Olli Kalajoki

onkohyvä

Minkälainen ennustaja on?

533

7013

    Vastaukset

    • SäästäHöpöttäjä

      Minä luulin, että hän on lähinnä erikoistunnut höpöttämään säästä.

    • jotainmielipidettä

      Mukava , persoonallinen ja varmaankin mieleenpainuva käynti jos käy juttelemassa hänen kanssaan. Blogissaan sujuva kirjoittaja , mutta jotain riitaisia kannanottoja alkoi olla siellä liikaa.
      Originelli ihminen jokatapauksessa, oletan.

      • Aboriginelli

        Eikai noita sepustuksia blogeiksi voi kutsua. Olematon kielentuntemus ja kielioppi täysin tuntematon. Sujuva kirjoittaminen edellyttää edes minimaalisia taitoja. Sanojen kirjoittaminen pötköön ei oikein riitä. Toisaalta pappa on kouluttamaton, joten ymmärrettävää.
        Ennustuksistaan en tiedä, mutta kurssit ovat osanottajapulan vuoksi peruuntuneet .
        Hyvä kuitenkin, että vanhalla ihmisellä on harrastuksia ja vielä jaksaa tavata ihmisiä, muuallakin kuin käräjillä.


    • ihanookoo

      Olli Kalajoki on hieno mies.
      Voisi mennä itseensä sellaiset jotka hänen kanssaan riitaa haastavat.

    • seuramiehiä

      Mukava ja sujuvasti tulee juttua, varmaan hyvä seuramies.

    • Hyvämieson

      Erittäin tunnettu ja pidetty selvännäkijä. Myös ihmisenä ja miehenä hurmaava sekä tavoiteltu. Pitkät letkat asiakkaita voit toki varata ajan. Hyvin tunnettu ihmisten kesken.

      • HyvinTunnettuRiitelijä

        Nyt olet erehtynyt palstasta. Tämän palstan kirjoitukset liittyvät Olli Kalajokeen :D


    • mielipiteitälöytyymonia

      Makuasia.
      Osa pitää hänestä ja blogistaan hyvin paljon ja osa syystä tai toisesta sitten ei.
      Jakaa ihmisiä näköjään.

      • Osaamatonolkku

        Pitäisin hänen blogeistaan, jos hän osaisi kirjoittaa edes yhden kokonaisen lauseen oikein.


    • Hyväolli

      25 vuoden kokemus Ollista näkijänä. Ajat eivät aina osu kohdalleen ,asioiden näkeminen hyvä.
      Persoonaltaan mielenkiintoinen ihminen,huumoria ,syvällinen .Osaa kuunnella ja vastaa kysymyksiin suoraan. Antaa nauhoittaa ennustuksensa .Tietääkseni kenenkään,ei selvännäkijänkään vapaa-aika sen viettämistapa kuulu kenellekään.

      Laaja ystäväpiiri yhteiskunnan eri taspoilta,avoliitossa 32 vuotiaan naisen kanssa. Olen monilta hänen ystäviltään kuullut että sopeutuu ihmisten kanssa hyvin, poislukien häntä vainoavat ja keskustelupalstat valheellisilla töryllä täyttävätammattihäiriköt.

      Se että on 40 vuotta ammattinnäkijänä ja meediona toiminut ja vuosikymmenten asiakassuhteita asettaa tässäkin ketjussa olevat herjat niihin kuuluvaan roskapussiin.

      Blogit ovat mielenkiintoisia .luettavia ja teksteinä hyvin jäsenneltyjä.Häkellyttäävän avoin niissä oman elämänsä suhteen. Osoittaa melkoista lukutaidottomuutta jos suurennuslasilla niistä kirjoitusvirheitä löytää.

      SUOSITTELEN OLLIA NÄKIJÄNÄ

      • Opettelekirjoittamaan

        Ei tässä tarvitse suurennuslasia, kirjoituksesi vilisee virheitä "hyväolli". Ovatpa vielä samaa luokkaa kuin idolisikin.


      • omakehuhaiseee

        Minä taas en usko tälläisiin näkijöihin, eräät vielä pelaavat julmaa netti häirintäpeliä.
        Eikö tämä ollut se näkijä joka oli tavannut Auerin ennen murhaa? Näin olisi ollut jäävi siinä ulvila tulkinnassa.
        Minä itsekkin olen rajatiedon tyyppejä niin voin sanoa, että myös tunnistan ketkä ovat huijareita tällä alalla.


    • Juliaf

      Hän on kaunis mies

    • mielestäni

      Sanoisin että varmaankin hän on hyvä keskustelija ja ihmistuntija keskusteluissa. Kiinnostava siinä mielessä että tietää laajasti asioista, mainio yleistiedoiltaan sekä elämänkokemukseltaan.

    • Nokappasvaan

      Kävin Kalajoen luona noin vuosi sitten. Kertoi työkuvioista, ihmissuhteista yleisesti ja joistakin seikoista tarkemmin sekä terveydestä. Aikajanalla asioita oli tapahtumassa joulun 2018 tienoilta muutamiksi kymmeniksi vuosiksi eteenpäin. Tämän kuluneen vuoden työtä ja ihmissuhteita (esim. ystävyyssuhteet) koskeneet tapahtumat eivät ole toteutuneet tai sitten eivät ole vaan vielä toteutuneet. Perusterveenä terveysasiat ovat pitäneet paikkansa, koska mullistuksia ei ollut tiedossa. Joko siis aikaperspektiivi on ollut väärä tai sitten Kalajoki ei vaan nähnyt asioita. Vähän pettynyt olo, koska olo on niinkuin olisi seisovassa vedessä eikä mitään edistystä tapahdu minkään suhteen. Mutta ehkä olen vielä vain kärsimätön. Mene ja tiedä.

    • Anonyymi

      Ei pidä ukolla sopimukset sen enempiä kuin että mielessään olisi minkään sortin käytöstapoja. Aikaihmisiä kuitenkin..

    • Anonyymi

      Ylläpito puuttuu poistamalla viestejä. Olli Kalajoen blogit säilyvät kunnes viranomaiset sulkevat sen.
      Olli Kalajoki elää huomiolla. Hänelle on aivan sama onko huomio positiivista tai negatiivista. Älkää ruokkiko hänen huomionhakuisuutta.

      • Anonyymi

        VAROITUS ! WARNING!
        Ollintarinaa sivusto on karanteenissa .
        'Tulee ilmoitus sivustolle www.ollintarinaa.net hyökännyt taho joka voi yrittää varastaa tietosi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja) NET_ERR_CERT_DATE_INVALID
        Varokaa kaikkea mitä tuo vanhus julkaisee se levittää viruksia koska ei osaa suojata yhteyksiään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAROITUS ! WARNING!
        Ollintarinaa sivusto on karanteenissa .
        'Tulee ilmoitus sivustolle www.ollintarinaa.net hyökännyt taho joka voi yrittää varastaa tietosi (esimerkiksi salasanoja, viestejä tai luottokorttitietoja) NET_ERR_CERT_DATE_INVALID
        Varokaa kaikkea mitä tuo vanhus julkaisee se levittää viruksia koska ei osaa suojata yhteyksiään !

        Kotisivukone sulki sen vihdoin muutaman päivän väännön jälkeen.


    • Anonyymi

      Ihan tavallinen. Huijari siis.

    • Anonyymi

      Blogi todella on kiinni! Voi ilon päivää!!!

      • Anonyymi

        Aamen.


      • Anonyymi

        Jaa, kukas täällä riitelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, kukas täällä riitelee?

        En tiedä kun eivät ole laittaneet nimiä esille!


    • Anonyymi

      Se ennusti köyhille sadan euron hätäapua. Päättele siittä...

    • Anonyymi

      Puhui kauheasti. Mut ei tiennyt mulle. Ihan mukavalta muuten tuntui.

    • Anonyymi

      Miksi poistetaan asialisia kommentteja vain siksi ettei mode osaa englantia ??

      Shame on you incompetent! Don't see problems where they don't exist!

    • Anonyymi

      Menis jo eläkkeelle.

    • Anonyymi

      takku.net foorumilla ryhmässä ROSKIS juttua tästä ukosta. Eip vaikuta kovin normilta ainkaan sen kirjoitukset

      • Anonyymi

        Laita linkki.


    • Anonyymi

      Olli Kalajoki kertoo omin sanoin saaneensa tänään lähestymiskiellon https://www.ollintarinaa.net/blogi/2019/11/04/32106

      Tuomiosta voi tilata kopion Lohjan käräjäoikeudesta nimellä Olli Kalajoki ja päivämäärällä 4.11.2019

      Joku toinenkin ihminen on kirjoittanut lähestymiskieltohakemuksen valmiiksi, toimitetaan kuulemma lähipäivinä Raaseporin käräjäoikeuteen.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa. Unettava ketju

    • Anonyymi

      Uhkaa avata blogin kommentoinnin. Siinä sitten taas saa aihetta suuttua ja haukkua kommentoijia, jotka tunnistaa, mutta jotka takuulla osaa piilottaa IP-osoitteensa.

      • Anonyymi

        En usko, että uskaltaa. Ei ota riskiä, että joku mainostaisi tuota uutta blogia siellä. Hyvä niin.


      • Anonyymi

        Siellä se taas blogissaan jatkaa sitä iänikuista fantasiointiaan.


      • Anonyymi

        Hän on mukana 70 luvulta mustavalkoisessa ohjelmassa, jossa hän arvuuttelee esineestä, kenen se on ollut. Kaikki , mitä hän arvuuttelee menee väärin:D
        Todella nolo pätkä.
        Löytynee arkistosta.
        Ohjelmassa juuri osoitetaan näiden "meedioitten" kyvyt. Elikä niitä ei ole.


    • Anonyymi

      Olli Kalajoki kirjoittaa blogissaan

      "Olen kaikilta kysynyt, mukaan lukien poliisit ja muu virkakoneisto että onko sitten parempi että käsissänne on vakava henkeen ja terveyteen kohdistuva rikos jos en saa pahaa oloani ja ahdistusta omalla tavallani blogeissa, henkkireissäni, käsitellä."

      https://www.ollintarinaa.net/blogi/2019/11/06/32128

      Öö! Mitä ajatuksia tulee mieleen?

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      "Tätä ketjua lukee noin 12-15 ihmistä ,Ollin blogia tuhannesta 2500 päivittäin". Tätä ketjua koskeva arvio pitänee paikkansa, mutta tuossa Ollin blogissa on nyt tullut lukijamääriin pari nollaa lisää.

      Oletteko tulleet ajatelleeksi, että tuo naisten nimitteleminen käy vain ja ainoastaan blogistin nilkkaan?

    • Anonyymi

      Ennustajat ovat tekemisissä pimeän henkimailman kanssa, se porukka, demonit ym henkiolennot tietävät ihmisistä sen verran, että voivat matkia ja huijata yksinkertaisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Kiitos Ylläpito kun vihdoinkin siivottiin tämä ketju. ISO KIITOS <3.

      Kysymykseen , onko hyvä ennustaja.? On ja mukava ihminen muutenkin. 20 vuoden kokemus. Suosittelen kaikille.

      Myös hänen värikkäästä ja ilmaisuvoimallisesta blogistaan pidän, mutta tämä blogiasiahan ei tämän ketjun gengreen kuulu

    • Anonyymi

      Voitko kertoa miten edellinen kommenttisi lliittyy aiheeseen onko hän hyvä näkijä ,mitä aloituksessa kysytään . Vai haastatko täällä vain riitaa edelleen

      • Anonyymi

        Tämä meedio on huijari. Ei näe yhtään mitään (kannattanee pysyä myös pois lähettyviltä kun on ratissa) älkää maksako mitään tälle. Rahoitatte vain tämän hullun ajeluja vainoamiensa ihmisten kotien ympärillä!


    • Anonyymi

      Kalajoen autoajelut eivät kliity hänen ansiokkaaseen ja menestykkääseen näkijän uraansa

      Olen pitänyt kalajokea yhtenä Suomen parhaista näkijöistä.Kun toissa viikolla kävin hänen luonaan käsitykseni vahvistui. Erittäin sympaattinen mies ja lempeällä huumorilla maustetut ennustukset Suosittelen Ainakin aiemmat ennusttuksensa osuneet kohdalle hyvin,ajat eivät niin tarkasti

      • Anonyymi

        Ja höpö, höpö 😄


    • Anonyymi

      Juttelin kerran erään kirkkonummelaisen naisen kanssa. Hän oli käynyt Kalajoella. "Ei tämä mulle mitään nähnyt", hän kertoi.

      • Anonyymi

        Messuilla kerran kävin hänen sessiossaan, enkä suosittele. ! Puhui sekavia ja oli niin vanhan ja epäsiistin näköinen, että pahaa teki.
        Höpötti politiikkaa tai jotain ja kehui itseään, että on Suomen tunnetuin. En ollut aiemmin hänestä edes kuullut. Voi, olla, että on joskus ollut suosittu mutta aika on mennyt ohitse?
        Ehkä parempi asioida puhelimessa?
        Mulle ei " nähnyt" mitään, olin pettynyt.


    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi,lähes kaikki mitä äidilleni ,siskoilleni ja minulle ennustanut nähnyt pikkutarkasti. Keskustelun ja kyselyn sijasta kertoo itse näkemänsä. Joitakin ei tärkeitä asioita näki väärin..Olemme koko suvun naiset saaneet kyllä hyvän palvelun ja opastusta elämään häneltä. Ei vastaa kuolemaa koskeviin kysymyksiin,josta iso plussa hänelle.

      Ennustajan ei tarvitse olla mikään miesmalli pukeutumiseltaan ja olemukseltaan.Oli siisti ja katsoi rehellisesti suoran silmiin. Upean tuuhea parta.

      • Anonyymi

        Upea tuuhea parta 😂😂😂


      • Anonyymi

        Opastusta elämään ??? 🤔 Kuka opastaisi häntä ettei käräjillä tarvitsisi jatkuvasti juosta? Opastusta tarvitsisi myös siihen mikä on soveliasta kirjoittaa blogiin.


      • Anonyymi

        Oma mainos !


    • Anonyymi

      Onko hän sekä meedio että ennustaja? Nehän ei ole sama asia.

    • Anonyymi

      Kävi kerran kotonani. Tunnin laskutti, mutta mitään todellista ei nähnyt. Yritti kyllä selittää yleisellä tasolla sitä ja tätä, jonka tiesin jo itsekin.

      Ihan turhasta maksoin, toista kertaa en hänen puoleensa käänny. Ja joo, epäsiisti olemus kiinnitti huomioni.

      Taitaa olla vain hyväuskoisten rahastaja, eikä mikään todellinen näkijä. Joten en minäkään suosittele ostamaan häneltä palveluksia.



      Leena M

    • Anonyymi

      Itse uskon, että kaikki laskuttavat "näkijät" on huijareita. Toki voi toiminta olla tuottamuksellista eli itse uskovat jotain näkevänsä.

    • Anonyymi

      Luotettava , rehellinen, hienotunteinen. Tekee hyviä,koko elämän kattavia tulkintoja . Hinnaltaan edullinen, jopa halpa alan yleiseen hintatasoon verraten Tunti 50 euroa, puoli tuntia 30 euroa. Olen käynyt kaksi kertaa , ensimmäisellä kerralla yleisennustus ja toisella kerralla tosi yksityiskohtainen ennustus . Sain häneltä mitä odotin ja paljon enemmänkin

      Vaikka näkijän työhön nyt ulkoisella olemuksella ei ole mitään merkitystä , niin siistissä vaatteissa ja ehyissä oli. Myös minä pidin hänen tuuheasta parrastaan ja todella miellyttävästä,pehmeästä kauniista äänestään. Seuraavan kerran aion tilata häneltä meedioistunnon,

    • Anonyymi

      Mua halasi ,kauan ja hellästi Tuntui ihanalta ja pitkä harmaa partakaan ei haitannut .Toi lisäpikanttia halaukseen. Lisäksi ylläkehutulla miehekkään pehmeällä äänellään antoi 75 minuutin joka asiasta toteutuneen ennustuksen tunnin hinnalla
      SUOSITTELEN!!!

      • Anonyymi

        Erittäin huono selvänäkijä ! Olen kuullut Kalajoesta huonoja kokemuksia. Hänet on poistettu myös rajatiedon näkijöistä.?

        Suosittelen Stina Saharia. Hän on mukava ja luotettava. Ja kaunis.


    • Anonyymi

      Stina on kyllä kaunis nainen. Ennustajana ei kokemuksia hänestä . Astral-TV:ssä yksi sen suosituimmista näkijöistä.


      Kyllä Kalajoki on vielä useamallakin ennustajasivulla nimellään ,joten ei ole poispotkittu
      Pitkä ura kurssittajana , näkijänä ja meediona kertoo kyllä että on osaava sekä muutenkin suosittu. Kehno tyhjänpuhuja ei sellaista uraa onnistu luomaan. Messuilla olen nähnyt ja kyllä hänen pöydässään aina on asiakas istunut. Siisti paita ,solmio kaulassa ,siistit housut. Yleiskuva huoliteltu. Kun kaksi kertaa olen nähnyt niin molemmilla kerralla kalju ja parraton.

      • Anonyymi

        Kurssit on peruttu osanottaja pulan vuoksi ja hän on itse sanonut, ettei enää edes yritä järjestää kursseja! Myöskään tähtitaivaan valossa EI ole asiakkaita! Ettei kovin suosittu ole, jos on koskaan ollutkaan. Elämäntavat näkijällä vaikuttavat ihmisten luottamukseen.

        Ei kuulu rajatiedon porukoihin.
        Aika on uusille näkijöille ja oikeille henkisille opettajille.


    • Anonyymi

      Nyt edellisen kommentin kirjoittaja sävelsi omasta päästään kommentin, niin käsittämätön se on
      Tähtitaivaan Valon toiminta hiipui sen perustajan kuollesa keväällä. Muutakaan toimintaa siellä ei luultavasti ole enää.

      Kyllä minäkin näen edelleen Kalajoen nimen auttajalistoilla.Sekin on perätön tieto etteikö olisi rajatiedon porukoissa.Sinun olisi kannattanut tarkistaa tietolähteesi ,ennenkuin lähdet levittämään väärää tietoa.

      • Anonyymi

        Pysyhän todellisuudessa !. Asiakkaita käy kyllä tähtitaivaanvalossa, mutta ei kalajoelle. Rajatiedon väki on sanoutunut irti sekoiluista, järkyintä äänite, jossa meedio toteaa olevansa Jumalasta seuraava.
        Tarvitsemme aitoja henkisiä ihmisiä. On myös hyviä selvänäkijöitä, kalajoki ei meidän mielestämme sellaisiin lukeudu.


    • Anonyymi

      Ei aukea enää koskaan. Ja voi olla, että viranomaiset ottaa pian yhteyttä.

    • Anonyymi

      Kalajokihan kirjoitti viimeiseksi, että tuntuu kuin olisi jotain pahaa tulossa. Osasiko ennustaa? Vai oliko jo saanut kotisivujen ylläpitäjältä varoituksen?

      • Anonyymi

        Kerrankin osui arvuuttelu oikeaan:)?
        Fasekin taitaa olla bannissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin osui arvuuttelu oikeaan:)?
        Fasekin taitaa olla bannissa?

        Viimeinkin se sonta-sivusto on kiinni! Tuskinpa edes avaavat meedion ”tarinaa” enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeinkin se sonta-sivusto on kiinni! Tuskinpa edes avaavat meedion ”tarinaa” enään.

        Eipä parta paskaa pärise. Yksi sontaluukku suljettu.


    • Anonyymi

      Blogin sulki Fonecta ja syy oli sääntöjenvastainen kirjoittelu, joka jatkui aiemmasta huomautuksesta huolimatta ja tulisi yhä jatkumaan, mikäli blogin sallittaisiin olla auki.

      • Anonyymi

        Onnettomasta perseestä ei tule iloista pierua.. vai miten se meni.


      • Anonyymi

        Poliisi sulki blogin erään henkilön asianajajan toimesta. Rikostutkinnan helpottamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi sulki blogin erään henkilön asianajajan toimesta. Rikostutkinnan helpottamiseksi.

        Olli eilen Vihdissä autoilemassa. Mitäköhän etsii sieltä vantaan nainen mukana.
        olikohan rajatiedon kurssit......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olli eilen Vihdissä autoilemassa. Mitäköhän etsii sieltä vantaan nainen mukana.
        olikohan rajatiedon kurssit......

        Missä meedio on kertonut ajelleensa " Vihdissä"?
        Hänhän voi ajella öisin missä tahtoo ja kenen kanssa tahtoo?
        Miksi arvelet että hän " etsii" jotakin?

        Harrastatko mahdollisesti nettiuhkailua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä meedio on kertonut ajelleensa " Vihdissä"?
        Hänhän voi ajella öisin missä tahtoo ja kenen kanssa tahtoo?
        Miksi arvelet että hän " etsii" jotakin?

        Harrastatko mahdollisesti nettiuhkailua?

        Ihan julkisesti facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan julkisesti facebookissa.

        Siis nettiuhkailet julkisesti fasessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä meedio on kertonut ajelleensa " Vihdissä"?
        Hänhän voi ajella öisin missä tahtoo ja kenen kanssa tahtoo?
        Miksi arvelet että hän " etsii" jotakin?

        Harrastatko mahdollisesti nettiuhkailua?

        Kiitos. Häkepäivystäjä joka soitti minulle tänään sanoi että jokaisesta millä tavoin vaín ja missä tahansa minuun liittyvästä vainonnasta ja häirinnästä tälle sakille tehdä rikosilmoitus.Poliisi yleensä kokoaa aineistoa tarpeeksi ja sitten on koffelit kovilla. Tai kanteena ilman poliisitutkintaa. Kaksikin ystävänaistani on luvannut auttaa jos tietoteknistä apua tarvitsen että rottalauma saadaan killeriin. Sitä tarvitsen´varmasti. Olen nyt ajelulla vantaalaisen naisen kanssa parhaillaan erään järven lähellä Vihdissä.

        Tälläistä ollin facessa eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Häkepäivystäjä joka soitti minulle tänään sanoi että jokaisesta millä tavoin vaín ja missä tahansa minuun liittyvästä vainonnasta ja häirinnästä tälle sakille tehdä rikosilmoitus.Poliisi yleensä kokoaa aineistoa tarpeeksi ja sitten on koffelit kovilla. Tai kanteena ilman poliisitutkintaa. Kaksikin ystävänaistani on luvannut auttaa jos tietoteknistä apua tarvitsen että rottalauma saadaan killeriin. Sitä tarvitsen´varmasti. Olen nyt ajelulla vantaalaisen naisen kanssa parhaillaan erään järven lähellä Vihdissä.

        Tälläistä ollin facessa eilen.

        Häkepäivystäjät ei soittele kellekään. Soittanut itse siis sinne turhaan, jälleen.


    • Anonyymi

      "Minkälainen ennustaja on?"

      Huuhaa ukkeli.

      • Anonyymi

        Jääkaappiin ei tarvitse mitään hankkia mutta ison halkaisukirveen ostaa.Kun käyn /käymme luontoreissuilla niin voi halkaista grillipaikoilla puita jos ei ole halkaistuja jo. Ja voihan sitä tarvita muuhunkin halkaisuun

        Ja nyt ostamassa halkasukirvestä. ennustuksiinko hän olli sitä tarvitsee.

        ollin fasesta tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkaappiin ei tarvitse mitään hankkia mutta ison halkaisukirveen ostaa.Kun käyn /käymme luontoreissuilla niin voi halkaista grillipaikoilla puita jos ei ole halkaistuja jo. Ja voihan sitä tarvita muuhunkin halkaisuun

        Ja nyt ostamassa halkasukirvestä. ennustuksiinko hän olli sitä tarvitsee.

        ollin fasesta tänään.

        Jos se vaikka vähän riehuisi lisää omalla pihallaan ja vaikka sabotoisi omaa autoaan pitkästä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se vaikka vähän riehuisi lisää omalla pihallaan ja vaikka sabotoisi omaa autoaan pitkästä aikaa.

        Jalkapallo-ottelua odotellessa mukavaa iltaa.Ja sitten voiton jälkeen nostetaan voittomaljat. Voidaan mahdollisesti tänä iltana lähteä seuralaisen kanssa kaljoille Nummelaan Espoon kautta , minä kuskina.

        jokohan kaljat juotu nummelassa, sinne olli oli menossa fasessa julisti tänään.
        miksi hän nykyään niin joka yö on siellä vihdin suunnalla keikalla ennustamassa kaiketi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkapallo-ottelua odotellessa mukavaa iltaa.Ja sitten voiton jälkeen nostetaan voittomaljat. Voidaan mahdollisesti tänä iltana lähteä seuralaisen kanssa kaljoille Nummelaan Espoon kautta , minä kuskina.

        jokohan kaljat juotu nummelassa, sinne olli oli menossa fasessa julisti tänään.
        miksi hän nykyään niin joka yö on siellä vihdin suunnalla keikalla ennustamassa kaiketi.

        Länsi-uudenmaan poliisi on tietoinen, lähestymiskielto näkyy poliisin järjestelmässä ja auton tuntomerkit annettu partioille. Tavatessa ohjataan takaisin gesterbyn suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalkapallo-ottelua odotellessa mukavaa iltaa.Ja sitten voiton jälkeen nostetaan voittomaljat. Voidaan mahdollisesti tänä iltana lähteä seuralaisen kanssa kaljoille Nummelaan Espoon kautta , minä kuskina.

        jokohan kaljat juotu nummelassa, sinne olli oli menossa fasessa julisti tänään.
        miksi hän nykyään niin joka yö on siellä vihdin suunnalla keikalla ennustamassa kaiketi.

        Millainen mies (ikä 71) haaveilee itseään 50v nuoremmista naisista? Millainen mies uhkas surmata äidin ja lapset? Millainen mies uhkaa raiskata kostoksi naisen, joka ei suostu olemaan tekemisissä tämän kanssa? Millainen mies uhkailee pienten lasten vanhempia lasten huostaanotolla? Tuomittiin lähestymiskieltoon kaiken päälle. Aiemmasta tuomiosta kuukausi.

        Tätä kaikkea ja paljon muuta harrastaa tämä ”ennustaja-meedio” jonka kotisivut viimein pysyvästi sai Fonecta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies (ikä 71) haaveilee itseään 50v nuoremmista naisista? Millainen mies uhkas surmata äidin ja lapset? Millainen mies uhkaa raiskata kostoksi naisen, joka ei suostu olemaan tekemisissä tämän kanssa? Millainen mies uhkailee pienten lasten vanhempia lasten huostaanotolla? Tuomittiin lähestymiskieltoon kaiken päälle. Aiemmasta tuomiosta kuukausi.

        Tätä kaikkea ja paljon muuta harrastaa tämä ”ennustaja-meedio” jonka kotisivut viimein pysyvästi sai Fonecta kiinni.

        Kyllähän hän hyvä ennustaja on : ystävänaikkosen turhat häkesoitot ovat hellyyttä ja muitten piinaa.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän hän hyvä ennustaja on : ystävänaikkosen turhat häkesoitot ovat hellyyttä ja muitten piinaa.?

        Kalajoki ei tiedä kaikkea mitä tämä ystävänaisensa kertoilee tästä. Eikä toisaalta tarvitsekaan, ovathan he liki toisensa ansainneet hyvässä ja pahassa. Molempien väitteet heihin kohdistuvasta ”vainosta” on kyllä puutaheinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalajoki ei tiedä kaikkea mitä tämä ystävänaisensa kertoilee tästä. Eikä toisaalta tarvitsekaan, ovathan he liki toisensa ansainneet hyvässä ja pahassa. Molempien väitteet heihin kohdistuvasta ”vainosta” on kyllä puutaheinää.

        Eikö tuo ystävänaikkonen tehnyt sen blogin, jossa oli muitakin solvattavana?
        Ketään ei ole ollut luennolla ja yllätys, piinaajien syy. :D
        Jos hän on Jumalasta seuraava, kuten Jeesus, niin kyllähän Jessellä oli aina kuulijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo ystävänaikkonen tehnyt sen blogin, jossa oli muitakin solvattavana?
        Ketään ei ole ollut luennolla ja yllätys, piinaajien syy. :D
        Jos hän on Jumalasta seuraava, kuten Jeesus, niin kyllähän Jessellä oli aina kuulijoita?

        Sanoisinko tässä että saatanasta seuraava, lienee tässä osuvin ilmaisu. Menneet tässä herra meediolla nyt yläkerran ukko ja pirujen herra sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän hän hyvä ennustaja on : ystävänaikkosen turhat häkesoitot ovat hellyyttä ja muitten piinaa.?

        Hellyyttähän ne, suurinta rakkautta ja välittämisen korkein muoto (jos häneltä itseltään kysyy)


    • Anonyymi

      joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu

    • Anonyymi

      Hyvä ennustaja,oikein positiivinen ihminen

    • Anonyymi

      Hänen työnsä ulkopuoliset harrastukset ja toimet eivät kiinnosta.Mulle riittää se että pikkutarkasti näkee asiat oikein

    • Anonyymi

      Voi olla särmikääs ihminen , mutta mielenkiintoinen tuttavuus. Olik Kokkolassa neljä vuotta sitten hänen asiakkaanaan. Lleppoisasti kkertoi elämästäni,ne asiat joiden en uskonut koskaan toteutuvan toteutuivat.
      Olin viimeinen asiakas silloin ja pyysin seurakseni hotelli Kaarleen häntä yömyssylle. Työnsä ulkopuolella vieläkin rennompi ja hyvin vapautuneen tapainen mies. Ennusti kuudetta lasta,sitä ei ole syntynyt ,kaikki muut toteutuneet. Lapsen näkeminen voi siirtyä myös silloin isona toiveena mielessäni hänen tulkintaansa
      Kannattaa tutustua näkijänä häneen.

      • Anonyymi

        Ompas näitä kehuja tullut monta lyhyen ajan sisällä! 😉


    • Anonyymi

      Luin hänen facebook-sivultaan että on 2.1-20 lopettamassa kokonaan uransa 40 vuoden ammattiuran jälkeen. Iän vuoksi
      Surullinen uutinen,toivottavasti peruu päätöksensä
      Sillä hänen kaltaistaan ,näkijänä tehtäväänsä sitoutunutta ihmistä vielä tarvitaan. Kaikille näille rajatiedon ihmisille on tullut tavaksi siirtää henkinen ja ammatillinen perintönsä jollekin toimessa olevalle. Päivityksessään Olli ei lausunut kenelle hän mittavan perintönsä siirtää ,mutta hän saa olla onnellinen perinnöstä.

      Lohduttavaa että jatkaa isoilla messuilla ja pyydettäessä luennoitsijana.

      • Anonyymi

        Toivotaan, ettei siirrä kenellekään!
        Loruilua ei kannata siirtää.
        On olemassa myös oikeita näkijöitä, joiden omakin elämä on ihailun arvoista.
        Ihminen toteuttaa elämäänsä ajatustensa mukaan. Ulkoiset puitteet tulevat ihmisen sisältä.
        Jos ajatukset ovat mätää, on myös elämä mätää.
        Näkijät myös siirtävät energiaa asiakkaisiinsa. kannattaa miettiä, mihin energioihin liittyy.
        Meedion elämä näyttää olevan taistelua ja kärsimystä. Kannattaako ensin kuntouttaa oma elämä ja vasta sitten miettiä muuta?
        Tosin, hän on jo vanha ja siksikin hyvä siirtyä syrjään.
        Tämä näin henkilökohtaisena mielipiteenä, johon monikin yhtyy.


      • Anonyymi

        Kyllä oma elämä pitää olla hallinnassa ennen kuin voit auttaa toista ihmistä! Ei nämä vuosien riidat ja käräjillä käynnit ole ihan normi ihmisen arki päivää.


    • Anonyymi

      Suntta Sunndström oli reilusti yli 80 vuoden iässä kun teki vielä aktiivisesti näkijän töitä,eikä hän ollut poikkeus hyvin iäkkäiden henkisen työntekijöiden joukossa. Iän myötä henkiset kyvyt eivät heikkene. Kiusaamista sekin että lähes joka kommentissa nostetaan esiin hänen ikänsä
      Näissä Kalajoki-mustamaalauksissa olette unohtaneet yhden hyvin oleellisen asian.Kalajoki toimii koko ajan säälimättömän kovan provosoinnin alaisena. Jo edesmenneen bloginsa kirjoitukset ovat hänen tapansa puolustaa itseään ja naisystäväänsä
      Tämäkin asia on syytä kirjoituksiinne julkituoda tasapuolisuuden vuoksi

      • Anonyymi

        Kalajoen naisystävä on sen verta erikoinen ihminen, että kun epäilee Kalajoella olevan asiat huonosti soittaa häkeen sen sijaan että soittaisi Kalajoelle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalajoen naisystävä on sen verta erikoinen ihminen, että kun epäilee Kalajoella olevan asiat huonosti soittaa häkeen sen sijaan että soittaisi Kalajoelle :D

        Ehkä se on sitä suurinta rakkautta, mitä pystyy osoittamaan?

        Toi ikä kysymys on mielenkiintoinen, vanhus ei ehkä enää ymmärrä nyky yhteiskunnan asioita ja tapahtumia. Silloin häntä voi " johdatella ulkopuoliset" Vanhusta voidaan pettää tai viilata linssiin.?
        Jos on vanhana ennustustaitoja, edellyttää tietysti, että niitä on ollut nuorempanakin.
        Outoa, että vanhuus koetaan kiusaamisena, vanhus on vanhus, eikä siitä enää nuorru.
        Monikin kokee vanhuuden rikkautena: on saanut aikaan asioita, perhe, lapset, lapsenlapset, mahdollinen omaisuus, koti, matkustelu, liveystävät, harrastukset voimien mukaan ja kaikki ihana.
        Ei kannata pelätä vanhuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on sitä suurinta rakkautta, mitä pystyy osoittamaan?

        Toi ikä kysymys on mielenkiintoinen, vanhus ei ehkä enää ymmärrä nyky yhteiskunnan asioita ja tapahtumia. Silloin häntä voi " johdatella ulkopuoliset" Vanhusta voidaan pettää tai viilata linssiin.?
        Jos on vanhana ennustustaitoja, edellyttää tietysti, että niitä on ollut nuorempanakin.
        Outoa, että vanhuus koetaan kiusaamisena, vanhus on vanhus, eikä siitä enää nuorru.
        Monikin kokee vanhuuden rikkautena: on saanut aikaan asioita, perhe, lapset, lapsenlapset, mahdollinen omaisuus, koti, matkustelu, liveystävät, harrastukset voimien mukaan ja kaikki ihana.
        Ei kannata pelätä vanhuutta.

        Siksi se varmaan kiusaakin muita. Ei ole naisia (muuta kuin yksi mt-ong kärsivä pohjoisen noita) ei omaisuutta, velkaa senkin edestä, pienet tulot, ei lapsia.. Kadehtii muita


      • Anonyymi

        Miksi tämä naisystävä on aina tilanteissa mukana? He ovat jumalasta seuraavia, he ovat valonlapsia, heitä vainotaan, kytätään jne.?
        Mulle on tullut näissä kirjoituksissa vaikutelma, ettei heitä vainoa tai kyttää kukaan!
        He itse tuntuvat vainoavan ja kyttäävän yleensä TOISIAAN ja liittoutuneina ulkopuolisia ihmisiä?
        Miksei meedio puhu vain itsestään, aina on ystävänainen messissä?
        Ihmetyttää.
        Että kummallinen ennustaja, eikun kummalliset ennustajat.


      • Anonyymi

        Käviks Suntta jatkuvasti käräjillä?


      • Anonyymi

        "Kiusaamista kun Kalajoen ikä otetaan jatkuvasti esille..."
        Näin on myös Kalajoki itse tehnyt blogeissaan. Häntä huomattavasti nuorempia naisia haukkunut vanhoiksi akoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on sitä suurinta rakkautta, mitä pystyy osoittamaan?

        Toi ikä kysymys on mielenkiintoinen, vanhus ei ehkä enää ymmärrä nyky yhteiskunnan asioita ja tapahtumia. Silloin häntä voi " johdatella ulkopuoliset" Vanhusta voidaan pettää tai viilata linssiin.?
        Jos on vanhana ennustustaitoja, edellyttää tietysti, että niitä on ollut nuorempanakin.
        Outoa, että vanhuus koetaan kiusaamisena, vanhus on vanhus, eikä siitä enää nuorru.
        Monikin kokee vanhuuden rikkautena: on saanut aikaan asioita, perhe, lapset, lapsenlapset, mahdollinen omaisuus, koti, matkustelu, liveystävät, harrastukset voimien mukaan ja kaikki ihana.
        Ei kannata pelätä vanhuutta.

        Se saa kyllä kicksejä suorastaan kun keksii minkä tahansa syyn päästä soittamaan ihmisestä häkeen/sossuun ym.

        Välittämistä? Kyllä. Omasta harrastuksestaan tosin.


    • Anonyymi

      Olen tuntenut Ollin rajatiedon alueelta 25 vuotta ,puolet elämästäni. Tässä ketjussa on tuotu esille vain hänen selvänäkijän ominaisuutensa.Hän on paljon muutakin ,psykometriaan , meediovälittämiseen ja entisten elämien avaamiseen erikoistunut rajatiedon edustaja. Kuka on sitten se kunkin oman maun mukainen idoli tai inhokki,on makukysymys , johon selvänäöllä tai muulla henkisyydellä lienee vain pieni osuus? Jokaista rajatiedontekijää , kuten muitakin ihmisiä inhotaan tai ihaillaan.
      Ollin suorasukainen tapa tuoda näkemyksensä esille kerää ympärilleen molempia ihmisiä.
      Kiistämätön totuus on se että kun on suurimman osan elämästään toiminut rajatiedon alueella kysymys ei voi olla huonosta näkijästä, he karsiutuvat nopeasti pois kentältä.
      En ole elänyt Ollin arkipäivää,en alakuloja enkä parhaimpia hetkiään.Tunnen hänet hyvin, enkä kuitenkaan tunne, Sama on jokaisella tänne mielipiteensä tuovalla.

      Mystinen ,kirjoituksiin nostettu naisystävänsä , nähtävästi on ainoa joka on hänen ihonsa alle päässyt. Epävarmaksi minulle on jäänyt tarkoitetaanko tässä hänen paljon nuorempaa kihlattuaan? Onko tämä kihlattu myöskin rajatiedossa työskentelevä nainen?
      Sekään ei Ollin lisäksi muille mitenkään kuulu kenet hän nimeää henkiseksi perinnönsaajakseen, sekin on hänen hyvin henkilökohtainen asiansa kenen toivoo joskus saappaisiinsa hyppäävän.

      • Anonyymi

        Sinulla on mustavalkoinen käsitys, että ihminen on joko inhokki tai idoli. Rajatiedon ihmiset ovat yleensä miellyttäviä ja luotettavia ihmisiä. Koska olet tuntenut meedion noin kauan luulisi, että tunnet myös hänen ystäviään. Kukaan ei todellakaan ole kiinnostunut hänen " henkisestä perinnöstään" rajatiedon ihmisille, hänen perintönsä on yhtä arvokas kuin lapiollinen hevosenpaskaa.
        Tämä hänen ystävänaisensakaan ei todellakaan ole mystinen. Hänestä löytyy kilometreittäin tietoa netistä, suuri osa meedion kirjoituksia.
        Luulisin, että nuorikko työskentelee paavin kansliassa, Vatikaanissa. :)


    • Anonyymi

      Ei todellakan ole mustavalkoinen käsitys. Mutta rajatiedonnihmisissä olen oppinut tuntemaan silmänpalvojia,hyvin kaksijakoisia ihmisiä paljonkin .Olli ei heihin kuulu vähimmässäkään määrin Nämä silmän -ja korvanpalvojat säteilevät julkisuuteen Pyhän Hengen enkelivaloa mutta ovat täysiä susia julkisen hymistelykuvansa takana.

      Ollin perinnön haluaisi varmaan monikin ottaa vastaan,en tiedä kenelle sen sitten luovuttaa. Vastauksen saamme ensi vuoden alussa.

      Kysyn sinulta ,kuinka Ollin naisystävä liittyy ketjun aloituskysymykseen jossa kirjoittaja kysyi onko Kalajoki hyvä ennustaja? Sinun kommentistasi suorastaan haisee paha naisen mustasukkaisuuden käry Ollin naisystävää ja häntä itsään kohtaan

      • Anonyymi

        Voi luoja, mikä ihmeen "perintö"? 😂 😂😂
        Taas tämä vanha tuttu kateuskortti otetaan esille, mitä yksi vanha ukkeli tykkää käyttää. Kun nyt joku kertoisi mistä ja miksi ollaan hänelle kateellisia? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja, mikä ihmeen "perintö"? 😂 😂😂
        Taas tämä vanha tuttu kateuskortti otetaan esille, mitä yksi vanha ukkeli tykkää käyttää. Kun nyt joku kertoisi mistä ja miksi ollaan hänelle kateellisia? 🤣🤣🤣

        Kaikki on kateellisia hänen käräjätuomioista, jotka hän jättää myös perinnöksi hänen valitsemalleen henkilölle!


    • Anonyymi

      Tuo puhe näkökyvyn "testamenttaamisesta" on aivan p..aa. Jos ihmisellä todella olisi näkemisen "lahja" niin eiköhän se palautuisi antajalleen siinä vaiheessa kun ihminen kuolee. Kalajoki ei tietääkseni oli puhunut kuolemisesta vaan näkemisellä tienaamisen lopettamisesta.
      Koska tällä palstalla on todistetusti viitisentoista lukijaa, kehottaisin tuota huijaria etsimään vähän isomman foorumin mainostamiseen. Täällä sua ei kukaan usko!

      Ainoa, jonka tiedän "siirtäneen" kykyjään on Suntta Sundström, mutta en tiedä näkikö hän oikeasti mitään. Oli ainakin aivan kamala ihminen. Hänen tyttärensä Iiris sen siaan oikeasti näki, ainakin jotain.

    • Anonyymi

      Hyvälle ennustajalle voi lopuksi sanoa että ei aio maksaa palvelusta ja se on sille ennustajalle ok, sillä sehän tiesi sen jo.

    • Anonyymi

      Mikä teitä vaivaa, te naiset?Teitähän on neljä naista jotka kirjoitatte vain tänne ,ei edes 15?On vainoharhaista väittää että Olli tänne kommenttejaan esittää. Mikä sairas pakkomielle teillä on Olliin? Sinullakin 29-v naisella joka et saisi edes olla yhteydessä provosoiden Ollia ,kenopäähymiöillä tänne jatkuvasti kirjoitat järjettömyyksiä.

      Hän siirtää perintönsä sille joka sen ansaitsee, Heitä on varmaan todella vähän. tämän 25 vuoden aikana kun olen hänet tuntenut on ollut keskustelua kuka on hyvä näkijä kuka ei.Korkeasta ammattimoraalista kertoo sekin että vain hyvin harvasta näkijästä antaa lausunnon, korostaen että se on vain hänen yhden ihmisen kokemuksiin perustuva näkemys. Yleensä on sanonut että ei pysty sanomaan mielipidettä kolleegoistaan koska ei ole tavannut asiakkaana heitä.

      Täällä joissakin kommenteissa on tuotu esille myös raha.On aivan sairaan absurdia ja loukkaavaa väittääkään että rajatiedon työntekijän pitäisi ilmaiseksi ihmisten pikkuhuolia ja harvoin isoja ongelmia hoitaa. Häpeäisin teinä puheitani.

      En ole ennustaja mutta kokeilen kykyjäni silti.
      Kalajoki tulee siirtämään tieto-ja taitoperintönsä hänen monivuotiselle tukijalleen ja vierellään ystävänä kulkeneelle keski-ikäiselle tietäjänaiselle. Naisella myös monenlaista korkealaatuista rajatiedon näkijä-ja auttajakokemusta.Ollin tavalla
      ulkomaita myöten.Mutta ei vielä lyhyen uran vuoksi tunnettavuutta.Saa nähdä onnistuuko harrastajaennustajan näky oikeaan

      • Anonyymi

        Teillä on erikoinen ystävyys, tiedät siis meedion saamista käräjätuomioista, jopa kaksi kuukauden sisään, mutta et tiedä missä hänen " avovaimonsa" työskentelee?
        Meedio saa siirtää " perintönsä" vaikka vasemman jalan saappaalle. Kaikin mokomin.

        Mutta aiheeseen, minkälainen ennustaja on?
        Mielestäni edustaa vanhaa koulukuntaa j( jo 71 v. )a siten on aika siirtyä syrjään. Esim. Hänen kurssit eivät enää kiinnosta ihmisiä. Voi tokikin ennustella omaksi ratokseen, mutten suosittele sellaiselle, joka todella tarvitsee henkistä apua.
        Ps. Miksi leimaat ihmisten mielipiteitä järjettömiksi? Kertoo , että mielesi on kovin musta?


      • Anonyymi

        "Korkeasta ammattimoraalista" kertoo se, että hän on kertonut blogissaan halaavansa asiakkaita ja on jopa suudellut asiakaita.

        Jokainen joka työskentelee esim. Valviran alaisuudessa tietää miksi tuollainen käytös on sopimatonta ja tuomittavaa.


      • Anonyymi

        En ole 29- vuotias nainen 🙂 Enkä tietääkseni ole saanut mistään mitään kieltoa olla yhteydessä papparaiseen ( tosin en halua olla missään yhteydessä häneen) .

        Jännä, että mielestäsi hänestä ei saisi kirjoittaa mutta hänellä on oikeus kirjoittaa julkisessa facebook- seinällä sekä blogissaan ihmisistä täyttä höpöä .

        Joten on olisi kiva tietää tästä hänen "perinnöstään"? Onko ne mahdollisesti nämä vuosien riitablogit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Korkeasta ammattimoraalista" kertoo se, että hän on kertonut blogissaan halaavansa asiakkaita ja on jopa suudellut asiakaita.

        Jokainen joka työskentelee esim. Valviran alaisuudessa tietää miksi tuollainen käytös on sopimatonta ja tuomittavaa.

        Nuo hänen bloginsa ovat pelkkää valhetta ja mielikuvitusta. Jokainen, jolla on vähänkin järkeä huomaa sen, tai huomasi. Nythän toi sontaluukku on suljettu. Se on varmasti papallekin hyväksi, ettei saa sitäkautta lisää tuomioita.
        Parempi olisi, ettei hän tule ollenkaan nettiin vaan viettää laatuaikaa muiden mummojen ja pappojen kanssa.
        Nettirikollisuus on yleistä, mutta vanhuksille harvemmin tuo tuomioita.
        Meedio on ollut aikanaan suosittu, eikä vähiten itsekehunsa ansiosta.


    • Anonyymi

      Eikös tätä ketjua jo kerran siivottu teidän siivottomien blogikommentointinne johdosta?Alkaisi olla taas aika.
      Toki tiedän hänen avovaimonsa työpaikan .Asiakaspalvelussa kaupan alalla.Mutta enpä kerro missä kaupassa ,tai millä kaupan alueella.Olen nähnytkin hänet,jopa asioinut tämän viehättävän , sympaattisen naisen kanssa. Siinäpä teillä onkin urakkaa lähteä selvittämään tätä mysteeriänne.

      Erittäin vanhakantainen ajattelumalli ja kertoo kirjoittajan tiedon puutteesta ,Se että hän kertoo ikiaikaisen henkimaailman tiedon olevan vanhakantaista.Se on on ollut ja alati tulee olemaan samaa ja samanlaista.

      Eilen soiteltiin Ollin kanssa. Hän kertoi avaavansa väliaikaisen blogin jossa entistäkin sanarikkaammin jatkaa siitä mihin tauolla olevassa,suljetussa Ollintarinaa blogissaan jäi. Tulevan blogin nimeä suosittelin kyllä vaihtamaan . On kuulemma ajatellut sen nimeksi Totuusseerumia persläville

      Mikähän siinä lienee syynä että hänen nykyisistä blogeistaan en ole tavannut mainintaa lainkaan tässä ketjussa?

      • Anonyymi

        Kuinka ketään kiinnostaisi jonkun paapan asiat tai hänen höpöhöpö bloginsa?
        Puhumattakaan mielikuvitus naisista.
        Ei ketään.
        Ihmiset kommentoivat tähän mielipiteitään ja olen usean kanssa samaa mieltä, mitä ennusteisiin tulee.
        Mitättömyydet ( paappa ja naisystävä) voi jättää omaan arvoonsa. Vanhus on riemuissaan saadessaan huomiota ja siinä kaikki.


      • Anonyymi

        Ei ole mitään mysteeriä kun jonkun päässä. Ei ketään kiinnosta selvittää mitään "mysteeriä" mitä ei ole olemassa.

        Voin kuvitella että tuo papparainen laittaisi bloginsa nimeksi juuri tuon koska se juuri kertoo hänestä sen kaiken oleellisen.
        Eli pappa tekee uuden blogin ja jatkaa riitelyä 🙄 Näin ei toimi kypsä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään mysteeriä kun jonkun päässä. Ei ketään kiinnosta selvittää mitään "mysteeriä" mitä ei ole olemassa.

        Voin kuvitella että tuo papparainen laittaisi bloginsa nimeksi juuri tuon koska se juuri kertoo hänestä sen kaiken oleellisen.
        Eli pappa tekee uuden blogin ja jatkaa riitelyä 🙄 Näin ei toimi kypsä ihminen.

        Ihmisen päässä kun on pakkomielle niin näin käy! Pakonomainen tarve tällä OLLILLA vedellä hatusta sinne ja tänne kaikkea huisin jännää ja ihkuu tarinaa ihmisistä, joiden elämään ei liity millään tavalla eikä tule koskaan liittymäänkään!! Tämä ihminen ei tunne uhrejaan joista höpöjä kertoilee tosina ja kerää ruikuttaen itselleen sääliä jostain mihin on ihan itse syyllinen muita kohtaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään mysteeriä kun jonkun päässä. Ei ketään kiinnosta selvittää mitään "mysteeriä" mitä ei ole olemassa.

        Voin kuvitella että tuo papparainen laittaisi bloginsa nimeksi juuri tuon koska se juuri kertoo hänestä sen kaiken oleellisen.
        Eli pappa tekee uuden blogin ja jatkaa riitelyä 🙄 Näin ei toimi kypsä ihminen.

        Hän alkaa olla jo ylikypsä :)
        Mutta ei aikuisen käytöstä ollenkaan.


    • Anonyymi

      Ainoat jotka täällä koko ajan haastaa ryhmänä riitaa ovat olemattomia löpinöitä päiväkaupalla kirjoittavat muutama harhainen nainen. Ollin tai hänen avovaimonsa kirjoituksia ei täällä ole.Syykin on selvä,Olli tulee näitä teidän kirjoituksianne käyttämään avustajansa kanssa oikeusistunnoissa osanäyttönä teitä kohtaan.
      Sangen todennäköistä on se että Ollin muutkaan ystävät eivät tähän ketjuun kommentoi. Muutama tuttava ainoastaan .

      Näistä teidän väittämistänne mielikuvitusnaisista. Olli ja naiset ovat jo pitkään olleet kädet ristissä kun ette pysty tunnistamaan naisia ja juuri siksi heidät on helppo kuvata mielikuvitusnaisina.
      Johan sen näkee ulkopuolinenkin millaiseen piinaan joutuu vain ystävänänäänkin oleva nainen,teidän rottakynsisistä kirjoitteluista hänen pohjalaisesta ystävästään.

      Eräät muutkin ovat näissä ketjuissa kysyneet suoraan mistä tämäOllin jahtaaminen ja myös hänen naisystäviensä vainoaminen oikein johtuu? Epämääräisiä,totuudelle vieraita hätävalheita on ollut monen monituista kertaa. Kukaan ei suoraan kysymykseen mistä vainonta johtuu ei ole antanut uskottavaa,rehellistä vastausta. Nyt samaa kysyn minäkin.

      Eilen kun keskustelimme blogista yritin estellä että näistä märkäkorvista ei kannata aikuisen ,viisaan miehen kirjoittaa mitään. Eniten etitäahdistaa jos teitä ei huomioida Jokainen ,niin lähimmät kun etäisimmät teistä suorastaan kerjää huomiota ja sanoja Ollilta, vaikkaap blogissaan Kehoitin häntä erinomaisa dokumentaristin ja kertojan lahjojaan käyttämään kaikkeen muuhun mutta teille ,hänen huomiostaan eläville ei lausettakaan tuhlaisi.
      Olli kuitenkin sanoi että katkolla olevasa Ollin tarinaa -blogissaan pahimmillaankin vasta lämmitteli,tuli sytty uudessa blogissaan. Henkilökohtainennäkemykseni on se että hänen pitää kirjoittaa blogia, koska se on osa häntä, hänen elämäänsä.Teille ainoallekaan kuitenkkaan kerjäämisestänne huolimatta ei pidä lausettakaan antaa.Ette ole kukaan sen lauseen arvoisia.

      Olen henkilökohtaisesti nähnyt hänen asearsenaalinsa ja muita taisteluvälineitä. Voin vaikka vannoa että jos te ette mene hänen alueelleen tai asuntoonnsa saatte olla aseilta turvassa. Hän kertoi myös sen että ainoastaan hänen rakas,kultainen pohjalaisystävänsä voi asuntoon ystävänä tulla, muilla ei ole asiaa edes Gesterbyhyn.

      Mitäpä jos te lopettaisitte kaikki viisi hänen ärsyttämisensä valheillanne ,niin eiköhän hän hyvin mielellään teistä halua pysyä mahdollisimman etäällä.Henkilökohtaisesti ja kirjoittaen.Teistä jokaista hän pitää ulkoisesti ja sisäisesti äärettömän rumina ihmisenä tätä yhtä naista lukuunottamatta.Eikä hän siinä kovin pahasti väärässä olekaan

      • Anonyymi

        Jumalasta seuraava jo päättää kuka saa liikkua ja missä? Itse hän saa stalkata muiden koteja?, mutta muiden täytyy totella häntä? Ja taas uhkaillaan aseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalasta seuraava jo päättää kuka saa liikkua ja missä? Itse hän saa stalkata muiden koteja?, mutta muiden täytyy totella häntä? Ja taas uhkaillaan aseilla.

        Hänen uhkaileva ja asiaan kuulumaton viesti. ! Ei liity selvännäköön! Käyttää nyt tätä kanavaa uhkailuun ja ihmisten haukkumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen uhkaileva ja asiaan kuulumaton viesti. ! Ei liity selvännäköön! Käyttää nyt tätä kanavaa uhkailuun ja ihmisten haukkumiseen.

        Joku käyttää fasea ja blogiaan ihmisten haukkumisen. Kuka mahtaa olla kysymyksessä? 🥴


      • Anonyymi

        Tänne kirjoittaa " muutama harhainen nainen"??? Minä en tiedä ketkä tänne kirjoittaa paitsi arvaan kuka on tämä meedion puolustaja on (ei ainakaan avopuoliso)😊 Hienoa, että joku voi ihan analysoida ihmisiä edes tuntematta heitä ja jopa tietää lukumäärän kirjoittajista. Kun näitä kirjoituksia käytetään oikeudessa niin on hyvä esittää myös omat julkiset facepäivitykset ja blogi kirjoitukset vai mitä? Täällä ei ole edes käytetty sellaista kieltä mitä blogissa on ollut. Varmaan johtuu siitä, että täällä olevat kirjoittajat ovat sivistyneitä eivätkä lähde edim. alapääilmaisuihin

        Minua ei voi vähempää kiinnostaa ketä hän pitää sisäisesti ja ulkoisesti rumina. Minä olen lukenut hänen blogia ja nähnyt hänen naamansa mutta jätän sanomatta mitä mieltä minä olen hänestä 🙄

        Jos ihmettelet tätä ns. " vainoamista" niin olisiko sinä mitään tekemistä herran omilla kirjoituksilla? Jos blogi on osa elämää niin silloin sitä pitää osata kirjoittaa niin ettei esim. joudu käräjille. Kukaan ei kerjää blogistin huomiota vaan asia taitaa olla päinvastoin
        Mutta tämä lienee paras kohta kirjoituksessaan " erinomaisen dokumentaristi ja kertojan lahjojaan käyttämään.." 😂.


      • Anonyymi

        Jos olet henkilökohtaisesti nähnyt hänen " asearsenaliininsa ja muita taisteluvälineitä" pitää poliisin tarkistaa, että aseisiin on lupa. Poliisin tiedossa on kaikki luvalliset aseet ja jos kysymys on luvattomista aseista, pitää siitä välittömästi ilmoittaa viranomaisille.
        Joissakin taloyhtiöissä myös isännöitsijällä on lupa tietää, mitä aseita asunnoissa on. Aseet on säilytettävä lukitusti yms.
        Koska kirjoitat tällaista julkisesti vastaat tietysti kommentistasi. Kommentissa identifioit itsesi niin hyvin, että kysyttäessä meedio sinut tunnistaa ja voi henkilöllisyytesi kertoa.

        Kommentti johon viittaan on asiaton ja uhkaava.!


    • Anonyymi

      Minä en lähde mukaan ala-arvoiseen vainontaan ketään kohtaan.Sen voin sanoa että ne jotka täällä uhkaavat ja vainoavat ovat muutamat kirjoittajat joilla sama vainontateksti on jäänyt päälle. Edelleen puhutaaan blogista jota ei enää ole .Rikostutkijan hakeman väliaikaisen julkaisuukiellon jälkeen talvella sekin aukeaa.

      Luin edelliset kommentit,koko ketjua en halua lukea. Koska sivistyneeseen keskusteluun kuuluvaa uutta asioihin ei näillä naisilla ole esittää.

      Jonkun tuttusi minista aseistasi on täällä jo käännetty uhkailuksi jota se ei ole. Kenelläkään ei ole asiaa eikä oikeutettua tarvetta liikkua asuinalueellasi saati tulla kotiisi yksin tai ryhmänä

      Haluan kiittää sinua Olli kun olet päättämässä pitkää ansiokasta auttajan ja kuuntelijan tehtävääsi. Olet monille tuhansille ihmisille antanut toivoa, Tarjonnut ratkaisuja elämänsä ja perheensä sekä sukulaistensa toivottomilta vaikuttaviin ongelmiin. Olet jaksanut ,osannut ja halunnut kantaa asiakkaitasi ,joskus laskujesi mukaan liki 10.000 ihmistä uuteen päivään.
      Kiitos sinulle Olli.Olen yksi heistä.
      Kun tyttäreni kuoli olit ainoa jolla oli sydäntä,tietoa ,kykyä olla niiden kahden sumussa menneen paniikkivuoteni aikana rinnallani. Sinulle sain soittaa aina kun tuntui siltä,sinä järjestit minulle aikaa tapaamiseen silloin urasi hektisimpinä vuosinakin.Joko ennen klo 8.00 alkanutta työpäivääsi tai klo 23.00 aikaan päättynytää työpäivääsi.Sinä ansaitsisit hengenpelastusmitalin monta kertaa.
      Tiedän että en ole ainoa joka voi tämän kirjoittaa.

      Täällä täyttä soopaa suoltavat naispaholaiset eivät näistä tiedä, koska yksikään heistä ei kirjoitustensa perusteella sinua tunne ollenkaan. Heidän maailmansa täyttävät vain jatkuvat käräjät,riita, valheellisuus, tyhjyys.Sinä sen sijaan elät sekä ihmissuhteissasi että harrastuksissai rikasta aikaa ikääntymisestä huolimatta.

      Taustalla tällä muutaman naisen joukkiolla on kateus nuorista naisystävistäsi ja heitä, eräitä jopa kymmeniä vuosia nuoremmasta,kypsemmästä, kauniista avovaimostasi.

      Luin tänään juuri ennen tänne vastaamistani fasepäivityksesi. Onnittelen että myös oikeus ja poliisit ovat asettuneet puolellesi jällen kerran.Odota vain,kyllä muitakin nopeita, sinua puoltavia oikeudenmukaisia ratkaisuja tulee viranomaisilta.
      Onhan niitä tullutkin.Yhtä mittaa ja jatkuvasti.Niin maistraatin,terveydenhuollon,sosiaaliviranomaisten,poliisien, Kelan puolelta. Vaan muutamia mainiten.Joten näen että myös sinulla on turhan pessimistinen,itsesi aliarvioiva näkökanta näiden naisten harrastamaan ajojahtiin.

      • Anonyymi

        Jokainen voi liikkua vapaasti meedion asuinalueella, niin yksin kuin ryhmissäkin. Pysyhän nyt vähän tolkuissasi.
        Tietenkin toisen kotiin tunkeutuminen, kodin stalkkaaminen ja pihojen kuvaaminen on
        epäasiallista ja joissakin tapauksissa rikollista. Silloin on virkavalta , joka suojaa uhria.
        Ihmisten tietojen, asiakirjojen tms levittäminen on myös epäasiallista ja joissakin tapauksissa rikollista, kuten hyvin tiedät.

        Meedion auttamisesta selvännäössä on varmasti monenlaista mielipidettä. Toiset ovat saaneet apua, toiset pettyneet.
        Sama on kaikilla henkistätyötä tekevillä.
        Jos joku ei ole saanut apua ja kertoo siitä, kyse ei liene vainoamisesta, vaan mielipiteestä.
        Hyvä kuitenkin, että myös positiivista palautetta annetaan.

        Mielestäni tämänkaltaiset ketjut eivät auta ketään. Hädässä oleva ihminen tuskin täältä alkaa auttajaa etsimään.


      • Anonyymi

        Halleluja! Mielikuvitusolento pystyy aineellistumaan tekstiksi. Tai sitten Kalajoki on oppinut käyttämään oikolukuohjelmaa.


    • Anonyymi

      Edellä olevaa kommenttia korjaan siinä olleiden virheiden vuoksi Yleistä , esim.rivitalon tai kerrostalon pihamaata saa kuvata. Omakotitalon ei. Siinäkin jos kuvauskohde on joku muu kun omakotitalo se voi näkyä. Omia tietojaan voi levittää julkisuuteen, myös asiapapereita.Niissä kuitenkaan ei saa tulla esille kenenkään muun nimi.Se on haihdutettava kuvasta tai tekstistä.

      Ihmiset saavat kulkea vapaasti yleisillä teillä ja esim yllämainituilla kerros-ja rivitalojen pihoilla ja muissa yleisissä tiloissa. Tässä ketjussakin toistuu yleinen väärinkäsitys että itselleen epämiellyttävät ihmiset koetaan stalkkereiksi.Lain silmissä he eivät sitä ole. Toivon asiallista ja totuuteen perustuvaa kirjoittelua tältäkin osin.

      Olen samaa mieltä kommentoijan kanssa, joka kirjoitti ettei kai kukaan palvelua netin suositusten mukaan valitse.Ei selvänäkijää, ei lääkäriä, ei autokorjaamoa.Koska netin suositukset tai suosimattomuudet eivät perustu todelliseen tietoon,vaan yksittäisten henkilöiden sattumanvaraisiin kokemuksiin ja huomioihin.

      Uskon että somessa rankasti ryöpytetty Kalajoki joillekin on tietänyt millin tarkasti kaiken vuosia ja vuosikymmeniä eteenpäin, ja jollekin toiselle ei käyntikerralla mitään. Aina pitää ottaa myös huomioon että tilanteessa on aina kaksi ,palvelun tarjoaja ja sen vastaanottaja. Kaikessa ,vaikka koiran trimmauksessa, on kyse ihmisten erilaisista viestintä-ja odotusarvoista. En ole käynyt kenelläkään näkijällä,parantajalla tai muulla,johtuen siitä että mielestäni elämä ohjaa itseään ja haluan kokea sen tarjoukset niiden kohdalle tullessa.
      En tunne myöskään kun vain blogiensa ja facebook-sivujensa kautta Kalajokea ,mutta hän on mies johon voisin hyvin mielelläni tutustua luonteensa ja ilmaisutapojen mielenkiintoisen laajuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Kotirauhan suojaamista paikoista on säädetty rikoslain 24 luvun 11 §:ssä seuraavasti:

        Kotirauhan suojaamia paikkoja ovat asunnot, loma-asunnot ja muut asumiseen tarkoitetut tilat, kuten hotellihuoneet, teltat, asuntovaunut ja asuttavat alukset, sekä asuintalojen porraskäytävät ja asukkaiden yksityisaluetta olevat pihat niihin välittömästi liittyvine rakennuksineen.


    • Anonyymi

      Yksityisalue määritellään siitä erikseen määritellyllä liikennemerkillä. Sen puuttuessa ei ole kysymys yksityisalueesta. Tulkintasi on väärin ymmärtämäsi tai tässä tapauksessa tahallinen väärinymmätäminen. Muuten pihoilla saa ajella,kulkea ja oleskella.
      Olet todennäköisesti havainnut että se merkki yksityisalue on todella harvinainen merkki rivitalojen ja kerrostalojen tonteilla. Sinne itse värkätyt merkit eivät ole laillisia eikä niitä tarvitse noudattaa

      • Anonyymi

        Kerrohan miksi, joku on niin sekaisin, että kuvaa ihmisten pihoja ja julkaisee kuvan fasessa?


    • Anonyymi

      Onko sellaisiakin ihmisiä,en ole kuullutkaan

      Tänään soittelin Ollin kanssa. Vihtiläinen huumeäiti ja sen seksikumppani espoolainen miesluuseri ovat rikostutkinnassa Olliin liittyvässä laajassa rikosvyyhdissä,Naisen kohdalta etenee oikeuteen ainakin ,samoin on espoolaisen pedaripyydyksen kohdalla. Molemmat kuulemma pyrkivät ,joskin surkeasti epäonnistuen estämään tutkintaa väärin tiedoin eri oikeusasteisiin ja Kirkkomnummen sekä Espoon poliiseille.Pedaripyydys,vihtiläisen seksikumppani on ilmoittanut Ollille niin. Rangaistukset vain kovenee kummallekin esitutkintaan ja oikeuskäsittelyyn liittyväästä valheellisesta jarikollisesta vaikuttamispyrkimyksistä.. Myös muita,naisia ,tutkinnassa. Kalajoki ei tarkemmin kerro tutkinnallisista syiistää mutta pitkästä aikaa Olli todella onnellinen.

      • Anonyymi

        Jaajaa.

        Ollilla on taas lääkkeet loppu, riehuu netissä. Oiskohan pohjalaisnainen laittanut välit poikki kun näin kova hätähuuto pitkin ja poikin, blogikin suljettu. Kyllä vähän sääliksi käy näitä yhteiskunnan ympyröistä pudonneita... Missä on kirkkonummen vanhuspalvelut?


      • Anonyymi

        Jumalauta nyt te kaikki muka aikuiset ihmiset jäitä myssyyn jo ! Tässä maassa on tärkeämpiäkin pulmia ja tutkittavia asioita poliisilla kun jotain hemmetin hourupäiden vuosia jatkunutta sekoilua jossa kukaan ei ole viisas saatikka syytön ! Hävetkää, hävetkää te köyhät tuhlaatte yhteiskunnan varoja näillä aiheettomilla tutkinnoilla ja oikeuksilla ette maksa itse kulujanne ette korvauksia jotka teille määrätään. Saatana tässä kunniallisena ikänsä työssä rehellisissä hommissa olleena veronmaksajana saa teidän kaltaisten paskasakkien hommatkin vielä maksaa !!
        T. Ihan täysin teihin kyrpiintynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta nyt te kaikki muka aikuiset ihmiset jäitä myssyyn jo ! Tässä maassa on tärkeämpiäkin pulmia ja tutkittavia asioita poliisilla kun jotain hemmetin hourupäiden vuosia jatkunutta sekoilua jossa kukaan ei ole viisas saatikka syytön ! Hävetkää, hävetkää te köyhät tuhlaatte yhteiskunnan varoja näillä aiheettomilla tutkinnoilla ja oikeuksilla ette maksa itse kulujanne ette korvauksia jotka teille määrätään. Saatana tässä kunniallisena ikänsä työssä rehellisissä hommissa olleena veronmaksajana saa teidän kaltaisten paskasakkien hommatkin vielä maksaa !!
        T. Ihan täysin teihin kyrpiintynyt

        Kiitos ilmaisusta paskasakki! Oletat siis että Kalajoki voi ladella muista törkeyksiä ja uhkailla ihmisiä seuraamuksitta? Sen vuoksi kaikki ovat ”paskasakkia, joka ei käy töissä”?!

        Kalajoki sai tuomion aiheesta. Samoin lähestymiskielto oli ihan omista uhkailuistaan ym.

        Ota selvää asioista ennen kuin avaat turpasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ilmaisusta paskasakki! Oletat siis että Kalajoki voi ladella muista törkeyksiä ja uhkailla ihmisiä seuraamuksitta? Sen vuoksi kaikki ovat ”paskasakkia, joka ei käy töissä”?!

        Kalajoki sai tuomion aiheesta. Samoin lähestymiskielto oli ihan omista uhkailuistaan ym.

        Ota selvää asioista ennen kuin avaat turpasi..

        Samaa paskasakkia se meediokin on maksattaa oikeusjuttunsa yhteiskunnalla ja ei maksa saamiaan korvauksia yhtä syyllinenkin kun muut ette ole kukaan toinen toistanne parempia tai pahempia joutusakkia kaikki... t. Ihan täysin teihin kyrpiintynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajaa.

        Ollilla on taas lääkkeet loppu, riehuu netissä. Oiskohan pohjalaisnainen laittanut välit poikki kun näin kova hätähuuto pitkin ja poikin, blogikin suljettu. Kyllä vähän sääliksi käy näitä yhteiskunnan ympyröistä pudonneita... Missä on kirkkonummen vanhuspalvelut?

        Juu ihmettelee tässä vähän muutkin että, kuinka moni 70v kirjoittelee tämmöisiä mihinkään kun tämä tänne ?? Ei ainkaan kukaan minun tuntemistani normi kansalaisista jotka samaa ikää. Kai nyt sokeatkin otsalohkollaan sen näkee että, nämä kaikki puolustuspuheet muka jonkun exän kirjoittamat, on miehen itsensä säveltämiä.


    • Anonyymi

      Kiitos todella hyvästä kommentistasi jossa esitit erittäin asiallista mielipidettä näistä viidestä,kuudesta akasta ja niiden espoolasesta rattopojasta,jota kutsutaan Pedaripyydykseksi tai Pikkuarskaksi.

      Olli aikoo nostaa tutkinnan myös näistä hänen suljettuna nyt oleviin blogisivuihinsa viittaavista kommenteista. Jokaisesta koko akkasakkia ja Pikkuarskaa sekä vantaalaista liikemiestä ,56-v vastaan

      Koko netti meni sekaisin kun kaksi varmasti ja neljä lähesn varmasti joutuu syytteeseen Olliin kohdistuneista rikoksista.
      Poliisit ja sosiaali-sekä terveyspalvelut ovat täysin vittuuntuneita näiden yhteiskunnan hylkiöiden Olliin kohdistuvasta vainosta, jatkuvasta vainosta.Onneksi nyt on saanut taakseen viranomaistahot näitä akkoja ja Pikkuarskaa vastaan.

      Pedaripyydys.Pikkuarska pyrkii sotkemaan koko asiakäsittelyn mutta sotkeentuu yhä syvemmin langettavaan tuomioon itselleen.
      Ollin lähärikielto on perusteeton kaikilta osiltaan ,myös hänen naiskaverinsa kanssa huumorimielessä soittamansa huvisoitto josta kukaan muu kun Vihdin huumeäiti ei olisi nostanut valtavaa mediatapahtumaa.

      Tästä laumasta Olli on ainut tervepäinen,kesti vuosia ennenkuin hän heräsi. Tiedän että hän kokoaa parhaillaan aineistoa kaikkia vainoajiaan kohtaan jotka ovat tehneet eri viranomaisille täysin perättömiä ilmoituksia. Hänen taustallaan ei ole hänellä leikitteleviä akkoja eikä häiriintynyttä pikkuarskaa jolle on itselleen tulossa vankilatuomio liki 10 vuotta kestäneistä vainoistaan nyt viranomaisten sulkemalla vanhemmar sivustollaan

      Ollin ex-avovaimona olen kaiketi melko hyvin selvillä näistä mitään kunnollista tekemättömistä rutkuista poiketen mikä on totuus.Ja se on täysin päinvastainen kun näissä yhden ihmisen vainoamiseen perustuvissa kirjoituksissa.

      Hyvä että Olli on alkanut tekemään viranomaisten pyynnöstä ja suosituksesta jokaisesta aiheettomasta ilmoituksesta eri viranomaislle rikostutkintailmoituksen Ja ne myös tuottavat tulosta. Sillä ne menevät oikeuteen aina syyttäjän alaisena rikoksena,Toki Olli voi vaatia rangaistusta ja kovia korvauksia tekijöiltä.Ja myös ne saa.
      Viranomaisten lisäksi hänen tukenaan on piinkova ,vuosikymmeniä juristina ollut oikeustieteen lisensiaatti ja käräjillä kovan ammattitaidon omaava nuori avustaja.

      Onnittelut Ollille

    • Anonyymi

      Jos se todella on ollut asianomistajana kuultavana ja vielä riemuitsee siitä facebookissa niin ei kai ihme jos pohjalainen taas raivostunut. Ihmettelinkin että keiden naisystävien kanssa Kalajoki ilakoi syytteitä kun se ainoa elävä ystävä on tuo pohjalainen.
      Blogi, jonka se Kalajoesta teki, on kyllä niin käsittämätön, että toivon todella että tällä kertaa saa syytteen.

      • Anonyymi

        No se todella oli mauton. Mutta niin on Kalajoen blogikin ollit jo vuosia... Kalajoen kannattaa vähän miettiä taas näitä haukkumisiaan, ihan itsekseen ja rauhassa. Ehkä elämä olisi hivenen parempaa jos olisi hiljaa ja keskittyisi omiin asioihinsa!


    • Anonyymi

      Kyllä todella törkeä blogi pohjalaisnaiselta. Ollin pyynnöstä huolimatta ei poistanut sitä. Siitä huolimatta olisi joutunut käräjille,näistä häkesoitoistaan ja perättömistä ilmiannoistaan. Kun kerran poliisit käydessään varmistamassa että pohjalaisen ilmoitukset,molemmat ,olivat täysin hatusta temmattuja olivat nähneet blogin.
      Kehoittaneet tekemään seuraavana päivänä rikosilmoituksen. Olivat samalla todenneet että blogissa kuvattuun titityy-nimiseen naiseen äärimmäisen törkeä blogin kunnianloukkaus kohdistuu vielä Ollia enemmän.Tämä titityy saa heittämällä myös törkeän kunnianloukkauksen käräjille kun sen pienemmin perustein saa Ollikin. Kolmas törkeän kunnianloukkauksen uhri on Cälle niminen henkilö.


      Edelleenkään Olli ei tänne kirjoita,jota ihmettelen .Parempi niin , vaikka nyt varmaan tulisi rakkausrunoja..On niin iloinen ja onnellinen
      Huomenna soitta kuulemma hovioikeuteen ja käräjäoikeuteen tai hänen juristeistaan toinen soittaa onko Arska ollut koko päivän Ollille laittamiensa agressiivisten viestien mukaisesti yhteydessä käräjä-ja hovioikeuteen. Arskan tunnuustus on Ollin kännyssä joten pedaripyydys on todella ahtaalla jos on ollut.

      Arska on tunnettu riidankylväjä ja paskanjauhaja joten saattaa hätääntyneenä Vihdin huumeäidin vuoksi jälleen keksiä . Kuten Arrskan vanhemmat-saastainen
      törkykeskustelupalstakin Pikkuarskan tarinoita .Kun Ollintarinat ovat nyt tauolla

      Minna -Piritta

      • Anonyymi

        Minna-piritta, Julia, Jenna, Salla - kaikki mielikuvituskavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minna-piritta, Julia, Jenna, Salla - kaikki mielikuvituskavereita.

        Jatkaa nuoren naisen herjaamista ja vainontaa myös livessään !
        Eikö Kirkkonummen vanhuspalvelu jo herää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minna-piritta, Julia, Jenna, Salla - kaikki mielikuvituskavereita.

        No niinhän nuo ovat ja osaltaan se tekee tästä tosi surullista ettei ihmisellä ole muita elämässään, kun omia keksimiään eksiä ja nyxiä.


    • Anonyymi

      Hyvä,hyvä,hyvä Olli !!!.Hieno että olet tätä vittupäälaumaa alkanut vetää käräjille.Hyvä poliisit ja muut virkamiehet kun olette Ollin tukena vittupäitä vastaan!! Nyt viimeisimmistä kommenteista kirjoituksesi jälkeen selvästi sokea Reettakin näkee että syytetyillä ja muillakin ,tulevilla syytetyillä on hirveä pelkopaniikki ja paska valuu korvistakin.Lisää kaasua vaan Olli-ihanani <3 <3
      Nautin noiden hädästä ja paniikista

      • Anonyymi

        Mihin hävisi " sivistynyt ihminen"? 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisi " sivistynyt ihminen"? 😂😂😂

        Tätä nauran minäkin. Öllikan touhuissa ei ole mitään sivistynyttä. Kamalaa haukuntaa vuoronperään jokaisesta ihmisistä pyörii Vihdissä ajellen kännissä vaikka on juuri saanut kiellon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisi " sivistynyt ihminen"? 😂😂😂

        Motoksi sopii: joskus tekis, toisinaan, sitten taas ei 😀
        Kuulostaa hiukka sm meediolta, kun tulee onnelliseksi omista vihaharha ajatuksistaan,
        Ihmettelen vain, kuinka kukaan luottaa asioitaan noin karkealle ja sivistymättömälle selvännäkijälle?
        Siksi luulen, ettei kukaan edes tahdo kursseilleen.?
        Kannattaa viimeistää iltaehtoona elämässään harjoitella käytöstapoja ja koettaa tulla ihmisten kanssa toimeen.
        Ps. Poliisit eivät ole kenenkään puolella, eivät myös muut virkamiehet. He eivät myöskään kehota tekemään selvityspyyntöjä. ( poikkeuksena esim. Perheväkivalta tms)
        Jos poliisi tutkii asiaa ja toteaa rikoksen, molempia osapuolia kuullaan. Tuomari tekee ratkaisun. Sitä vastaan on turha jälkeenpäin netissä öylöttää jos on valittamista, se on tehtävä viranomaistietä. Täällä on turha itkeä ja syyhyttää asioitaan.


      • Anonyymi

        On se saakeli kumma ukko tämä Ölli ku hypätään suoraan käräjille ilman esitutkintaa, loppulausuntoa, syyteharkintaa. Hokkuspokkus!

        Kyllä ennustan että käräjiä tulee mutta Ölli on siellä vastaajana ei asianomistajana.

        Vain idiootti suostuu puhelinkuulusteluun. Ettekö muista kun Öllin naiskaveri oli puh.kuulustelussa oli puhunut tunnin ja sinne saatiin rivi kirjattua. Ei ikinä puhelinkuulusteluun kannata suostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se saakeli kumma ukko tämä Ölli ku hypätään suoraan käräjille ilman esitutkintaa, loppulausuntoa, syyteharkintaa. Hokkuspokkus!

        Kyllä ennustan että käräjiä tulee mutta Ölli on siellä vastaajana ei asianomistajana.

        Vain idiootti suostuu puhelinkuulusteluun. Ettekö muista kun Öllin naiskaveri oli puh.kuulustelussa oli puhunut tunnin ja sinne saatiin rivi kirjattua. Ei ikinä puhelinkuulusteluun kannata suostua.

        Tämä ja huutista huutista :-D :-D Ja sitten kun ei kuulustelu toiminutkaan niin kun oli ajateltu, oltiin ihan huuli soikeana että jopa on väärennetty kuulemma vielä SYYTTÄJÄN jakama paperi :-D


    • Anonyymi

      Tässä mainittu Ollin rakkaan unelmanaisen kuva-aarteineen tekemä kuvablogi oli todella loukkaava ja mauton. Kukaan normaali nainen ei esimerkiksi levitä ympäri nettiä ja herjablogissaan miesystävänsä peniksen kuvaa .Joka tosin on netissä melkein kaikissa mahdollisissa paikoissa,niinkuin on toisenkin,lyhytaikaisen kumppaninsa peniksen kuva.
      Keskustelin poliisikuulustelusta joka naisesta ja blogista tehtiin Ollin kanssa kuulustelun jälkeen keskiviikkoiltana. Hänellä kamerassaan on ja tulee kuulemma pysymäänkin koko blogisivu törkeyksineen kuvattuna ,myös muiden uhrien osalta.
      Niinkuin kirkkonummelainen poliisi oli sanonut Ollin kysyessä ,hänen naisensa ja hän ovat voineet vaihtaa sukupuolielimiensä kuvia ja nainen useammankin Ollille. Mutta rikos tapahtuu heti kun kuvan esittää jollekin muulle ja törkeänä kun se on suuren katsojaryhmän saatavilla. Esimerkiksi julkisesti netissä. Poliisi oli halunnut sen yhtenä törkeän kunnianloukkauksen rikkoneena kuvana tuleviin oikeusistuntoihin joidenkin muiden kera. .Myös naisen jakamaa kuvaa itsellään pitävät tai jälleen jakavat syyllistyvät sukupuolirikokseen,riippumatta ovatko naisia vai miehiä. Olli toissapäivänä melkein hihkui ilosta että nyt jumalauta lähtee moni kuulusteluun ja käräjille Suomen kuuluisimman kullin käytöstä ja Ollille virtaa euroja kuin tulvavettä.

      Onneksi Olli omia aarteitaan eli naisen vaihtovuoroisena itsestään lähettämiä seksikuvia ja videoita ei julkaise, olisi Ollillakin sitten onnettomat oltavat.

      Muutenkin katsoin somesivulta toissa iltana kyseisen blogin. Sen kirjallinen anti oli surkea,Kuvat tarkoitushakuisesti loukkaavia . Veikkaan että nainen yrittää jäätyään rikoksesta kiinni siistiä törkysivua joka Ollin kertoman mukaan on ollut avoinna 15.10 aamupäivästä alkaen kaikkien nähtävillä. Poliisin ja Ollin mukaan osa kuvista on ihan asiallisia ,joskin käyty varastamassa Ollin kuva-aineistosta Facebook-sivullaan. Lähtokohtaisesti kuvaajalla on oikeus nimittäin kuvaamaansa kuva-aineistoon. Toisin sanoen ,jos murtautuisi toisen kotiin ja varastaisi valokuva-albumin on luvattomasti kuvien käyttämiseen liittyvä vertaus

      Mitä Ollin käyttäytymisessä en ymmärrä ollenkaan hän naisen törkeästä kunnianloukkauksesta huolimatta aikoo pitää naista ystävänään. En liene ainoa jolle
      tämä hänen toimintansa ei mene perilleTäällä on joskus epäilyä ollut Ollin psyykkisestä kunnosta,tässä kohden liityn epäilijöihin.

      Pidän hyvin arvostettavana tekona että kävi tuon yhden kommentin kirjoittamassa eikä jatka kommentointia tai ketjun seuraamista enempää

    • Anonyymi

      Ketjun aiheeseen liittyen.
      Nämä Kalajoen ja kaverilaumansa persoonalliset ystävyydenilmaisut kaikista eivät muuta sitä tosiasiaa ,ettäKalajoki on hyvin arvostettu ja luotettava selvänäkijä. Alan kovimpaan kärkeen työssään kuuluva. Muu ei merkitse minulle mitään.Ketjuun kirjoittavista poiketen minulla on oma elämänikin. En elä Kalajoen varjossa ,hänen siivillään lentäen.Sen käsityksen saa tästä hänen erikoisesta fanilaumastaan.
      Alkakaa tekin elää omaa elämää,Kalajoki pysyy kyllä pystyssä ilman teitäkin.
      Minä ymmärrän hänen arvostuksensa kutsumaanne Unelmanaista kohtaan. Oikeassa elämässä on muutakin kun käräjätaistot. Ne ovat vain pieni pätkä elämää .

      • Anonyymi

        Nimenomaan nämä ovat juuri niitä harhoja, joita hänellä on! Ne keistä hän ivaten puhuu ja kunniaa loukkaavaa tietoa levittää, eläisi mieluusti sitä elämäänsä ilman tämän meedion haukkumisia. Heillä ei ole aikaa viihdyttää Kalajokea päivä ja yökausia juoruten puhelimessa! Se on se todellinen syy, miksi hän tätä pohjolan akkaa arvostaa. Kukaan muu ei alennu enään edes kommunikoimaan Kalajoen kanssa koska kaikki tietää että ongelmia siitä vaan saa ja roppakaupalla!!


    • Anonyymi

      Moikka.
      Olen odottanut innolla teidän sekoiluanne Ollin blogeista . Täytnee itse laittaa tähän hänen nykyisistä blogeistaan yksi.
      Lähtöasemalla

      Olet vieressäni tässä sateessa
      viimeinen minuutti juoksee rakkauden rajan ylitse
      suru silmissämme puhuu
      eikä äänelle ole tilaa

      Käteni puristaa kättäsi
      Hyvästi rakkaus
      tuonenkello soi junanpillissä
      kuolemanvirsi junan lähtöasemalla
      kun viimeinen kuulutus on lausuttu.
      Kun juna,hautajaisjuna ,
      lähtee lonksuvin polvin irroitan kädestäsi, katseemme etääntyy
      ja ihomme kosketus jää lähtölaiturin kuolleeseen asfalttiin
      kuten lähtevä jää



      Vääntäkää nyt tästäkin joku uhkaus teille vatipäät ellei peräti itsariuhkaus. En usko että runon monisymbolista merkitystä yksikään teistä pysty Ollin jahtaajista osaa ymmärtää. Sen sijaan kyllä moni muu.

      M.S

      • Anonyymi

        Tuo on varmaan kopioitu aikoinaan ilmestyneestä Hertta-lehdestä.

        Onhan se hienoa, että tänne teini-ikäisetkin runoilee!
        😂😂😂


      • Anonyymi

        Tämä ketju ei ole typeriä " blogejasi" varten, vatipää.
        Olisi edes lukemisen arvoinen.
        Ei ole.


      • Anonyymi

        Toivotaan, että sen ymmärtää oikein edes pohja naakka. 🤣


      • Anonyymi

        Märkänä filttini alla
        Kello ravaa mielipuolena kohti venäjän rajaa.
        Poliisi puhelimessa puhuu,
        eikä sellissä ole enää tilaa,
        on black friday..

        Hampaani pureutuvat toisiaan vasten
        näkemiin terve ja selvä päivä.
        Lehtokurppa hyrisee bussin katolla
        bussi lähdössä asemalta
        kun tulee kuulutus;
        vuoro peruttu menkää jalkaisin.
        minä itken ja sen ääni soi vielä hajusi jo hälvettyä.

        Minäkin lähden,
        lonkusivin polvin, tekonivelet jäykkinä
        olen unohtanut silmälasini
        hämärä heikentää näköäni enkä näe bussia enää
        se silti huokuu bensan katkua vieressäni.

        Aikani on aikaa sitten mennyt
        kuulun museoon
        olen jotakin alkuliman kaltaista,
        jota kukaan ei takilleen halua roiskuvan.

        Laahustan pimeään
        huudan nimeään
        IRMA tule takaisin IRMA minä haluan vain sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märkänä filttini alla
        Kello ravaa mielipuolena kohti venäjän rajaa.
        Poliisi puhelimessa puhuu,
        eikä sellissä ole enää tilaa,
        on black friday..

        Hampaani pureutuvat toisiaan vasten
        näkemiin terve ja selvä päivä.
        Lehtokurppa hyrisee bussin katolla
        bussi lähdössä asemalta
        kun tulee kuulutus;
        vuoro peruttu menkää jalkaisin.
        minä itken ja sen ääni soi vielä hajusi jo hälvettyä.

        Minäkin lähden,
        lonkusivin polvin, tekonivelet jäykkinä
        olen unohtanut silmälasini
        hämärä heikentää näköäni enkä näe bussia enää
        se silti huokuu bensan katkua vieressäni.

        Aikani on aikaa sitten mennyt
        kuulun museoon
        olen jotakin alkuliman kaltaista,
        jota kukaan ei takilleen halua roiskuvan.

        Laahustan pimeään
        huudan nimeään
        IRMA tule takaisin IRMA minä haluan vain sinut.

        Sänkyni rosoisessa hämyssä
        Suu messingillä,
        Koetan vielä
        Tavoittaa joutsenen kaulan.
        Samanlaisen kalkitun
        pään ja posket
        Kuin sinulla armaani,
        Häilyvien silmiesi iloinen levinnyt meikki.
        Löysä kaunis vatsasi
        Lepäämässä sohvani lämpöön.

        Iltahuiskeessa,
        Pienessä tuiskeessa
        Katsomme toisiimme
        Kuin kaksi nälkäistä jalkaa
        Ja kiimaista korvaa.
        Suu supussa kuiskaten:
        Me olemme aina,
        Kaikesta huolimatta.
        Koko sielumme liitto.

        (Minäkin ) laahustan
        Pitkin pimeää pihaa
        Ja (minäkin) huudan nimeään:
        PIRKKO, tule takaisin PIRKKO
        (fackin ) minä(kin) haluan vain sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänkyni rosoisessa hämyssä
        Suu messingillä,
        Koetan vielä
        Tavoittaa joutsenen kaulan.
        Samanlaisen kalkitun
        pään ja posket
        Kuin sinulla armaani,
        Häilyvien silmiesi iloinen levinnyt meikki.
        Löysä kaunis vatsasi
        Lepäämässä sohvani lämpöön.

        Iltahuiskeessa,
        Pienessä tuiskeessa
        Katsomme toisiimme
        Kuin kaksi nälkäistä jalkaa
        Ja kiimaista korvaa.
        Suu supussa kuiskaten:
        Me olemme aina,
        Kaikesta huolimatta.
        Koko sielumme liitto.

        (Minäkin ) laahustan
        Pitkin pimeää pihaa
        Ja (minäkin) huudan nimeään:
        PIRKKO, tule takaisin PIRKKO
        (fackin ) minä(kin) haluan vain sinut.

        Junanpillit huutavat:
        Kun pääsi putkahtaa kohdusta ulos...
        Kirkako siellä laulaa
        Ja koettaa saatanallisesti
        meidät erottaa?
        Vaunut klonksuvat pahaenteisesti,
        Me olemme kuin kaksi
        kelkkaa alamäessä.
        Milloin toinen edessä
        Toinen takana.
        Jumala kiitää välillä ohitsemme,
        mutta lisäämme vauhtia.
        Ehdimme juuri
        ylittää radan
        kun musta
        Kuolemanjuna irvistellen
        ohittaa aseman.
        Alamäki on pitkä ja ehdin huutaa hämärään
        ohi vilkkuvien maisemien:
        MARJATTA tule takaisin
        MARJATTA haluan vain sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Junanpillit huutavat:
        Kun pääsi putkahtaa kohdusta ulos...
        Kirkako siellä laulaa
        Ja koettaa saatanallisesti
        meidät erottaa?
        Vaunut klonksuvat pahaenteisesti,
        Me olemme kuin kaksi
        kelkkaa alamäessä.
        Milloin toinen edessä
        Toinen takana.
        Jumala kiitää välillä ohitsemme,
        mutta lisäämme vauhtia.
        Ehdimme juuri
        ylittää radan
        kun musta
        Kuolemanjuna irvistellen
        ohittaa aseman.
        Alamäki on pitkä ja ehdin huutaa hämärään
        ohi vilkkuvien maisemien:
        MARJATTA tule takaisin
        MARJATTA haluan vain sinut.

        Ihania runoja nämä kolme :-) Tässä vielä yksi... lisää voi aina laitella nämä runot ovat miljoona kertaa parempia kun ketjun pääsankarin runot :-)



        Sielu alkaa virittää sointuja
        elämäni lanka hapertuu ja ihan pian
        olen siinä
        olen yksin
        seuranani vain hampaaton miehetön kissa
        joka naukuu kurjalla äänellä
        huutaa sateeseen nimiä
        jotka eivät kuule
        joita ei tavoita
        se huutaa
        kolmea nimeä koska pelkää
        että vanhan miehen kosketus
        ei enää sitä tavoita...
        Kissa on jäänne kuten mieskin
        Elämän unohtama ja Jumalansa hylkäämä
        vain veriset naudan raadot
        enää sykähdyttävät vanhaa kissaa
        vanhaa miestä eivät nekää... hän syö ne naudat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihania runoja nämä kolme :-) Tässä vielä yksi... lisää voi aina laitella nämä runot ovat miljoona kertaa parempia kun ketjun pääsankarin runot :-)



        Sielu alkaa virittää sointuja
        elämäni lanka hapertuu ja ihan pian
        olen siinä
        olen yksin
        seuranani vain hampaaton miehetön kissa
        joka naukuu kurjalla äänellä
        huutaa sateeseen nimiä
        jotka eivät kuule
        joita ei tavoita
        se huutaa
        kolmea nimeä koska pelkää
        että vanhan miehen kosketus
        ei enää sitä tavoita...
        Kissa on jäänne kuten mieskin
        Elämän unohtama ja Jumalansa hylkäämä
        vain veriset naudan raadot
        enää sykähdyttävät vanhaa kissaa
        vanhaa miestä eivät nekää... hän syö ne naudat.

        Kumeat naudat piirissä
        Kavioitaan kapsuttaen
        Kuin hämärässä, kauniit seireenit.
        Mies juoksee
        Kuin hullutuuli
        Tekonivelet huutaen
        Ja virttä veisaten
        Ohi nautajoukon revittää
        Ja kaatuu kissanpaskaan veikeään.
        Ja kissa kiireesti
        peräänsä pyyhkien
        Ja miehen kanssa kilpaa nyyhkien
        Miukuu lohdutusta
        Mätä hampaillaan.
        Ja viiksillään, kuin piiskoilla katkenneilla.
        Ja huomaa mies
        Tää suuri Alfa
        Ettei naudanpaskaa se ollutkaan
        Vaan
        suustaan sylkee kissanpaskaa.
        Ja kiittää Jumalaa
        Ei ilman paskan maistamista,
        Ois voinut itseään
        asiasta vakuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumeat naudat piirissä
        Kavioitaan kapsuttaen
        Kuin hämärässä, kauniit seireenit.
        Mies juoksee
        Kuin hullutuuli
        Tekonivelet huutaen
        Ja virttä veisaten
        Ohi nautajoukon revittää
        Ja kaatuu kissanpaskaan veikeään.
        Ja kissa kiireesti
        peräänsä pyyhkien
        Ja miehen kanssa kilpaa nyyhkien
        Miukuu lohdutusta
        Mätä hampaillaan.
        Ja viiksillään, kuin piiskoilla katkenneilla.
        Ja huomaa mies
        Tää suuri Alfa
        Ettei naudanpaskaa se ollutkaan
        Vaan
        suustaan sylkee kissanpaskaa.
        Ja kiittää Jumalaa
        Ei ilman paskan maistamista,
        Ois voinut itseään
        asiasta vakuuttaa.

        Olen Krishna
        Olen valo
        Olen synkeä kummitustalo
        Olen työssä
        Väijyn yössä
        Kuljen sutena lampaiden vyössä
        Olen fases
        Olen Kalas
        Olen riippana ihmisten jalas
        Olen kasvoton
        Hiipuva pelle
        Sanon mitä vaan ja ihan kenelle
        tahansa
        vuodatan ilkeän mahlan
        Siten peitän oman eloni tahran.
        Olen silmä, olen suu
        Olen haaveissain verinen kuu
        Loitsin tuhoo
        Puhun uhoo
        Katson omaa silsaista ruhoo.
        Olen ruma
        Solun tuma
        Olen ehdoton onnen taantuma.

        (Runo on kuvitteellinen, eikä sillä ole esikuvia todellisessa elämässä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Krishna
        Olen valo
        Olen synkeä kummitustalo
        Olen työssä
        Väijyn yössä
        Kuljen sutena lampaiden vyössä
        Olen fases
        Olen Kalas
        Olen riippana ihmisten jalas
        Olen kasvoton
        Hiipuva pelle
        Sanon mitä vaan ja ihan kenelle
        tahansa
        vuodatan ilkeän mahlan
        Siten peitän oman eloni tahran.
        Olen silmä, olen suu
        Olen haaveissain verinen kuu
        Loitsin tuhoo
        Puhun uhoo
        Katson omaa silsaista ruhoo.
        Olen ruma
        Solun tuma
        Olen ehdoton onnen taantuma.

        (Runo on kuvitteellinen, eikä sillä ole esikuvia todellisessa elämässä.)

        Hienoja runoja! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoja runoja! 😄

        Kiitos omasta ja muiden puolesta ! Runo tai muutama päivässä, pitää oikeussalin ja hourulan loitolla :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Krishna
        Olen valo
        Olen synkeä kummitustalo
        Olen työssä
        Väijyn yössä
        Kuljen sutena lampaiden vyössä
        Olen fases
        Olen Kalas
        Olen riippana ihmisten jalas
        Olen kasvoton
        Hiipuva pelle
        Sanon mitä vaan ja ihan kenelle
        tahansa
        vuodatan ilkeän mahlan
        Siten peitän oman eloni tahran.
        Olen silmä, olen suu
        Olen haaveissain verinen kuu
        Loitsin tuhoo
        Puhun uhoo
        Katson omaa silsaista ruhoo.
        Olen ruma
        Solun tuma
        Olen ehdoton onnen taantuma.

        (Runo on kuvitteellinen, eikä sillä ole esikuvia todellisessa elämässä.)

        Tämän runon halusin kuulla, se on kerronnaltaa kepeä, kuitenkin sisimmältää kypsä.
        kenties etärinteellä muodostunut, yksinkertaisen HYVÄ !


    • Anonyymi

      Nyt täällä kaksi pelkää syytteitä ja siksi yrittää ajaa Kalajoen johonkin epätoivoiseen tekoon. Kolmas on mukana ihan pelkkää pahantahtoisuuttaan.

      • Anonyymi

        Pitäs varmaan ne esitutkinnat selvittää ensiksi, loppulausunto, syyteharkinta ja sitten mahdollisesti syytteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs varmaan ne esitutkinnat selvittää ensiksi, loppulausunto, syyteharkinta ja sitten mahdollisesti syytteet.

        Ketkä kaksi pelkää ja mitä syytteitä? Suomessa on oikeus olla kenestä tahansa mitä mieltä haluaa- laki asettaa sitten raamit sille miten ja millä tavalla niitä ilmaisee missäkin.

        Tietääkseni ketään ei vielä ole syytettynä kuulusteltu mihinkään Kalajokeen liittyvässä asiassa.


      • Anonyymi

        Elisa ota Ölli itsellesi niin me muut pääsemme helpolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä kaksi pelkää ja mitä syytteitä? Suomessa on oikeus olla kenestä tahansa mitä mieltä haluaa- laki asettaa sitten raamit sille miten ja millä tavalla niitä ilmaisee missäkin.

        Tietääkseni ketään ei vielä ole syytettynä kuulusteltu mihinkään Kalajokeen liittyvässä asiassa.

        Ei oo kuulusteltu, onkohan tuo edes totta että poliisi soitti keskiviikkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisa ota Ölli itsellesi niin me muut pääsemme helpolla!

        Tämä Tarina, loru tai vapaamuotinen runo, saa valita minä tätä pitää...
        ei kuvaa todellisia tapahtumia ja henkilöitä. Yhtymäkohdiltaa tahaton samaistuminen, on taiteleilijan taiteellinen vapaus ilmaista..

        Vanha maho kissa resuisessa turkissaan
        monien tappeluittensa jäljiltä
        kulki polkuanturat haavoilla pitkin joen vartta.

        Törmäsi kuivettuneeseen iältään varsin vanhaan kalaan
        jonka harmaita suomuja petti jo karva.

        Maho kissa joka itse ei enää kelvannut kenellekkään lemmikiksi
        katsoi happea vesirajassa haukkovaa vanhaa kuivettunutta kalaa
        ja tuumasi itsekseen;
        " Ruuaksi tuosta ei ole, eikä tappelukaveriksi, mutta jotain
        aivan varmaksi jotankin siitä vielä voi hyötyä tuostakin,
        vanhasta kuivettuneesta harmaakarvaisesta kalasta joenmutkassa."

        Vanha maho kissa naukaisi särkyneellä äänellä tervehdyksensä
        kuivalle vanhalle kalalle ja tiedusteli miksi tuo happea haukkoo
        puoliksi kuivalla joen penkereellä, eikö kalat kuulu jokeen ?

        Hetken vanha kuivettunut kala mulkoili kissaa, mutta lopulta
        henkeään haukkoen virkkoi ;
        " Saalistajat, perkeleet enkeleitten vaatteissa, ovat verkkonsa joenuomaan virittäneet.
        Saivat minut ansaan saatanan rysäryöstäjät, mutta kun huomasivat minut
        vanhaksi, kuivaksi ja herroille kelpaamattomaksi ruuaksi, heittivät minut
        kiduksistani roikottaen tähän kuolemaan hapen puutteeseen.
        Tässä on paha lieju johon juutuin. Voitko auttaa ja tuuppaista pikkuisen, jotta pääsen takaisin jokeen ? "

        Vanha maho kissa hetken hieroi hapertuneita viiksiään,
        mietti melkoisen tovin
        ja lopulta lupasi auttaa sillä ehdolla että, vanha kuiva kala
        vastapalveluksenaan joen keskelle päästyään,
        nousee joen keskellä oleville kiville ja laulaa,
        kuuluvasti laulaa, kaiken mitä rysäpiruista tietää.

        Tämän vanha kuivettunut kala auliisti lupasi, hetkeäkään miettimättä. Se rakasti laulaa vaikka lauluääntä sillä ei ollutkaan. Eritoten se rakasti laulaa valheesta, ketään ei laulu totuudesta kiinnosta se ajatteli ja siksi se oli sepittänyt melkoisen veisun
        jota muunnellen lauloi kaikille jotka jaksoivat sitä kuunnella.

        Vanha maho kissa ei vanhan kuivettuneen kalan tiedoilla
        rysäpiruista mitään oikeastaan tekisi ,
        koskei kukaan enää kuunnellut vanhan mahon kissan naukumia tarinoita missään.
        Mutta voihan itseään viihdyttää kuuntelemalla
        kuinka vanha kuivettunut kala laulaisi
        liioitellen suuresti, liki kaiken keksien rysäpiruista ankeaa ja vihansa kyllästämää
        ja itsesääliä pursuavaa lauluaan.

        Vanha maho kissa ei välittänyt kuivettuneesta kalasta
        ei sen karvaisten suomujen kivuista
        ei siitä että, vanha kuiva kala
        oli sukunsa viimeinen
        eikä ollut koskaan onnistunut kutemaan
        minkään naaras kalan kanssa
        ei koskaan saamaan jälikasvua
        ei koskaan ollut laulanut tuhansille pikkuisille kalanmunille
        eikä koskaan ollut nähnyt kuin haaveissaan
        auringonlaskua välimereen.

        Vanha kuivettunut kala mieluusti lauloi
        myös laulua siitä
        kuinka se ennen oli kiiltäväsuomuinen
        jokaisen lohinaaraan päiväuni
        kuinka se oli aikoinaan heilastellut myös
        sateenkaarenvärein loistaneen aidon taimenen kanssa.

        Todellisesti ei nuorempanakaan kalasta kukaan ollut kauan jaksanut kiinnostua.
        Sen suomut olivat sameita
        ja puheet vieläkin sameampia.

        Vanha maho kissa istui joen penekereellä silmät ummessa,
        ivallinen hymy arpisella kissan naamallaan
        kuunteli vanhan kuivakkaan kalan viimeistä jokilaulua
        rysäpiruista, nuorista lohinaaraista, vaelluskaloista jotka
        vaeltavat maailman toiselta laidalta
        vain häntä katsomaan, laulua kuulemaan, ihastelemaan.

        Vanha rämettynyt, mutapohjainen joki jossa eli enää vain tämä yksi,
        vanha kuivettunut kala.
        Joen rannalla yksin resuisena istuva vanha maho kissa,
        elivät omissa mielikuvissaan toisin
        kuin mikä oli karu todellisuus...

        The End


      • Anonyymi

        Oi ei, kuka muka olisi niin pahantahtoinen ?
        1. Onko pahantahtoinen hän, joka lausuu oman mielipiteensä asioista kun ei ole sinun kanssasi samaa mieltä jostakin ?
        2. Vai onko pahantahtoinen hän, joka uskottelee hauraalle vanhukselle tietävänsä, jotakin jota ei oikeasti tiedä ja julkaisee oman mieltymyksensä , pahantahtoisuutensa ja kostonhalunsa ajamana ihmisten nimiä syytellen ??

        Itse sanon 2.


    • Anonyymi

      Tuolla taaempana olevasta vakivallalla uhkauksesta on tehty poliisille tutkintapyyntö, johon on nimetty todistajaksi eräs ennustaja kertomaan kuka ystävättärensä uhkauksen on kirjoittanut.

      • Anonyymi

        Joo tosin tuskin poliisi olemattomia resursseja tuhlaa siihen, että kuulee Kalajokea yhtään mihinkään liittyen. Sen saa ihan helposti selville kun pyytäisi IP-numeron mistä uhkaus kirjoitettu. Selvää pässinlihaa sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tosin tuskin poliisi olemattomia resursseja tuhlaa siihen, että kuulee Kalajokea yhtään mihinkään liittyen. Sen saa ihan helposti selville kun pyytäisi IP-numeron mistä uhkaus kirjoitettu. Selvää pässinlihaa sen jälkeen.

        Ollin todistus on nopein tie läpi esitutkinnan ja syyteharkinnan käräjäsaliin. Ei tässä mitään IP-numeroita tarvita. Todistajalla on totuudessa pysymisvelvoite vankeusrangaistuksen uhalla, siksi se laulaa kuin satakieli kaiken mitä tietää ja enemmänkin.

        Voin kuulla viranomaiskoneiston rattaiden ja kampien lähteneen liikkumaan omaa verkkaista liikettään kohti päämäärää, uhkailijan henkilöllisyyden selvittämiseksi. Asiaa helpottaa se seikka, että sama uhkailija on kirjoitellut aiemmin vastaavanlaisia uhkauksia muissa yhteyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollin todistus on nopein tie läpi esitutkinnan ja syyteharkinnan käräjäsaliin. Ei tässä mitään IP-numeroita tarvita. Todistajalla on totuudessa pysymisvelvoite vankeusrangaistuksen uhalla, siksi se laulaa kuin satakieli kaiken mitä tietää ja enemmänkin.

        Voin kuulla viranomaiskoneiston rattaiden ja kampien lähteneen liikkumaan omaa verkkaista liikettään kohti päämäärää, uhkailijan henkilöllisyyden selvittämiseksi. Asiaa helpottaa se seikka, että sama uhkailija on kirjoitellut aiemmin vastaavanlaisia uhkauksia muissa yhteyksissä.

        Jos selviäisi että uhkaus on tullut Kalajoen Ip- osoitteesta, niin on sangen tyhmää kuulla todistajan roolissa kalajokea. Liekö oikeuskäytännön mukaan edes mahdollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos selviäisi että uhkaus on tullut Kalajoen Ip- osoitteesta, niin on sangen tyhmää kuulla todistajan roolissa kalajokea. Liekö oikeuskäytännön mukaan edes mahdollista!

        Ei Kalajokea silloin käytetäkään todistajana jos viestit ovat hänen lähettämiä, vaan silloin hän on epäilty rikoksentekijä. Mutta koska tässä vaiheessa ei ole tietoa viestin kirjoittajasta niin Olli mitä parhain todistaja, koska uhkausviesti sisältää tietoja jotka vain hän on tiennyt.

        Jos annetaan poliisille työrauha ja jätetään jossittelu sikseen. Kyllä se aikanaan selviää kuka uhkaukset esitti. Toisin tiedän sen jo nyt, mutta poliisin kynästä se on virallinen fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kalajokea silloin käytetäkään todistajana jos viestit ovat hänen lähettämiä, vaan silloin hän on epäilty rikoksentekijä. Mutta koska tässä vaiheessa ei ole tietoa viestin kirjoittajasta niin Olli mitä parhain todistaja, koska uhkausviesti sisältää tietoja jotka vain hän on tiennyt.

        Jos annetaan poliisille työrauha ja jätetään jossittelu sikseen. Kyllä se aikanaan selviää kuka uhkaukset esitti. Toisin tiedän sen jo nyt, mutta poliisin kynästä se on virallinen fakta.

        Ei näitä uhkauksia edes todennäköisesti tutkita. Poliisin suorittaman tutkinnan perusteena pitää olla konkreettinen uhka, jota tässä ei nyt kyllä ole koska uhkauksia ei ole osoitettu selkeästi kenellekään vaan jättää paljon tulkinnanvaraa. Ei myöskään voida pitää todennäköisenä, että uhkauksen kohde ne kävisi lukemassa. Nämä on niitä esitutkinnan rajoittamisperusteita jotka tähän tullaan enemmän kuin todennäköisesti laittamaan.

        Se on sitten ihan toinen asia, tietääkö kourallinen ihmisiä jotka täällä kirjoittelee ja näitä lueskelee, kelle uhkaukset on tarkoitettu.
        -> Minäkin tiedän (enkä näitä hyväksy),
        se ei vaan valitettavasti mitenkään Ollia puolustamatta tässä riitä tutkintakynnyksen ylittämiseen että muutama meistä tajuaa asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä uhkauksia edes todennäköisesti tutkita. Poliisin suorittaman tutkinnan perusteena pitää olla konkreettinen uhka, jota tässä ei nyt kyllä ole koska uhkauksia ei ole osoitettu selkeästi kenellekään vaan jättää paljon tulkinnanvaraa. Ei myöskään voida pitää todennäköisenä, että uhkauksen kohde ne kävisi lukemassa. Nämä on niitä esitutkinnan rajoittamisperusteita jotka tähän tullaan enemmän kuin todennäköisesti laittamaan.

        Se on sitten ihan toinen asia, tietääkö kourallinen ihmisiä jotka täällä kirjoittelee ja näitä lueskelee, kelle uhkaukset on tarkoitettu.
        -> Minäkin tiedän (enkä näitä hyväksy),
        se ei vaan valitettavasti mitenkään Ollia puolustamatta tässä riitä tutkintakynnyksen ylittämiseen että muutama meistä tajuaa asian.

        Kyllä riittää ja siitä on jo ennakkotapauksiakin! Poliisi päättää tutkinnasta, ei maallikot!
        Netissä uhkailu on verrattavissa missä tahansa mediassa uhkailuksi. Mediaa ei saa käyttää uhkailuun, on se sitten suoraan osoitettu uhrille tai ei.
        Väkivallalla uhkaaminen tai aikominen väkivalta tekoon on aina ilmoitettava poliisille!
        Tämä tuli säädökseen juuri kouluampumisen myötä, kun ampujan video oli netissä.

        Jos on joku jatkuvasti uhkaa ihmisiä väkivallalla julkisesti on se poliisiasia.
        Sama, jos tulee esiin vaara, että ihminen vahingoittaa itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä riittää ja siitä on jo ennakkotapauksiakin! Poliisi päättää tutkinnasta, ei maallikot!
        Netissä uhkailu on verrattavissa missä tahansa mediassa uhkailuksi. Mediaa ei saa käyttää uhkailuun, on se sitten suoraan osoitettu uhrille tai ei.
        Väkivallalla uhkaaminen tai aikominen väkivalta tekoon on aina ilmoitettava poliisille!
        Tämä tuli säädökseen juuri kouluampumisen myötä, kun ampujan video oli netissä.

        Jos on joku jatkuvasti uhkaa ihmisiä väkivallalla julkisesti on se poliisiasia.
        Sama, jos tulee esiin vaara, että ihminen vahingoittaa itseään.

        Ymmärrän kyllä, tosiasiassa käytännössä asiat ei vaan aina mene niin kuin laissa lukee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, tosiasiassa käytännössä asiat ei vaan aina mene niin kuin laissa lukee!

        Ennakkotapaukset yksityishenkilöitä kohtaan osoittavat, että asiat menevät juuri lainmukaisesti, koska säädökset ovat selkeät, eivät tulkinnanvaraiset.
        Ilmoitus viranomaisille riittää.Sen voi tehdä myös nimettömänä poliisin vihjepuhelimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennakkotapaukset yksityishenkilöitä kohtaan osoittavat, että asiat menevät juuri lainmukaisesti, koska säädökset ovat selkeät, eivät tulkinnanvaraiset.
        Ilmoitus viranomaisille riittää.Sen voi tehdä myös nimettömänä poliisin vihjepuhelimeen.

        Vihjepuhelimessa ei oteta vastaan mitään tutkintapyyntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjepuhelimessa ei oteta vastaan mitään tutkintapyyntöjä.

        Vihjepuhelin on sananmukaisesti vihje liittyen epäilyyn rikoksesta, tietenkin. Siksi se on vihjepuhelin ja siihen voi ilmoittaa nimettömästi. Poliisi tutkii myös vihjeet! Vihjepuhelussa rikos ei siis välttämättä kohdistu sinuun henkilökohtaisesti, vaan on yleisesti lainvastainen. Jos taas uhkaus kohdistuu sinuun, teet luonnollisesti tutkintapyynnön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihjepuhelimessa ei oteta vastaan mitään tutkintapyyntöjä.

        Väkivallalla uhkailjat pitää heti pysähdyttää. Nettiuhkailu on rikos!


    • Anonyymi

      Miekkani teroitan,
      kalpani valmistan
      haarinskani päälleni pujotan.

      Olen valmis taisteluun
      tuulimyllyjä vastaan
      lohikäärmeitä vastaan.

      Olen aina valmis
      taisteluun

      ilman syytä
      kylväen tuhoa.

      Näen menneet
      näen tulevat
      Haades on tuttu
      ja alinen minua kutsuu.

      Olen O.K mies
      mutta vain itseni mielestä.

      • Anonyymi

        Miu mau sanoin mä Fisulle. Kissa kun olen pidän kaloista ja nuolen mielelläni Kaloja. Rakastan kalaa niin paljon, että olla ja voi jospa meidän elämä tää. Meidän kissan ja Fisun risteytys olisi mahtavaa nautintoa.

        Hyvää tässä on se, että nuo eivät pysty enää lisääntymään joten maapallo on pelastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miu mau sanoin mä Fisulle. Kissa kun olen pidän kaloista ja nuolen mielelläni Kaloja. Rakastan kalaa niin paljon, että olla ja voi jospa meidän elämä tää. Meidän kissan ja Fisun risteytys olisi mahtavaa nautintoa.

        Hyvää tässä on se, että nuo eivät pysty enää lisääntymään joten maapallo on pelastettu.

        Atari-poliisi kertoo, tai siis entinen 20 vuoteen meitä ei enää ole ollut. Sen verran kuitenkin kerron, että olemme paljon tekemisissä Öllin kanssa. Ei virkatehtävät vaan puhtaasti se, että pidämme toisistanne paljon. Olen 50-vuotias homoseksuaali, ja pidän vanhemmista miehistä. Ölli kun on yksinäinen niin totuus on se, että minä olen sen Öllin avokki, ja tykkään ollakin se meidän salaisuus tuli tässä.


    • Anonyymi

      Pyytäkää nähtäväksenne millaisia törky) tekstiviestejä meedionne on massapostittanut kolmena päivän Espoolaiselle miehelle, tulette yllättymään. Täällä ja muualla meedionne esittää uhria, mutta todellisuudessa hän ihan jotain muuta.

      - uhkailee auton hävittämisellä
      - uhkailee kotikäynnillä
      - haukkuu homoksi
      - haukkuu pedofiiliksi
      - uhkailee väkivallalla
      - uhkailee surmaamisella
      - jne

      Se äijä on koko tämän porukan pahin valehtelija ja rähisijä. Noin 50 tekstiviestiä, uhkauksia, solvauksia, törkeitä loukkauksia jne.

      Poliisikaan ei olut ottanut siltä viimeisintä tekemäänsä rikosilmoitusta vastaan, no ei tietenkään koska mitään rikostakaan ei ollut tapahtunut.

      • Anonyymi

        Ehdotus vie ja näytä ja todista poliisille tuo mitä kerroit. Ole kiltti ja tee vihdoin loppu tästä arkipäivästä torjumisesta laita ne tekstiviestit myös k.nummen siis.trrv. toimeen. Tämä on saatava loppumaan nyt.


      • Anonyymi

        Laita ne kuvakaappauksina kaikkien nähtäville niinhän se 62v nainenkin aina tekee kun saa postia tai tekstareita. Alkaa olla todella pahaa tää teidän riitely toivosin poliisin tämän lopettavan ja jonkun tahon tuon Ollin saavan avun piiriin sitä todella tarvitaan .


    • Anonyymi

      Sinä Persefone olet tässä
      ja kiedot minut Baldurin
      Atroposin syliin,
      kylmään kuin Nyx.
      Odinilta minä pyydän voimaa.
      kohdata Hekate.
      Minä saan sinun voimasi suojeluksen Freija
      ja Lilith sekä Kirke eivät minua tavoita.
      Olet minulle Pythias,Venus.
      Yhdessä kohta löydämme alban arthuanin

      Tässäpä teille tietovisa kuka missä kenen kanssa on mitä tekemässä
      Jospa tekin aloittaisitte noituudella ja magialla tekemään sakramentit riittipaikalla

      Mustalla rakkaudella Pimeys.

      • Anonyymi

        Eikun pakanamessuille pääpakanaksi 🤣


      • Anonyymi

        Sinä klorproman olet
        Verenkierrossani
        Sekä Diapam ja suuri oxepam
        Jotka soudatte kanssa
        Itse tehdyn tyrniviinin
        Sameissa aivoissani
        Ja kuljetatte minut
        Alban arthuanin luo
        Ja Pallas Athene
        Joka kiedot minut
        Harhaiseen voimaan
        Ja vaikutat doppaamalla todellisuuden.
        Jonka jälkeen hekotan kuin hullu hekate
        Ja vanha Temesta
        Jota en enää tahdo löytää
        Minä saan sinulta voimaa
        Istua puhelimessa yökaudet
        Ja kuvitella olevani Venus
        Ja voimaa
        Suuren tenoxin
        Kertoa näystäni
        Jotka ovat minulle totta nyx
        Ja suuri pharmacafennica
        Kuinka monia lilithejä, kirkejä ja
        Romani-feijoja saan luokseni.



        Tässä myös pikku tietovisa kuka ja missä ja kenen kanssa on tekemässä.
        (Tällä runolla ei ole tekemistä todellisuuden kanssa. Jos näet siinä yhtymäkohtia omaan elämääsi, se on oma ongelmasi)


    • Anonyymi

      Paukku noita kehrää täällä törkeitä valheita, mutta mitä muuta laitospäästä voi irrota. Kaikkihan me sen tiedämme.

      • Anonyymi

        Olli tänne kirjoittaa nämä, Paukun mieipiteitä tai satuilua alkuperältään.


    Ketjusta on poistettu 217 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe