Mitä tuo nyt sitten Mazdan kohdalla tarkoittaa?
Yhtäjaksoisesti palava punainen kolmio.
Punainen kolmio mittaristossa
9
1580
Vastaukset
- Päässävikkaa
Päävaroitusvalo.
- voiettätätä
Voiko autolla silti ajaa?
Kyse kun ei ole vikakiodista.P0222
P242C
P0652
P2263
Airbag42
P2118
P0488
vikakoodit olen saanut poistettua.Mutta nyt tämä punainen kolmio
- paina.jarrua
Joku ajaa edessä liian lähellä. :D
- RTFM
Eikö ole omistajan käsikirjaa tallessa? Jos on niin lue sieltä!
- jd5500
Nuo vikakoodit tuntuvat senverran hankalilta että kannattaa ottaa yhteyttä (merkki)huoltoon.
- Voiettätätä
Kiitos,mutta vikakoodit olen yksitellen jo korjannu.Tuo kolmiovalo on SCBS johtuva.Saako SCBS opetettua,niin että alkaa taas toimia?
Vai tuleeko taas joku .... - jd5500
Voiettätätä kirjoitti:
Kiitos,mutta vikakoodit olen yksitellen jo korjannu.Tuo kolmiovalo on SCBS johtuva.Saako SCBS opetettua,niin että alkaa taas toimia?
Vai tuleeko taas joku ....Nuo tutka-vastaanotin viat ovat hankalia. Jos se ei resetoinnista tokene niin kotikonstit on aika vähissä. Englanninkielistä tietoa asiasta löytyy mutta sielläkin yleensä kehoitetaan ottamaan yhteyttä merkkihuoltoon. Onnea asian hoidossa.
- Voiettätätä
Jipii!!!
Onnistuin poistamaan tuonkin ...SCBSän.Hyvä minä.
Nyt myyntiin niin kauan kun mitään varotusta ei ole....kaikki liikkeet ovat suljettu
:(- eipalaenään
Minäkin onnistuin poistamaan ton vikavalon ajamalla romun PAALIIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349