Velallisen info

Velalliseninfo

Finnlainalle on requisitan ja ym kautta laskua perinyt. Viime aikoina oli agressiovisesti trinity tms. Takuut ja uusinnat ja mitä lie oli erittelty. Nyt sitten tuli puhelimeen viesti että ovat laittaneed 379 e.. velalliset.infon sivulle, että velka on julkistettu Se on noin 4 vuotta vanha ja olen ma siitä 50 e. Aikonaan maksanut jotain pois eli myöhemmin se 50. Se laina on pyörinyt eri paikoissa mutta olen roskapostin suoraan nuot takuvaadimukset ja jörjestelypalkkiot. ..trinitysta saadut laittanut. Mikä ihme sivusto velallisen info. Ei ole ennen tullut tavallisen viestinä ...

12

2973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojujops

Minulle myös tuli viesti, että velka on julkistettu. http://velalliset.info/d/ ..... Lopussa on kahdeksan numeroa. Menin niillä tietoisku nettiin ja avautui oma nimi ja vabha finnlainan summa kaikkien mahdollisien lisäkuluinen. ...Alla oli kirjoitettu ota yhest tä
      Viestissä myös oli jälle maksuhäiriömerkinnästä juttua. Sitä laina on jo monta vuotta muutkin vaadinut kuten Servipro ja Englannista lähtien...Ikä touhu se kyllä on...

• Enolerobottie

Tuo on laitonta ja Requisita on menettänyt toimilupansa aikaa sitte. Ei hätää

• saiskosuomeksisaman

Mitä kieltä te oikein kirjoitatte?

• silläolenhansuomalainen

Miksei mulle ole tullut viestiä??? Oon meinaan ottanut varmaan enemmän vippiä kuin useimmat muut!!!!!!!!!

• vippiasianajaja

Älkää maksako, koko yritys on mennyt konkurssiin. Voitte googlettaa trinity solutions europe llp, niin näette

Yrityksen perustaja varmaan yrittää saada verovapaasti rahaa itselleen yksityishenkilönä nyt, joten rikosilmoitukset lienevät paikallaan. Tästä syystä perustaa sivustoja proxyjen takaa anonyymisti jottei jäisi kiinni, lähettäkää laskun tilinumero rikosilmoituksen mukana poliisille.

• Opåalg

Ketjun aloittaja olen ja lisän vielä numeron mistä tuli viesti 358442416180. En saanut etsimällä tietoa numerosta. Olen huono kirjoittamaan puhelimella ja anteeksi virheet. Kyllä sen tekstin ymmärtää josa haluaa. Ei tarvitse pilkkuja kaivella.

• Okbgee

Finnlainan mukaan tuli aikonaan teleone lasku jym. Kaikki muut requisitasta englantiin asti laskuttivat...Nyt sitten on finnlaina ottanut takaisin sen lainan ja sisältää kaikkien takauksien uusinnat ja ym. käsittelymaksu jne. Onko Finnlaina kuitekin toiminnassa? Yrittääkö Finnlaina nyt itse niitä laskuttaa. Aikomoinen röyhkeä teko kun kaikkea itse perii.

• velaton.info

Sain kyseisen viestin itsekin. Tämähän täyttää kyllä nyt jo rikoksen tunnusmerkistön. Totaalisen laiton henkilörekisteri, ei mitään rekisteriselostetta. Kaikkien nimet katsottavissa, kun korvaa /XXXX/ tuohon X:ien tilalle nelinumeroisen numerosarjan. Tämä myös sotii aika helvetin rankasti hyvää perintätapaa vastaan:

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P4

Tein tästä ilmoituksen jo KKV, varmaan kehottavat tekemään rikosilmoituksen sitten. Katsotaan mitä käy.

En uskalla pyytää tuolta mitään erittelyä "VELOISTANI". Kyse on muutamasta kympistä ja luulempa, että velan alkuperäinen "pääoma" on jotain euron luokkaa, jota sitten on kerrytetty kaiken maailman kuluilla. Jos pyydän erittelyä, katsovat he varmaan, että myönnän velan ja "perintä" kiihtyy.

KKV ennenkin ollut tukkanuottasilla ko. yritysten kanssa:
      https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2016/kuluttaja-asiamies-hakee-markkinaoikeudelta-kieltoa-kolmelle-yhtiolle/

• velaton.info

KKV:sta nopea ja odotettu vastaus. Suosittelivat tekemään rikosilmoituksen.

• halpaa_lainaa

Muistattehan, että jos luotonantajaa ei löydy luotonantajarekisteristä, velasta ei tarvitse maksaa muuta kuin pääoma sekä mahdollinen lakisääteinen viivästyskorko.

• SGGTE

OIKOHAN TÄLLÄ SUOMI24 SIVUSTOLLA JOTAIN TEKEMISTÄ ASIAN KANSSA, KUN NIIN AHKERAAN SENSUROIVAT VIESTEJÄ

• Olkaavarovaisia

Mulle tuli kans. Mutta en mennyt niiden info sivuille. Sivut ei ole salatut. Itselleni tuli varoitus siitä sivusta. Jostain verkko hyökkäyksistä. !!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      68
      3300
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3076
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3025
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2406
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2221
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      2058
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      37
      1735
    9. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      5
      1728
    10. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      402
      1699
    Aihe