Kaikille yhteinen

Oletteko hankkineet koskaan porukassa yhteistä naista illanviettoon?

8

6374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ticotico63

Olen vaimoni kanssa ottaneet ystävämme, mies, mukaan sänkyyn. Yleensä ensin katselen kun he nauttivat ja sitten itse nautin vaimon kuumasta sylistä. Nyttemmin jo useamman vuoden jälkeen, he ovat kuin aviopari, yhtyvät oman halunsa mukaan, julkisesti suutelevat ja hyväilevät myös tuttujemmekin nähden. Tilanne on se jota vaimoni ja minä erityisesti haluamme. Nautimme kaikki tästä, elämä on liian lyhyt toiseen tallaamiseen

• Minun kaverit on pannut 28v vaimoani jo 6 vuotta. Nykyään on viikonloppuisin melkein aina joku joka panee vaimoani joskus myös viikolla.
        Itse houkuttelin vaimoni kimppa naiseksi ja olen tyytyväinen kun vaimo on mukana täysin.
        Poikamme kummisetä panee vaimoani eniten vieraista.

• Arjamaria
        Mies31 kirjoitti:

Minun kaverit on pannut 28v vaimoani jo 6 vuotta. Nykyään on viikonloppuisin melkein aina joku joka panee vaimoani joskus myös viikolla.
        Itse houkuttelin vaimoni kimppa naiseksi ja olen tyytyväinen kun vaimo on mukana täysin.
        Poikamme kummisetä panee vaimoani eniten vieraista.

Wau! Miksei oma mieheni ole järjestänyt tällaista ihanuutta minulle :(

• jarppi123

samaa mieltä

• Voi ku joku kjärjestäiskin tälläset pileet?! Sais nainen kerrankin kunnolla ja varmaan olisi tyytyväinen. Mukana olen jos joku kerää porukkaa. [email protected]. olen hetero

• vierailia

En suosittele aineskaan tuntematonta naista kimppa naitavaksi. Olin 16 poikanen ja isojen poikien kanssa naisiin, Ne löysivät venäläisen naisen ja me mentiin sitä läheiseen varastolle naimaan. Meitä oli ehkä10 poikaa ja ukkoa sitä lutkaa naimassa. Ja seuraavana päivänä kaikki pojat lekurille asijaa. Että minua hävetti seistä munat paljaana sen ukon edessä kun se oli meidän koulun lekuri samalla. Eli me kaikki oltiin saatu siltä naiselta sukupuoli taudin kun panimme sitä oikein urakalla. Eli järki mukaan siihen touhuun. Vain kortonkilla naidaan ja kun ei ole kortonkia VAIN runkkausta kiitos.

• Uusitteko koskaan tapausta?
        Jos ei tautia ajatella niin miltä tuntui?
        Olitteko kokoajan samassa tilassa, eli näitkö kun muut nai?

• vierailia

Varasto rakennus ja nainen pallin päällä alaste koivet levällään. Totta helvetissä me näimme miten kukin hommansa hoisi. Ja ukot neuvoivat meitä poikasia silloin siellä varastolla. Katsokaa mallia meistä ne sanoivat, Ja panivat sitä ryssän huoraa sikana. Muija ei anna naida näin mutta vienuska onkin eri maata ja ne panivat sitä huoraa. Ja minäkin monta kertaa tietysti kuten muutkin. Mutta kun seisoin sen lekurin edessä munat paljaana ja se ukko vain katseli mun munaani, Olisinpa osannut kadota silloin, Mutta kun tuli se lekuri kouluun ja minä sen eteen. Poika sinäkö se olitkin. Että minua hävetti kun se tunsi mut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe