Olen tutkaillut ja saanut selville muutamia juttuja kartastani. Olen lueskellut keskusteluista joissa olet ollut mukana, voisitkohan jeesata muo vähän?
Mitä tarkoittavat onnenpiste ja MC ? Mikä siis niiden merkitys on kartassa? Aurinko on leijonassa, nousu ravussa ja kuu skorpparissa, MC /9 huone vesimiehessä ja onnenpiste ( fortune) 11 huoneessa oinaassa. Mitä sitten tarkoittaa north node , solmu 12 huoneessa kaksosissa ?Sitten on vielä tuntematon juttu lilith vesimiehessä, 9 huone.
Olisin ikikiitollinen jos voisit valaista näiden merkitystä mun kartassa.
Tellu hei!
20
1395
Vastaukset
Mc tarkoittaa näin lyhyesti kerrottuna keskitaivasta.Silloin kun kartalta halutaan selvittää ammattia niin silloin se on tärkeä juttu!North node tarkoittaa yläsolmua.Onnenpisteeseen en ole kovinkaan paljoa tutustunut mutta jos haluat lisäselvitystä karttasi muista käsitteistä niin käyppä osoiteissa www.astro.fi tai www.astro.com!
Tsemppiä!- Kiinnostunut
Kiitti vinkistä! Siis jos mc on kaksosissa, niin urakehitys viittaa jotenkin kys. merkin toimintatapoihin?.. Johtuisko siitä tuo vaihtelunhalu työrintamalla siis?
- Kulkija*
Kiinnostunut kirjoitti:
Kiitti vinkistä! Siis jos mc on kaksosissa, niin urakehitys viittaa jotenkin kys. merkin toimintatapoihin?.. Johtuisko siitä tuo vaihtelunhalu työrintamalla siis?
Jep jep, Kaksos-MC kuvaa vilkasta, vaihtelevaa työtä, työtä esim. viestinnän/liikenteen/kielten ja kommunikaation parissa, mitkä liitetään Kaksosen merkkiin. Miksei myös kirjaimellisesti kahta eri työtä.
- kiinnostunut
Kulkija* kirjoitti:
Jep jep, Kaksos-MC kuvaa vilkasta, vaihtelevaa työtä, työtä esim. viestinnän/liikenteen/kielten ja kommunikaation parissa, mitkä liitetään Kaksosen merkkiin. Miksei myös kirjaimellisesti kahta eri työtä.
Höpisin omiani, siis noth node eli solmu olikin kaksosissa ja mc taas vesimiehessä. Kävin noilla astro.fi sivuilla mutta esim. sitä onnenpistettä fortunea, ei sitä siellä ollut selitetty eikä liioin solmua. Osaisitko vastata, mikä tuo vesimiehen työrooli sitten on? En tunne vesimiehiä tällä tasolla ollenkaan.
- Kulkija*
kiinnostunut kirjoitti:
Höpisin omiani, siis noth node eli solmu olikin kaksosissa ja mc taas vesimiehessä. Kävin noilla astro.fi sivuilla mutta esim. sitä onnenpistettä fortunea, ei sitä siellä ollut selitetty eikä liioin solmua. Osaisitko vastata, mikä tuo vesimiehen työrooli sitten on? En tunne vesimiehiä tällä tasolla ollenkaan.
Vesimies on ilman merkki kuten Kaksosetkin, joten tietty liikkuvuus yhdistää molempia - joskin Vesimies on laadultaan vakaa ja Kaksoset taas muuttuva. Vesimies-MC sopisi työhön, jossa tarvitaan verkostoja (esim. atk, järjestöt, ryhmät), tiedonvälitystä tasapuolisesti kaikille tai tasa-arvon korostamista muuten. Vesimiehen merkkiin liittyy myös humaanisuus, tietynlainen erikoisuuskin, ammatti voi olla hyvin yksilöllinen. Uuden löytäminen, tutkijan työ voisi olla yksi vaihtoehto, tai ylipäätään "tulevaisuuden alat". Työn ja ammatin suhteen kannattaa MC:n lisäksi katsoa myös 2. ja 6. huoneiden kärjet, joista 2. huone kertoo mm. suhtautumisesta omiin resursseihin ja 6. huone suhtautumisesta vastuisiin.
Vesimiehen rooli noin ylipäätään on olla edelläkävijä, osa suurempaa ryhmää, mutta samalla individualisti. Tämä olisi siis "julkinen roolisi" työn kautta.
Lyhyt selitys onnenpisteestä ja muutakin sanastoa löytyy vaikkapa täältä: http://netti.nic.fi/~astrolog/sanasto.htm . Jos englanti on hallussa, kannattaa etsiä vaikka Googlella hakusanoilla (esim. pars fortuna, moon's nodes...), niin löytyy jo paljon enemmän tekstiä aiheista. Kaksos-yläsolmu voi työntää sinua mm. haasteisiin kommunikaation suhteen, knoppitietoon ja yksityiskohtaisempaan perehtymiseen kuin mikä sinulle olisi luontaista. Esim. kielten opiskelu voisi olla yksi tällainen juttu. Luontaisesti osannet olla jousimiesmäisen rohkea, suurpiirteinen ja opettavainen, mutta Kaksos-yläsolmu haastaa ottamaan asioista kaikki puolet huomioon ja suhtautumaan toiseen ihmiseen ikään kuin samalla tasolla. Jousimieheen taas liittyy enemmän eräänlainen opettaja-aspekti. - Kiinnostunut
Kulkija* kirjoitti:
Vesimies on ilman merkki kuten Kaksosetkin, joten tietty liikkuvuus yhdistää molempia - joskin Vesimies on laadultaan vakaa ja Kaksoset taas muuttuva. Vesimies-MC sopisi työhön, jossa tarvitaan verkostoja (esim. atk, järjestöt, ryhmät), tiedonvälitystä tasapuolisesti kaikille tai tasa-arvon korostamista muuten. Vesimiehen merkkiin liittyy myös humaanisuus, tietynlainen erikoisuuskin, ammatti voi olla hyvin yksilöllinen. Uuden löytäminen, tutkijan työ voisi olla yksi vaihtoehto, tai ylipäätään "tulevaisuuden alat". Työn ja ammatin suhteen kannattaa MC:n lisäksi katsoa myös 2. ja 6. huoneiden kärjet, joista 2. huone kertoo mm. suhtautumisesta omiin resursseihin ja 6. huone suhtautumisesta vastuisiin.
Vesimiehen rooli noin ylipäätään on olla edelläkävijä, osa suurempaa ryhmää, mutta samalla individualisti. Tämä olisi siis "julkinen roolisi" työn kautta.
Lyhyt selitys onnenpisteestä ja muutakin sanastoa löytyy vaikkapa täältä: http://netti.nic.fi/~astrolog/sanasto.htm . Jos englanti on hallussa, kannattaa etsiä vaikka Googlella hakusanoilla (esim. pars fortuna, moon's nodes...), niin löytyy jo paljon enemmän tekstiä aiheista. Kaksos-yläsolmu voi työntää sinua mm. haasteisiin kommunikaation suhteen, knoppitietoon ja yksityiskohtaisempaan perehtymiseen kuin mikä sinulle olisi luontaista. Esim. kielten opiskelu voisi olla yksi tällainen juttu. Luontaisesti osannet olla jousimiesmäisen rohkea, suurpiirteinen ja opettavainen, mutta Kaksos-yläsolmu haastaa ottamaan asioista kaikki puolet huomioon ja suhtautumaan toiseen ihmiseen ikään kuin samalla tasolla. Jousimieheen taas liittyy enemmän eräänlainen opettaja-aspekti.Kiitos linkkivinkistä ja avusta sinulle myös, menee aina vain mielenkiintoisemmaksi!
- Amatööri
Kiinnostunut kirjoitti:
Kiitos linkkivinkistä ja avusta sinulle myös, menee aina vain mielenkiintoisemmaksi!
Olisin kiinnostunut mitä tarkoittaa kun mc on kaloissa? Liittyykö työhön? En vieläkään tiedä mitä työtä haluaisin tehdä... Voisitko vastata tuohon mc kaloissa juttuun.
- Kulkija*
Amatööri kirjoitti:
Olisin kiinnostunut mitä tarkoittaa kun mc on kaloissa? Liittyykö työhön? En vieläkään tiedä mitä työtä haluaisin tehdä... Voisitko vastata tuohon mc kaloissa juttuun.
Hauskaa, sillä kysymyksesi jotakuinkin jo kuvasi Kalat-MC:n ongelman: hajanaisuus moneen eri suuntaan. :-) Toisaalta se on myös positiivinen juttu: sinulla on monia mahdollisuuksia, eli voisit tehdä työksesi hyvinkin monenlaisia eri asioita. Kalat on eläinradan viimeinen merkki, joka tavallaan sisältää kaikki edelliset merkit - jonkinlainen sulatusuuni. Kaloihin liittyy vahvasti empaattisuus, taiteellisuus, "muissa maailmoissa" liikkuminen (musiikin sfäärit, elokuvat...), "toisenlaisuuden" ymmärtäminen sekä myös henkiset ja hengelliset aspektit sekä parantaminen.
Eräällä tuntemallani ihmisellä on myös MC Kaloissa ja häntä on joku tuntematon joskus luullut papiksi. ;-)Hänelläkään ei urasuunta ole koskaan ollut vahvasti selvillä, lahjakkuutta löytyy niin kielellistä kuin taiteellistakin. Tällä hetkellä hän työskentelee kansainvälisessä ympäristössä (sopii Kalat-MC:hen) sekä neuvoo ja auttaa ihmisiä (sopii myös Kalat-MC:hen). Vähän samantyyppistä teemaa tuo myös itselleni Neptunus (Kalojen hallitsijaplaneetta) MC:llä.
Sanoisin, että Kalat-MC sopii työhön, jossa voi jollain tapaa palvella kokonaisuutta, olla ihmisille avuksi ja henkiseksi tueksi (auttaja, neuvoja, parantaja, hoitaja). Elementtinä vesi ja meri liitetään Kalojen merkkiin, joten niihin liittyvät työt sopivat teemaan, samoin herkkyyttä ja empaattisuutta vaativat työt, ehkä boheemitkin, kuten jonkin alan taiteilija. - Amatööri
Kulkija* kirjoitti:
Hauskaa, sillä kysymyksesi jotakuinkin jo kuvasi Kalat-MC:n ongelman: hajanaisuus moneen eri suuntaan. :-) Toisaalta se on myös positiivinen juttu: sinulla on monia mahdollisuuksia, eli voisit tehdä työksesi hyvinkin monenlaisia eri asioita. Kalat on eläinradan viimeinen merkki, joka tavallaan sisältää kaikki edelliset merkit - jonkinlainen sulatusuuni. Kaloihin liittyy vahvasti empaattisuus, taiteellisuus, "muissa maailmoissa" liikkuminen (musiikin sfäärit, elokuvat...), "toisenlaisuuden" ymmärtäminen sekä myös henkiset ja hengelliset aspektit sekä parantaminen.
Eräällä tuntemallani ihmisellä on myös MC Kaloissa ja häntä on joku tuntematon joskus luullut papiksi. ;-)Hänelläkään ei urasuunta ole koskaan ollut vahvasti selvillä, lahjakkuutta löytyy niin kielellistä kuin taiteellistakin. Tällä hetkellä hän työskentelee kansainvälisessä ympäristössä (sopii Kalat-MC:hen) sekä neuvoo ja auttaa ihmisiä (sopii myös Kalat-MC:hen). Vähän samantyyppistä teemaa tuo myös itselleni Neptunus (Kalojen hallitsijaplaneetta) MC:llä.
Sanoisin, että Kalat-MC sopii työhön, jossa voi jollain tapaa palvella kokonaisuutta, olla ihmisille avuksi ja henkiseksi tueksi (auttaja, neuvoja, parantaja, hoitaja). Elementtinä vesi ja meri liitetään Kalojen merkkiin, joten niihin liittyvät työt sopivat teemaan, samoin herkkyyttä ja empaattisuutta vaativat työt, ehkä boheemitkin, kuten jonkin alan taiteilija.Kiitos!
Olen työskennellyt monella alalla mutten oikein ole löytänyt vielä "omaani". Olen kiinnostunut hengellisistä asioista ja eri uskonnoista, olen kiinnostunut myös historiasta ja auttamistyökin kuulostaa minulta. Omaan hyvän mielikuvituksen ja mieleni suoltaa päiväunia ;) Mikäköhän olisi minun alaani... Olen erilaisuuden puolustaja, käyn kiihkeästi taistoon syrjintää vastaan, ja kannatan kaikessa tasa-arvoa.
Ehkä löydän oman alani vielä jonain päivänä. Olen vaan vähän huono opiskelemaan, opin mielummin kokemuksista kuin koulun penkillä ;)
Kiitän kulkija! - *marduk*
Kulkija* kirjoitti:
Sanoisin, että Kalat-MC sopii työhön, jossa voi jollain tapaa palvella kokonaisuutta, olla ihmisille avuksi ja henkiseksi tueksi (auttaja, neuvoja, parantaja, hoitaja). Elementtinä vesi ja meri liitetään Kalojen merkkiin, joten niihin liittyvät työt sopivat teemaan, samoin herkkyyttä ja empaattisuutta vaativat työt, ehkä boheemitkin, kuten jonkin alan taiteilija.Tunnen joitakin, joilla MC on Kaloissa ja miesten kohdalla on taipumusta oman tien kulkemiseen, taiteilijaelämään ja alkoholin liikakäyttöön. Naisten kohdalla en ole näin räikeitä tapauksia kohdannut Kalojen ollessa taivaanlaella.
- Kulkija*
*marduk* kirjoitti:
Tunnen joitakin, joilla MC on Kaloissa ja miesten kohdalla on taipumusta oman tien kulkemiseen, taiteilijaelämään ja alkoholin liikakäyttöön. Naisten kohdalla en ole näin räikeitä tapauksia kohdannut Kalojen ollessa taivaanlaella.
Nuo ovat niitä negatiivisia puolia Kalojen merkissä, jos ihminen päästää sen hajanaisuuden ja häilyvyyden liiaksi valloilleen. MC Kaloissa haastaa löytämään herkkyyden ja henkisen aspektin työssä/uralla, riippuu ihmisestä miten hän tämän osaa toteuttaa. Tuntemillasi ihmisillä lienee ollut muitakin "boheemielämään" viittaavia tekijöitä kartallaan?
Pelkkää MC:n merkkiähän ei tässäkään kannata sokeasti tuijottaa, vaan tietysti täytyy katsoa samalla myös kartan muut tekijät ja miettiä, miten juuri tällä yhdistelmällä lähtisi Kalat-MC:tään toteuttamaan. Esim. nimimerkki Amatöörin vastauksesta päätellen voisin kuvitella, että Vesimiehen tai Vaa'an merkkiä (vapaus, veljeys, tasa-arvo...) voisi löytyä kartalta myös?
- Tellu
Olin muutaman päivän pois kuvioista muuton ja operaattorin vaihdon vuoksi, mutta onneksi täällä on parempiakin vastaajia kuin minä!
Muistelisin että arabeilla on jos vaikka mitä pisteitä joita laskeskellaan Auringon, Kuun ja askendandin välisistä suhteista. Itse en ole juurikaan pisteistä kiinnostunut, mutta tosiaan tuo onnenpiste näkyy joissakin kartoissa. Astro.com osoitteessa ko. piste näkyy olevan nimeltänsä Pars Fortunae.
MC on 10. huoneen kärki, joka perinteisesti liitetään työhön ja uraan. Kun ko. kärki osuu Vesimieheen, meitsille tulee lähinnä mieleen kansainvälisyys elikkäs globaalisuus, atk ja kaikenlaiset modernit innovaatiot. En siis uskoisi että urasi urkenee järin perinteisistä duuneista kuten esmes maanviljelystä... Paitsi tietysti jos viljelet vaikkapa strutseja tai biodynaamisesti!
North Node eli Kuun Yläsolmu tarkoittaa niitä tavoitteita ja tarpeita joita ihmisellä on tässä elämässä, varsinkin mitä tulee itsekehitykseen ja eheytymiseen. Sen vastakohta South Node eli Kuun Alasolmu puolestaan vastaa sitä minkä ihminen jo hallitsee, mikä on jo tuttua. Lähinnä tässä tulee sitten mieleen että onko se entuudestaan tuttu opittu jo edellisissä elämissä (kuten itse uskon), vai onko se sitten jotain kansallis/genettis/perhekohtaista knowhowta ja luonnetta minkä perii.
Lilith on Musta Kuu. En nyt ihan muista että mistä se tulee, oliko se joku piste missä Maalla voisi olla toinen kuu, mutta sen sisältö tietenkin voisi olla verrannollinen Jungin varjo-tematiikkaan, eli siinä on sellaista ei-toivottua ja tiedostamatonta mitä ihminen ei itsessään oikein halua nähdä tai muille näyttää... (Mutta korjatkoon joku toki jos puhun puppua. On joku muukin Musta Kuu, ja olen vähän ollut hakusessa että mikä niissä on mitäkin.)
Enivei noista mistä olet kiinnostunut, niin MC on tärkeintä kamaa, seuraavaksi tärkeintä yläsolmu, sitten kenties alasolmu, ja pisteet ja Lilithin voi tutkia kun oikein haasteita haluaa...- sammakko
Taisi sammakkko hypätä Tellun päätteeltä ;), kun pitää itseään niin hyvänä, että huomaa täällä olevan häntä itseään parempia vastaajia. -Ei kai ole kusivesi noussut Tellun hilkkaan?
Tellu (lainaus):
"Olin muutaman päivän pois kuvioista muuton ja operaattorin vaihdon vuoksi, mutta onneksi täällä on parempiakin vastaajia kuin minä!"
-omakehu haisee...se läyhää...
Ennen pidin sinusta, enää en >:| - Kiinnostunut
Tuossa tosiaan moni muukin auttoi, hieno juttu että sinäkin viitsit vielä vastata mulle. Tutkin niitä astro. sivuja ja sieltä löysin laskurit ja muut ja kiinnostuin tosiaan. Tuo Vesimies kartassa oli ylläri mulle mutta osui ja uppos, työ on kansainvälistä ja toisaalta innovatiivista, eikä ollenkaan tavanomaista.Kartan mukaan mulla on leijona merkuriuksessa ja vielä aurinkomerkkinä, ehkäpä se lyö pökköä pesään tähän urakehitykseen ja tarvetta saavuttaa jotain erilaista. Tuo solmun merkitys nyt vielä vähän jäi mietityttämään, mutta ehkä se joskus selviää. Mielenkiinnolla näitä kauemmin asiaa harrastaneiden keskusteluja lueskelen. Siis kiitokset sinulle!
- Tellu
sammakko kirjoitti:
Taisi sammakkko hypätä Tellun päätteeltä ;), kun pitää itseään niin hyvänä, että huomaa täällä olevan häntä itseään parempia vastaajia. -Ei kai ole kusivesi noussut Tellun hilkkaan?
Tellu (lainaus):
"Olin muutaman päivän pois kuvioista muuton ja operaattorin vaihdon vuoksi, mutta onneksi täällä on parempiakin vastaajia kuin minä!"
Ennen pidin sinusta, enää en >:|Oletat siis että pidän itseäni niin suurena starana että nimenomaan MINUN pitää aina olla paikalla vastaamassa kaikkiin kysymyksiin.
Unohdit varmaankin että alkuperäinen kyselijä oliko otsikoinut viestinsä vartavasten minun nimelläni.
En tiedä miten teillä, mutta meilläpäin on epäkohteliasta jos ei vastaa kun kysytään. Sen vuoksi toki selvitin että miksen sanonut mitään.
Tarvitaan mielestäni hieman erikoista logiikkaa vääntääkseen muiden ihmisten kehumisen omaksi kehuksi. Olen realisti ja tiedän etten ole mikään loistava astrologian harrastaja, ja tiedän että esim. nimim. Kulkija on paljon parempi vastailemaan kysymyksiin kuin minä.
Se että kuitenkin olen äänessä johtuu siitä että
a) ei ole aina parempaakaan tekemistä
b) tykkään kirjoittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jälkimmäisestä vaihtoehdosta olen joutunut tekemään selvitystä jo niin monta kertaa että alkaa jo pikkuhiljaa tympiä. Mikä siinä on niin merkillistä että ihmisellä voi olla Merkurius Vesimiehessä = tarve mussuttaa ja mahdollisesti hieman omaperäiseen tyyliin...?
Toivottavasti tämä selvitykseni tyydytti kurnutinta, mutta jos ei: ei minusta tarvitse pitää. Pääasia että pidät itsestäsi, tosin voisit toki miettiä ihmisten vaikuttimia hieman pidemmälti ennenkuin mielipiteitäsi latelet.
Tällä kertaa ei ollut edes vaikeaa päätellä miksi minun "piti päästä" vastaamaan.
Terv. TELLU HEI. - Tellu
Tellu kirjoitti:
Oletat siis että pidän itseäni niin suurena starana että nimenomaan MINUN pitää aina olla paikalla vastaamassa kaikkiin kysymyksiin.
Unohdit varmaankin että alkuperäinen kyselijä oliko otsikoinut viestinsä vartavasten minun nimelläni.
En tiedä miten teillä, mutta meilläpäin on epäkohteliasta jos ei vastaa kun kysytään. Sen vuoksi toki selvitin että miksen sanonut mitään.
Tarvitaan mielestäni hieman erikoista logiikkaa vääntääkseen muiden ihmisten kehumisen omaksi kehuksi. Olen realisti ja tiedän etten ole mikään loistava astrologian harrastaja, ja tiedän että esim. nimim. Kulkija on paljon parempi vastailemaan kysymyksiin kuin minä.
Jälkimmäisestä vaihtoehdosta olen joutunut tekemään selvitystä jo niin monta kertaa että alkaa jo pikkuhiljaa tympiä. Mikä siinä on niin merkillistä että ihmisellä voi olla Merkurius Vesimiehessä = tarve mussuttaa ja mahdollisesti hieman omaperäiseen tyyliin...?
Toivottavasti tämä selvitykseni tyydytti kurnutinta, mutta jos ei: ei minusta tarvitse pitää. Pääasia että pidät itsestäsi, tosin voisit toki miettiä ihmisten vaikuttimia hieman pidemmälti ennenkuin mielipiteitäsi latelet.
Tällä kertaa ei ollut edes vaikeaa päätellä miksi minun "piti päästä" vastaamaan.
Terv. TELLU HEI.>Unohdit varmaankin että alkuperäinen kyselijä oliko otsikoinut viestinsä vartavasten minun nimelläni.
oliko = oli.
En ole siis edes erinomainen kirjoittajakaan, mutta sehän ei ole koskaan tuotteliaisuuttani mitenkään vähentänyt.
Saisivatkohan kaikki kukat kukkia ja planeetat pyöriä, okei? Olen vähän väsynyt vääntelemään rautalankoja, mutta sen verran olen perfektionisti että pakkohan minun on mainita ääneen jos katson joutuneeni oikeusmurhan uhriksi. (Nouseva Vaaka.) - Kiinnostunut
sammakko kirjoitti:
Tellu (lainaus):
Ennen pidin sinusta, enää en >:|Kysymys oli tosiaan osoitettu Tellulle joten äläs nyt samppi jää kutemaan turhanpäiväisiä!
Ystävällisesti muutkin auttoivat enkä pistänyt sitä yhtään pahakseni, päinvastoin, kiva että muutkin osoittivat kiinnostusta. Olen noita Tellun kirjoituksia seurannut ja niistä tykännyt niin osoitin sen hänelle. - Kiinnostunut
Tellu kirjoitti:
Oletat siis että pidän itseäni niin suurena starana että nimenomaan MINUN pitää aina olla paikalla vastaamassa kaikkiin kysymyksiin.
Terv. TELLU HEI.Sorry että sait takiani sammakonkutua niskaasi.....
- Tellu
Kiinnostunut kirjoitti:
Sorry että sait takiani sammakonkutua niskaasi.....
Täällä astrologiapalstoilla on niin omintakeisia yksilöitä että mukaan mahtuu myös niitä joilla
a) logiikka ei pelaa
b) hermot ovat kerran, pari menneet jonkin lausuntoni takia ja sen vuoksi pitää kostamistaan kostaa ja provota ajasta aikaan
Hönttihän minä tietysti olen kun lähden aina karkeloimaan jokaisen simmakan kera, mutta aina ei oikein jaksa olla huvittunutkaan kun yritetään, koitetaan ja tehdään kaikkensa että jonkun "Tellun" kommentista keksittäisiin kaikki mahdollinen reposteltava.
Ehkä se on tämä nikkini joka ärsyttää, tiiä häntä. - Ihmettelevä
Tellu kirjoitti:
Täällä astrologiapalstoilla on niin omintakeisia yksilöitä että mukaan mahtuu myös niitä joilla
a) logiikka ei pelaa
b) hermot ovat kerran, pari menneet jonkin lausuntoni takia ja sen vuoksi pitää kostamistaan kostaa ja provota ajasta aikaan
Hönttihän minä tietysti olen kun lähden aina karkeloimaan jokaisen simmakan kera, mutta aina ei oikein jaksa olla huvittunutkaan kun yritetään, koitetaan ja tehdään kaikkensa että jonkun "Tellun" kommentista keksittäisiin kaikki mahdollinen reposteltava.
Ehkä se on tämä nikkini joka ärsyttää, tiiä häntä.Ei sinun viestissäsi, joka jotakuta ärsytti, mitään "omakehua" ollut. Höh. Eikö olekin ihan samantekevää tykkääkö täällä joku jostain tai sitten ei? Ole, Tellu, vaan oma itsesi, ja anna repostelijoiden repostella - me ei enää tykätä niistä (ja viis ne siitä välittävät)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586