Herran tulemus on lähellä?

ViaDia11233

Viimeiset 2000 vuotta on sanottu...otsikon teksi.
Tänä päivänä 2018 julistetetaan samaa.
Varmasti pitää paikkansa.
Mutta kui ka lähellä se on?
1 vuoden 10 vuoden 100 vuoden vai 1000 vuoden kuluttua.
Ainoastaan väärät profeetat uskaltavat..joko tietättömänä raamatun totuudesta tai jonkun omanedun tavoittelun takia laittaa päivämääriä vastoin raamatun totuutta.
Sitä päivää ei tiedä kukaan.ei edes Jeesus itse ..milloin Hän tulee takaisin.
Muistakaamme se.

88

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaatietä

      Sitä ei tiedä, milloin se on. Voi olla tuhannenkin vuoden päästä, mutta se on niin kuitenkin, että aina täytyy olla valmiina.

      • Odotatte onnettomat yhä, ettekä havainneet sen epäjumalajeesuksenne valehdelleen, kun se lupasi tulla takaisin silloisten seuraajiensa elinaikana?

        Ei jatkoon, eikä papukaijamerkkiä luetunymmärtämisestä.


      • Samaatietä
        he-ma kirjoitti:

        Odotatte onnettomat yhä, ettekä havainneet sen epäjumalajeesuksenne valehdelleen, kun se lupasi tulla takaisin silloisten seuraajiensa elinaikana?

        Ei jatkoon, eikä papukaijamerkkiä luetunymmärtämisestä.

        Onko tylsää?


      • Vääräätulkintaa
        he-ma kirjoitti:

        Odotatte onnettomat yhä, ettekä havainneet sen epäjumalajeesuksenne valehdelleen, kun se lupasi tulla takaisin silloisten seuraajiensa elinaikana?

        Ei jatkoon, eikä papukaijamerkkiä luetunymmärtämisestä.

        Ateistien tulkinta.


      • Samaatietä kirjoitti:

        Onko tylsää?

        Mahtaa kanssauskonharhaisia hävettää jumalansa puolesta, kun noin vähäisillä lahjoilla varustetun maan matosen on itseään valinnut puolustamaan!

        Enempiä todisteita jumalanne olemassaolottomuudesta ei älykkään ihmisen tarvitse edes vaatia.


      • Samaatietä
        he-ma kirjoitti:

        Mahtaa kanssauskonharhaisia hävettää jumalansa puolesta, kun noin vähäisillä lahjoilla varustetun maan matosen on itseään valinnut puolustamaan!

        Enempiä todisteita jumalanne olemassaolottomuudesta ei älykkään ihmisen tarvitse edes vaatia.

        Kyllä se älykkyys lähtee siittä, kun tunnistaa ettei älyäkkään.


      • EiTarvitseTulkita
        Vääräätulkintaa kirjoitti:

        Ateistien tulkinta.

        "Ateistien tulkinta. "

        Raamatussa lukee kyllä sangen selvästi että "tämä sukupolvi". Ei se kummempia tulkintoja tarvinne.


      • JokuKummastelija
        he-ma kirjoitti:

        Mahtaa kanssauskonharhaisia hävettää jumalansa puolesta, kun noin vähäisillä lahjoilla varustetun maan matosen on itseään valinnut puolustamaan!

        Enempiä todisteita jumalanne olemassaolottomuudesta ei älykkään ihmisen tarvitse edes vaatia.

        Maan matonen tarkoittaa Jeesusta, ei langennutta ihmistä.


    • Samaatietä

      "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä rakkaani salassa, yksi päivä on Herran edessä, kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta, kuin yksi päivä.

      Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä , niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan Hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä Hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

      Mutta Herran päivä on tuleva kuin varas yöllä ja silin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.,"


      3. Pietari kirje

    • Kuplapuhkee

      Joh.7:34 Biblia (1776). Teidän pitää minua etsimän ja ei löytämän, ja missä minä olen, ette taida sinne tulla. Joh.8:21. Joh.13:33.

    • InNomineSatanas

      Pian Mestarimme Saatana saapuu ja nousee valtaistuimelleen!

      • Samaatietä

        Saatanan hallitus aika tulee olemaan lyhytaikainen, sillä hänet heitetään ulos lukee Raamatussa. Saatana tietää häviävänsä ja haluaa viedä mukanaan mahdollisimman paljon ihmisiä. Se Valehtelija ja syyllistäjä, joka ei anna ihmisen kääntyä Jumalan puoleen. Alistaja ja juonikas rienaaja, joka käyttää hyväkseen ihmisen inhimillisiä ominaisuuksia, kuten hätää ja pelkoa!
        Pukeutuu petollisesti hyvyyteen, rakkauteen, suvaitsevaisuuteen, viisauteen, kauneuteen.
        Se inhottava PETO!!!


      • Pimeyden.airut

        Siinäpä kristillistä lähimmäisenrakkautta taas yllinkyllin.


      • Samaatietä
        Pimeyden.airut kirjoitti:

        Siinäpä kristillistä lähimmäisenrakkautta taas yllinkyllin.

        Yhtään ei heru empatiaa ihmisten pettäjälle, kiusaajalle ja murhaajalle. Vihaan sitä.se haluaa vain tehdä pahaa, ei mitään hyvää!!
        Sen kanssa ei voi sopia mitään. Pettää ja lopulta vie kadotukseen, sellaiseen paikkaan! Hirveän paha. Pahin asia maailmassa.


      • YlistäkääSaatanaa
        Samaatietä kirjoitti:

        Yhtään ei heru empatiaa ihmisten pettäjälle, kiusaajalle ja murhaajalle. Vihaan sitä.se haluaa vain tehdä pahaa, ei mitään hyvää!!
        Sen kanssa ei voi sopia mitään. Pettää ja lopulta vie kadotukseen, sellaiseen paikkaan! Hirveän paha. Pahin asia maailmassa.

        Voi sinun lapsenomaista tietämättömyyttäsi.


      • Samaatietä

        Etkai tarkoita, että saatana on juoninut sinut sastananpalvojaksi? Taidat nyt provoilla ja leikkiä siellä. Leikkiä kustannuksellani.
        Mutta, jos tosissaan olemme, niin tiedän useita, jotka ovat menettäneet terveytensä sastananpalvojien joukoissa.
        Sillä eihän pahasta synny mitään hyvää, sen tietää lapsikin.


      • YlistäkääSaatanaa
        Samaatietä kirjoitti:

        Etkai tarkoita, että saatana on juoninut sinut sastananpalvojaksi? Taidat nyt provoilla ja leikkiä siellä. Leikkiä kustannuksellani.
        Mutta, jos tosissaan olemme, niin tiedän useita, jotka ovat menettäneet terveytensä sastananpalvojien joukoissa.
        Sillä eihän pahasta synny mitään hyvää, sen tietää lapsikin.

        En provoile alkuunkaan. Surullista, että ymmärryksesi Saatanasta on pikkulapsen tasolla.


      • Samaatietä
        YlistäkääSaatanaa kirjoitti:

        En provoile alkuunkaan. Surullista, että ymmärryksesi Saatanasta on pikkulapsen tasolla.

        Tarkoitatko nyt saatanismia vai saatananpalvontaa?


      • Samaatietä
        Samaatietä kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt saatanismia vai saatananpalvontaa?

        Nyt huomasin nikkisi eli tarkoitat saatananpalvontaa. Paha juttu :( Toivottavasti pääset pois ja totuus valkenee sinulle.


      • YlistäkääSaatanaa
        Samaatietä kirjoitti:

        Nyt huomasin nikkisi eli tarkoitat saatananpalvontaa. Paha juttu :( Toivottavasti pääset pois ja totuus valkenee sinulle.

        Oletko itse kristitty vai jumalanpalvoja? Toivottavasti silmäsi avautuvat ja ymmärryksesi lisääntyy.


      • Samaatietä
        YlistäkääSaatanaa kirjoitti:

        Oletko itse kristitty vai jumalanpalvoja? Toivottavasti silmäsi avautuvat ja ymmärryksesi lisääntyy.

        Jeesus on tie, totuus ja elämä. Saatana vie kuolemaan ja kadotukseen. Jokainen valitsee itse, missä iäisyytensä viettää.


      • voi_hellunlettu
        Samaatietä kirjoitti:

        Saatanan hallitus aika tulee olemaan lyhytaikainen, sillä hänet heitetään ulos lukee Raamatussa. Saatana tietää häviävänsä ja haluaa viedä mukanaan mahdollisimman paljon ihmisiä. Se Valehtelija ja syyllistäjä, joka ei anna ihmisen kääntyä Jumalan puoleen. Alistaja ja juonikas rienaaja, joka käyttää hyväkseen ihmisen inhimillisiä ominaisuuksia, kuten hätää ja pelkoa!
        Pukeutuu petollisesti hyvyyteen, rakkauteen, suvaitsevaisuuteen, viisauteen, kauneuteen.
        Se inhottava PETO!!!

        Alan olla jo malttamaton, nimittäin tämä saatanan hallitus kummittelee edelleen tuolla, eikä se kovin lyhytaikaiselta hallitukselta nykyinenkään enää vaikuta, vaikka sote äänestykseen vielä kaatusikin?


      • YlistäkääSaatanaa
        Samaatietä kirjoitti:

        Jeesus on tie, totuus ja elämä. Saatana vie kuolemaan ja kadotukseen. Jokainen valitsee itse, missä iäisyytensä viettää.

        Kanssasi on toistaiseksi turha alkaa syvempään keskusteluun ymmärryksesi ollessa tuolla tasolla.


      • Samaatietä
        YlistäkääSaatanaa kirjoitti:

        Kanssasi on toistaiseksi turha alkaa syvempään keskusteluun ymmärryksesi ollessa tuolla tasolla.

        Eipä tässä ole kyse minun ymmärryksestäni, vaan totuudesta. Yksinkertaistettuna se on juuri noin, että saatana on paha ja vie kadotukseen, jossa on oleva itku ja hammastenkiristys ja Jeesus on hyvä, rakkaus, joka vie taivaaseen

        "Sinun sydämesi ylpistyi kauneudestaan, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi" hes 28:17

        "Te olette Idästä Perkeleesti ja isänne homoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä" Joh 8:44
        Mutta jos meidän evankeliumin on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat. 2,kor:3,4

        Niissä uskottomuus, joiden mielet tämän maailman Jumala on niin sokaissut ,ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, Hänen, joka on Jumalan kuva.

        Mitkä tien oheen putosivat, ovat he, jotka kuulevat, mutta sitten tulee Perkele, joka ottaa sanan pois heidän sydämmustään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi. Luuk. 8:11

        Ja Perkele heidän villitsijänsä heitetään tuli ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat. Ja heitä kaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti. Ilm ,20

        Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. Ilm 15


      • Korjaan
        Samaatietä kirjoitti:

        Eipä tässä ole kyse minun ymmärryksestäni, vaan totuudesta. Yksinkertaistettuna se on juuri noin, että saatana on paha ja vie kadotukseen, jossa on oleva itku ja hammastenkiristys ja Jeesus on hyvä, rakkaus, joka vie taivaaseen

        "Sinun sydämesi ylpistyi kauneudestaan, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi" hes 28:17

        "Te olette Idästä Perkeleesti ja isänne homoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä" Joh 8:44
        Mutta jos meidän evankeliumin on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat. 2,kor:3,4

        Niissä uskottomuus, joiden mielet tämän maailman Jumala on niin sokaissut ,ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, Hänen, joka on Jumalan kuva.

        Mitkä tien oheen putosivat, ovat he, jotka kuulevat, mutta sitten tulee Perkele, joka ottaa sanan pois heidän sydämmustään, etteivät he uskoisi ja pelastuisi. Luuk. 8:11

        Ja Perkele heidän villitsijänsä heitetään tuli ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat. Ja heitä kaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti. Ilm ,20

        Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen. Ilm 15

        .te olette isästä perkeleestä ja isänne himoja te tahdotte noudattaa.


    • HUOMIOITAVAKSI

      Luominen: 6 päivää duunia 1 päivä lepoa. Luomakunnalle säädetty aika: 6000 vuotta ohdakkeita 1000 vuotta lepoa. Koska olemme kolmannessa/seitsemännessä päivässä/vuosituhannessa, en näe tempaukselle ajallista estettä.

      2Piet. 3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

      Hoos. 6:2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

      • 1234567---

        Huomioi kuitenkin tämä: Pyhäpäivä on Jumalan antama sapatti, joka kuuluu myöskin Uudenliiton kristityille.

        Pyhille 1000-vuotta taivaassa on todellista lepoa, siellä ei ole syntiä, eikä kuolemaa.

        1000-vuoden jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.


      • maailmanlopun profeetta lempihommassaan.. Mitäsajattelitthedä kun huomaatkin että sitä kauan odottamaasi maailmanloppua ei perskules tulekkaan?


      • ravenlored kirjoitti:

        maailmanlopun profeetta lempihommassaan.. Mitäsajattelitthedä kun huomaatkin että sitä kauan odottamaasi maailmanloppua ei perskules tulekkaan?

        RL. Tietenkään maailmanloppua ei tule ennen kuin 1000 vuotta ovat kuluneet.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        RL. En ymmärrä sinua. Et halua nähdä mitä ympärilläsi tapahtuu. Haluat vain nukkua.


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        RL. Tietenkään maailmanloppua ei tule ennen kuin 1000 vuotta ovat kuluneet.

        Ilm:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        RL. En ymmärrä sinua. Et halua nähdä mitä ympärilläsi tapahtuu. Haluat vain nukkua.

        KAIKKI, KAIKKIEN KANSOJEN jumalattomat saavat surmansa, Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Myöskin saatana sidotaan, ja näin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
        1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin saatana päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa.
        Paholainen villitsee vielä viimeisen kerran, näitä herätettyjä kaikkien kansojen jumalattomia. Heillä on pahat aikeet, he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Heidän pahat aikeensa ei tule onnistumaan. Viimeinen tuomio heille: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät paholaisineen. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta eikä oksaa.
        Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.


      • 1234567--- kirjoitti:

        KAIKKI, KAIKKIEN KANSOJEN jumalattomat saavat surmansa, Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa. Myöskin saatana sidotaan, ja näin tämä maa on autio ja tyhjä sen 1000-vuotta.
        1000-vuoden jälkeen on jumalattomien herätys kuolleista, myöskin saatana päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa.
        Paholainen villitsee vielä viimeisen kerran, näitä herätettyjä kaikkien kansojen jumalattomia. Heillä on pahat aikeet, he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin. Heidän pahat aikeensa ei tule onnistumaan. Viimeinen tuomio heille: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät paholaisineen. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta eikä oksaa.
        Kaikki entinen on mennyt, eikä enää ajatukseen astu.
        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        1234567. Vastailet valikoiden. Skippasit edellisen kysymykseni. Laitan tähän kommenttisi ja kysymykseni:

        1234567:
        Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana. Onko rauha 1000-vuotisesssa valtakunnassasi yurkki ?

        Jyrki:
        Mihin ajankohtaan katsot mainitsemasi lauseen viittaavan? "Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15201005/miehen-arvovalta-meni#comment-93012020


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        1234567. Vastailet valikoiden. Skippasit edellisen kysymykseni. Laitan tähän kommenttisi ja kysymykseni:

        1234567:
        Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana. Onko rauha 1000-vuotisesssa valtakunnassasi yurkki ?

        Jyrki:
        Mihin ajankohtaan katsot mainitsemasi lauseen viittaavan? "Jossa synnintekijä joutuu kiroukseen 100-vuotiaana ja nuorin kuolee 100-vuotiaana."

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15201005/miehen-arvovalta-meni#comment-93012020

        Ei tule sellaista 1000-vuotista aikaa, jossa olisi synnintekijöitö, jotka joutuvat kiroukseen 100 vuotiaana ja nuorin kuolisi 100-vuotiaana.

        1000-vuotta pyhät ovat taivaassa ja jumalattomat kuolleina odottamassa tuomion ylösnousemusta 1000-vuoden jälkeen.


    • jeesustuleevielä

      Oikeastaan Jeesus olisi jo voinnut tulla Jos kaikki kristityt laittaisivat itsensä likoon ja lopettaisivat rakkautensa rahaan ja mammonaan.

      • 1234567---

        Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan, eikä niitä päiviä ihmisvoimin muutella. Jeesuksentulon tietää Isä yksin.


    • minun.sukupolveni

      Mielestäni Jeesus on tavallaan tullut jo menneille sukupolville, isälleni 1986, vuotta myöhemmin ukilleni, anopille 1976, apelleni 1980 jne.
      Itselleni olisi jo tullut, mutta elän lisäajalla, eli 8- vuotta jo.

      Tuskin täällä ketään yli 2000 vuotiasta on, joka olisi kytännyt ja hihkuisi, että ei näy.
      Ihmisen ikä on ehkä 80- vuotta ja kuka sen yli menee, elää hieman omin lupineen yliaikaa.
      Ja kun tuo elämänrajan ylittää, niin siinäpä se.

      Herran omille ylösnousu on yhtäaikainen, kuoleman unesta porukka herää ja ketkä silloin on täällä elossa, niin yhtäaikainen se muutto on.
      Eli turhaa sitä ateisti miettii, että missä hää viipyy.
      Jos kuukahdat sitä ennen, niin siinäpä sitten nousee tuomiolleen ajallaan, eli kyllä se Jeesus sieltä tulee "elämänaikana", sillä elämä annetaan - mutta hieman eri muotoisena, kuin täällä joku nikottelee siitä viipymisestä.

      Itselleni Jeesuksen tulo on juuri minun sukupolveni aikana, siis kun se aika päättyy, se oli kohdaltani se sukupolveni. Ei ollenkaan vaikeeta.

    • 1234567---

      Herran tulemus on lähellä ? No sitä suuremmalla syyllä tulee julistaa kolmannen enkelin varoitus-sanomaa, mutta aika hiljaista.

    • Jeesus.palaa.takaisin

      Raamatun tuntevalla on tietoa enemmän kuin maailmanmielinen ihminen ymmärtää.
      Hengelliset asiat on käsitettävä hengellisesti mutta sitä ei pilkkaajat ymmärrä koska heillä ei ole syvempää tietoa hengellisistä asioista.
      Ihminen on ruumis mutta myös hengellinen olento. Niitä alkeita ei enää tarvinne opettaa. Ihminen voi olla hengellisesti kuollut vaikka hänessä on henki ja ruumis.

      Room 8:17 "Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia".

      Pilkkaamiset kohdistuu suoraan Jumalaan, ei uskovaan koska usko tulee Jumalalta. Uskova on Jeesuksen sovintoveren alla suojattu eikä pilkkaaja ymmärrä mitä hän tekee.
      Pilkka korkeintaan paaduttaa lisää uskosta osattoman omaa sielua syvempään pimeyteen.
      Se kertoo vain herjaajien sydämen tilasta ja tietämättömyydestä, kovuudesta ja vihasta Jumalaa ja häneen uskovaa ihmistä kohtaan. Herjaamiset kertoo siitä miten pimeitä voi ajatukset olla ilman Jumalalta tulevaa valoa ja armon tuntemusta saatanan opetuslapsena. Sen kaltaisen paikka on kerran itkua ja parkua täynnä jos ei tehdä parannusta omassa elämässä. Se on paikka johon ei kenenkään soisi joutuvan koskaan.
      Jumala koettelee sydämet. Häntä ei saa olemattomaksi kenenkään epäusko tai kieltäminen. Hän on ja hän tulee ajallaan, Herran edessä on tuhat vuotta kuin yksi päivä ja yksi päivä kuin tuhat vuotta. (2Piet. 3:8)

    • UhkailevaKiliasmi

      On julmuutta jatkuvasti levittää kiliasmi-harhaoppia. Moni helluntaiuskonnonuhri on elänyt epätäydellisen elämän,pyrkien "ollemaan valmis", pelätessään "Jeesuksen tulemusta hetkellä millä hyvänsä". Joskus aikoinaan ennusteleminen oli rikos, niin sen pitäisi olla edelleenkin. Niin paljon häikäilemättömät uskontohuijarit ovat Jeesuksen toisella tulemuksella vedättäneet herkkäuskoisia uskovia.

      Jeesus ensinnäkään ei tule maan päälle ennenkuin Karitsan Häiden / Vaivan ajan jälkeen. Nk. Tempaus- (kiliasmi-oppi) ei opeta muuta kuin, että Jeesus ensin, korkealla Taivaalla näkyvänä, tulee "tempaisemaan meidät luokseen pilviin". Siellä, pilvien takana, jossain on Taivasten valtakunta jossa pelastetut viettävät juhlaa yhdessä Kristuksen kanssa. Vasta tämän, Karitsan Häiden jälkeen Jeesus palaa maanpäälle, tuolloin juutalaiset tunnustavat Hänet Kuninkaakseen.

      Väärinkäytettynä tämä kiliasmi on harhaoppi, kunnes se todistaa itse itsensä.

      Sana "pian" on käännöskukkanen. Tarkka käännös lauseesta "Minä tulen pian", tarkoittaa: "pikaisesti, yhtäkkiä".

      • 1234567---

        Kuinka kauan taivastenvaltakunnassa, sinun näkemyksesi mukaan ? Pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa.


      • TaivaanSiniMääränpää
        1234567--- kirjoitti:

        Kuinka kauan taivastenvaltakunnassa, sinun näkemyksesi mukaan ? Pelastuneet adventistit ovat 1000-vuotta taivaassa.

        Minulla on tästä asiasta vanha helluntailainen opetus, että Karitsan Häät / Vaivan aika kestävät 7 vuotta. Tämän ajan temmatut uskovat ovat Taivaassa.

        Kun nämä 7 vuotta ovat kuluneet, Jeesus palaa uskovineen takaisin maan päälle ja alkaa 1000 vuotinen rauhan aika maanpäällä.

        En tiedä onko kaikkien tempaukseen osallistuneiden pakko palata maan päälle. Itse mieluiten jäisin kokonaan Taivaaseen. No, ehkä haluaisin turistina käydä täällä vilkaisemassa entisiä kotikulmiani, mitä jumalattomat saivat aikaan kun oikein kunnostautuivat.

        Avaruus:
        https://www.youtube.com/watch?v=9neDIowyhaA
        .


      • 1234567---
        TaivaanSiniMääränpää kirjoitti:

        Minulla on tästä asiasta vanha helluntailainen opetus, että Karitsan Häät / Vaivan aika kestävät 7 vuotta. Tämän ajan temmatut uskovat ovat Taivaassa.

        Kun nämä 7 vuotta ovat kuluneet, Jeesus palaa uskovineen takaisin maan päälle ja alkaa 1000 vuotinen rauhan aika maanpäällä.

        En tiedä onko kaikkien tempaukseen osallistuneiden pakko palata maan päälle. Itse mieluiten jäisin kokonaan Taivaaseen. No, ehkä haluaisin turistina käydä täällä vilkaisemassa entisiä kotikulmiani, mitä jumalattomat saivat aikaan kun oikein kunnostautuivat.

        Avaruus:
        https://www.youtube.com/watch?v=9neDIowyhaA
        .

        Itse näen hyvin selvästi eri tavalla. Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa, eikä, Karitsan häitä taivaassa, jotka kestäisivät 7-vuotta.
        Salaista tempausta ei tule olemaan ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiisssa, ja elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus vie heidät 1000-vuodeksi taivaaseen. Ei taivahassa kuolonvaaraa, ei kyyneleitä, yötäkään.
        Maa on hiljainen ja rauhaisa 1000-vuotta, koska kaikki jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna sen 1000-vuotta.
        1000-vuoden jälkeen on jumalattomilla tuomion ylösnousemus. Tuli tekee heistä lopun.

        Tämän jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan pelastetuille, jossa vanhurskaus asuu.


      • mummikainuusta
        1234567--- kirjoitti:

        Itse näen hyvin selvästi eri tavalla. Raamattu ei tunne 7-vuotista vaivanaikaa, eikä, Karitsan häitä taivaassa, jotka kestäisivät 7-vuotta.
        Salaista tempausta ei tule olemaan ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesus toisessa tulemisessaan herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiisssa, ja elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus vie heidät 1000-vuodeksi taivaaseen. Ei taivahassa kuolonvaaraa, ei kyyneleitä, yötäkään.
        Maa on hiljainen ja rauhaisa 1000-vuotta, koska kaikki jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna sen 1000-vuotta.
        1000-vuoden jälkeen on jumalattomilla tuomion ylösnousemus. Tuli tekee heistä lopun.

        Tämän jälkeen Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan pelastetuille, jossa vanhurskaus asuu.

        Olen samaa mieltä, että salaista tempausta ei tule olemaan. Tämä oppi on aika uusi. 1700-luvulle asti uskottiin vaivanajan lopulla tapahtuvaan Jeesuksen toiseen tulemiseen, jolloin Hän tuhoaisi myös antikristuksen. Tämä salainen tempaus-oppi on minusta vaarallinen, koska silloin ei ehkä tunnisteta antikristusta. Näyttää myös siltä, että tähän oppiin tuntuu liittyvän opetus, että tulee suuri herätys ennen Jeesuksen tuloa. Raamattu taitaa puhua kylläkin eksytyksistä, joita ei nyt oteta todeksi, koska näissä eksytyksissä puhutaan Jeesuksesta ja tapahtuu ihmeitä. No, näinhän Raamattu kertookin eksytyksien ilmenevän.

        http://bibelfokus.se/fi/ennen_vaivanaikaa-opin #pre

        Toivottavasti linkki toimii. Siellä on aika selkeästi kerrottu näistä asioista.
        Tiedän, että on vaikea uskoa, että onkin väärässä tässä asiassa. Muutama vuosi sitten uskoin itse tähän salaiseen tempaukseen. Kun luin enemmän Raamattua, huomasin, ettei tuokaan oppi kestänyt Raamatulla arviointia.


      • mummikainuusta kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että salaista tempausta ei tule olemaan. Tämä oppi on aika uusi. 1700-luvulle asti uskottiin vaivanajan lopulla tapahtuvaan Jeesuksen toiseen tulemiseen, jolloin Hän tuhoaisi myös antikristuksen. Tämä salainen tempaus-oppi on minusta vaarallinen, koska silloin ei ehkä tunnisteta antikristusta. Näyttää myös siltä, että tähän oppiin tuntuu liittyvän opetus, että tulee suuri herätys ennen Jeesuksen tuloa. Raamattu taitaa puhua kylläkin eksytyksistä, joita ei nyt oteta todeksi, koska näissä eksytyksissä puhutaan Jeesuksesta ja tapahtuu ihmeitä. No, näinhän Raamattu kertookin eksytyksien ilmenevän.

        http://bibelfokus.se/fi/ennen_vaivanaikaa-opin #pre

        Toivottavasti linkki toimii. Siellä on aika selkeästi kerrottu näistä asioista.
        Tiedän, että on vaikea uskoa, että onkin väärässä tässä asiassa. Muutama vuosi sitten uskoin itse tähän salaiseen tempaukseen. Kun luin enemmän Raamattua, huomasin, ettei tuokaan oppi kestänyt Raamatulla arviointia.

        Mummikainuusta: "Muutama vuosi sitten uskoin itse tähän salaiseen tempaukseen. Kun luin enemmän Raamattua, huomasin, ettei tuokaan oppi kestänyt Raamatulla arviointia."

        Kainuun mummi. Jos sopii annan sinulle linkit arvioitavaksesi.

        https://www.google.fi/search?q=defending pre trib rapture

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15205725/herran-tulemus-on-lahella#comment-93090509


    • rrebs

      Ilm 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."

      Eikö näiden kahden pidä tulla ennen Jeesusta.

      • 1234567---

        Voe mahoton, nehän ovat profeetallisia vuosia. Säkkipukuiset todistajat ovat Vanha ja Uusitestamentti, jota profetoitiin 1260 vuoden ajan, jolloin Raamatut olivat Latinan kielisiä, ja Rooman kirkon hallitsemia. 1260-vuotta kesti pimeä keskiaika, joka samaistuu 3,5 vuotena, 42 kuukautena, aikana, kahtena aikana ja puoliaikana, jotka kaikki tekevät profeetallisina aikoina samat 1260 vuotta, erillisinä ja yhtenäisinä. Tämä profetallinen aikajakso oli Ranskan vallankumouksen aikaa, jolloin paavilta otettiin valta pois, mutta vainoa kesti Lutherin päiviin asti.
        Kannattaa lukea kirkkohistoriaa.


      • jkjhiyutrfg
        1234567--- kirjoitti:

        Voe mahoton, nehän ovat profeetallisia vuosia. Säkkipukuiset todistajat ovat Vanha ja Uusitestamentti, jota profetoitiin 1260 vuoden ajan, jolloin Raamatut olivat Latinan kielisiä, ja Rooman kirkon hallitsemia. 1260-vuotta kesti pimeä keskiaika, joka samaistuu 3,5 vuotena, 42 kuukautena, aikana, kahtena aikana ja puoliaikana, jotka kaikki tekevät profeetallisina aikoina samat 1260 vuotta, erillisinä ja yhtenäisinä. Tämä profetallinen aikajakso oli Ranskan vallankumouksen aikaa, jolloin paavilta otettiin valta pois, mutta vainoa kesti Lutherin päiviin asti.
        Kannattaa lukea kirkkohistoriaa.

        Höpö, höpö!


      • JohanneksenSanoma

        Raamatun ennustuksien toteutumisen järjestys, esim. Johanneksen saamassa ilmestyksessä, ei välttämättä tapahdu siinä samassa, kronologisessa järjestyksessä, missä ne ovat Raamattuun tai esim. Ilmestyskirjaan kirjattu.

        Voivat tapahtua siinä järjestyksessä mutta eivät välttämättä, sillä kysymys on näystä, jossa näkyi paljon Johannekselle käsittämätöntä.

        Johannes joutui kuvaamaan näkemiään tämän päivän sotatapahtumia ja esim. aseita 1900 vuoden takaisen ihmisen kuvakielellä.

        Johannes muuten oli ainoa apostoli joka kuoli luonnollisesti.

        Hän eli hyvin vanhaksi ja kun häntä vuoteella kannettiin kristittyjen kokouksiin, hän siunasi heitä käsillään ja sanoi:"Lapsukaiset, muistakaa aina rakastaa toinen toisianne!" 🌹


      • 1234567---
        jkjhiyutrfg kirjoitti:

        Höpö, höpö!

        Jos et ymmärrä, niin eihän sitä voi muuta vastata kuin höpö, höpö, ja siihen se jää.


      • dtion
        1234567--- kirjoitti:

        Jos et ymmärrä, niin eihän sitä voi muuta vastata kuin höpö, höpö, ja siihen se jää.

        Ei tuollaista sepustusta tarvitse kenenkään ymmärtääkään.


      • 1234567---
        dtion kirjoitti:

        Ei tuollaista sepustusta tarvitse kenenkään ymmärtääkään.

        Monet eivät tutki asioita syvällisemmin, niin ei ihme jos eivät ymmärrä.


    • Eikiitosjeesus

      Jos herra tulee niin toivottavasti käyttää kortsua ettei käy vahinkoa niin kuin Marian kanssa pari tuhatta vuotta sitten.

    • Kirjakääröt

      Hebr.10:7 Biblia (1776). Silloin minä sanoin: katso, minä tulen, (Raamatussa on minusta kirjoitettu,) että minun pitää tekemän sinun tahtosi, Jumala.

    • vakava-asia-se-on

      Kyllähän se pian on. Sitä ennen voi kuitenkin kellä vaan päättyä oma taival ja armon aika on sitten ohi. Vain Jumalan armosta voit saada syntisi anteeksi ja muuttaa tapasi asenteesi.
      Synti on sellainen, joka tuhoaa ihmisen. Siksi katukaa tekojanne ja pyytäkää anteeksi syntinne yritäkää hylätä synti , rukoillen siihen voimia.
      Syntiä ei ole pakko tehdä. Ei mikään pakko. Se on vaan se paholainen joka ihmistä syntiin sitoo.
      Mutta Herran tulemus on varmaa. Kaikki muukin on tapahtunut kuten on ennustettu. Myös tapahtuu loppuun asti kaikki, mitä kuuluukin.
      Olkaa varovaisia. Pahuus tulee mutta voi sitä kurjaa, kenen kautta sen pitää tulla.
      Nämä ihmiset ovat todella pahassa tilanteessa.

    • Hirviää

      Pedon merkki ainakin on jo täällä. Suomessakin joillakin on jo mikrosiru kädessään, ihon alla. Jossain vaiheessa kaikki maksaminen tapahtuu mikrosirun kautta. Tapetaanko ne jotka ei suostu ottamaan sitä vai mitä, aika näyttää. Mutta joka sen ottaa, ei voi pelastua Taivaaseen. Auta meitä Herra!

      • Tarpee

        Huoh... kyllä ihminen voi olla sekasin :( mikähän tulkinta tää oli niistä 138 kpl??


      • 1234567---

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . . Jumalan merkki on sapatti.

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903 Ilm.22:14. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olisi, ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.


    • harriveijonen

      Ei vain aikoja vaan TAPAHTUMATKIN TIEDETÄÄN!!!


      TAPAHTUMAT ENNEN YLÖSOTTOA ENNALTATIEDETÄÄN HYVIN

      Ylösotto ei tule meille yllätyksenä, sillä edeltäviä tapahtumia tiedetään hyvin:

      1. Ennustus on sen laatuinen kuin olisi viimeinen vuosi armotalouskaudessa. Pian olisi korkea aika sen toteutua.

      2. Pitää sitoa ylösotto valerauhan tuloon niinkuin vain minä olen tehnyt!

      3. Tapahtuu luopumuksen huippu kuten sukupuolineutraalin avioliittolain hyväksyminen

      tai Israelin maan jakamisen hyväksyminen kristikunnassa.

      4. Luopumuksen huippu laukaisee Antikristuksen tulon.

      5. Sopimiseksi ei riitä esimerkiksi 15. 1. 2017 ulkoministerien päätös vaan myöhemmin tuleva sopimus,

      jossa Israel ja Antikristus ovat mukana ja sovitaan myös Jerusalemista.

      6. Putin putoaa milloin putoaa tai siis joku raivaa tietä Antikristuksen tulolle.

      7. Gorban valtaan tulo eli Antikristus tulee kun aika on.

      8. Antikristuksen tulosta varmistuu se, että hän on viimeinen suuri Antikristus ja lopun profetian loppusarja toteutuu.

      9. Siinä sivussa tulisi myös sanomani suuri hysteerinen herätys ja rynnistys näille sivuille.

      10. "Katso Ylkä tulee, lähtekää Häntä vastaan" -huutajia esiintyy. 1986 aloittamani huuto yleistyy.

      11. Jo aikaisemmin kirjoitin, että Antikristus alkaa hioa rauhaa Lähi-Itään.

      12. Rauha valmistuisi aikaisintaan tammikuun 15. 2021, viimeistään 2000 vuotta Kristuksen kuolemasta.

      13. Pimeimmät ylistävät saavutettua "rauhaa" sanoen nyt on rauha ja turvallisuus.

      14. Seurakunnan lähtö yläilmoihin toteutuu noin viikko valerauhan teon jälkeen.

      Harri Veijonen 1986-2017.

      Kommentti: Tuskin kukaan muu on koskaan tarjonnut vastaavaa "pelastussanomaa", viimeinenkin ehtii ensimmäiseksi!


      HOME http://wwnet.fi/users/veijone/.

      • Hei_me_lennetään_taas

        "14. Seurakunnan lähtö yläilmoihin toteutuu noin viikko valerauhan teon jälkeen."

        Uusilla Super Horneteillako? Ei mikään ennustus, koska Trumpilta sekin lipsahti jo etukäteen.


    • Kliimaksi

      Herra tulee!
      8====D ~~ ~
      😄

      • glitoris.maximanus

        Oi herra, ota kaikki! Ota kaikki!!!


    • harriveijonen

      MIKSI ANNATTE TIETÄMÄTTÖMIEN JOHDATTAA ITSEÄNNE?

      Normaalissa elämässäkin kysytään asiantuntijoilta. Mutta mikä on tilanne hengellisellä rintamalla?
      Kävin juuri katsomassa keskustelua https://keskustelu.suomi24.fi/t/15205725/herran-tulemus-on-lahella

      "Mutta kuinka lähellä se on?
      1 vuoden 10 vuoden 100 vuoden vai 1000 vuoden kuluttua.
      Ainoastaan väärät profeetat uskaltavat.. joko tietättömänä raamatun totuudesta tai jonkun oman edun tavoittelun takia laittaa päivämääriä vastoin raamatun totuutta."

      Vastasin sinne, ettei tiedetä ainoastaan aikoja vaan jopa TAPAHTUMAT! Niinkuin olen antanut "viimeiset tapahtumat" ja ennen "valerauhaa ylösottoineen".

      Meikäläistä tuo aloittaja, tietämätön "vaikka 1000 vuoden päästä", nimittää vääräksi profeetaksi. Kuitenkin juuri minä olen tähän astikin tiennyt tapahtumia parhaiten, Harri Veijosen profetiat, http://wwnet.fi/users/veijone/profetiat.htm Ennustussarjani kohti Jerusalemin valerauhaa ylösottoineen toteutuu silmiemme edessä ja vääjäämättä. Kuitenkin suuri lauma ja jopa Helluntailaisten ryhmässä seuraa tuota aloittajaa, tietäväisintä vääräksi profeetaksi haukkujaa ja älytöntä höpöttäjää "vaikka 1000 vuoden päästä". Samaa minua vastaan kirjoitti jo joku luterilainen nuori paikallislehdessä 1980-luvulla, mutta että helluntailaisetkin ovat tietämättömiensä johdolla tulleet vähäjärkisiksi! Merkillistä auktoriteettien pelkoa. Eivätkö he olekin juuri kirkkokuntien johtomiehiä, jotka eniten vastustavat opetustani! Lopettakaa profeetallisessa pimeydessä vaeltaminen!

      Harri Veijonen

      http://wwnet.fi/users/veijone/

      • lopetahörhöily

        Luuletko sinä ihan vakavalla mielellä, että Mihail Gorbatšov tulee takaisin valtaan? Sinun ennustuksillesi ei voi kuin nauraa, sen sanon tässä rehellisesti ja rakkaudella.


      • ViaDia112000

        Aloittajakin on täysin tietoinen ajanmerkeistä ja raamatun ilmoituksesta viimeisienaikojen tapahtumien seuraamisesta ja että meille on annettu ymmärrystä tutkia ajanmerkkejä.
        Voidaan niiden perusteella totisesti sanoa.
        Herran tulemus on lähellä.
        Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kuin Jumala yksin..ei edes Poika.
        Eli kaikki päivämäärien ja vuosien ennustajat ovat jo alunalkaen raamatun mukaan vääriä Profeettoja jotka eivät noudata raamatun totuutta.
        Jehovan Todistajat Mormonit ja muut väärät protoijat ovat todistetusti pois poikenneet totuudesta.


      • NjietGorba
        lopetahörhöily kirjoitti:

        Luuletko sinä ihan vakavalla mielellä, että Mihail Gorbatšov tulee takaisin valtaan? Sinun ennustuksillesi ei voi kuin nauraa, sen sanon tässä rehellisesti ja rakkaudella.

        Gorba ei ole antikristus. Antti on ihan toista lajia huijari.


    • Sitkeä.sissi

      Harri on kaikista ennustajista ehdoton ykkönen. Erittäin tuottoisa eikä lannistu 100% epäonnistumistasostaan huolimatta. Hänen viihdekertoimensa on sen sijaan huippuluokkaa.

      Miten muuten tämä sopii yhteen Jeesuksen väitetyn jumaluuden kanssa: "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kuin Jumala yksin..ei edes Poika."

      • valhetta-raamatussa

        No joi mut toi osa raamatusta onki paskaa ja valheellinen lisäys
        taas joku saarnas mies on yrittäny laittaa sanoja Jeesuksen suuhu
        ei onnistu


      • valhetta-raamatussa kirjoitti:

        No joi mut toi osa raamatusta onki paskaa ja valheellinen lisäys
        taas joku saarnas mies on yrittäny laittaa sanoja Jeesuksen suuhu
        ei onnistu

        mikä on totuus ?


    • Kannatan Nostradamuksen aikamääritystä 2800 jkr.

    • Käsitteet.selviksi

      Herran tulemus lähellä? Tarkoitatko Jumalaa? Jos tarkoitat Jeesusta, niin Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.

      • Kumma.tyyppi

        Jos sun isäs on / oli ihminen, etkö sinä hänen poikanaan / tyttärenään ole ihminen vaan ainoastaan "poika"?

        Eräillä täällä on joku ihan muu jumala kuin kristityillä. 😁


      • Jeesus.oli.äpärä

        Jeesus nyt ei ole edes jumalan pojanpoika tai talonpoika! Maria huorasi Joosefilta salaa ja kehitti tarinan, jonka tuo onneton mies uskoi. Tai ei uskonut, mutta ei välittänyt.


    • harriveijonen

      VUOSI 6000 VASTA 2024?
      2024 is year 6000 since Creation according to Johannes Kepler, who was the founder of modern astronomy.
      2024 on vuosi 6000 luomisesta Johannes Keplerin mukaan, joka oli modernin tähtitieteen perustaja.
      KOMMENTTI: "Yksi päivä on Herralle kuin tuhat vuotta". Selitykseni tuohon raamatunkohtaan taitaa toteutua tarkalleen. Juuri 6000 vuotta Aadamin (maailman?) luomisesta, kun alkaa maan päällä Kristuksen tuhatvuotinen aika. Senhän osoitin keihäällä jo 1972 heittäessäni ennätyksekseni jääneen 60.00!
      Jumalan apostoli Niilo Yli-Vainio kirjoitti, että Messiaan näkyvä paluu tapahtuu 2000 jKr. (Yö ilman unelmia). Nyt luin netistä, että Keplerin mukaan vuosi 6000 on vasta 2024. Ilmeisesti silloin alkaa Messiaan tuhatvuotinen aika. Seurakunta temmataan heti Jerusalemin valerauhan jälkeen ehkä tammikuussa 2021. http;//wwnet.fi/users/veijone/
      Harri Veijonen


      ÄLKÖÖN OLKO TEILTÄ SALASSA

      2.Pietarin kirje: 3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
      Ei tässä puhuta, että Jumala salaisi meiltä tuhatvuotislaskelmaa vaan sitä juuri tarkoittaa "yksi päivä kuin tuhat vuotta". Raamatussa on selvät kahden vuosituhannen periodit, ja vuonna 6000 Aadamista alkaa seitsemäs vuosituhat, joka on Messiaan tuhatvuotinen valtakunta.
      Hebrealaiskirje: 4:9 Niin on Jumalan kansalle sapatinlepo varmasti tuleva.
      Totisesti Tuhatvuotinen valtakunta, sapatinlepo, on alkamassa mitä ilmeisemmin vuonna 2024! Ja ylösotto, valerauha ylösottoineen jo 1335 päivää aikaisemmin. Halleluja, Aamen!

      • antiveijone

        Miksi siirtelet kaiken aikaa päivämääriäsi eteenpäin? Kun joku tempaus ei tapahdu tai messias ilmesty, päivämäärän siirtoko ratkaisee asian? Miksi et myönnä että hmm ok, tässä kohtaa olin aivan väärässä. Tehtaat tuuppaa vaan paskaa mutta Jeesus ei tuu koskaan.


      • antiveijone kirjoitti:

        Miksi siirtelet kaiken aikaa päivämääriäsi eteenpäin? Kun joku tempaus ei tapahdu tai messias ilmesty, päivämäärän siirtoko ratkaisee asian? Miksi et myönnä että hmm ok, tässä kohtaa olin aivan väärässä. Tehtaat tuuppaa vaan paskaa mutta Jeesus ei tuu koskaan.

        Antiveijone. Varmaa on, että Jeesus palaa kolmantena/seitsemäntenä päivänä/vuosituhantena. Kalenterimme perustuu Jeesuksen syntymään. Sen mukaan olemme 3. vuosituhannessa. Siksi en näe Jeesuksen paluuseen liittyvälle tempaukselle (the rapture) ajallista estettä.

        https://www.google.fi/search?q=the rapture of the church

        Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        KAAVA

        Lasken tempauksen takarajavuoden: 1948 (Israel-valtio, viikunapuu-vertaus) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (70. vuosiviikko, vaivanaika) = 2021.

        RAAMATTU

        Matt:
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

        Ps. 90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

        Dan:
        9:24 Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi; silloin luopumus päättyy, ja synti sinetillä lukitaan, ja pahat teot sovitetaan, ja iankaikkinen vanhurskaus tuodaan, ja näky ja profeetta sinetillä vahvistetaan, ja kaikkeinpyhin voidellaan.
        9:25 Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa; ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa, niin se jälleen rakennetaan toreinensa ja vallihautoinensa, mutta keskellä ahtaita aikoja.
        9:26 Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty.
        9:27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

        Biblia (1776) Mark. 13:19 Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        TOIVO

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • Antiveijone
        yurki1000js kirjoitti:

        Antiveijone. Varmaa on, että Jeesus palaa kolmantena/seitsemäntenä päivänä/vuosituhantena. Kalenterimme perustuu Jeesuksen syntymään. Sen mukaan olemme 3. vuosituhannessa. Siksi en näe Jeesuksen paluuseen liittyvälle tempaukselle (the rapture) ajallista estettä.

        https://www.google.fi/search?q=the rapture of the church

        Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        KAAVA

        Lasken tempauksen takarajavuoden: 1948 (Israel-valtio, viikunapuu-vertaus) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (70. vuosiviikko, vaivanaika) = 2021.

        RAAMATTU

        Matt:
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

        Ps. 90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

        Dan:
        9:24 Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi; silloin luopumus päättyy, ja synti sinetillä lukitaan, ja pahat teot sovitetaan, ja iankaikkinen vanhurskaus tuodaan, ja näky ja profeetta sinetillä vahvistetaan, ja kaikkeinpyhin voidellaan.
        9:25 Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa; ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa, niin se jälleen rakennetaan toreinensa ja vallihautoinensa, mutta keskellä ahtaita aikoja.
        9:26 Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty.
        9:27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

        Biblia (1776) Mark. 13:19 Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        TOIVO

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Jaa, sinäkin näytät uskovan tuohon tempaukseen. Hyvää päivää vaan sinullekin! :D


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Antiveijone. Varmaa on, että Jeesus palaa kolmantena/seitsemäntenä päivänä/vuosituhantena. Kalenterimme perustuu Jeesuksen syntymään. Sen mukaan olemme 3. vuosituhannessa. Siksi en näe Jeesuksen paluuseen liittyvälle tempaukselle (the rapture) ajallista estettä.

        https://www.google.fi/search?q=the rapture of the church

        Biblia (1776) 1Tess. 4:17 Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc

        KAAVA

        Lasken tempauksen takarajavuoden: 1948 (Israel-valtio, viikunapuu-vertaus) 80 (ihmisen ikä max) - 7 (70. vuosiviikko, vaivanaika) = 2021.

        RAAMATTU

        Matt:
        24:30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
        24:31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
        24:32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
        24:33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
        24:34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

        Ps. 90:10 Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

        Dan:
        9:24 Seitsemänkymmentä viikkoa on säädetty sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi; silloin luopumus päättyy, ja synti sinetillä lukitaan, ja pahat teot sovitetaan, ja iankaikkinen vanhurskaus tuodaan, ja näky ja profeetta sinetillä vahvistetaan, ja kaikkeinpyhin voidellaan.
        9:25 Ja tiedä ja käsitä: siitä ajasta, jolloin tuli se sana, että Jerusalem on jälleen rakennettava, voideltuun, ruhtinaaseen, asti, on kuluva seitsemän vuosiviikkoa; ja kuusikymmentäkaksi vuosiviikkoa, niin se jälleen rakennetaan toreinensa ja vallihautoinensa, mutta keskellä ahtaita aikoja.
        9:26 Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty.
        9:27 Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin; ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä. Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

        Biblia (1776) Mark. 13:19 Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        TOIVO

        Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Toisessa tulemisessaan Jeesus vie omansa 1000-vuodeksi taivaaseen. Siis, Jeesus ei ole 1000-vuotta omiensa kanssa maan päällä, vaan taivaassa.


      • Antiveijone kirjoitti:

        Jaa, sinäkin näytät uskovan tuohon tempaukseen. Hyvää päivää vaan sinullekin! :D

        Kiitos Antiveijone. Hyvää päivää sinullekin. Raamattuun kandee luottaa. Jumalan VIHA ei tule kohdistumaan Hänen lapsiinsa, vaan Jaakobiin ja jumalattomaan maailmaan.

        1Tess:
        5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä VIHAAN, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

        Sef. 1:15 Vihan päivä on se päivä, tuskan ja ahdistuksen päivä, häviön ja hävityksen päivä, pimeyden ja synkeyden päivä, pilven ja sankan sumun päivä,

        Aam. 5:18 Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus -

        Jooel 2:11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

        Jer. 30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.

        Room:
        9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
        9:28 Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        HUOMIOITAVAKSI

        Jumalan lapset tullaan tempaamaan turvaan ennen vaivanaikaa. Samoin nostettiin Nooan perhe turvaan vedenpaisumuksen ylle. Selvää on, ettei Jumalan viha kohdistu Hänen lapsiinsa. Sen sijaan saatanan viha on kohdistunut heihin kautta aikain. "Ei mitään uutta auringon alla."

        https://www.youtube.com/results?search_query=christian persecution


      • kun.tuonkin.näkis
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Antiveijone. Hyvää päivää sinullekin. Raamattuun kandee luottaa. Jumalan VIHA ei tule kohdistumaan Hänen lapsiinsa, vaan Jaakobiin ja jumalattomaan maailmaan.

        1Tess:
        5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä VIHAAN, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

        Sef. 1:15 Vihan päivä on se päivä, tuskan ja ahdistuksen päivä, häviön ja hävityksen päivä, pimeyden ja synkeyden päivä, pilven ja sankan sumun päivä,

        Aam. 5:18 Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus -

        Jooel 2:11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

        Jer. 30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.

        Room:
        9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
        9:28 Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        HUOMIOITAVAKSI

        Jumalan lapset tullaan tempaamaan turvaan ennen vaivanaikaa. Samoin nostettiin Nooan perhe turvaan vedenpaisumuksen ylle. Selvää on, ettei Jumalan viha kohdistu Hänen lapsiinsa. Sen sijaan saatanan viha on kohdistunut heihin kautta aikain. "Ei mitään uutta auringon alla."

        https://www.youtube.com/results?search_query=christian persecution

        Voi hyvää päivää mitä satuja kertoilet, tempauksineen ja vaivoineen.


      • kun.tuonkin.näkis kirjoitti:

        Voi hyvää päivää mitä satuja kertoilet, tempauksineen ja vaivoineen.

        Kuntuonkinnäkis. En vedä omasta hatustani. ZEKKAA:
        http://www.mahdollisuus.fi/


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Kiitos Antiveijone. Hyvää päivää sinullekin. Raamattuun kandee luottaa. Jumalan VIHA ei tule kohdistumaan Hänen lapsiinsa, vaan Jaakobiin ja jumalattomaan maailmaan.

        1Tess:
        5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä VIHAAN, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
        5:10 joka on kuollut meidän edestämme, että me, valvoimmepa tai nukuimme, eläisimme yhdessä hänen kanssaan.

        Sef. 1:15 Vihan päivä on se päivä, tuskan ja ahdistuksen päivä, häviön ja hävityksen päivä, pimeyden ja synkeyden päivä, pilven ja sankan sumun päivä,

        Aam. 5:18 Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus -

        Jooel 2:11 Ja Herra antaa äänensä jylistä sotajoukkonsa edellä, sillä ylen lukuisa on hänen väkensä, sillä väkevä on hänen käskynsä täyttäjä, sillä suuri on Herran päivä ja sangen peljättävä; kuka voi sitä kestää?

        Jer. 30:7 Voi! Suuri on se päivä, ei ole sen kaltaista. Se on Jaakobille ahdistuksen aika, mutta hän on pelastuva siitä.

        Room:
        9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
        9:28 Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        HUOMIOITAVAKSI

        Jumalan lapset tullaan tempaamaan turvaan ennen vaivanaikaa. Samoin nostettiin Nooan perhe turvaan vedenpaisumuksen ylle. Selvää on, ettei Jumalan viha kohdistu Hänen lapsiinsa. Sen sijaan saatanan viha on kohdistunut heihin kautta aikain. "Ei mitään uutta auringon alla."

        https://www.youtube.com/results?search_query=christian persecution

        Ei temmata Jumalan lapsia turvaan, ennen vaivanaikaa. Jumalan omat joutuvat viimeisiin vainoihin, pedon viha kohdistuu Jumalan lapsiin. Peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi, ennen Jeesuksen toista tulemista. Silloin vainoojina ovat peto ja pedon tyttäret. Näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Jumalan viha tulee kohdistumaan pedon kumartajia kohtaan. Kolmas enkeli varoittaa pedosta ja merkistä.


    • Holymessage

      Jeesuksen paluu odotus alkoi sen jälkeen kun Hän oli mennyt taivaaseen. Jos Jeesus syntyi vuonna nolla niin pitää lisätä vielä hänen elinaikansa noin 33 vuotta.
      Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
      Denari oli kahden päivän palkka.

    • Vai.kuinka

      Mistä huomaa jeesuksen tulemisen, siitäkö kun hän ilmoittaa tulleensa nii millä hän sen todistaa jos ei pysty todistamaan ?

    • Näin.ymmärrän

      Väittävät poika tulee kun maa on kaaoksessa, ihmiskunta elää tällä hetkellä historiansa parasta aikaa jokaisella mittapuulla mitattuna.

    • harriveijonen

      NIILO YLI-VAINIO: YÖ ILMAN UNELMIA:<p>

      NÄKYVÄ PALUU VUONNA 2024 <br>

      JA SITÄ ENNEN ON VIELÄ VIHAN AIKA, JOKA KESTÄÄ 1335 PÄIVÄÄ<p></center>


      Niilo Yli-Vainio kirjassaan "Yö ilman unelmia" sivu 15 kirjoitti, että näkyvä paluu tapahtuu vuonna

      2000 jKr. ja sitä ennen on vielä vihan aika, joka kestää noin seitsemän vuotta.<p>

      Erinomaista opetusta tuon ajan ymmärryksen mukaan. Nythän on Johannes Keplerin avulla selvinnyt,

      että 6000 vuotta Aadamista toteutuu vasta vuonna 2024. "Ja sitä ennen on vielä vihan aika, joka kestää

      noin 7 vuotta", kirjoitti Niilo Yli-Vainio. Sen seitsemän vuotta hän oli löytänyt oikeasta kohdasta

      Daniel 9:27, mutta Danielin kirjan lopustahan selviää Karitsan häiden pituus 1335 päivää ja

      Daniel 9:27 ilmoittaa vain ylösottoa edeltävän tapahtuman "Jerusalemin valerauha".<p>

      "Yö ilman unelmia" alkaa olla ajankohtainen. Turha unelmoida mistään maan päällisestä enää!

      Karitsan häät alkavat tuota pikaa ilmeisesti tammikuussa 2021, kuitenkin "Jerusalemista sovittaessa".

      Onneksi oli Niilo Yli-Vainiokin auttamassa minua saamaan tarkan selityksen Jeesuksen paluusta!<p><br>
      http://wwnet.fi/users/veijone/

    • harriveijonen
    • Uskoa.saa

      Jeesus oli aikansa matkasaarnaaja Niilo Yli-Vainio, näitä saarnaajia tulee ja menee ihminen voi päässään kuvitella mitä vain.

    • Kivipelto12345673

      Se päivä on suuri ja peljättävä.
      Kansakunnat parkuvat.
      Miten on uskovien laita?
      Heidät korjataan talteen he pelastuvat.he jotka ovat puetut häävaatteisiin.
      Riittääkö minun lampussani öljy siihen saakka?
      Riittääkö uskoni siihen saakka?
      Minä uskon..auta minun epäuskoani.

    • harriveijonen

      OIKEAN "JEESUS TULEE" PROFETIAN TUNTOMERKKEJÄ

      "Jeesus tulee" profetiat aikamäärineen ovat yleensä huuhaata. Oikeassa profetiassa Herran tulemus liitetään oikeisiin

      tapahtumiin kuten Tuleva Lähi-idän rauhansopimus JA uskovien katoaminen, Daniel 9:27 aikamme paljastin: Jerusalemista

      sovittaessa Jeesus saapuu pilviin, Palestiina maan päälle JA seurakunta yläilmoihin. Totta tietenkin on, että pian myös

      tapahtumavuoden esittämisellä sitomatta vuotta tapahtumaan osutaan oikeaan, mutta sellaisista vuoden heitoista ei ole oikeaksi

      profetiaksi oikeaan osuessakaan. Oikeassa profetiassa aika tapahtumineen tiedetään noin viikon tarkkuudella.
      Toiseksi oikea ylösoton profetia sisältää myös perustelut Messiaan näkyvän paluun tuloajaksi ja löytää Danielin kirjan lopusta

      laskelman, millä ylösoton tulon ja näkyvän paluun tulon eroaika tunnistetaan.
      Kolmanneksi oikea profetia pyrkii selittämään muutkin ylösoton ympärillä tapahtuvat tapahtumat kuten "silloin kun pimeimmät

      ylistävät valerauhaa" (1 Tess 5:3) ja hyvä on osata tietää Temppelinkin tulemisesta vaikkapa vain hyvänä huonona selityksenä,

      ellei sitä tulekaan.
      Neljänneksi Antikristus sekä tulee että ilmestyy ensin ja mitä sillä tarkoitetaan. Tapahtumiin kuluu aikaa vielä vuosia,

      vaikka vain muutama. Oikea profetia ei heittele huuhaata eikä muutenkaan leiki Jeesuksen paluulla, joka pian on toteutunut!

      Tällä hetkellä uskotaan, että rauhaan ylösottoineen ei ole edes kolmea vuotta!
      Harri Veijonen
      Seurakunnan Tiedotuskeskus
      http://wwnet.fi/users/veijone/

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe