Onko tämä totta?

tietoa kaipaava

Tämä tapahtui viime kesänä meidän kesämökillä.
Minä nukuin samassa huoneessa pikkusiskoni kanssa, kun sitten yht'äkkiä pikkusiskoni herätti minut ja sanoi:"Tuolla ulkona oli joku mies.Se katsoi ikkunasta sisälle, mutta sitten se katosi."
Minä en tiennyt pitäisikö uskoa siskon puheita,mutta päätin uskoa häntä,koska hän vaikutti aidosti pelästyneeltä,eikä siskon tapoihin kuulunut muiden pelottelu tai kepposten tekeminen.Minä kysyin siskolta miltä mies näytti ja hän vastasi,että miehellä oli mustat vaatteet ja mies oli kalpea.
Siskoni sai pian unta,mutta minä jäin vielä miettimään asiaa.En saannut unta,kun mietin sitä miestä,josta sisko puhui. Niinpä päätin mennä ulos katsomaan oliko se mies vielä siellä.Menin meidän ikkunan alle,mutta siellä ei ollut ketään. Sitten huomasin lähellä meidän laituria soutelevan miehen, jolla oli mustat vaatteet. Tiesin, että se oli mies, jonka sisko oli nähnyt.
Mitä mies teki meidän mökillä keskellä yötä ja oliko mies murtovaras vai kummitus? Siskon kertomuksen mukaan nimittäin mies katosi ikkunan alta, joten olisiko se ollut kummitus?
Kaipaan vastauksia!

5

1980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh

Olet nähnyt aidon mökkikyttääjän, ne kyllä katoavat nopeasti kun joku näkee... Mikä lie pervo...

• Kaarina

Mies oli pelkkä ikkuna kurkistelija, aivan tavallinen mies joka saattaa olla vaikka naapurisi.

• jade
        Kaarina kirjoitti:

Mies oli pelkkä ikkuna kurkistelija, aivan tavallinen mies joka saattaa olla vaikka naapurisi.

mulle kävi just samallailla toissa kesänä kun heräsin ikkunan takana seisoi joku ukkeli,
        en uskaltanut huutaa, sit se häipyi ei edes ovea kokeillut olisiko auki. mun vanhemmat nukkui viereisesä mökissä ja pikkubroidi, sillä kertaa olimme jättäneet koiran kaupunkiin systerille,tonne mökille ku on aika pitkä matka,Kangasniemelle Hesasta. Seuraavalla kerroilla on aina meidän shäferi mukana!!!
        Niin ja yksin en nuku enää!!!

• jade kirjoitti:

mulle kävi just samallailla toissa kesänä kun heräsin ikkunan takana seisoi joku ukkeli,
        en uskaltanut huutaa, sit se häipyi ei edes ovea kokeillut olisiko auki. mun vanhemmat nukkui viereisesä mökissä ja pikkubroidi, sillä kertaa olimme jättäneet koiran kaupunkiin systerille,tonne mökille ku on aika pitkä matka,Kangasniemelle Hesasta. Seuraavalla kerroilla on aina meidän shäferi mukana!!!
        Niin ja yksin en nuku enää!!!

Onhan niitä jotka käy tyhjentämässä ihmisten mökkejä.

• joutsen

Muistan kun meillä kävi kotona asuessani eräskin huumehörhö, aika röyhkeästi vielä. Siellä se kaveri oli ensin istunut meidän koiran kanssa vierekkäin rappusilla, ja seuraavaksi hän kävi soittamassa meidän puhelimesta itsellensä taksin.

Poliisi tuli palauttamaan meille myöhemmin mm. seuraavanlaista omaisuuttamme, joita miehen ladasta oli löytynyt: vaaleanpunainen pyykkikori, n. 20cm putkenpätkä, täysi roskapussi (poliisit kertoivat laittaneensa puolestamme jätekeräykseen), isän vanhat kalsarit, pyykkipoikia ym. korvaamattoman arvokasta. Partajehu herätti poliisin huomion ajamalla saman ratsian ohi useampaan kertaan ladallaan, joka oli ihan täynnä kaikenlaista "arvotavaraa".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      116
      6166
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      60
      5109
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      65
      4242
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3819
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      11
      3604
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      119
      3151
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2536
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2479
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      64
      2217
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      23
      1561
    Aihe