https://yle.fi/uutiset/3-10095541
Täysin sama meno Karstulassa.
Karstula on uusi Kittilä
9
598
Vastaukset
- ollaantarkkana
Hankala tehdä nyt päätöstä kun lopputulos tullaan käymään täikammalla läpi.
Koulun rakentaminen vie maksimissaan n. 1,5 vuotta.
Päätöksenteko valituksineen 3 vuotta. - JoonasJänhä
Kyllä se on samanlaista kieroikua molemmissa paikoissa.
https://keskustelu.suomi24.fi/paikkakunnat/lappi/kittila - jaqlowöpww
Miljoonia ( kymmeniä) ropisee ( ei kuitenkaan Karstulan pussiin).
Laajakaista, Koulut, Jäteveden puhdistamo, Terveyskeskus, Purolan ladut jne..
Tekee n. 10 000 euroa / todellinen veronmaksaja entisten vastuiden ja velkojen päälle.
Ei ole tosin tietoa, paljonko kehitysapuyhtiön kautta tulee lisää....
Ehkä yhteensä n. 15 000,- / Kärsä.
Eli, on tiedossa, miksi lähteä töihin seuraavat about 30 vuotta. - 7594023
Poruukat muuttaa muualle asumaan,päättäjät jäävät maksamaan velkojaan.
- Guukkeli
Onhan seuraavat kunnallisvaalit jo kolmen vuoden päästä....uudet valtuutetut saa vielä pähkäillä samojen kysymysten kanssa....
Mikään ei muutu. - Jhygdedgkln
Paskin hommahan taitaa olla se, että muualta tulleet sählääjät lähtevät takas muualle ja paskat jää peruskarstusten maksettaviksi.
- Soinilainen
Karstuset on kohtalonsa ansainneet, minä en ainakaan täältä osta ku ruokaa jos vain muualta saa.
Takapajulahan tämä on, pieni kööri jakelee kunnan rahoja, hups tuonne 600000 tuhatta ja sitten kun ois rahalle vastinetta oikeesti niin jätetään ostamatta ! Kyytissä pääsee just menossa Saarijärvelle ! - fjruiop
Näinhän se on mennyt kun totuuden sanoo,Karstula on menossa kovaa vauhtia rappiolle.
- NenutliH_akkuJ
Rahhoa on. Köyhille ei anneta. Liittykää Apila-jengiin niin avot tulloo kaikki herkut kaupanpiäälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161