Velallisen info

Velalliseninfo

Finnlainalle on requisitan ja ym kautta laskua perinyt. Viime aikoina oli agressiovisesti trinity tms. Takuut ja uusinnat ja mitä lie oli erittelty. Nyt sitten tuli puhelimeen viesti että ovat laittaneed 379 e.. velalliset.infon sivulle, että velka on julkistettu Se on noin 4 vuotta vanha ja olen ma siitä 50 e. Aikonaan maksanut jotain pois eli myöhemmin se 50. Se laina on pyörinyt eri paikoissa mutta olen roskapostin suoraan nuot takuvaadimukset ja jörjestelypalkkiot. ..trinitysta saadut laittanut. Mikä ihme sivusto velallisen info. Ei ole ennen tullut tavallisen viestinä ...

12

2886

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojujops

Minulle myös tuli viesti, että velka on julkistettu. http://velalliset.info/d/ ..... Lopussa on kahdeksan numeroa. Menin niillä tietoisku nettiin ja avautui oma nimi ja vabha finnlainan summa kaikkien mahdollisien lisäkuluinen. ...Alla oli kirjoitettu ota yhest tä
      Viestissä myös oli jälle maksuhäiriömerkinnästä juttua. Sitä laina on jo monta vuotta muutkin vaadinut kuten Servipro ja Englannista lähtien...Ikä touhu se kyllä on...

• Enolerobottie

Tuo on laitonta ja Requisita on menettänyt toimilupansa aikaa sitte. Ei hätää

• saiskosuomeksisaman

Mitä kieltä te oikein kirjoitatte?

• silläolenhansuomalainen

Miksei mulle ole tullut viestiä??? Oon meinaan ottanut varmaan enemmän vippiä kuin useimmat muut!!!!!!!!!

• vippiasianajaja

Älkää maksako, koko yritys on mennyt konkurssiin. Voitte googlettaa trinity solutions europe llp, niin näette

Yrityksen perustaja varmaan yrittää saada verovapaasti rahaa itselleen yksityishenkilönä nyt, joten rikosilmoitukset lienevät paikallaan. Tästä syystä perustaa sivustoja proxyjen takaa anonyymisti jottei jäisi kiinni, lähettäkää laskun tilinumero rikosilmoituksen mukana poliisille.

• Opåalg

Ketjun aloittaja olen ja lisän vielä numeron mistä tuli viesti 358442416180. En saanut etsimällä tietoa numerosta. Olen huono kirjoittamaan puhelimella ja anteeksi virheet. Kyllä sen tekstin ymmärtää josa haluaa. Ei tarvitse pilkkuja kaivella.

• Okbgee

Finnlainan mukaan tuli aikonaan teleone lasku jym. Kaikki muut requisitasta englantiin asti laskuttivat...Nyt sitten on finnlaina ottanut takaisin sen lainan ja sisältää kaikkien takauksien uusinnat ja ym. käsittelymaksu jne. Onko Finnlaina kuitekin toiminnassa? Yrittääkö Finnlaina nyt itse niitä laskuttaa. Aikomoinen röyhkeä teko kun kaikkea itse perii.

• velaton.info

Sain kyseisen viestin itsekin. Tämähän täyttää kyllä nyt jo rikoksen tunnusmerkistön. Totaalisen laiton henkilörekisteri, ei mitään rekisteriselostetta. Kaikkien nimet katsottavissa, kun korvaa /XXXX/ tuohon X:ien tilalle nelinumeroisen numerosarjan. Tämä myös sotii aika helvetin rankasti hyvää perintätapaa vastaan:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P4

Tein tästä ilmoituksen jo KKV, varmaan kehottavat tekemään rikosilmoituksen sitten. Katsotaan mitä käy.

En uskalla pyytää tuolta mitään erittelyä "VELOISTANI". Kyse on muutamasta kympistä ja luulempa, että velan alkuperäinen "pääoma" on jotain euron luokkaa, jota sitten on kerrytetty kaiken maailman kuluilla. Jos pyydän erittelyä, katsovat he varmaan, että myönnän velan ja "perintä" kiihtyy.

KKV ennenkin ollut tukkanuottasilla ko. yritysten kanssa:
      https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2016/kuluttaja-asiamies-hakee-markkinaoikeudelta-kieltoa-kolmelle-yhtiolle/

• velaton.info

KKV:sta nopea ja odotettu vastaus. Suosittelivat tekemään rikosilmoituksen.

• halpaa_lainaa

Muistattehan, että jos luotonantajaa ei löydy luotonantajarekisteristä, velasta ei tarvitse maksaa muuta kuin pääoma sekä mahdollinen lakisääteinen viivästyskorko.

• SGGTE

OIKOHAN TÄLLÄ SUOMI24 SIVUSTOLLA JOTAIN TEKEMISTÄ ASIAN KANSSA, KUN NIIN AHKERAAN SENSUROIVAT VIESTEJÄ

• Olkaavarovaisia

Mulle tuli kans. Mutta en mennyt niiden info sivuille. Sivut ei ole salatut. Itselleni tuli varoitus siitä sivusta. Jostain verkko hyökkäyksistä. !!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      257
      3669
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      134
      2632
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      16
      2122
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      228
      1914
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1909
    6. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1478
    7. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1424
    8. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      103
      1157
    9. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1150
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      72
      1143
    Aihe