Harley jengit

Miksi monet hd. Kuskit haluaa kuulua väkivaltasiin jengeihin?

23

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lonelyraider2

Yleensä se on se huono itsetunto. Jengistä saa voimaa egon kohotukseen.

• Väkivaltainen

Ja itsetunto kohoaa myös anonyyminä palstavittuilijana.

• Väkivaltainen kirjoitti:

Ei tässä oo kukaan vittuillu kenelläkään.

• suzukilla
        Väkivaltainen kirjoitti:

Täysin totta. En ole varma, olenko viimeisen vuoden aikana lukenut yhtään asiallista aloitusta Harleysta. Fittuilua näyttävät olleen kaikki tyynni. Aloittajat juuri näitä anonyymeja ammattifittuilijoita.

• HarleyTyttö
        suzukilla kirjoitti:

Täysin totta. En ole varma, olenko viimeisen vuoden aikana lukenut yhtään asiallista aloitusta Harleysta. Fittuilua näyttävät olleen kaikki tyynni. Aloittajat juuri näitä anonyymeja ammattifittuilijoita.

Olenhan minä noita asiallisia aloituksia aikani kirjoitellut, mutta mitäpä tuota Kurkon kanssa pärrään loputtomasti.
        On juttua toimestani ollut myös harjoittelusta ja hallinnasta.

• älävikise
        Väkivaltainen kirjoitti:

Voihan sinua lyödä kirveellä päähän kadullakin, vitun hiiri.

• älävikise kirjoitti:

Voithan sinäkin päästä linnaan siellä ei oo naisia ajattele mitä tosi miehet suihkussa tekee? Voi vittu miten ihanana anus tolla on. Sun kannattas myöntää sä pidät enemmån pyllyreiästä

• älävikise kirjoitti:

Ehkä mun pitäs antaa yhteystiedot. Saisit lyödä kirveellä. Ja mä väistän. Sitten tulis oikeudenkäynti ja elinkautinen murhan yrityksestä.

• Potatopotato
        Abc32 kirjoitti:

Ehkä mun pitäs antaa yhteystiedot. Saisit lyödä kirveellä. Ja mä väistän. Sitten tulis oikeudenkäynti ja elinkautinen murhan yrityksestä.

Älä kiukustuta kadundallaajaa, Harrikkakateus voi aiheuttaa oireilua, onhan tuota joku saanut bussissa istuessaankin tollaselta kirveellä kaaliin.

• MenkkaEnkeli

Mulla rupee seisoon. Eka kerta 2000-luvul. Ja sit mun Kawa on vitun kova peli.

• Jutustelija1

No hyvä että seisoo, kunhan ei pyörä, ellei sitten jalkatuella.

Kawat on kanssa kovia pelejä muiden Japanilaisten ohessa ja osataan sitä muuallakin.

• Helvetin hienoja. Väkivalta jengeissä sitä mä en hyväksy eikä pitäs kenenkään muunkaan. Ei edes amerikan ihmeistä kertovan lehdistön

• Pearl harbour.

• PieniHDPippeliMinulla

No milloinka olet edes nähnyt yksinäisen HD hampin liikenteessä? Eihän sitä uskalla yksin liikkua, kun pyörään ei ole luottamista, ja vittuuntunut EI HD porukka rupeaa ahdistelemaan.....

• hoodeemies

Homoilu on kivaa.

• Uraliin

Poikien pakoputki on kivampi kun Hondan.

• Porster4000ccm

Met kaikki HooDee-pellet ollaan impoja. Eikä nalli pala ku mummoja lyödessä. Tai vammasia ja sotaveteraaneita.

• MeilläElämässOmatSäännöt

Kyllä se nalli palaa meitin laittomissa aseissa samalla tavalla kuin laillisissakin.....

• MustaVyö3Dan

Teillä mitää sääntöi oo. Kuhan pellet leikitte muka kovaa poikaa (laumassa), yksin ootte lampaita. Ja honoi. Pakoputki on paras seksikumppaninne.

• pelkurihomolle
        MeilläElämässOmatSäännöt kirjoitti:

Kyllä se nalli palaa meitin laittomissa aseissa samalla tavalla kuin laillisissakin.....

Teidän säännöt on, että ei saa vetää kuin kuivana kakkoseen.

• MunIsäVetääSunIsää
        pelkurihomolle kirjoitti:

Teidän säännöt on, että ei saa vetää kuin kuivana kakkoseen.

Kokeile jos uskallat itse kuivana pakariin, niin saat elämänkokemusta.

• Oikeen vitun kusipäät takahikiältä apinoi amerikan meininkiä. Hd painaa 300 kiloa ja siinä on 50 hevosvoimaa ja sillä voi päästä pitkällekin. Pearl harbour. Helvetin enkelir

• Ihminen on useimmiten laumaeläin ja laumassa koetaan yhteenkuuluvuutta...

Oli se sitten jengi , puolue, marttakerho , seurakuntatoiminta niin samaa viettiä näissä todennäköisesti tyydytetään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      100
      2603
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1616
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1002
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      43
      897
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      117
      876
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      736
    Aihe