Greditguru

apuakaivaten

Olen ottanut muutaman kerran greditgurusta. Maksanut osan pois ja nyt on tullut että Perintä kuluja on jokaisessa laskussa 60e, laskuja on 5 jotka olleet alunperin 10e. (ovat nyt 70-80€)Maksoin silloin niin leikkelivät vähän jokaisesta ja korko kasvaa laskuissa. Tarvitseeko mun maksaa ne pois? Tekstiviestillä tuli että maksuhäiriömerkintä tulee jos en heti maksa melkein 500e. Voivatko ne laittaa merkinnän luottotietoihin? Ja laskuissa on eräpäivää jäljellä.

12

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni-ja-hento-ote

kai ne on venäläisiä. ihme vaan ite olen pysynyt väleissä kun makselin niitä. häiritsevästi tulee useita yhteyden ottoja yhdelle laskulle et tarkkana pitää olla maksaessa. kulut ei alussa päätä juuri huimaa. limiittilainaa vielä olen vähän käyttänyt mut taitaa olla kohdallani näin päin ettei ole enää tarvista vippailuun.. saatanallista hommaa, hankkia rahaa millä ei meinaa löytyä mitään todellisuus pohjaa koska vain ostettua, aivan kuin yrittäisi ostaa rakkautta.

• perkelemäistä

niih, jossain on kai vielä joulu :D :D lämpöä tarjoillaan nykyään avoimesti mutta ... löylyissä huomaa et vihtaan on kustu :D :D Tätä on jo monessa mukana.

• apuakaivaten

Saisinko vastausta kysymykseeni?

• kullipää

Älä maksa.

• apuakaivaten

Sieltä tulee koko ajan perinnästä ja uhkailevat luottotietojen menemisellä.
        Seuraako siitä mitään ja onko muilla käynyt näin?

• Jggu7uh

Ei tartte maksaa. Tuo on kusetus.

• Jos olet maksanut vain osan pois kuten kirjoitit niin olet heille vielä velkaa... Merkinnän saat vasta käräjäoikeuden tuomion jälkeen. Pyydä spostilla(todistearvo) että laittaisivat kaikki velkasi nippuun tietylle päivälle jotta saadaan myös korot ajan tasalle. Tämän laskun maksat kokonaisuudessaan eräpäivänä viimeistään. Voi olla etteivät suostu mutta sulla on nyt todiste jos joskus edes harkitsevat käräjille lähtöä. Tuomari näkee että olet halunnut asiat hoitaa mutta siihen ei ole velkojan taholta annettu edes mahdollisuutta...

• Vippiseppo

Ei nuo huijarit pärjää oikeudessa eli älä maksa turhaan. Kulut näillä on lainvastaisia eli tuskin lähtevät ottamaan turpaansa käräjillä.
      On näistä ollut ennenkin täällä juttua.

• apuakaivaten

Entäs ku olen kerenny sopimaan maksusuunnitelman ja siin luki jotai jos laiminlyön yhen maksun niin silloin se raukeaa..

• kullipää

Jos asia noin paljon kerran vaivaa, niin maksa ihmeessä pois. Ei sitten tarvitse stressata asiaa monta viikkoa täällä.

• peritguru

Otin aikoinaan näiltä vippiä ja maksoin pois. No silti on kaikenmaailman takauksen uudelleen avauksia yms yli 2000e edestä. Näille ei kannata mitään maksaa.

• Naurattaa21

Nyt tän puljun jokaisella erinimisellä vipillä on etusivulla, etteivät myönnä toistaiseksi vippejä ”teknisten” uudistusten takia...HAH. Tais vihdoin korkeampi puuttua tähän huijaukseen. Älkää maksako.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      7031
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4786
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      55
      2676
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2188
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1138
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      181
      1133
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1033
    8. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      856
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      242
      853
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      783
    Aihe