coinistin H34D breast health instrument

Dealeri

ketuttaa kun en äkänny tätä ajoissa, nyt on offeri kiinni mutta ehkä ne laittaa sen uudestaan

https://www.dealshaker.com/en/deal/bi-bo-ting-h34dnei-zai-yang-sheng-yi-zu-he-tao-can-zeng-song-jing-you-pei-jian-xiang-shou-ye-wu-zhi-dao-he-pei-xun-fu-wu/gxFTh7grG3VZ4O49Ddl7BCjpMMGyQupIcZJ4yVrKtEA~

tästä lähtee ihan aito terveystissipumppu ja hinta vaan 393 462.47 ONE
(1 ONE = 20.65 EUR ) !! vähän kallis mutta tän olis saanu maksettua pelkillä coineilla. eiks avotampiollaki ollu se ongelma että kotoota löytyy ihan kottikärryittäin niitä colicoita, eikä ne kelpaa missään??? tässä ratkasu

se ei mun kiinankielen taidoilla valjennu että tuuleko tähän mukaan toi 1880-luvun pöytäpuhelin (arvonnousu taattu) joka näkyy yhessä dealshakerin kuvassakin...

vastustajilla ei tietystikkään ole coinin coinia (luuserit), mutta ei hätää tän saa kans aliexpressistä sillä paskalla pankki rahalla

https://www.aliexpress.com/item/Taiwan-biboting-H34D-breast-health-instrument-instrument-multifunctional-aerobic-energy-super-efficient-Qi-and-blood-circulation/32437687226.html

7

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CenttiOnEuronAlku

Eli hätäisesti laskien tilee yhden oneränkylän vaihtoarvoksi tämän ihmerintahierontalaitteen osalta 1,7 US-centtiä eli alle 1,5 €-cent.

Mikä tässä ei nyt oikein täsmää ...?

• kjhfrtyhbvfcvv

Elikkäs kiinalainen katsoo että koineja pitää satasen pumpusta saada siten että on olemassa laskennallinen optio.
      Kiinan mies katsoo että koineja pitää olla "riittävästi" kun arvottomaksi kuitenkin jäävät.
      8.125.000,01 euroa vastaava laskennallinen optio on ainoa mihin Kiinan mies arvottomia koineja vastaan on satasen pumpun valmis menettämään

• Joo, ongelma on todellakin että koineja on mutta niitä ei voi käyttää mihinkään!

Apropos, voisin vaihtaa omistamani kolikot 500.000 monopolipelin rahayksikköön! Anyone?

• PonzipaPonzi

Tietokoneruuduilla näkyvät luvut eivät sinänsä ole koineja, koska kyseisillä "koineilla" ei ole lohkoketjua. Kiinan myyjä tosin antoi nyt omalta osaltaan koinille "arvon" ainakin kertakaupassa.
        Sehän arvo saadaan kun tehdään jakolasku, jossa 100 euroa jaetaan 8.125.000,01 eurolla.
        Hooray!!!! Koinille tuli arvo ainakin yhtä tissienhoitokonetta varten.

• PonzipaPonzi kirjoitti:

Tietokoneruuduilla näkyvät luvut eivät sinänsä ole koineja, koska kyseisillä "koineilla" ei ole lohkoketjua. Kiinan myyjä tosin antoi nyt omalta osaltaan koinille "arvon" ainakin kertakaupassa.
        Sehän arvo saadaan kun tehdään jakolasku, jossa 100 euroa jaetaan 8.125.000,01 eurolla.
        Hooray!!!! Koinille tuli arvo ainakin yhtä tissienhoitokonetta varten.

Jees, näin on.

Mutta mulla on idea. Minä tungen coinit jätesäkkiin ja laitan takapihalle muhimaan. Ehkä niistä saisi lannoitetta mökille ensi kesäksi?!? Eikös olekin VEKKULI idea, MUAHAHAMUAHAHAAA

• Käytettävyys

Lypsykone kiinasta koineilla.

• typerä-ämmä

päkä päkä mäkä mäkä karavaani kulkee ja dr. huja ignatovan tissit on imastu pumppuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      208
      3987
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      20
      3003
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      258
      1815
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1155
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1145
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      142
      1002
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      79
      734
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      715
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176