Velallisen info

Velalliseninfo

Finnlainalle on requisitan ja ym kautta laskua perinyt. Viime aikoina oli agressiovisesti trinity tms. Takuut ja uusinnat ja mitä lie oli erittelty. Nyt sitten tuli puhelimeen viesti että ovat laittaneed 379 e.. velalliset.infon sivulle, että velka on julkistettu Se on noin 4 vuotta vanha ja olen ma siitä 50 e. Aikonaan maksanut jotain pois eli myöhemmin se 50. Se laina on pyörinyt eri paikoissa mutta olen roskapostin suoraan nuot takuvaadimukset ja jörjestelypalkkiot. ..trinitysta saadut laittanut. Mikä ihme sivusto velallisen info. Ei ole ennen tullut tavallisen viestinä ...

12

2990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jojujops

      Minulle myös tuli viesti, että velka on julkistettu. http://velalliset.info/d/ ..... Lopussa on kahdeksan numeroa. Menin niillä tietoisku nettiin ja avautui oma nimi ja vabha finnlainan summa kaikkien mahdollisien lisäkuluinen. ...Alla oli kirjoitettu ota yhest tä
      Viestissä myös oli jälle maksuhäiriömerkinnästä juttua. Sitä laina on jo monta vuotta muutkin vaadinut kuten Servipro ja Englannista lähtien...Ikä touhu se kyllä on...

    • Enolerobottie

      Tuo on laitonta ja Requisita on menettänyt toimilupansa aikaa sitte. Ei hätää

    • saiskosuomeksisaman

      Mitä kieltä te oikein kirjoitatte?

    • silläolenhansuomalainen

      Miksei mulle ole tullut viestiä??? Oon meinaan ottanut varmaan enemmän vippiä kuin useimmat muut!!!!!!!!!

    • vippiasianajaja

      Älkää maksako, koko yritys on mennyt konkurssiin. Voitte googlettaa trinity solutions europe llp, niin näette

      Yrityksen perustaja varmaan yrittää saada verovapaasti rahaa itselleen yksityishenkilönä nyt, joten rikosilmoitukset lienevät paikallaan. Tästä syystä perustaa sivustoja proxyjen takaa anonyymisti jottei jäisi kiinni, lähettäkää laskun tilinumero rikosilmoituksen mukana poliisille.

    • Opåalg

      Ketjun aloittaja olen ja lisän vielä numeron mistä tuli viesti 358442416180. En saanut etsimällä tietoa numerosta. Olen huono kirjoittamaan puhelimella ja anteeksi virheet. Kyllä sen tekstin ymmärtää josa haluaa. Ei tarvitse pilkkuja kaivella.

      • Okbgee

        Finnlainan mukaan tuli aikonaan teleone lasku jym. Kaikki muut requisitasta englantiin asti laskuttivat...Nyt sitten on finnlaina ottanut takaisin sen lainan ja sisältää kaikkien takauksien uusinnat ja ym. käsittelymaksu jne. Onko Finnlaina kuitekin toiminnassa? Yrittääkö Finnlaina nyt itse niitä laskuttaa. Aikomoinen röyhkeä teko kun kaikkea itse perii.


    • velaton.info

      Sain kyseisen viestin itsekin. Tämähän täyttää kyllä nyt jo rikoksen tunnusmerkistön. Totaalisen laiton henkilörekisteri, ei mitään rekisteriselostetta. Kaikkien nimet katsottavissa, kun korvaa /XXXX/ tuohon X:ien tilalle nelinumeroisen numerosarjan. Tämä myös sotii aika helvetin rankasti hyvää perintätapaa vastaan:

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990513#P4

      Tein tästä ilmoituksen jo KKV, varmaan kehottavat tekemään rikosilmoituksen sitten. Katsotaan mitä käy.

      En uskalla pyytää tuolta mitään erittelyä "VELOISTANI". Kyse on muutamasta kympistä ja luulempa, että velan alkuperäinen "pääoma" on jotain euron luokkaa, jota sitten on kerrytetty kaiken maailman kuluilla. Jos pyydän erittelyä, katsovat he varmaan, että myönnän velan ja "perintä" kiihtyy.

      KKV ennenkin ollut tukkanuottasilla ko. yritysten kanssa:
      https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2016/kuluttaja-asiamies-hakee-markkinaoikeudelta-kieltoa-kolmelle-yhtiolle/

      • velaton.info

        KKV:sta nopea ja odotettu vastaus. Suosittelivat tekemään rikosilmoituksen.


      • halpaa_lainaa

        Muistattehan, että jos luotonantajaa ei löydy luotonantajarekisteristä, velasta ei tarvitse maksaa muuta kuin pääoma sekä mahdollinen lakisääteinen viivästyskorko.


    • SGGTE

      OIKOHAN TÄLLÄ SUOMI24 SIVUSTOLLA JOTAIN TEKEMISTÄ ASIAN KANSSA, KUN NIIN AHKERAAN SENSUROIVAT VIESTEJÄ

    • Olkaavarovaisia

      Mulle tuli kans. Mutta en mennyt niiden info sivuille. Sivut ei ole salatut. Itselleni tuli varoitus siitä sivusta. Jostain verkko hyökkäyksistä. !!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe