Miten ratsastaessa pitää liikkua, jotta tuntuu?

Lottaliisa90

Olen alle kolmikymppinen nainen, mies haluu usein olla alla, mutta minusta se ei tunnu oikein miltään, en vaa ilmeisesti osaa tehä sitä oikein. Ärsyttää kun moni kehuu sitä. Neuvokaahan kanssasisaret, miten mun pitäis liikkua siin päällä, että alkais tunua paremmin?

11

2254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksaapitkään

      Ei tunnu miehellekkään, mutta maisema on hyvä.

      • Sisäfilettä

        Komppaan, on tosi kiihottava näkymä,kun vaimo ratsastaa selin minuun päin.


    • pussyc

      Etsi siitä itsellesi sellainen asento missä mulkku hieroo klittiä sopivasti niin siitä sen tiedät ei sitä muut voi sulle sanoa

    • Jos_äijälläs

      on pieni kulli, niin ei varmaan missään tunnukaan. Ota ronski kallistus etteen tai taakse päin.

    • Vitunnuolijat

      Ota isompi mulkku käyttöön, niin alkaa vitussa tuntumaan. Gambiassa on tummaa käsivarren kokoisia kyrpiä tarjolla, millä ne seivästää, mihinkä reikään haluaakaan. Sinne ne eläkeläis-akatkin lähtee ison perässä.

    • TekeeHyvää

      Mä ratsastelen ensin ihan miehen iloksi. Sitten nojaan aika paljon eteepäin ja hieron koko häpykumpu /klitorisaluettani mieheen... taivas, että tekee hyvää...
      siis melkein kuin uisi miehen päällä...

    • Ratsastus ehdottomasti kyykkyasennossa. Ei siis polvillaan vaan ihan jaloillaan. Nojaan ylävartaloani reilusti eteenpäin, olkapäät aivan polvien väliin ja peppu pitkälle. Pomputan lantiotani ylös - alas nopeassa tahdissa, niin että lantiot osuvat yhteen voimakkaan läiskähtävän äänen säestyksellä. Ja tämä kannattaa ehdottomasti myös kokeilla selkä menosuuntaan, eli pakarat miehen katsetta kohti:)

    • 22cmtuukoittaa

      Miehelläs on niin pieni kulli että ei pääse hyvään kohtaan. Vaihda mies isompi kulliseen tai dildo minkä saa imukupilla kiinni lattiaan. Siinä pääsee treenaamaan.

    • SEKSIROBOTTI

      Naisen ollessa päällä miehen kannattaisi hyväillä käsillään naisen rintoja, klitorista tai peppua.

    • Anonyymi

      Ei ole mun ihan ykkösjuttu, mutta jotenkin näin:
      Mieluusti kiipeän miehen päälle jalkopäästä ja suullani varmistan, että seisoo kunnolla (tämä on mun ykkösjuttuja), sitten käyn hajareisin miehen päälle ja liu´uttelen kullia pitkin vakoa ja klitorista , tämä on mielettömän kiihottavaa. Sitten vasta kun olo on niin kiimainen että ei kestä enempää istun kullin päälle ja annan rauhassa painua sisään. Keikuttelen suht rauhallisessa tahdissa ees taas ja ympäri (ei mitään ylös alas pomppimista) ja etsin sopivan kulman (riippuu miehen anatomiasta), kallistan ehkä vähän taakse, parhaimmillan saa aikaiseksi sellaisen imun jota voi tehostaa puristamalla lihaksilla aina kun kulli liukuu ulospäin. Omat sormet voi nappulalle laittaa, tai miehen jos se tietää mihin ja miten koskea. Jos mies alkaa hötkyillä ja yrittää määrätä tahtia perseestä nostelemalla niin näpit irti vain... Vasta kun olen valmis siihen saa kiihdyttää ja aina parempi jos mies ei makaa ihan lahnana alla vaan panee alta vastaan.
      Tietenkin tähän(kin) tarvitaan se sopiva mies että toimii...

    • Anonyymi

      Hanki mies joka ei ole niin laiska ettei jaksa muuta kuin maata alla.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe