Skoda käyntiin lumiharjalla kopauttamalla.

Skooooda

https://www.is.fi/autot/art-2000005589460.html Tässä malliesimerkki kuinka skoda käynnistyy pakkasella. Ethei tartte ihmetellä miksi ihmiset kopistelee lumiharja kädessä tuolla pihoilla. Itäauto skodaa he vain käynnistävät.

8

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääköostaavai

Tuleeko käynnistysharja vakiovarusteena?

• Teron.perät

Se on germanengineering-keksintö ns avaimettomalle käynnistysmuodolle, joka on ollut Toyotan hybrideissä vakiona jo 20 vuotta. Kyllä ne jonon perässäkin tulevat näyttää keksivän jotain hienoa kun oikein pinnistää.

• TSI2012

uskomaton saavutus todellakin. onkohan ihan venäjällä keksineet tuon kopauta starttia- lumiharjan... ei todeksi uskoisi että saksalainen insinööri olisi noinkin viisas ja niin monimutkaisen laitteen olisi keksinyt.

• nuppi.nuppi

Voi, jospa luonnevikaisen trollinkin saisi parannettua vaikkapa lumiharjalla päähän kopauttamalla. . .

• TSI2012

tänään lounasaikaan Teboililla toyota kuskit kohteliaasti kyselivätkin skodailijoilta, "onkos tullut koputeltua skodaa"

• abc-liikenne asemalla sama ilmiö, kovin oli kasvoiltaan punakkaita skoda pappoja karvahattuineen jäinen räkä nenästä valuen, oli vissiin koko aamupäivän koputeltu itäauto skodia käyntiin pakkassäässä. Toyota kuskit olivat siinä vaiheessa olleet jo 4tuntia töissä tienaamassa isoja rahoja.

• älä.naurata
        HOLISTI74.91 kirjoitti:

abc-liikenne asemalla sama ilmiö, kovin oli kasvoiltaan punakkaita skoda pappoja karvahattuineen jäinen räkä nenästä valuen, oli vissiin koko aamupäivän koputeltu itäauto skodia käyntiin pakkassäässä. Toyota kuskit olivat siinä vaiheessa olleet jo 4tuntia töissä tienaamassa isoja rahoja.

Tojokuskiko isoja rahoja hehehee? Tojokuski ei ole johtavassa asemassa kuin jonoa vetäessään.

• Ocu1.8TSI.132kWWebasto

jopas on skodissa paljon vikoja ja ruostetta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe