No siis suurin osa mun vaattest on mustii nii laitan usein, mustat legginsit, liilan topin ja ei muuta täälane tyyli mul usein kotona on, mut aijon kuitenki hommata enemmän noit toppei koska mulla on tyylii 2. Mut muualle usein mä pistän leopardikuvioiset housut,mustan paidan tai jonkun muun sopivan sävyyn sekä mustat sukat. Eli täs olis mun tyyli.
Ps. Ei sitte mitää stringi asoita, en tykkää niistä. Ne on ikävät.
Mustaa, liilaa tummii sävyi ja nii muitaki on ...!
Cool18
18
440
Vastaukset
- vautsivau
Siihen vielä tiukka nahkarotsi ja korkokengät niin asu on täydellinen ;)
- MirandaUusi13wee
Ei siite ikinä kannata oikeest kokeilla!
- Cool18
Sillä selvä!
- muodinhuipulla1
Sun tyyli kuulostaa samalta mitä kaikki muutki ala-asteikäiset/seiskaluokkalaiset käyttää. Eli aika kuja look if I may say so. Mut ei hätää, siitä kasvaa pois.
- Cool18
Nii varmaa.
- Cool18
Sillä ei tos nyt mittää järkee kyl oo, paitsi se et sä oot kade mulle siit et mul on tosi hyvä maku!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389