Mul on tässä tällänen aika paska tilanne, että mun henkkarit on vanhentunut ja mun on pitäny jo vähän aikaa tilatu uus, mutta en sitte oo ku niin vähä rahaa ollu.
Ja tota nyt kadotin mun avainlukulistan, kävin pankista kysymystä mutta en saanut uutta.
Myöskään mun pankkikortti ei ole aikoihin toiminut koska se meni lukkoon ku unohin mun tunnuksen ja yritin liian monta kertaa ..
Elikkäs pitäis mennä kai poliisi laitokselta kysymään väliaikasta henk.. korttii .. mutta mistä mä rahat siihen saan? Antaisko ne sen laskulla tai jotain.. koska saan ehkä huomenna kelalta rahaa tilille.. mut en pääse kattoo ilman avainlukulistaa.
Toivoton tilanne. En voi asioida kelassa ku henkkarit on vanhentunu. Enkä saa rahaa ulos tililtänikään mitenkään, enkä voi siirtää kenenkää tilille.
Pystyisköhän poliisi antaa siis vaikka laskun niistä tai sitten et ne voi ottaa heti sen rahan sieltä mun tililtä mikäli siellä rahaa on?
Mitä ihmettä tässä pitäs tehä?
Henkkarit vanhentunu ja avainlukulista kadonnu?
1
103
Vastaukset
- Mikä_oli_tärkeämpää
Jokaisella pitäisi olla kotona hieman käteistä siltä varalta, että pankki lakkaa toimimasta. Syynä voi olla lakko, verkkopankin kaatuminen kuten Osuuspankilla tänään tai oma huolimattomuus. Minulla näkyy tällä hetkellä olevan jemmassa 270 euroa, joihin kosketaan vasta tiukassa paikassa, ja lompakossa lisäksi vaihteleva määrä.
Henkilöpapereihin tarvitaan myös kuvat, joten rahantarve lienee runsaat 50 euroa. Kai tuon verran saat lainaksikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768272Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262128
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611657
- 181619