Valmismökki Virosta

MalagaEspoo

Valitsin itse mökkipaketin Virolaiselta suurelta valmistajalta. http://tene.ee/fi, jonka suomalaisena asiamiehenä toimii Rautiainen. Myy mökit suomeen ja ruotsiin. Mainostaa mm. Tori.fi sivustolla domainilla piharakennukset24.fi.

Osto päätöksen jo tehtyäni päädyin googlettamaan kyseisen tomijan toimia suomessa. Päädyin Suomi24 sivuille, joilla oli huonoa kerroattavaa kyseisestä toimijasta.

Seuraavana aamuna olin valmis soittamaan ja perumaan sen myötä jo sopimani kaupat. Kävin tunnin keskustelun Rautiaisen kanssa ja päädyin kuitenkin hankkimaan mökin hänen kauttaan.
Kaikki nyt kirjoittamani perustuu nettisivujen lukemiseen ja Rautiaisen kanssa käymiin keskusteluihin.

Haluan kertoa omalta osalta, kuinka minun mökki kaupat/ pystyttäminen onnistuu ja edistyy kaikkine hyvine ja huonoine puolineeen. Mökkipaketin Malaga tulee tänään illalla autolla Espoon rantaan, josta se kuljetetaan merelle saareen, jossa tolpat ovat jo valmiina. Päivitän itse edistymistä tähän ketjuun.

Seppälä

9

7500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MalagaEspoo

Mökki tuli rantaan sovittuna aikana ilta kahdeksan kahtena pakettina paketoituna muovikalvoon ja sidottuna muovi vantein. Huomenna aamusta alkaa tavaran kuljettaminen saareen jäätietä pitkin. Lauantai aamulle on tulossa osaavaa talkooväkeä laittaan palikoita tolppien päälle ja toiveissa olisi, että sunnuntaina olisi katto päällä ja huopapalat naulattu. Lisää moitteita/ kehuja toimittajasta seuraa työn edetessä.

Seppälä

• Aavii

Mitä sitten tapahtui?

• Velikultia

Myyjä kyllästyi mainostamaan.

• talkoolainen

Ei tullut mökkiä
      Tuli kylpytynnyri.....iiiiisossa paketiissaa.... :-(

• MalagaEspoo

no joo, vituiks män.. sellane mökki, koirankoppi suoraan virosta.

• S.Rautsi

Entäs sitten?Sait halvalla!

• Anonyymi

Oli hyvä mökki kyllä,,,parasta mitä rahalla saa,,,täydellinen toimitus,,,ja tuli kasattuna,,

• Anonyymi

Ja nimimerkki,,,vielä jäi
        MalagaEspoo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      19
      4045
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      150
      4039
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      13
      3116
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      66
      3038
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      149
      2612
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      76
      2553
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2273
    8. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      30
      1699
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      114
      1564
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1445
    Aihe