i30 1,6 turbo

Kauppakassi_vaihtoon

Onko kokemuksia. Kiinnostaa niin positiiviset, kuin negatiiviset. Jätetään trollit väliin eli vain jos on oikeasti tietoa.

9

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopoautoja saa myös ligieriltä tai vaikka microcarilta!

    • hnnnnntaiiii

      joo jätetään trollit väliin eli puhutaan suoraa asiaa. Jätä hyvä ihminen korealainen riisikulho ostamatta. noi hyundait on täyttä kuraa ja se siitä

    • IX35_4WD

      Heh, vai trollaaja käskee jättämään trollit väliin. Ei varmaan ole mitään omakohtaista kokemusta uusista korealaisista. Olen alkuperäinen kysyjä ja joo meni tuo tilanne jo ohi, mutta omistan yhden 4WD ix35:sen. On kyllä ollut varsin hyvä auto näyttää Hynyt pärjäävän hyvin noissa kestotesteissäkin. Tälläkin hetkellä on kolme autoa ja autoja ollut elämän aikana monia merkkejä. Väittäisin korealaisten olevan hinta-laatusuhteeltaan aivan kärkipäätä. VAG Groupin tuotteet ovat tähän asti ratsastaneet vanhojen aikojen hyvällä maineella, mutta nykyään järkevät ihmiset tajuavat pysyä erossa TSi ja DSG yhdistelmistä. Bemareista tykkään, mutta ovat julmetun kalliita ylläpitää ja nekin nykyään aika epäluotettavia. Volvot olivat aikoinaan hyvä pelejö.
      Mutta kaiken kaikkiaan jos haluaa luotettavan kohtuuhintaisen kulkupelin ja hyvän takuuturvan, niin kyllä Korealaiset ovat ihan ykkösvalinta. Autot valitsen ihan käyttötarkoituksen mukaan. Siksi kesäauto ei olekaan ns. järkevä valinta, Sen kun tarvitsee olla vain hauska.

      • mop737_iherb_alekoodi

        Eikös se i35 ole myynnistä poistunut? Mikä on nykyään hyvä valinta, Hyundai?
        Mikä on vähiten bensaa kuluttava Hyundai 4-vetomalli?

        Hyundai i30 = 7v takuu ilman KILOMETRIRAJAA; lisäksi ilmeisesti huollot kohtuuhintaisia(??)

        Muut Hyundai-mallit = 5v takuu, sekin ilman KILOMETRIRAJAA.

        Mutta miten takuu käytännös toimii? Onko Hyundai jo pitkäänkin tarjonnut 5v takuuksia vakuuksia?

        Katkeaako takuu pieneenkin lommoon, kuten Tesla-autoissa kuulemma käy?


      • Jonskuna

        Takuu tomii erinomaisesti vaihdatin mittariston digitaalinäytön segmentin särkyessää, Hynday on erinomainen auto jo takuunsa puolestakin. Parempia kuin japanin koslat. Nyt 6v hynday ajossa.


    • eimersuuHynyvaan

      Mä ajoin Getzillä 1,3 sen 400tkm... ilman mitään vikaa koskaan ja edellen olis ollut hyvä alustan ei koskan tarvinnut tehdä mitään laakista katsastuksesta aina läpi:)) ja nyt on taas uudempi hyny alla,,ja aina tulee olemaan,,jos voitan jack potissa 90mil ostan taas hynyn näin se vaan on<< Mä rakastan hynyyy se on mun kulta:)))

    • IX35_4WD

      Ix35:sen korvaa Tucson. Itselläni ollut tuollainen (ix 35) 4WD bensa, jo 6-vuotta. Uusi bensa 4WD on aika kallis ja koneena 1,6 turbo 177hp. Tuo vanha 2,0 vapari on 163/166hp vuosimallista riippuen ja siis hieman laiska, mutta ajaa asiansa. Ei myöskään mikään bensapihi, mutta onkin aika iso auto. Vetokyy riittää itselleni eli 1900kg. i 30 mallia ei taida saada 4WD versiona. Tosiaan sen verran positiiviset kokemukset on ollut tuosta ix 35:sta että meinasin vaimon auton vaihtaa tuohon vähän ajettuun 130 1,6 turbo malliin. TArjosivat vain vanhasta sen verran vähän, että jäi kaupat tekemättä.

    • Fykster79

      Jos ei kuluvia osia kuten jarrupalat lasketa. Niin ainoastaan takalasin pyyhkijän moottori lopetti toimimisen kun oli 365000 ajettu. En varmaan edes viitsi sitä korjata vaikka osat on kohtuu hintaisia. Ai niin diesel suodatin vaihdettiin viimevuonna , maksoi reilusti alle kaksisataa.
      Turbojahan noihin on kuulemma vaihdettu mutta sen saa tehtyä max 500€ kun itse tilaa osat.

    • 338

      200tkm 2013 mallin i30 1.6crdi Hynyllä. Akku, jarrupalat/levyt. Muuten normaalit merkkihuollot. Hinta noin 300-450€ 30tkm välein.

      Aina ilman huomautuksia katsastus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe