Uudempien Mazdojen CX-3 ja 3 ja 6 omistajat hoi!

PekkaVirtanen1000

Miten olette selvinneet tästä kylmästä talvesta ?
Eikös kaikissa uudemmissa ole säteilylämmityimet?
Mites käy 15-25 asteen pakkasilla ?
Pitääkö olla 4h lämmityksessä vai koko päivä?
Onko kukaan kysyny saako letkulämmittimiä asennettua vai sotkeeko anturit ym ?
Vai pitääköhän se lyödä Eeberi/Weba välittömästi selvitäkseen talvista.. taitaapi olla 2000€ paikkeilla asennus...

7

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhhvbjobv

      2018 cx-3 on lohkolämmitin, nou problemos.

    • Niiks

      2018 kutonen lohko, ei mitään ongelmia. Ja lähtee kylmänäkin.

    • Pekkis10001

      Oho lohkoja uusissa. Ei oo Mazda lähteny säteilijöitä laittamaan mihinkään 2013 - 2018 malleihin. Hieno homma !

      • oletko.satavarma

        Lieköhän ihan totta, ovatko nuo itse varmistaneet auton alla käymällä että kyseessä on tosiaan lohkolämmitin vaiko sittenkin säteilylämmitin. Esim. sain autoa ostaessa käsityksen että autossani on säteilylämmitin mutta huoltokeikalla käyttivät nimitystä lohkolämmitin jonka pistoketta olivat korjanneet. En ole nyt ihan satavarma kumpiko autossani on kun en ole itse päässyt auton alle kunnolla katsomaan mutta ainakaan lämmitin päällä moottoritilasta ei kuulu sitä perinteistä kohinaa mitä perinteinen pakkaspropun läpi vesitilaan asennettu lohkolämmitin pitää. Täten uskoisin että autossani on kuitenkin säteilylämmitin, autoliikkeet näköjään käyttävät vain huolimatonta terminologiaa.
        Ehkäpä noille lohkolämmittimestä puhujillekin autoliike on vain käyttänyt huolimatonta terminologiaa ja puhunut lohkolämmittimestä vaikka autossa olisikin säteilylämmitin.


      • niinniii

        Lohkopa hyvinnii näkkyy ku kahtoo kylykeen niinnii lohkopa sieltä näkkyy hyvinnii nii.


    • Böönaut

      Joissakin sekoittaa että käy liian laihana kylmänä letku lämmittimet.

    • Hypritimassikka

      2014 kolmosen iso diesel ei tartte lämmityksiä, kone tulille ja nortti huuleen, 15 pinnan pakkasella ruudun alareuna sulaa nortinmitalla ja koko ruutu alle toisella. Sähköpaukun ansiosta nopein värkki lämpiämään mun yli 30 v autoilu-uralla ja oli siellä Volvojakin vrt vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe