Mitä tuo nyt sitten Mazdan kohdalla tarkoittaa?
Yhtäjaksoisesti palava punainen kolmio.
Punainen kolmio mittaristossa
9
1567
Vastaukset
- Päässävikkaa
Päävaroitusvalo.
- voiettätätä
Voiko autolla silti ajaa?
Kyse kun ei ole vikakiodista.P0222
P242C
P0652
P2263
Airbag42
P2118
P0488
vikakoodit olen saanut poistettua.Mutta nyt tämä punainen kolmio
- paina.jarrua
Joku ajaa edessä liian lähellä. :D
- RTFM
Eikö ole omistajan käsikirjaa tallessa? Jos on niin lue sieltä!
- jd5500
Nuo vikakoodit tuntuvat senverran hankalilta että kannattaa ottaa yhteyttä (merkki)huoltoon.
- Voiettätätä
Kiitos,mutta vikakoodit olen yksitellen jo korjannu.Tuo kolmiovalo on SCBS johtuva.Saako SCBS opetettua,niin että alkaa taas toimia?
Vai tuleeko taas joku .... - jd5500
Voiettätätä kirjoitti:
Kiitos,mutta vikakoodit olen yksitellen jo korjannu.Tuo kolmiovalo on SCBS johtuva.Saako SCBS opetettua,niin että alkaa taas toimia?
Vai tuleeko taas joku ....Nuo tutka-vastaanotin viat ovat hankalia. Jos se ei resetoinnista tokene niin kotikonstit on aika vähissä. Englanninkielistä tietoa asiasta löytyy mutta sielläkin yleensä kehoitetaan ottamaan yhteyttä merkkihuoltoon. Onnea asian hoidossa.
- Voiettätätä
Jipii!!!
Onnistuin poistamaan tuonkin ...SCBSän.Hyvä minä.
Nyt myyntiin niin kauan kun mitään varotusta ei ole....kaikki liikkeet ovat suljettu
:(- eipalaenään
Minäkin onnistuin poistamaan ton vikavalon ajamalla romun PAALIIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820