N 30 v katseenkestävää pari olisi seuraa vailla 9-11.3 Jyväskylässä , pidetäänkö yhdessä hauskaa?
Jyväskylä 9-11.3
19
2371
Vastaukset
- Paikka-järvinäköalalla
Tulisittekos meille vieraisille. Ollaan samaa ikäluokkaa ja oikein vapaamielisiä.
Kirjotellaan ja kassotaan.
flinckj ät suomi24 fi - Mies36vjkl
Täällä olisi rento 36v hoikka mies kiinnostunut seurastanne :-)
- Riarka
Mitä tarkoitat kirjoittamalla tuon tänne. Olisit kirjoittanut meille, osoite ylempänä.
- Kundijkl
Riarka kirjoitti:
Mitä tarkoitat kirjoittamalla tuon tänne. Olisit kirjoittanut meille, osoite ylempänä.
Laitoin viestiä.
24v m täältä löytyis kiinnostunut!
- Parijkl30
Shotelliin tulossa saman ikäinen pari, törmätään ;)
- Tosi-kiva
Koputtakaas huoneen 322 huoneen ovelle. Vietetään kiva ilta.
- Parijkl30
Tulkaas te saunomaan ;)
- feikkiä.pukkaa58
Tosi-kiva kirjoitti:
Koputtakaas huoneen 322 huoneen ovelle. Vietetään kiva ilta.
... ja kun ei ole palstan ulkopuolella sovitu treffeistä kik, whatsapp, tekstari tai spostin kautta niin tiedätte että kyseessä on feikki. Palstalla on pikku sadisti, joka on tehtaillut feikki-ilmoituksia viimeiset kymmenen vuotta suojellakseen teitä moraalinne saastumiselta ja synnillisiltä seksikokemuksilta.
Tämä on hinta jonka maksatte treffien sopimisesta ilmaistapalstalla: Jokaisen treffin joudutte varmistamaan erikseen palstan ulkopuolella ja jokainen pelkästään palstalla tullut vastaus on todennäköisesti feikki.
- Parijkl30
Meidän hotellissa on 4 numeroiset huoneet...
- Tosi-kiva
SOKOS HOTEL ALEXANDRA?
- Parijkl30
Jep
- Tosi-kiva
Parijkl30 kirjoitti:
Jep
No minä katson vain kolmea numeroa, tai hissin jälkeen kahta.
- Parijkl30
No naapureita ollaan sitten
- Ei-ollut-kiva
Parijkl30 kirjoitti:
No naapureita ollaan sitten
No ette sitten tulleet oven taakse.
- Parijkl30
Yritettiin. Nyt aamup
- Olisi-ollut-kivaa
Parijkl30 kirjoitti:
Yritettiin. Nyt aamup
Ettekö koputtaneet. Tai menneet receptioniin ja pyytäneet soittamaan ja kertomaan, että odotatte meitä alhaalla.
Käyty aamupalalla, sen jälkeen pikkanen kävelylenkki Kirkkopuistolle ja takaisin, nyt laitetaan laukut kuntoon ja sitten onkin kiire asemalle.
- Anonyymi
Olen juuri sitä mitä toivotte . Kuulema hyvän näkönen ym mutta teen kaiken reidän eteen että nautitte. Ja olen bi 😍 odottelen😍
- Anonyymi
Helou. Mitäs jos nautitaan ja paljon mahd pian 😍😉🤤
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693