N 30 v katseenkestävää pari olisi seuraa vailla 9-11.3 Jyväskylässä , pidetäänkö yhdessä hauskaa?
Jyväskylä 9-11.3
19
2252
Vastaukset
- Paikka-järvinäköalalla
Tulisittekos meille vieraisille. Ollaan samaa ikäluokkaa ja oikein vapaamielisiä.
Kirjotellaan ja kassotaan.
flinckj ät suomi24 fi - Mies36vjkl
Täällä olisi rento 36v hoikka mies kiinnostunut seurastanne :-)
- Riarka
Mitä tarkoitat kirjoittamalla tuon tänne. Olisit kirjoittanut meille, osoite ylempänä.
- Kundijkl
Riarka kirjoitti:
Mitä tarkoitat kirjoittamalla tuon tänne. Olisit kirjoittanut meille, osoite ylempänä.
Laitoin viestiä.
24v m täältä löytyis kiinnostunut!
- Parijkl30
Shotelliin tulossa saman ikäinen pari, törmätään ;)
- Tosi-kiva
Koputtakaas huoneen 322 huoneen ovelle. Vietetään kiva ilta.
- Parijkl30
Tulkaas te saunomaan ;)
- feikkiä.pukkaa58
Tosi-kiva kirjoitti:
Koputtakaas huoneen 322 huoneen ovelle. Vietetään kiva ilta.
... ja kun ei ole palstan ulkopuolella sovitu treffeistä kik, whatsapp, tekstari tai spostin kautta niin tiedätte että kyseessä on feikki. Palstalla on pikku sadisti, joka on tehtaillut feikki-ilmoituksia viimeiset kymmenen vuotta suojellakseen teitä moraalinne saastumiselta ja synnillisiltä seksikokemuksilta.
Tämä on hinta jonka maksatte treffien sopimisesta ilmaistapalstalla: Jokaisen treffin joudutte varmistamaan erikseen palstan ulkopuolella ja jokainen pelkästään palstalla tullut vastaus on todennäköisesti feikki.
- Parijkl30
Meidän hotellissa on 4 numeroiset huoneet...
- Tosi-kiva
SOKOS HOTEL ALEXANDRA?
- Parijkl30
Jep
- Tosi-kiva
Parijkl30 kirjoitti:
Jep
No minä katson vain kolmea numeroa, tai hissin jälkeen kahta.
- Parijkl30
No naapureita ollaan sitten
- Ei-ollut-kiva
Parijkl30 kirjoitti:
No naapureita ollaan sitten
No ette sitten tulleet oven taakse.
- Parijkl30
Yritettiin. Nyt aamup
- Olisi-ollut-kivaa
Parijkl30 kirjoitti:
Yritettiin. Nyt aamup
Ettekö koputtaneet. Tai menneet receptioniin ja pyytäneet soittamaan ja kertomaan, että odotatte meitä alhaalla.
Käyty aamupalalla, sen jälkeen pikkanen kävelylenkki Kirkkopuistolle ja takaisin, nyt laitetaan laukut kuntoon ja sitten onkin kiire asemalle.
- Anonyymi
Olen juuri sitä mitä toivotte . Kuulema hyvän näkönen ym mutta teen kaiken reidän eteen että nautitte. Ja olen bi 😍 odottelen😍
- Anonyymi
Helou. Mitäs jos nautitaan ja paljon mahd pian 😍😉🤤
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1131818En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331188SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2201172Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72961118Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36885Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6831- 43822
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33794It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9772+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235746