Olen ottanut muutaman kerran greditgurusta. Maksanut osan pois ja nyt on tullut että Perintä kuluja on jokaisessa laskussa 60e, laskuja on 5 jotka olleet alunperin 10e. (ovat nyt 70-80€)Maksoin silloin niin leikkelivät vähän jokaisesta ja korko kasvaa laskuissa. Tarvitseeko mun maksaa ne pois? Tekstiviestillä tuli että maksuhäiriömerkintä tulee jos en heti maksa melkein 500e. Voivatko ne laittaa merkinnän luottotietoihin? Ja laskuissa on eräpäivää jäljellä.
Greditguru
12
574
Vastaukset
- pieni-ja-hento-ote
kai ne on venäläisiä. ihme vaan ite olen pysynyt väleissä kun makselin niitä. häiritsevästi tulee useita yhteyden ottoja yhdelle laskulle et tarkkana pitää olla maksaessa. kulut ei alussa päätä juuri huimaa. limiittilainaa vielä olen vähän käyttänyt mut taitaa olla kohdallani näin päin ettei ole enää tarvista vippailuun.. saatanallista hommaa, hankkia rahaa millä ei meinaa löytyä mitään todellisuus pohjaa koska vain ostettua, aivan kuin yrittäisi ostaa rakkautta.
- perkelemäistä
niih, jossain on kai vielä joulu :D :D lämpöä tarjoillaan nykyään avoimesti mutta ... löylyissä huomaa et vihtaan on kustu :D :D Tätä on jo monessa mukana.
- apuakaivaten
Saisinko vastausta kysymykseeni?
- kullipää
Älä maksa.
- apuakaivaten
Sieltä tulee koko ajan perinnästä ja uhkailevat luottotietojen menemisellä.
Seuraako siitä mitään ja onko muilla käynyt näin?
- Jggu7uh
Ei tartte maksaa. Tuo on kusetus.
Jos olet maksanut vain osan pois kuten kirjoitit niin olet heille vielä velkaa... Merkinnän saat vasta käräjäoikeuden tuomion jälkeen. Pyydä spostilla(todistearvo) että laittaisivat kaikki velkasi nippuun tietylle päivälle jotta saadaan myös korot ajan tasalle. Tämän laskun maksat kokonaisuudessaan eräpäivänä viimeistään. Voi olla etteivät suostu mutta sulla on nyt todiste jos joskus edes harkitsevat käräjille lähtöä. Tuomari näkee että olet halunnut asiat hoitaa mutta siihen ei ole velkojan taholta annettu edes mahdollisuutta...
- Vippiseppo
Ei nuo huijarit pärjää oikeudessa eli älä maksa turhaan. Kulut näillä on lainvastaisia eli tuskin lähtevät ottamaan turpaansa käräjillä.
On näistä ollut ennenkin täällä juttua. - apuakaivaten
Entäs ku olen kerenny sopimaan maksusuunnitelman ja siin luki jotai jos laiminlyön yhen maksun niin silloin se raukeaa..
- kullipää
Jos asia noin paljon kerran vaivaa, niin maksa ihmeessä pois. Ei sitten tarvitse stressata asiaa monta viikkoa täällä.
- peritguru
Otin aikoinaan näiltä vippiä ja maksoin pois. No silti on kaikenmaailman takauksen uudelleen avauksia yms yli 2000e edestä. Näille ei kannata mitään maksaa.
- Naurattaa21
Nyt tän puljun jokaisella erinimisellä vipillä on etusivulla, etteivät myönnä toistaiseksi vippejä ”teknisten” uudistusten takia...HAH. Tais vihdoin korkeampi puuttua tähän huijaukseen. Älkää maksako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773