No siis suurin osa mun vaattest on mustii nii laitan usein, mustat legginsit, liilan topin ja ei muuta täälane tyyli mul usein kotona on, mut aijon kuitenki hommata enemmän noit toppei koska mulla on tyylii 2. Mut muualle usein mä pistän leopardikuvioiset housut,mustan paidan tai jonkun muun sopivan sävyyn sekä mustat sukat. Eli täs olis mun tyyli.
Ps. Ei sitte mitää stringi asoita, en tykkää niistä. Ne on ikävät.
Mustaa, liilaa tummii sävyi ja nii muitaki on ...!
Cool18
18
499
Vastaukset
- vautsivau
Siihen vielä tiukka nahkarotsi ja korkokengät niin asu on täydellinen ;)
- MirandaUusi13wee
Ei siite ikinä kannata oikeest kokeilla!
- Cool18
Sillä selvä!
- muodinhuipulla1
Sun tyyli kuulostaa samalta mitä kaikki muutki ala-asteikäiset/seiskaluokkalaiset käyttää. Eli aika kuja look if I may say so. Mut ei hätää, siitä kasvaa pois.
- Cool18
Nii varmaa.
- Cool18
Sillä ei tos nyt mittää järkee kyl oo, paitsi se et sä oot kade mulle siit et mul on tosi hyvä maku!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920