Olisikohan jo aika laittaa Totuutta pöytään.
Nyt pitäisi Pasi Turusen Juha Ahvioin Mellerin Vuorisen ja monien muidenkin tulla kertomaan mikä on totuus.?
Mauno Mattilaa kuuntelee lukuisat ihmiset.
Hän laittoi tämän vyörytyksen käyntiin youtubessa.
Jos politiikassa meneteltäisiin näin..eduskunnassa olisi välikysymysten tulva.
Mutta kirkkokansa jauhaa facebokissa mielipiteitään miten mielii..
Tässä syytetään uskossa olevaa veljeä harhaopettajaksi.
Olisi välttämätöntä selvittää asia juurta jaksaen julkisesti.
Toivon että niin tulee tapahtumaan.
Myös Mauno Mattilan kritisointi Petri Mäkilästä on laitettava tiukan sihdin alle.
Niin paljon kuin kunnioitankin Maunon tuotantoa.mutta nyt on arvioita kaikki.
327 kommentia Petri Mäkilän valinnasta
20
1500
Vastaukset
- Natanaele
Miksi tuo Maunoon vetoaminen?
Ainakaan minulle hän ei ole mikään auktoriteetti.
Havaitsen kyllä ihan itsekin, ettei tuo Mäkilän valinta ollut hyvä juttu ja helluntaiherätyksessä meno entistä huonompaan suuntaan jatkuu. Ainakin tuolta osin.- Anonyymi
Eikös johtohahmous lankea/valikoidu ihmiselle hengellisten kykyjä vastaavasti.Kuuntelen hengellisen järjen ääntä jokaisen Uuden Liiton papin suusta.
Me kristityt ollaan pappisankareita kaikkii kun oikein siiiiilmiiiiin kaaatsotaaaaan, me ollaan sankareita elämän iiihaaan joookaaainen.
Commandohauis
- mikkelinmies7
Jossain määrin samaa mieltä aloittajan kanssa. Asia on herättänyt mielenkiintoa. Patmos-klaani hallitsee kristillistä netti mediaa Pasi Turusen johdolla on sinänsä positiivista. Sen sijaan olisi mielenkiintoista kuulla Aikamedian hallituksen valintakriteereita Petri Mäkilan puolesta ja oliko muita hakijoita ja keitä. Eikö tällainen pitäisi olla julkinen asia. Vai oliko kutsumenettely?
- tulisi.tehdä.parannus
Miksi kalastelet Patmoslaisten todisteita?
Tietysti Patmoksen väki antaa myönteisen kuvan omistaan, oli totuus mikä tahansa.
Jos totuutta haluat, niin Petri Mäkilä veljeilee epäraittiiden äärikarismaatikkojen kanssa.
Tuki mm. Patrick Tiaista ja oli näyttävästi esillä Heidi Bakerin tilaisuuksissa.
On läheisesti tekemisissä mm. Missiomaailman kanssa ja Näky-lehden toimittajia.
Saanut vaikutteita Bethel-seurakunnan valheprofeettojen ja harhaanjohtajien opeista.
Hänellä tuntuu olevan vahvat kytkökset myös menestysteologiaan, uskonsanalaisuuteen, ym. ym. vastaavaa.
Se, että Petri Mäkilä saattaa joskus saarnata tai opettaa ihan raamatullisestikin, on kuitenkin vain hämäystä.
Hedelmistään puu tunnetaan.
Voin suositella Petri Mäkilän opetuksia vasta sen jälkeen, kun hän on julkisesti tehnyt parannusta eksytyksistään, niin kuin mm. Juha Norolampi ja Mauno Mattila.Tulisitehdäparannus. Kiitos hyvästä kommentistasi. Langennut maailma on sellainen kuin se on. Pysykäämme sanassa.
Matt:
7:13 Menkää AHTAASTA portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
7:14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
2Kor:
4:1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
4:2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset SALATIET, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=19354#p19368
Jumala siunatkoon sinua ja perhettäsi.
Jyrki
- Kiitoksia.paljon
Ensinnäkin: mikä on helluntailaisten oikea oppi?
Mitä tarkoitatte "harhaopeilla"? Ovatko ne samat harhaopit kuin kristinuskon määrittelemät? Vai kunkin teistä omaa mutua?
Kiittäen. - samaasakkia
Kuinka Benny Hinnin tulkkina toiminut Pasi Turunen voisi edustaa missään mielessä totuutta?
Tai Leo Meller, jonka tekemisistä Pasi Turunen ei halua puhua avoimesti...
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/patmoksen-toiminnanjohtaja-pasi-turunen-puolustaa-leo-melleria/ - Eikaikkitotta
Hyvät ihmiset, kuunnelkaa itse Petri Mäkilän puheita. Silloin voitte muodostaa itse oman käsityksen suoraan.
Uskaltakaa ajatella Mauno Mattilan väittämiä kriittisesti.
Kaikki ei ole suinkaan niin kuin M. Mattila väittää.
Ottakaa itse selvää näistä puheista.- historianhavinaa
Siitä vain kuuntelemaan.
Benny Hinn Suomessa 2001 : avattu toivon ovi sairaille vaiko juovuttavaa viiniä? Turunen, Pasi ; Mäkilä, Petri. Kuva ja sana.
Miksi et muista Leo Mellerin (Patmos), Seppo Pehkosen (Helsingin Citysrk) ja Markku Koiviston (Nokiamissio) yhteistä menneisyyttä? Pasi ja Petri toimivat Leksan uskollisina sotureina kriitikkoja vastaan aivan samoin kuin nytkin.
Ottaisit itse selvää. - lopunaikojen.eksytystä
Minä puolestani varoittaisin Petri Mäkelän puheista.
Totuuden sekaan sekoitettu valheen myrkkyä, joka on tuhoavaa.
En perusta näkemystäni Petri Mäkilästä Mauno Mattilan puheisiin, vaikka olenkin samaa mieltä hänen kanssaan.
Monet tosiseikat Petri Mäkilän omaksumista vaarallisista Raamatun vastaisista harhaopeista ja veljeilyistä niitä levittävien valheveljien kanssa, ovat kaikkien Raamatun Sanan totuudessa pysyvien havaittavissa.
Ne, jotka eivät ole juurtuneina Totuuden Sanaan ovat vaarassa kulkeutua harhapoluille, ja joutua eksyksiin.
- ViaDia11212
Tämä keskustelu kannattaa .
Sana on nyt levitetty ja Petri Mäkilä todettu harhaopilleseksi eksyneeksi lampaaksi.
Mauno Mattila on oikeassa varoittaessaan ja tuodessaan julki tälläisiä asioita..kiitos siitä hänelle.
Rukoillaan.että Petrin silmät avautiusivat.
Ja ettemme itse joutuisi harhaoppien pauloihin.
Eli olkaamme aralla ja nöyrällä tunnolla..ettemme paisuisi ja tulisi pöyhkeiksi.- Tutkikaaitse
Lukekaa kriittisesti tänne kirjoitettuja kommentteja.
Kaikki ei todellakaan ole niin kuin kommentoidaan.
Se mitä parjataan, voikin olla aivan jotain muuta.
Ja se, joka parjaa, varoittelee ja kritisoi, voi osoittautua joksikin aivan muuksi, mitä itse väittää.
Kannattaa ottaa rehellisesti selvää itse. Ettei harhan pelossa, mene itse harhaan! - Ramsinniemensauna
Tutkikaaitse kirjoitti:
Lukekaa kriittisesti tänne kirjoitettuja kommentteja.
Kaikki ei todellakaan ole niin kuin kommentoidaan.
Se mitä parjataan, voikin olla aivan jotain muuta.
Ja se, joka parjaa, varoittelee ja kritisoi, voi osoittautua joksikin aivan muuksi, mitä itse väittää.
Kannattaa ottaa rehellisesti selvää itse. Ettei harhan pelossa, mene itse harhaan!Jos Petri Mäkilä järjestää kokoontumisia yhdessä David Herzogin maahantuojan (Mika Jantunen) ja Guillermo Maldonadon (Antero Laukkanen) kanssa sekä seisoo lavalla Heidi Bakerin tilaisuudessa yhdessä humaltuneen Patrick Tiaisen ja muiden uuskarismaatikkojen kanssa, niin mikä ei ole sitä miltä näyttää?
- koeteltu.on
Ramsinniemensauna kirjoitti:
Jos Petri Mäkilä järjestää kokoontumisia yhdessä David Herzogin maahantuojan (Mika Jantunen) ja Guillermo Maldonadon (Antero Laukkanen) kanssa sekä seisoo lavalla Heidi Bakerin tilaisuudessa yhdessä humaltuneen Patrick Tiaisen ja muiden uuskarismaatikkojen kanssa, niin mikä ei ole sitä miltä näyttää?
Juuri näin.
Miten uskovatkin voivat olla niin typeriä ja sokeita, etteivät näe Petri Mäkilän selvää ykseyttä valheveljien ja valheapostolien kanssa?
Herätkää te nukkuvat sokeat ja ostakaa Jeesukselta silmävoidetta Hänen Sanansa kautta, jotta voisitte nähdä selkeästi, mikä on totuus Petri Mäkilästä.
- Laskuntulos
Helluntaikirkko on nyt selvästi valinnut tulevaisuutensa uuskarismaattisten, torontolaisten ja uskonsanalaisten kanssa!
- jää_vuori
Helluntiakirkko on menossa suoraan kirkon ja katolisen äiti kirkon helmoihin.
- AntiSDP
Viikon 13/2019 Ristin-voitto paljastui SDP:n äänenkannattajaksi, eli tämä nyt kertoo päätoimittajan linjasta paljonkin. Oli todella törkeää ja harkitsematonta julkaista juuri vaalien alla yhden puolueen siloiteltu ja kaunisteltu yli sivun mittainen juttu heti lehden kakkossivulla. Tarkoitusperät eivät jääneet epäselviksi. Vaikka kyseinen kansanedustaja ei ole enää ehdolla ja on helluntaiseurakunnan jäsen, niin se ei tosellakaan vähennä jutun moraalista kyseenalaisuutta. Ellei jutulla olisi ollut poliittisia tarkoitusperiä, niin jutun olisi ehtinyt julkaista vaalien jälkeenkin. Kiitos Petri Mäkilän, yli 30-vuotinen lehden tilaajuus on nyt katkolla. Emmekä ole ainoita lehden linjan kyseenalaistajia tämän jutun osalta.
- Anonyymi
Ei kai kukaa usko näitä höpinöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaa usko näitä höpinöitä
Toivottavasti ei usko. Kunhan lämpimäkseen jotain puhuvat.
- Anonyymi
Miten se "Selännekoodi....."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634