Kimppaakoxxx

iivari64

Kaks viiskymppistä miestä 09 alueelta etsii aikuista naista kimppailemaan. Iällä ei niin väliä, kunhan olet täysi-ikäinen. Ehkä myös aisurin nainen?
Meillä ISO ja NORMI varustus...

31

1139

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitokahdelle

      täällä olisi Kymenlaaksosta kypsä nainen tarjolla

    • 31v nainen hki... eka kerta olis....

      • Olet-siis-se-hutsuni

        Sulla oli sama musta nikki tuolla muualla. Olet näköjään just luonut sen. Mutta siellä muualla juttusi oli kuin Hutsuni suoltamaa.


      • feikkiä.pukkaa85
        Olet-siis-se-hutsuni kirjoitti:

        Sulla oli sama musta nikki tuolla muualla. Olet näköjään just luonut sen. Mutta siellä muualla juttusi oli kuin Hutsuni suoltamaa.

        Ilmaispalstalla kun treffejä sovitaan ja kontakteja tehdään niin iso osa ilmoituksista on fuulaa. Koskaan et voi etukäteen tietää mitkä on aitoja ja mitkä ei. Osa tekee kiusaa ilmoittamalla aidon kontaktin feikiksi jotta seuranhaku menisi pieleen.

        Ilmaispalstalla joudutte tarkistamaan jokaisen kontaktin yhteystiedot ihan itse. Sen hinnan maksatte treffien sopimisesta täällä. Feikkaaja ei vastaile lähetettyihin viesteihin joten feikit on helppo pudottaa pois. Feikkaaja ei myöskään ole tähän mennessä spämmänyt niitä sähköpostiosoitteiden luetteloitaan vastauksena muihin kuin vaarallisina pitämiinsä eli aitoihin seuranhakuihin.


      • pidettävämielessä
        feikkiä.pukkaa85 kirjoitti:

        Ilmaispalstalla kun treffejä sovitaan ja kontakteja tehdään niin iso osa ilmoituksista on fuulaa. Koskaan et voi etukäteen tietää mitkä on aitoja ja mitkä ei. Osa tekee kiusaa ilmoittamalla aidon kontaktin feikiksi jotta seuranhaku menisi pieleen.

        Ilmaispalstalla joudutte tarkistamaan jokaisen kontaktin yhteystiedot ihan itse. Sen hinnan maksatte treffien sopimisesta täällä. Feikkaaja ei vastaile lähetettyihin viesteihin joten feikit on helppo pudottaa pois. Feikkaaja ei myöskään ole tähän mennessä spämmänyt niitä sähköpostiosoitteiden luetteloitaan vastauksena muihin kuin vaarallisina pitämiinsä eli aitoihin seuranhakuihin.

        Tuo on syytä pitää mielessä. Ainakin toistaiseksi palstan kiusantekijät tuntuvat niin laiskoilta, että eivät jaksa vastailla yksityisviesteihin. Sopikaa siis treffinne kik, whatsapp, tekstari tai spostin kautta.


    • Iivsri64

      Niin. Ja tän löylykauha henkilön kommentteja, yritin selata vuosia taakseppäin. Mut taisin väsyä vuoteen 2015 Eiks lapset saa kännyn, ku aloittavat ekaluokan???

      • MieMietin

        Iivsri64, älä turhaan kommentoi Löylykauhan viestejä. Löylis on psyykkisesti sairas, joka saa sielun hoitoa kirjoittamalla päivät pitkät ja usein myös öisin näitä mielipuolen horinoitaan.

        Ilmeisesti hänen läheisensä (ja lääkärinsä) tuntevat tapauksen ja antavat hänen jatkaa, sillä onhan tästä se hyöty, että löylis pysyy poissa pahan teosta, joka voisi olla jopa väkivaltaista.

        Katsotaan, kuinka "älykkäästi" Löylis tämän kirjoituksen kommentoi. Mahdollisuuksia ei tosin ole kovinkaan monta.


      • HihHihHi
        MieMietin kirjoitti:

        Iivsri64, älä turhaan kommentoi Löylykauhan viestejä. Löylis on psyykkisesti sairas, joka saa sielun hoitoa kirjoittamalla päivät pitkät ja usein myös öisin näitä mielipuolen horinoitaan.

        Ilmeisesti hänen läheisensä (ja lääkärinsä) tuntevat tapauksen ja antavat hänen jatkaa, sillä onhan tästä se hyöty, että löylis pysyy poissa pahan teosta, joka voisi olla jopa väkivaltaista.

        Katsotaan, kuinka "älykkäästi" Löylis tämän kirjoituksen kommentoi. Mahdollisuuksia ei tosin ole kovinkaan monta.

        Katsos kun putkiaivo elättelee turhaa toivoa. Kun ei voi koskaan tietää ihan viimeisen päälle varmasti.


    • Iivari64

      Kymenlaakso. Ja nainen31. Tekstiviestiä odottelemme...

      • Hoitoakahdelle

        Onko numero jossain näkyvissä ....Kymenlaakso kysyy


      • Hoitoakahdelle
        Hoitoakahdelle kirjoitti:

        Onko numero jossain näkyvissä ....Kymenlaakso kysyy

        Oletteko Treffien puolella ....... nimerkki .....


      • M1966ulvila

        Skypeen ?


      • Iivari64
        Hoitoakahdelle kirjoitti:

        Oletteko Treffien puolella ....... nimerkki .....

        Poistivat näköjään puhnron. Mites edettäis? Kiinnostusta olis . . .


      • Hoitokahdelle
        Iivari64 kirjoitti:

        Poistivat näköjään puhnron. Mites edettäis? Kiinnostusta olis . . .

        Laita tähän nyt nopeasti numero niin olen linjoilla saan sen ...ylös


      • kymenlaaksonnainen
        Hoitokahdelle kirjoitti:

        Laita tähän nyt nopeasti numero niin olen linjoilla saan sen ...ylös

        tai jos sähköposti niin .....


      • HihHihHi
        kymenlaaksonnainen kirjoitti:

        tai jos sähköposti niin .....

        En ajatellut kertoa spostiani.


    • Iiivari64

      Upeeta, että täällä on aitojakin ihmisiä. Eli kiitos Kymeenlaakson upealle Ladylle vastauksestasi. Innolla odotan tapaamistamme...

      • HihHihHi

        Kiva kun pidit vastauksesta. Ole myös paikalla! Minä en kylläkään tule.


      • kymenlaaksonLady

        Samoin täällä odotetaan ja paikalle tullaan :)


    • Sanni68

      Annatko sähköosoitteen.

    • Minun ja mieheni kanssa voisitte ehkä kokeilla.
      Olen 38v vaimo sopusuhtainen.
      Ottakaa yhteyttä.

    • Löytyikö seuraa?

      • Vaimo hoitaa sen puolen. Tosin ei mikään ehdoton roolijako.


      • Siis kumpi?


      • Menikö-kaaliin
        jormalaiset kirjoitti:

        Siis kumpi?

        Siis olet idiootti.
        Olet idiootti.
        I D I O O T T I
        Se sinä ole.

        Joko ymmärsit?


      • Menikö-kaaliin kirjoitti:

        Siis olet idiootti.
        Olet idiootti.
        I D I O O T T I
        Se sinä ole.

        Joko ymmärsit?

        Olet kiihoittunut.
        Jos olen niin olen kiimainen idiootti. Kimppakiva on kuin sauna. Molemmissa voi Idiootti ja Mensan jäsenet nauttia samasta löylystä yhtäaikaa.


    • Houkuttelevaa, harmi että olen lapissa lomalla....

    • Laittakaa viestiä, käviskö jos sais katsella

    • Anonyymi

      Heippa!
      Olisiko vielä ajankohtainen ilmoitus?
      T: N42

      • Anonyymi

        On yhtä kuin kilo paskaa hiivaviiva


      • Anonyymi

        Mistä päin olet. Saisin kyllä miesporukan kasaan. Monta miestä haluat? Itse Hetero mies 53v muut nuorempia
        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe