Uber-kuskimme ja ratsuna toimi uuden karhea Volkswagen..Ravintolan edestä raahasivat asiakkaita kyytiin vai onko laajennettu reviiriä kaupungin puolelta....
Vastaukset 9
- Mitensinäoikeinkirjoitat
Kyseessä oli viron mafia
- enkäyjuomassa
Koska jokainen kirjoitelma poistetaan sääntöjen vastaisena ,niin lukekaa paikallislehdestä,miksi taksiasema suljetaan ilomantsissa,ymmärrän ettei taksiasemaa kannata pitää auki jos ravintolanväki ajaa asiakkaat kotiin,kylläkin kalliimmalla hinnalla...
- Anonyymi00006
Kuskimme oli g-a-y.
- Täysihoito
Se on vaan harjoittelua ensi kesää varten, ettei Muhammed joudu kylmiltään kuskaamaan sammuneita naisia kotiin.
- Anonyymi00007
Menee vahvasti taas kyllä koko ketjun pointti ohi. Mitä tällä pyritään sanomaan? Persujen rasistista örinää ilman mitään järkevää sisältöä.
- Anonyymi00008
Eikö ne oman kylän uberit riitä? Vai onko tasovaatimukset kasvaneet asiakkailla. Ennen riitti ruosteiset volvot siihen
- Anonyymi00010
Onko kilpalija tullut Hassiselle se on oikein kyttää joka ilta, en ota kyytiä Hassiselta om se selainen perseennuolijal kävelen mieluummin, eikö se osaa pysäköidä autoa parkkipaikalle kun pitää ola pubin edessä
- Anonyymi00011
Taijat pyörällä ajella itse vai eikö vara ajaa taksilla
- Anonyymi00012
On rahaa mutta paremmat kyydit saa pyörällä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1521313Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1201069Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33832Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215808En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64752
- 141734
- 46674
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss61581