Flegmaattinen sekä haukoitteleva asiakas..jne

tätisetä

Kun soitat ennustajalle niin tässä muutama hyvä muistutus siitä miten tulee täsmällinen ja luotettava ennuste.
Älä soita silloin kun olet väsynyt, eli haukottelet koko ajan, haukottelu tarttuu ihan normaalissakin puhelussa saatikka,että ennustaja on vieläkin herkempi ottamaan sitä väsynyttä energiaa.
Jos et alunperinkään luota ennustamiseen, niin älä soita. Mikään ei ole puuduttavampaa kuin flegmaattinen ihminen joka komunikoi juuri sen verran ettei ala epäilemään onko linjan päässä enää ketään (ei tarvitse sanoa että kyllä ennustajan pitäisi tietää).
Ole avoin asioille ja ota energinen asenne, kun ennustus on tehty niin kommunikoi jotain, tulee kiusallista hiljaisuutta ja ennustajan pitää tehdä se aloite,että puhelu on loppumassa. Noloa, kyllä!!!
Älä soita niin, että olet väkijoukossa tai ystävien kanssa illanistujaisissa, silloin näky voi tulla vaikka vieressä olevalta ystävältäsi.
Kun nauhoitat puhelun niin älä "pelaa" puhelimesi kanssa, niin, että otat välillä äänityksen pois ja laitat takaisin kun ennustaja puhuu, se häiritsee, äänitä mielummin koko puhelu.
Älä soita kun ajat autolla, ensinnäkin se on kiellettyä, myös kaikki vilkun äänet jne..häiritsee keskittymistä.

Näillä keinoilla pääsee jo hyvin alkuun, että saa täsmällisen ennusteen

6

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minävainja

Kannatan suuresti!!!!

• Utelen

Kertokaapa, mikä siinä asiassa on, samasta paikasta soitettuna muutaman näkijän näkemiset ovat jo vuosikymmenniä toteutuneet, toiset ennemmin, toiset myöhemmin , ei ole koskaan toistamiseen tarvinnut saman asian takia soittaa, aina on pitänyt paikkansa se mitä on kerrottu, joskus ei niin mieleisiä asioita... kun taas, kymmenet näkijät vuosien varrella eivät ole nähneet yhtään mitään. Aina olen näkijän antanut vapaasti kertoa mitä näkee, joskus jonkun kysymyksen sen jälkeen esittänyt. Aina olen ollut kohtelias, kertonut nimeni ja lopettanut puhelun kiittämällä. Kukaan ei ole koskaan sanonut, ettei näe minulle, aina on "nähty" ja aina on löytynyt mitä erikoisempia selityksiä siihen, miksi tilanne tai asia onkin muuttunut. Jotenkin siihen suuntaan, ikäänkuin olisin itse tuon aiheuttanut.....

• kysynvaanny

miten sinun avautuminen nyt liittyy tähän asiaan????

• Utelen

Kiinnostaa 😁 kovasti, kun tuntuu siltä tuosta ensimmäisestä jutusta, että taitaakin olla aina sen soittajan vika kun näkijä ei nää.... no luin joskus jostain että jos näkee, näkee jos ei näe niin voi voi

• minustaselväasia

Selvästihän tuossa kerrotaan mitkä heikentää näkemistä. Minusta hyvinkin selvästi kerrottu. On myös mainittu muutamassakin topicissa että kaikki ei näe kaikille

• yhehkäkohta

vielä on sellaisiakin jotka haukotellen kuuntelevat mitä "sinulla on minulle kerrottavaa koko elämästäni.."no, niihin en itse lähde mukaan. Voivat soittaa muualle ja sen olen sanonutkin. En siis aina ennusta kaikille. Yleensähän käyttäydytään hienosti, mutta näitä viihdesoittajia ei sitten jaksaisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 480
      7089
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2541
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      221
      2523
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      153
      1827
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1128
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1045
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1044
    Aihe