Vihdoinkin edistystä taksi touhuu kun homma vapautuu ja taksat vapautuu. Nyt tulee uutta verta siihenkin touhuun. Nyt ei enään tarvi pelätä että joutuu koko matkan mittaiseen kuulusteluun. Kuulustelijat saavat katsella toisenlaisia hommia.
Taksi kilpailu vapautuu.
7
666
Vastaukset
- luotettavaa
Kolmekuukaut vielä täytyy meidän kestää näitä takseja jotka kuulustelee asiakkait ja ovat sellaisii kyttii. Minun setä alkaa ajaan reittejä ja on luotettava. Hänellä ei ole tarve olla kuulustelijana.
- piänestäkiinni
Joku varasti viinaa itselleen silloin joskus autoilijoitten pikkujouluissa. Silloinkin oli pienestä
kiinni. - Narinarinarinaa
Millähän se kitupiikki sitte pärjää. Pitääkö antaa kenkää kitupiikille joka tuuraa kun itte on taivaas naista saamas.
- persereikää
Onko se joka ei saa suomalaiselta? Olihan hiukan leuhka tyyppi takavuosina. Mä luulin silloin
että mun täytyy kuolla kun se leuhka tulee vastaan. - ifis
Mopotaxit liikenteesen ,eikös Kihinöön riittäs tusinan verran näitä kulkuneuvoja !
- traktoritaksit
Traktoritaksit myös asiakas voi roikkua vaikka jostain perälaudasta
- kolmenasteenkuulustelu
Joo mutta ei enään kuulustelu takseja eihän enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869