosia tutkimuksia siitä, miten abortin tehneet traumatisoituvat väistämättä?
- sokoninttänähty
Asiat.asiana kirjoitti:
Sinä varmastikin nostat nyt esiin ihan suomalaiosia tutkimuksia siitä, miten abortin tehneet traumatisoituvat väistämättä?
Mitäs se hyödyttää kun kuitenkin vimmasella raivolla vaan kiistät kaiken?
Mistä täällä edes jostain väistämättä traumatisoitumisesta on väitetty? jokokysyit_ kirjoitti:
Kropan ja nuoruuden (kuviteltu) "pilaantuminen" tilapäisellä raskaudella on aika pientä verrattuna loppuelämän pilaaviin kiduttaviin, abortin jälkeisiin syylisyystramoihin."Kropan ja nuoruuden (kuviteltu) "pilaantuminen" tilapäisellä raskaudella on aika pientä verrattuna loppuelämän pilaaviin kiduttaviin, abortin jälkeisiin syylisyystramoihin."
Jokaisella on oikeus valita, millä tavalla pilaa tai parantaa elämänsä. Tai päättää mikä sitä pilaa tai parantaa. Henkilö numero yksi ei elä henkilö numero kahden elämää, eikä näin voi myöskään tietää, mikä tämän tekee onnelliseksi tai onnettomaksi.
Sinä voit kertoa syyllisyystraumoistasi vain omalla kohdallasi. Muiden pään sisustasta et voi sanoa yhtään mitään.
Elämässä on tosi paljon traumatisoivia tekijöitä, odottamattomia menetyksiä ja asioita jotka aiheuttavat syyllisyydentuntoja. Esim. lapsen kanssa elämä on vähän jatkuvaa syyllisyyttä, kun vaatii itseltään enemmän kuin pystyy antamaan ja vertaa itseään muihin ja haluaa olla parempi äiti kuin on. :) Luuletko, että se että pelkästään jo jättää abortin tekemättä, pelastaa tai suojaa syyllisyydeltä tai traumoilta? Tai että jos ei ole tehnyt aborttia, se on joku merkki hyvästä tai moraalisesta ihmisestä? :)
Abortin syyllisyydentunteisiin saa henkistä tukea, jos sitä katsoo tarvitsevansa. Ne, joilla aborttipäätös on ollut alusta lähtien selvä, ei henkisiä ongelmia myöskään asian suhteen ole.- kaikkitietäjänmutujako
tieteilijä kirjoitti:
"Kropan ja nuoruuden (kuviteltu) "pilaantuminen" tilapäisellä raskaudella on aika pientä verrattuna loppuelämän pilaaviin kiduttaviin, abortin jälkeisiin syylisyystramoihin."
Jokaisella on oikeus valita, millä tavalla pilaa tai parantaa elämänsä. Tai päättää mikä sitä pilaa tai parantaa. Henkilö numero yksi ei elä henkilö numero kahden elämää, eikä näin voi myöskään tietää, mikä tämän tekee onnelliseksi tai onnettomaksi.
Sinä voit kertoa syyllisyystraumoistasi vain omalla kohdallasi. Muiden pään sisustasta et voi sanoa yhtään mitään.
Elämässä on tosi paljon traumatisoivia tekijöitä, odottamattomia menetyksiä ja asioita jotka aiheuttavat syyllisyydentuntoja. Esim. lapsen kanssa elämä on vähän jatkuvaa syyllisyyttä, kun vaatii itseltään enemmän kuin pystyy antamaan ja vertaa itseään muihin ja haluaa olla parempi äiti kuin on. :) Luuletko, että se että pelkästään jo jättää abortin tekemättä, pelastaa tai suojaa syyllisyydeltä tai traumoilta? Tai että jos ei ole tehnyt aborttia, se on joku merkki hyvästä tai moraalisesta ihmisestä? :)
Abortin syyllisyydentunteisiin saa henkistä tukea, jos sitä katsoo tarvitsevansa. Ne, joilla aborttipäätös on ollut alusta lähtien selvä, ei henkisiä ongelmia myöskään asian suhteen ole."Ne, joilla aborttipäätös on ollut alusta lähtien selvä, ei henkisiä ongelmia myöskään asian suhteen ole. "
Sitten ne todisteeyt esille vaan ettei niitä oo KOSKAAN tullu KELLEKÄÄN kunhan vaan on ollu varma siitä etukäteen :) - bua-ha-haa
kaikkitietäjänmutujako kirjoitti:
"Ne, joilla aborttipäätös on ollut alusta lähtien selvä, ei henkisiä ongelmia myöskään asian suhteen ole. "
Sitten ne todisteeyt esille vaan ettei niitä oo KOSKAAN tullu KELLEKÄÄN kunhan vaan on ollu varma siitä etukäteen :)Sitä ennen Sinä laittanet esille todisteet siitä, että KAIKILLE abortin tehneille tulee AINA loppuelämän kestävät henkiset ongelmat.
- sitäennen
bua-ha-haa kirjoitti:
Sitä ennen Sinä laittanet esille todisteet siitä, että KAIKILLE abortin tehneille tulee AINA loppuelämän kestävät henkiset ongelmat.
sinä varmaan laitat ne todisteet missä kukaan tällästä on edes väittänykään.
- onneksaottajaon
pel - -- kkä pr. o - - - -vo tro. l. li, kuten
kaikkitietäjänmutujako kirjoitti:
"Ne, joilla aborttipäätös on ollut alusta lähtien selvä, ei henkisiä ongelmia myöskään asian suhteen ole. "
Sitten ne todisteeyt esille vaan ettei niitä oo KOSKAAN tullu KELLEKÄÄN kunhan vaan on ollu varma siitä etukäteen :)"Sitten ne todisteeyt esille vaan ettei niitä oo KOSKAAN tullu KELLEKÄÄN kunhan vaan on ollu varma siitä etukäteen :)"
Kirjoittaja, joka vaatii muilta jokaisesta asiasta todisteita, enemmän kuin edes tutkimuksenteossa vaaditaan pitää omalla kohdallaan pitävänä ja riittävänä todisteena artikkelia, josta ei itsellä, sen kummemmin kuin muillakaan ole mitään tietoja eikä kukaan ole sitä nähnyt.
Huvittavaa vielä oli sekin, että vaadit, että muiden pitäisi mennä kirjastoon etsimään sinulle jotain artikkelia, mistä et itsekään pysty esittämään mitään julkaisutietoja.
Aika kohtuutonta vai mitä? :D- nokasyllätys
tieteilijä kirjoitti:
"Sitten ne todisteeyt esille vaan ettei niitä oo KOSKAAN tullu KELLEKÄÄN kunhan vaan on ollu varma siitä etukäteen :)"
Kirjoittaja, joka vaatii muilta jokaisesta asiasta todisteita, enemmän kuin edes tutkimuksenteossa vaaditaan pitää omalla kohdallaan pitävänä ja riittävänä todisteena artikkelia, josta ei itsellä, sen kummemmin kuin muillakaan ole mitään tietoja eikä kukaan ole sitä nähnyt.
Huvittavaa vielä oli sekin, että vaadit, että muiden pitäisi mennä kirjastoon etsimään sinulle jotain artikkelia, mistä et itsekään pysty esittämään mitään julkaisutietoja.
Aika kohtuutonta vai mitä? :DTaas sama pakkomielteinen horina jostain vuosien takasesta sivumennen mainistusta artikkelista johon tivaukseen jo aikaa sitten annettiin ne saman osottavat tiedot toiselta sivustolta sekä myös linkki jossa se artikkeli mitä ilmeisimmin oli ollu :) mutta semmosta se sitten on kun ei niitä omia todisteita vaan löydy ja huomio pitää hädissään viedä muualle.. aika säälittävää vai mitä? :D
- jaska-jokunen1
Mitä haet tällä?
Helppo!
Tässä Maailmassa on 7 600 000 000 ihmistä ja Sinä päätät. (tuossa oli piste).
Se jos haluat sekoltaa mökeltää möyhiä laittaa lasta uutisiin sekoilla möhkiä, se on syvätlä :I ja sinä myös.
Päättääkö joku s24 tuntematon sun abortin?! Äänestys?! :O
Jos bilsan tunnit jäi väliin: lapsi syntyy yhdynnästä ku miehen siitin menee naisen emättimeen ja miehen siemen kulkeutuu naisen munasoluun. Se on sikiön alku. Sitten on aikaa miettiä lain kautta muutama kk että otetaanko itse tehty pulla ulos vai pannaanko roskiin. Karusti näin :)
Jos lapsi ei kuulu elämään nyt niin ei ei, ei se ole mikään koiranpentu tweetteihin....- Kasvaäidiksi
Kysy nyt ihan ensiks lapsen isän mielipidettä. Kannattaisikohan myös kertoa äidillesi,että olet raskaana. Äitisi voi tietysti kertoa oman mielipiteensä,mutta vain SINÄ(ja ehkä lapsen isäkin vähän) voi päättää SINUN kehostasi. Itse oon nyt 19 ja toista kertaa raskaana. Sain ekan siis kun olin 17. Ajattelin silloin aika samalla tavalla kun sinä. En halua lasta. En ole valmis äidiksi. Teen abortin. Päätin kuitenkin pitää lapsen,koska olisi ollut todella tyhmää riistää viattomalta vauvalta mahdollisuuden elää. Lapsen isä ei halunnut,eikä halua vieläkään olla yhteydessä lapseen. Olen kuitenkin löytänyt uuden ihanan miehen(ex-luokkakaveri) jonka olen tuntenut ykkösluokasta asti. Nyt meillä on ihana perhe jossa jo kohta kaksi lasta. Miehen on myös tarkoitus adoptoida 2-vuotias.MUTTA MIETI VIELÄ! EI KUKAAN OLE HETI VALMIS ÄIDIKSI! ÄIDIKSI KASVETAAN!
Ketjusta on poistettu 375 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022