Harley jengit

Miksi monet hd. Kuskit haluaa kuulua väkivaltasiin jengeihin?

23

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonelyraider2

Yleensä se on se huono itsetunto. Jengistä saa voimaa egon kohotukseen.

• Väkivaltainen

Ja itsetunto kohoaa myös anonyyminä palstavittuilijana.

• Väkivaltainen kirjoitti:

Ei tässä oo kukaan vittuillu kenelläkään.

• suzukilla
        Väkivaltainen kirjoitti:

Täysin totta. En ole varma, olenko viimeisen vuoden aikana lukenut yhtään asiallista aloitusta Harleysta. Fittuilua näyttävät olleen kaikki tyynni. Aloittajat juuri näitä anonyymeja ammattifittuilijoita.

• HarleyTyttö
        suzukilla kirjoitti:

Täysin totta. En ole varma, olenko viimeisen vuoden aikana lukenut yhtään asiallista aloitusta Harleysta. Fittuilua näyttävät olleen kaikki tyynni. Aloittajat juuri näitä anonyymeja ammattifittuilijoita.

Olenhan minä noita asiallisia aloituksia aikani kirjoitellut, mutta mitäpä tuota Kurkon kanssa pärrään loputtomasti.
        On juttua toimestani ollut myös harjoittelusta ja hallinnasta.

• älävikise
        Väkivaltainen kirjoitti:

Voihan sinua lyödä kirveellä päähän kadullakin, vitun hiiri.

• älävikise kirjoitti:

Voithan sinäkin päästä linnaan siellä ei oo naisia ajattele mitä tosi miehet suihkussa tekee? Voi vittu miten ihanana anus tolla on. Sun kannattas myöntää sä pidät enemmån pyllyreiästä

• älävikise kirjoitti:

Ehkä mun pitäs antaa yhteystiedot. Saisit lyödä kirveellä. Ja mä väistän. Sitten tulis oikeudenkäynti ja elinkautinen murhan yrityksestä.

• Potatopotato
        Abc32 kirjoitti:

Ehkä mun pitäs antaa yhteystiedot. Saisit lyödä kirveellä. Ja mä väistän. Sitten tulis oikeudenkäynti ja elinkautinen murhan yrityksestä.

Älä kiukustuta kadundallaajaa, Harrikkakateus voi aiheuttaa oireilua, onhan tuota joku saanut bussissa istuessaankin tollaselta kirveellä kaaliin.

• MenkkaEnkeli

Mulla rupee seisoon. Eka kerta 2000-luvul. Ja sit mun Kawa on vitun kova peli.

• Jutustelija1

No hyvä että seisoo, kunhan ei pyörä, ellei sitten jalkatuella.

Kawat on kanssa kovia pelejä muiden Japanilaisten ohessa ja osataan sitä muuallakin.

• Helvetin hienoja. Väkivalta jengeissä sitä mä en hyväksy eikä pitäs kenenkään muunkaan. Ei edes amerikan ihmeistä kertovan lehdistön

• Pearl harbour.

• PieniHDPippeliMinulla

No milloinka olet edes nähnyt yksinäisen HD hampin liikenteessä? Eihän sitä uskalla yksin liikkua, kun pyörään ei ole luottamista, ja vittuuntunut EI HD porukka rupeaa ahdistelemaan.....

• hoodeemies

Homoilu on kivaa.

• Uraliin

Poikien pakoputki on kivampi kun Hondan.

• Porster4000ccm

Met kaikki HooDee-pellet ollaan impoja. Eikä nalli pala ku mummoja lyödessä. Tai vammasia ja sotaveteraaneita.

• MeilläElämässOmatSäännöt

Kyllä se nalli palaa meitin laittomissa aseissa samalla tavalla kuin laillisissakin.....

• MustaVyö3Dan

Teillä mitää sääntöi oo. Kuhan pellet leikitte muka kovaa poikaa (laumassa), yksin ootte lampaita. Ja honoi. Pakoputki on paras seksikumppaninne.

• pelkurihomolle
        MeilläElämässOmatSäännöt kirjoitti:

Kyllä se nalli palaa meitin laittomissa aseissa samalla tavalla kuin laillisissakin.....

Teidän säännöt on, että ei saa vetää kuin kuivana kakkoseen.

• MunIsäVetääSunIsää
        pelkurihomolle kirjoitti:

Teidän säännöt on, että ei saa vetää kuin kuivana kakkoseen.

Kokeile jos uskallat itse kuivana pakariin, niin saat elämänkokemusta.

• Oikeen vitun kusipäät takahikiältä apinoi amerikan meininkiä. Hd painaa 300 kiloa ja siinä on 50 hevosvoimaa ja sillä voi päästä pitkällekin. Pearl harbour. Helvetin enkelir

• Ihminen on useimmiten laumaeläin ja laumassa koetaan yhteenkuuluvuutta...

Oli se sitten jengi , puolue, marttakerho , seurakuntatoiminta niin samaa viettiä näissä todennäköisesti tyydytetään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6078
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1246
    Aihe