Greditguru

apuakaivaten

Olen ottanut muutaman kerran greditgurusta. Maksanut osan pois ja nyt on tullut että Perintä kuluja on jokaisessa laskussa 60e, laskuja on 5 jotka olleet alunperin 10e. (ovat nyt 70-80€)Maksoin silloin niin leikkelivät vähän jokaisesta ja korko kasvaa laskuissa. Tarvitseeko mun maksaa ne pois? Tekstiviestillä tuli että maksuhäiriömerkintä tulee jos en heti maksa melkein 500e. Voivatko ne laittaa merkinnän luottotietoihin? Ja laskuissa on eräpäivää jäljellä.

12

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni-ja-hento-ote

      kai ne on venäläisiä. ihme vaan ite olen pysynyt väleissä kun makselin niitä. häiritsevästi tulee useita yhteyden ottoja yhdelle laskulle et tarkkana pitää olla maksaessa. kulut ei alussa päätä juuri huimaa. limiittilainaa vielä olen vähän käyttänyt mut taitaa olla kohdallani näin päin ettei ole enää tarvista vippailuun.. saatanallista hommaa, hankkia rahaa millä ei meinaa löytyä mitään todellisuus pohjaa koska vain ostettua, aivan kuin yrittäisi ostaa rakkautta.

    • perkelemäistä

      niih, jossain on kai vielä joulu :D :D lämpöä tarjoillaan nykyään avoimesti mutta ... löylyissä huomaa et vihtaan on kustu :D :D Tätä on jo monessa mukana.

    • apuakaivaten

      Saisinko vastausta kysymykseeni?

      • kullipää

        Älä maksa.


      • apuakaivaten

        Sieltä tulee koko ajan perinnästä ja uhkailevat luottotietojen menemisellä.
        Seuraako siitä mitään ja onko muilla käynyt näin?


    • Jggu7uh

      Ei tartte maksaa. Tuo on kusetus.

    • Jos olet maksanut vain osan pois kuten kirjoitit niin olet heille vielä velkaa... Merkinnän saat vasta käräjäoikeuden tuomion jälkeen. Pyydä spostilla(todistearvo) että laittaisivat kaikki velkasi nippuun tietylle päivälle jotta saadaan myös korot ajan tasalle. Tämän laskun maksat kokonaisuudessaan eräpäivänä viimeistään. Voi olla etteivät suostu mutta sulla on nyt todiste jos joskus edes harkitsevat käräjille lähtöä. Tuomari näkee että olet halunnut asiat hoitaa mutta siihen ei ole velkojan taholta annettu edes mahdollisuutta...

    • Vippiseppo

      Ei nuo huijarit pärjää oikeudessa eli älä maksa turhaan. Kulut näillä on lainvastaisia eli tuskin lähtevät ottamaan turpaansa käräjillä.
      On näistä ollut ennenkin täällä juttua.

    • apuakaivaten

      Entäs ku olen kerenny sopimaan maksusuunnitelman ja siin luki jotai jos laiminlyön yhen maksun niin silloin se raukeaa..

      • kullipää

        Jos asia noin paljon kerran vaivaa, niin maksa ihmeessä pois. Ei sitten tarvitse stressata asiaa monta viikkoa täällä.


    • peritguru

      Otin aikoinaan näiltä vippiä ja maksoin pois. No silti on kaikenmaailman takauksen uudelleen avauksia yms yli 2000e edestä. Näille ei kannata mitään maksaa.

    • Naurattaa21

      Nyt tän puljun jokaisella erinimisellä vipillä on etusivulla, etteivät myönnä toistaiseksi vippejä ”teknisten” uudistusten takia...HAH. Tais vihdoin korkeampi puuttua tähän huijaukseen. Älkää maksako.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe