Valmismökki Virosta

MalagaEspoo

Valitsin itse mökkipaketin Virolaiselta suurelta valmistajalta. http://tene.ee/fi, jonka suomalaisena asiamiehenä toimii Rautiainen. Myy mökit suomeen ja ruotsiin. Mainostaa mm. Tori.fi sivustolla domainilla piharakennukset24.fi.

Osto päätöksen jo tehtyäni päädyin googlettamaan kyseisen tomijan toimia suomessa. Päädyin Suomi24 sivuille, joilla oli huonoa kerroattavaa kyseisestä toimijasta.

Seuraavana aamuna olin valmis soittamaan ja perumaan sen myötä jo sopimani kaupat. Kävin tunnin keskustelun Rautiaisen kanssa ja päädyin kuitenkin hankkimaan mökin hänen kauttaan.
Kaikki nyt kirjoittamani perustuu nettisivujen lukemiseen ja Rautiaisen kanssa käymiin keskusteluihin.

Haluan kertoa omalta osalta, kuinka minun mökki kaupat/ pystyttäminen onnistuu ja edistyy kaikkine hyvine ja huonoine puolineeen. Mökkipaketin Malaga tulee tänään illalla autolla Espoon rantaan, josta se kuljetetaan merelle saareen, jossa tolpat ovat jo valmiina. Päivitän itse edistymistä tähän ketjuun.

Seppälä

9

5977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MalagaEspoo

Mökki tuli rantaan sovittuna aikana ilta kahdeksan kahtena pakettina paketoituna muovikalvoon ja sidottuna muovi vantein. Huomenna aamusta alkaa tavaran kuljettaminen saareen jäätietä pitkin. Lauantai aamulle on tulossa osaavaa talkooväkeä laittaan palikoita tolppien päälle ja toiveissa olisi, että sunnuntaina olisi katto päällä ja huopapalat naulattu. Lisää moitteita/ kehuja toimittajasta seuraa työn edetessä.

Seppälä

• Aavii

Mitä sitten tapahtui?

• Velikultia

Myyjä kyllästyi mainostamaan.

• talkoolainen

Ei tullut mökkiä
      Tuli kylpytynnyri.....iiiiisossa paketiissaa.... :-(

• MalagaEspoo

no joo, vituiks män.. sellane mökki, koirankoppi suoraan virosta.

• S.Rautsi

Entäs sitten?Sait halvalla!

• Anonyymi

Oli hyvä mökki kyllä,,,parasta mitä rahalla saa,,,täydellinen toimitus,,,ja tuli kasattuna,,

• Anonyymi

Ja nimimerkki,,,vielä jäi
        MalagaEspoo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2213
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      219
      1916
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      109
      1516
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1255
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1187
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      136
      1094
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1068
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      982
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      940
    10. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      60
      907
    Aihe