28. Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. (1 Johannes 2)
Pysykäämme Herrassa
9
117
Vastaukset
Mahdoton tehtävä ristiriitaisen ohjekirjan vuoksi.
Ohjekirjan ristiriitaisuus osoittaa herrasi epäjumalaksi ja sinut mikko epäjumalanpalvojaksi."lapsukaiset"
Tässä homman ydin, lapsukaiset. Älkää kasvako aikuisiksi, älkää ajatelko itse! Totelkaa, totelkaa, totelkaa! Uskokaa, uskokaa, uskokaa! Haluatteko saada taivaalliselta joulupukilta vitsaa vai lahjoja?- Obadja151cm
Ihan muutama päivä sitten sain tietää että taivaalta kaiken päättelyni jälkeen tulee tulta ja tulikiveä kun Jeesus palaa.Ilmeisesti Gogin sodan alettua mutta tämä oma näkemys enkä ole Pekka Sartolamainen ajoituksen haistaja.
Sitä jäin miettimään että miten on suojaako mut ja muut maan päällä olevat jos ylöstempaus ei ole tehty ennen paluutaan, kysymyksen kysyin rukouksessa. Mietin näin asiaa kun Suomikin on ollut osaltaan nuhtelemassa siitä että Israelin kansa rakentaa kansalleen asuntoja Jumalan Israelille antamille maille ja muutenkin ollut raukkamainen koulukiusaajamaa koulukiusaajamaiden kiusausjengissä.
No kysyin kun ei olisi kivaa kuolla Jumalan tai palvelusväkensä viskaamaan tulikiveen.Tulikivi on pelottava ase!
Gogin sodan taistelukenttä ja sen päällä taivaankatosta alkaa tulikivi sade Gogin sotajalalla olevaa armeijaa vastaan? Siltä vaikuttaa.
Mutta nyt sain vastauksen että jos oon maan päällä Jeesuksen palatessa niin minä olen turvassa tulikiviltä.Kenties turvaan tempaistaan ylöstempauksella. Jotenkin tuntuu siltä ettei Jumalan aseiden ammuksista osu yksikään Jumalan lapseen. Voihan ylöstempaus tulla ennen Gogin sotaakin.
Homostelu on kauhistus Jumalalle ja inhottaa tervejärkisiä.- KentiesYlöstempaus2018
Jokainen Jumalan oma on Jumalan vihan päivänä turvassa fyysisesti.Tähän uskon. Jumala kykenee ja haluaa suojata omansa.Jumalan lapsukaiset kävelevät suojateitä myöten maailman pahuudenteiden yli.Suojatie on Jeesus ja sellainen suojatie ettei jumalattomuuden autot pääse yli ajamaan hengellisessä mielessä.
- Vielä-on-aikaaaaa
Lapsukaiset. Aikuistukaa ihmeessä.
- Kirjakääröt
Joh.13:33 Biblia (1776). Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kansanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoi Juudalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös teille.
Fil. 4: 4. Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa!
5. Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä.
6. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,
7. ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.- Kirjakääröt
Joh.7:34 Biblia. Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette taida sinne tulla. Joh.8:21 Biblia. Niin Jesus sanoi taas heille: minä menen pois, ja te etsitte minua, ja teidän pitää kuoleman synneissänne. Kuhunka minä menen, ette sinne taida tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162058Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1591545Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551374- 551158
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1641131Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62872Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
- 56811