Vihdoinkin edistystä taksi touhuu kun homma vapautuu ja taksat vapautuu. Nyt tulee uutta verta siihenkin touhuun. Nyt ei enään tarvi pelätä että joutuu koko matkan mittaiseen kuulusteluun. Kuulustelijat saavat katsella toisenlaisia hommia.
Vastaukset 7
- luotettavaa
Kolmekuukaut vielä täytyy meidän kestää näitä takseja jotka kuulustelee asiakkait ja ovat sellaisii kyttii. Minun setä alkaa ajaan reittejä ja on luotettava. Hänellä ei ole tarve olla kuulustelijana.
- piänestäkiinni
Joku varasti viinaa itselleen silloin joskus autoilijoitten pikkujouluissa. Silloinkin oli pienestä
kiinni. - Narinarinarinaa
Millähän se kitupiikki sitte pärjää. Pitääkö antaa kenkää kitupiikille joka tuuraa kun itte on taivaas naista saamas.
- persereikää
Onko se joka ei saa suomalaiselta? Olihan hiukan leuhka tyyppi takavuosina. Mä luulin silloin
että mun täytyy kuolla kun se leuhka tulee vastaan. - ifis
Mopotaxit liikenteesen ,eikös Kihinöön riittäs tusinan verran näitä kulkuneuvoja !
- traktoritaksit
Traktoritaksit myös asiakas voi roikkua vaikka jostain perälaudasta
- kolmenasteenkuulustelu
Joo mutta ei enään kuulustelu takseja eihän enään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401592Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76720Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik32712- 70706