Pop-Pankit

mikäryhmä

Olikos kellään tietoa millaisia pankkeja ovat palvelumaksut,lainamarginaalit,nettipankki jne

13

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustietoa

26 pankkia ympäri Suomen,Oma keskuspankki Bonum Pankki Oyj sekä Pop Vakuutus Oy jota
      hallinnoidaan Pop Holding Oy:sta ja talletussuoja 100.000 euroa ryhmässä

• LuotettavaPeruspankki

Pohjanmaan Osuuspankissa palvelu on pelannut mukavasti sekä konttorissa että netin kautta. Omistajajäsenen etuihin tässä pankissa kuuluu peruspalvelut (verkkopankkitunnukset, Visa-kortti) ilman kuukausimaksuja. Huom. POP-ryhmän pankkien hinnastoissa ja eduissa on eroja.

• olitaiei

Ehkä en nyt lähde avamaan tiliä Pohjanmaan Opn Kauhavalle oli peruspalvelut
      ilmaisia tai ei sillä Turusta on pitkä matka Kauhavalle.

• haastavajuttu

Ilmeisesti jokaisessa pop-pankissa omat palvelumaksut ja lainamarginaalit ja arvoitus
      on miten digipalvelut toimii nyt ja tulevaisuudessa, mutta asiakaspalvelu vaikuttaisi
      olevan ok ja haastavaa on etelänihmisellä mihin pankkipalvelut vaihtais pohjanmaalle,
      hämeeseen,länsi-suomi, keski-suomi, savo jne ja miten käytännössä hoituisi ?

• palvelupelaamonellatapaa

POP Pankeilla löytyy konttoreita Helsingistä Tornioon asti. Helsingistä ja Oulusta löytyy jopa kahden eri POP Pankin konttorit. Myös Turussa, Tampereella, Hämeenlinnassa, Jyväskylässä, Lahdessa, Vaasassa ym. toimii POP Pankki.

Netissä POP Pankin etusivulla on "Löydä lähin konttori" -toiminto, jolla voi tarkistaa helposti oman alueen konttorit. Konttorit saa näkyviin myös kartalle. Pankki varmasti mielellään neuvoo asiakkuuden avaamisessa.

Digipalvelut ovat toimineet ainakin minulla erinomaisesti koko 2010-luvun ajan, mobiilisovellus löytyy ja nyt uusimpana POP Avain -tunnuslukusovellus.

• eivaihtoa

Nopea vilkaisu netissä kertoo, että valtaosa konttoreista auki 9.00-16.30 vanhalla
      hapatuksella eteenpäin tosin muutamia löytyy,jotka muutamina päivinä auki
      pitempään ehkäpä pankinvaihto jäi tähän ja pysyn liikepank.

• ottojapano

Maalaispankkeja joten voivat mun puolesta toimia siellä vapaasti

• asiakasmaksaaaina

Pienet pankkiryhmät eivät pysty tekemään satojen miljoonien digisatsauksia ja joutuvat
      myymään atk-yhtiöt pois ja ostamaan palvelun ja riskinä on, että hinta karkaa käsistä ja
      asiakas joutuu maksamaan kalliin palvelun ja onko silloin digipalvelut alan huippua epäilen

• tilinpäätötiedot

Fivan sivuilta löytyy tiedot v 2017 pankkien tuloksista olikohan tilinpäätösten avainluvut

• hintaratkaisee

Maalaispankit eivät taida pystä tarjoamaan asuntolainaa 0,25% marginaalilla kuten
      talouselämässä oli tarinaa 28.3.2018 sillä hinta ratkaisee ei se oliko asiakastyytyväisyy
      v 2008 tai 2010 huippua vai ei

• kilpailutuskannattaa

Pankit on hyvä kilpailuttaa asuntolainojen suhteen sillä esim op-prime on laskenut 0,25%n

• korotsuklaana

Pop pankkien facebook sivuilta 1.4.2018 korot voi saada suklaana ja muista korkoakorolle😂
      No korot on surkeita joten fazerin sininelevy kiitos

• nettibokat

Pankit sulkee Suomessa lisää konttoreita kun ovat opettaneet asiakkaat tekemään kaikki itse
      netissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe