Löytyisikö foorumilta ketään, joka pystyisi auttamaan kissan kiinni ottamisessa Ylöjärvellä? PESU'n yhteyshenkilö etsii avuliasta henkilöä Ylöjärven alueelta avustamaan loukutuksen laittamisessa, lisäksi loukkuun pitäisi laittaa ruokaa, riistakameran avulla loukkua ei tarvitsisi vahtia paikan päällä vaan sen tekisi riistakamera puolestasi. Kaiken tuon saisi lainaan PESU'lta. Jos pystyt auttamaan ota yhteyttä: [email protected] Pesun mielestä paras olisi saada bengali kiinni ja lämpimään (Pesu huolehtisi siitä) ja voisi tarkistaa sirun tiedot kuka on omistaja, jonka jälkeen virallinen eläinsuojelija voisi ryhtyä tarvittaviin tarkastus toimiin ja kuinka pahasti bengali on paleltunut näissä -20 asteisissa ulkona istumisissa.
Ylöjärvi - kissan loukutus PESU kaipaa apua
4
289
Vastaukset
- SoriSiitäf
ei taida bengali selvityä pakkaskeleillä kun ei maatiaisetkaan selviä
- Joe1974
Missä tuo Bengali seikkailee? Meidän pihassa on asustellut pieni pannalla varustettu. Olen olettanut, että muutti naapuriin, mutta taitaakin olla karkulainen. Todella seurallinen. Yrittää muuttaa meille asumaan.
- otasisaan
Oletpas aika tyhmä jos et ota sisään ja sitten ota yhteyttä lähinpään löytötaloon.
Siellä luetaan siru, joka rotukissalla todennäköisesti on.
Syyllistyt heitteillejättöön itsekin.
Eli päästät mitä pikimmin sisään, ja laitat vaikka pesutilaan ja otat yhteyden löytötaloon, joka lienee Pirkanmaalla Boonsdoc Orivedellä.
Myös yhdistykset, Pirkanmaalla PESU ja Kissojen Katastrofiyhdistys voivat auttaa asiassa. - oletpöpipäästäsi
otasisaan kirjoitti:
Oletpas aika tyhmä jos et ota sisään ja sitten ota yhteyttä lähinpään löytötaloon.
Siellä luetaan siru, joka rotukissalla todennäköisesti on.
Syyllistyt heitteillejättöön itsekin.
Eli päästät mitä pikimmin sisään, ja laitat vaikka pesutilaan ja otat yhteyden löytötaloon, joka lienee Pirkanmaalla Boonsdoc Orivedellä.
Myös yhdistykset, Pirkanmaalla PESU ja Kissojen Katastrofiyhdistys voivat auttaa asiassa.etpä sinä kovin viisaalta vaikuta itsekään. kun kehotat ihmisiä ottamaan löytöeläimiä asuntoonsa ja vieläpä tilaan, jossa pitäisi pystyä puhdistumaan. löytökissoissa on katsos jos minkälaista bakteeria ja tauteja, eikä niihin pidä mennä koskemaan muutenkaan. sinä syyllistyt nyt itse heitteillejättöön, koska et asialle mitään tee. lisäksi syyllistyt ihmisten terveyden vaarantamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815