Erika Skön ja Pirkka-Pekka Petelius

Entosiaanolerobotti

Siis mulle selvisi vasta nyt, että Pirkka-Pekka Peteliuksen nykyinen vaimo onkin sama Erika Skön kuin ylen puoli seitsemän -ohjelman tuottaja Erika Skön. Miten en ole aiemmin osannut yhdistää että on yksi ja sama henkilö vaikka olen diggaillut puoli seiskasta aina ja seuraan Erikan instaa. :D Nehän on näköjään olleet jo iät ja ajat.

14

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensikki

      Ja pointti on mikä? 😅 Uutinenhan tuo ei ole.

    • Morjensss

      Oli pakko vilkaista Erikan instaa. Kuin paljon PPP:llä ja pikkuvaimolla on oikein ikäeroa?!

      • Ensikki

        Ikäerosta en tiedä, mutta eipä ole instasta tai muustakaan esilletulosta päätellen mikään tyrkkynuorikko kuitenkaan. Aika nätisti ja aikuismaisesti ovat olleet julkisuudessa yhdessä.


    • Entosiaanolerobotti

      Niin no, en nyt tiedä onko mitään pointtia, olin vain hämmentynyt. :D Ikäero PP:llä ja Erikalla ei kai ole niin hirveän iso, instan mukaan Erikalla olisi aikuinen tytärkin jo. Molemmat itse asiassa (PP ja Erika) näyttää aika paljon itseään nuoremmilta.

    • Morjensss

      Erika näyttää nukelta. Jos on tosiaan aikuisen ihmisen äiti jo, niin varmaan on Erikalla naamataulu täysin liikkumaton. Näyttää 2-kymppiseltä. Mutta mikäs siinä. Hyvin on korjailtu tai sitten parhaiten säilynyt eukko ikinä.

    • Akkuvähissä

      Minun nähdäkseni Erika näyttää ihan normaalilta, aika nuorelta joo kyllä siihen nähden että on jo varmaan päälle nelkyt. Hyvät geenit ja elämäntavat? Ehkä luonto pitää nuo ihmiset tuoreina. 😄 PPP on itsekin samaa maata, iätön. Ei noista minun silmääni kumpikaan vaikuta vähääkään siltä että olisi fyllätty botoksilla tms.

      • Akkuvähissä

        Ap siis tässä.


    • Morjensss

      Täytyy ruveta ulkoilemaan jos sillä saa naamasta 20 vuotta pois.

    • Astalea5

      Yli 20 vuotta ikäeroa. On se paljon, mutta Erika onkin kiinnostunut lähinnä julkisuudesta ja rahoista.

    • Aapeetaas

      No tuskinpa on Erika julkisuuden ja rahojen perässä. Ovat olleet kimpassa (naimisissa?) näköjään jo monta vuotta, oishan Erikan nyt luullut olevan tyrkyllä joka paikassa jos olisi sitä tyyppiä. Tilaisuuksia olisi ollut aivan varmasti Peteliuksen puolisona.

    • nimimerkkijustsaying

      Erikalla on ihan omat väylät tulla ja olla julkisuudessa, jos haluaa/haluaisi. On kuitenkin telkkarissa töissä ja ollut jo kauan ennen PP:een tutustumistaan. Just saying.

    • Ensikki

      En nyt ihan ymmärrä, miten tästäkin suhteesta saadaan täällä jotain "raha ja kuuluisuus" -shittiä kaivettua. Nättiä esiintymistä ja kivan oloinen pari, minusta he ikäerosta huolimatta ovat hyvinkin sopusuhtaisen oloiset yhdessä.

      Ja todellakin: olisihan Erikalla ollut kaikki mahikset tyrkkyilyyn ihan omastakin takaa, jos olisi sen tyyppinen.

      • Anonyymi

        Turhaan lähti mainostelemaan yhdenasianliikettä eli vihreitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe