No siis suurin osa mun vaattest on mustii nii laitan usein, mustat legginsit, liilan topin ja ei muuta täälane tyyli mul usein kotona on, mut aijon kuitenki hommata enemmän noit toppei koska mulla on tyylii 2. Mut muualle usein mä pistän leopardikuvioiset housut,mustan paidan tai jonkun muun sopivan sävyyn sekä mustat sukat. Eli täs olis mun tyyli.
Ps. Ei sitte mitää stringi asoita, en tykkää niistä. Ne on ikävät.
Mustaa, liilaa tummii sävyi ja nii muitaki on ...!
Cool18
18
458
Vastaukset
- vautsivau
Siihen vielä tiukka nahkarotsi ja korkokengät niin asu on täydellinen ;)
- MirandaUusi13wee
Ei siite ikinä kannata oikeest kokeilla!
- Cool18
Sillä selvä!
- muodinhuipulla1
Sun tyyli kuulostaa samalta mitä kaikki muutki ala-asteikäiset/seiskaluokkalaiset käyttää. Eli aika kuja look if I may say so. Mut ei hätää, siitä kasvaa pois.
- Cool18
Nii varmaa.
- Cool18
Sillä ei tos nyt mittää järkee kyl oo, paitsi se et sä oot kade mulle siit et mul on tosi hyvä maku!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267