http://arkisto.pohjois-savonmuisti.fi/images/1434,0102.jpg
Hilja Pitkänen syntyi 28.2.1926 ja kuoli 25.11.1937. Äskettäin olisi täyttänyt 92 vuotta jos olisi saanut elää. Hiljan muistolle.
Puutelahden veneonnettmomuus 1937
pether_siilinjärvi
4
352
Vastaukset
- klsdkdkldjkl
Minulla on kirja Siilinjärvi 1925-1975 jossa on kuva tuon tapauksen muistomerkistä. Kirjassa on muutakin mielenkiintoista Siilinjärven historiasta, kuviakin.
- Anonyymi
Sain tuon samaisen kirjan lahjoituksena tuossa taannoin. Kiinnostavia kuvia varsinkin ja niissä todella näkee, että kyllä kuntaa on muutettu toden teolla koko sen olemassaolon ajan. Esim.miltä näyttää kun Nilsiäntien rautatiesiltaa ei vielä ollut, ja Asematie noin 100 vuotta sitten.
Muutos on usein hyväksi, mutta onko sitten jatkuva muutos kuitenkaan aina hyväksi ?
- Anonyymi
Kauhea tapaus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101